Jump to content

Ambreiajul sau cutia de viteze ?


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

Insa un vecin de al meu avea o problema asemanatoare : rulmentul de ambreiaj era tinut actionat si incepuse sa faca un zgomot dubios.

Dupa aerisire zgomotul a disparut!

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ManiacuV6

    5

  • mmneg

    3

  • xxnelu

    3

  • TheMendacious

    3

Insa un vecin de al meu avea o problema asemanatoare : rulmentul de ambreiaj era tinut actionat si incepuse sa faca un zgomot dubios.

Dupa aerisire zgomotul a disparut!

cum se face aerisirea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

m-am gandit sa postez si eu aici ca am si eu un zdranganit la relanti cand apas pedal de ambreiaj nu se mai aude si se si simte in ea o bataie

placa de presiune?

ambreiaju? rulmentul este nou

Modificat de sergiuCS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare punctuala.

Cu masina pe loc in momentul cand bag in viteza se aude un tacanit in momentul introducerii ,este un zacanit metalic nu foarte tare dar se aude un,,zac,,.

In mers nu-l mai aud , poate o fi dar eu nu-l aud.

Ca masura de prevedere am schimbat uleiul din cutia de viteza, tacanitul se aude in continuare.

Parca inainte de a auzi tacanitul metalic , in momentul cand intra in viteza era mai exacta.

Acum parca este cu o idee mai putin exacta,nu o fortez,dar am impresia ca opune cu o idee o rezistenta si zacanitul de rigoare.

Precizare: debreiaza corect nu foarte sus,demaraj are .

Deci ce e tacanitul asta ca si cum lovesti doua monede,dar in surdina?

Merci anticipat pentru raspunsuri :flower:

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema lui Iulian (daca este intr-adevar o problema) o am si eu. Cred ca face asa de cand am luat-o, adica de 1 an si o luna si vreo 22k km. Eu i-am schimbat tot chitul de ambreiaj cu o luna si un pic in urma.

Cumva mi se pare normal sa se auda ceva dar nu e domeniul meu ca sa fiu mai sigur. Astept niste pareri mai avizate :Driver:

Legat de problema threadului ...

Nu stiu ce e de vina, pot doar sa zic cum s-a manifestat la mine ambreiajul stricat: tremurat la plecarea de pe loc, cu atat mai puternic cu cat panta era mai abrupta. Uneori atat de puternic tremura masina incat credeam ca imi zboara volanul din maini. La schimbat viteze nu aveam probleme si daca il patinam iarasi nu mai tremura asa tare. In celelalte trepte nu aveam probleme.

Am schimbat tot kitul (cu unul Sacks, 800 de lei chitul iar manopera cred ca vreo 150 dar nu mai stiu exact) iar acum masina pare mai vioaie, nu mai tremura si accelereaza (parca) mai repede si mai bine ca inainte.

Despre intrat greu in treapta intai ... si la mine se intampla, in special cand motorul e rece. Dupa ce merg un pic (si schimb de cateva ori vitezele) nu mai intra greu (doar la treapta intai si foarte rar la marsarier apare problema asta). Dupa ce am schimbat ambreiajul nu mi se pare ca s-a modificat ceva in comportament, dar sincer nici nu am fost atent. Cred ca m-am obisnuit deja cu asta.

Numai bine!

Modificat de mosu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

buna vreau sa imi iau un golf 4 1.6 benzina 2001 si am fost cu masina in probe si am intalnit o problema ambreiajul prinde foarte si mi sa intmplat sa se tureze in gol de vreo 2 3 ori vreo 500 de turatii si pe uram sa traga nu stiu care ar fi problema va zic ca e aprins si becul cu motorul si tipu a zis ca e de la sonda lambda se poate sa fie de acolo sau ambreiajul e pe duca????/ast raspuns cat mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ome_Raz

Din putinele mele cunostinte de mecanica motorul nu are cum sa se tureze din cauza unui ambreiaj stricat. Te rog insa sa iei replyul meu ca o simpla parere.

Si ai omis un cuvant. Presupun ca vroiai sa scrii foarte sus. Asta insemna, cel mai probabil, ca e pe duca ambreiajul. Vezi postul meu de mai sus.

:vaidecapulmeu:

De fapt nu de asta am postat ci doar ca sa te sfatuiesc sa mergi cu masina la un mecanic bun! Nu cumpara o masina bazandu-te pe cunstintele tale despre masini. In felul cum se comporta masina pe care vrei sa o cumperi vei lua cel mai probabil o teapa. Mergi cu ea la un mecanic ca sa ii faca tot felul de teste inclusiv Vag-Com. Asa vei vedea si de ce e aprins becul din bord. Din pacate aici vorbesc din experienta. Incearca sa nu te grabesti. Pentru binele tau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la accelerare se tureaza in gol cand e cuplata plata in viteza atunci ar putea fi de la ambreiaj. Poti sa ii faci alt test: la relanti tragi frana de mana, bagi in vit a 2-a si dai drumul la pedala de ambreiaj. Daca nu moare imediat inseamna ca ambreiajul e pe duca.

EDIT: inainte sa experimentezi trebuie sa verifici daca frana de mana tine bine :P

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si avand in vedere ca am trecut de ora 00.00 : "Hristos a inviat".

Sa trecem la masini: o problema similara o am si eu...am cumparat masina, schimba bine, chiar si cu motorul rece...asta se intampla vara...iarna a inceput sa intre putin mai greu in a 2-a si m-am dus sa imi schimb uleiul din cutia de viteze (la 160.000 cum spune cartea). Acum observ ca intra si mai greu in a 2-a (la pornire, cand trec din a 1-a in a 2-a), si intradevar, cand sunt in a 2-a si incetinesc, abea o pot cupla in a 1-a, trebuie aproape sa ma opresc...si mie ambreajul imi prinde destul de sus, dar nu patineaza, indiferent cat de inclinata ii panta pe care o urc, am facut testul cu frana, si moare motorul...

de ce intra greu in a 1-a cand incetinesc ?

si de ce, cand pornesc, si schimb din a 1-a in a 2-a din nou intra greu ?

Si sa nu imi spuneti ca a 2-a este cea mai utilizata viteza...cunosc acest lucru dar mi se pare ca acest comportament ciudat il are de 10.000 km...

Am observat ca in momentul cand motorul se incalzeste, cutia se comporta putin mai bine...dar am condus Renault-uri care indiferent de viteza, temperatura motorului/cutiei, schimbau impecabil !

Sa fie si la mine problema de la maneta ? sau mai exact de componentele care leaga maneta de cutie ?

Multumes,

Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici de ce nu intra in viteza 1 cand incetinesti. Si aici poti citi cum se lubrifiaza angrenajul ca sa-ti intre cu 2 degete :) .

Bafta :wub:

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut.

am observat cu stupoare astazi,ca imi accelereaza motorul instant cand ii dau talpa si se simte miros de ars.ma ingrijoreaza ft mult acest lucru pentru ca vreau sa plec in croatia peste 5 zile.

1.ce e pe duca?ambreiaj(disc,volant,etc)?

2.cat m-ar costa interventia?

3.pot sa umblu asa,sau sa ma duc urgent la service din cauza mirosului de ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry, daca trebuie sa pleci in 5 zile trebuie sa te grabesti. Fa-ti comanda la kitul de ambreiaj in jur de 700 de lei plus manopera care depinde de locatie, poate sa fie 250 de lei sau chiar si 800 de lei.

Discul s-a dus. Mirosul de ars vine de la disc ca patineaza. I-mi pare rau ca ti s-a intamplat exact acum. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de sfat Aerofan.

am comandat kitul de ambreiaj Sachs -550 Ron.(Bardi Auto)

manopera la un amic mecanic 300 Ron(montaj kit ambreiaj,schimb distributie +ulei,fltre).

sper sa nu se mai intample ceva:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

am citit tot ce ati scris voi si nu se potriveste cu problema mea.dimineata dar numai dimineata imi agata in marsarier ,nu agata alta viteza la cutie 6 trepte si nici nu mai agata dupa ce am mers cu masina chiar daca e stationata ore in sir.nu imi explic agata numai la rece si numai in marsarier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar, stie careva procedura de aerisire a ambreiajului? Cum se face asta? Stiu ca se aeriseste dar cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la cilindru de ambreiaj,pui pe cineva sa faca pedale si il pui sa tina pedala apasata,dai drumu de la cilinfru la lichid,strangi,apoi il pui din nou sa faca pedale,pana scoti tot aeru,intelegi?? :icon_thumright: :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine prima treapta intra mai greu cand e cald motorul (la rece intra fara probleme)

in rest, toate vitezele intra normal (impinse sau trase cu 2 degete cum se zice)

nu caraie nicio treapta, nici mansalierul, nu patineaza ambreiajul, nu huruie, nu iese din viteza, nu trepideaza cand le schimb

ci prima viteza intra greu la cald, eu bag a 2`a si apoi 1`a ca sa nu o fortez prea tare.

ce poate fi ? masina totusi are abea 90.000km si nu cred ca e discul de ambreiaj sau volant....

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

mie-mi intra mai greu pe timp de iarna in viteza a 2-a...doar cand e motorul rece...ce se intampla?Driver.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb pana acum cu 2 mecanici si m-au lamurit ca iarca uleiul este ceva mai gros si de aceia intra mai greu.Problema ar fi sa intre greu si daca motorul este incalzit.Driver.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare! As avea si eu o intrebare. Daca a murit motorul de mai multe ori succesiv e posibil sa se strice ceva la ambreiaj sau cutie de viteze.Am vrut sa-l invat pe un prieten sa mearga cu masina si i-a murit de mai multe ori motoru.Acuma parca tremura la plecarea dupa loc.As fi recunoscator daca m-ar ajuta cineva!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Regula de baza: incearca sa gasesti raspunsuri in aria dedicata; in cazul tau, in aria TDI.

2. Faptul ca i s-a oprit prietenului motorul de cateva ori, nu poate distruge nici cutia, nici ambreiajul DAR, o "oboseala", acumulata in timp, a volantului (dubla masa) + ultimele solicitari, cauzate de aceste opriri, ar putea duce la defectarea acestuia. Oricum, problema trebuie investigata atent. Pentru mai multe informatii despre acest volant, citeste http://vwforum.ro/topic/31498-volant-bimasica-dmf/page__st__100 si alte discutii despre ambreiaj din aria http://vwforum.ro/forum/12-tdi-forum/ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns si scuze ca nu am postat unde trebuie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Baieti, am si eu o problema cu ambreiajul:

Vin seara cu masina acasa. Totul functiona corect.

Dimineata, a avut tata putina treaba cu ea, cand a sosit acasa mi-a spus ca ambreiajul tine cam sus.

O iau si eu la proba si tot la fel tine.

Sa se fi dereglat ceva la el? Se mai poate face ceva sa tina inainte?

Masina este un Passat 1.8 non turbo din 1998

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ambreiajul este hidraulic nu se mai poate regla.Asta inseamna ca discul este uzat si in viitorul apropriat te va lasa.Daca este pe cablu incearca sa il mai reglezi dar sincer nu cred ca vei rezolva ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!