Jump to content

Volanta Bimasica (DMF)


viorelgsm
 Share

Postare recomandată

sa ne spui daca chiar exista diferente mari in vibratii in habitaclu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferente nu exisita dar e o mica problema cu dual mass nai sa ramai nici o data in drum in schimb cu cea simpla mai sar arcurile si sati pe dreapta!ca vibratii ce facea volantu la dual mass la asta simpla face discul si asta simpla nu e recomandata pentru motoare puternice deoarece cuplu e prea mare si cedeaza!dar e o solutie low cost (in ce priveste intretinerea) in schimb eu unu as recomandou celor care nu fac drumuri lungi si circula preponderent in localitate eventual tara ca daca te lasa ambreiajul intro tara straina pe autostrada posibil sa scoti din buzunar 2-3 volante numai sa ajungi acasa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci explica te rog de ce asta cu masa dubla cedeaza dupa ce cresti puterea si cuplul motorului.

eu cate kituri de ambreiaj de upgrade am vazut niciunul nu era preavzut cu volant cu masa dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se simte acea bataie in ambreiaj , in masina se aude foarte bine, dar de afara nimic. Sa fie dus ceva suport la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bataia din pedala ambreiajului este data de vibratiile volantei. si la mine se simte la plecarea de pe loc sau cand folosesc "ambreiajul patinat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu tdi >>> pai sa tot fie ceva km buni de cand merg asa. pana o schimb mai tine...sper sa nu fi mai mult de o luna pana atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci explica te rog de ce asta cu masa dubla cedeaza dupa ce cresti puterea si cuplul motorului.

eu cate kituri de ambreiaj de upgrade am vazut niciunul nu era preavzut cu volant cu masa dubla.

cedeaza in general pentru ca asa e conceputa ea toata greutatea masini sta in 2 arcuri oprite la capete pe niste piese in forma de ,,L,, care se rup asta cedeaza efectiv la ea ! la cea fara masa dubla dupa cum spuneam se pune disc cu arcuri (probabil discurile sport sunt facute sa tina ) cele stock nu prea cred ca o sa tina e cam acelasi fenomen niste arcuri care se comprima problema e ca la volant cand se rup raman acolo iar la disc cand sar raman intre volant disc si placa lucru care in majoritatea cazurilor duce la imposibilitatea schimbari vitezei !volant cu masa dubla iti spune ca se strica cea simpla nu se strica volantu da se strica dicul (din senin )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti? cum aflu si eu ce tip de volanata are Polo al meu? 1.4 TDI BAY 2005. Mecanicul mi-a zis cand am trecut odata pe la el sa in intreb ce parere are despre cutie, ambreiaj, volant....ce credeti ca mi-a zis? Sa stau linistit ca am volanat din aia desteapta, bimasica :)

De atunci am aflat ca as avea bimasica, insa nu stiu sigur...voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna

Cum pot verifica o volant DMF -dupa ce o dau jos- daca este sau nu OK? Exista ceva jocuri admisibile radiale, circulare, etc

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand dai jos misti de partea din fata normal ar trebui sa opuna rezistenta si sa se poata misca doar cu un livier ,daca se misca libera alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Am verificat.

Se misca liber cam 1 cm (radial)(am auzit ca asta e admisibil). Apoi, cu mana, cu un pic de forta tinand de doua suruburi diametral opuse (de la placa de presiune), reusesc sa presez arcurile in continuare. Asta inseamna ca nu e prea bine, nu? Si cand rotesc se aude un zgomot, nu metalic, ca si o pisa ce trece fortat prin vaselina. In plan, cele doua placi una fata de cealalta trebuie sa aibe joc? La mine cam 1-2 mm.

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, dar cred ca se misca prea mult. Sa vedem ce spun alti colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu se poate proba volant bimasica la dsg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un zgomot ciudat de metal ( nu continuu ) la relanti cand e rece motorul. Cand se incalzeste, nu mai am nicio problema. La service mi-au spus ca ar fi volant insa nu sunt siguri ( ar trebui desfacuta ). Este asta un simptom de volant pe duca sau poate fi altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cam tacane un tdi pd la rece. Eu nu cred sa fie volant!

Pt. doctor's...DSG din cate stiu nu are volant bimasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Andrei_vvb: masina mea are volant bimasica

doctor's: care este rostul intrebarii? ai ceva probleme? dezvolta un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

La Passatul din semnatura fabricatie 98 in talon 99,1.9 tdi,81 kw,AFN stie careva ce tip de volant este:bimasica sau mono.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare e ok daca schimba la un vw golf 4 alh volant bi masica cu una simpla se va simpti vreo diferenta astept raspus cat mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi curios daca exista diferente intre bimasica si simpla !!! Ma gandesc la viitor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

rares1987 si tapric

Daca cititi topicul acesta de la inceput veti afla care este diferenta intre DMF si SMF si daca merge schimbata sau nu . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Faci confuzie, discul de ambreiaj este acelasi indiferent de volant adica are arcuri ca orice disc de ambreiaj. La volant bimasica (de aici vine si denumirea) exista 2 componente, volantul propriuzis care este o bucata de fier + o bucata de cauciuc+arcuri +alta bucata de fier. Toate au ca rol de reducere a vibratiilor. Pun mai bine o poza pb explicatii.

post-2461-1195772058_thumb.jpg

Nuuuuuuuuuuu.

Aici gresesti major. Se intampla ca eu chiar am schimbat volant si kitul de ambreiaj la masina mea (DMF), si discul de ambr. este fara arcuri.

pe un alt forum, am vazut niste poze cu un kit nou de la SACHS pt 1.9TDI 101 CP. volant e bimasica si ambreiajul cu arcuri. O fi o exceptie, sau intr-adevar Bogdan_G are dreptate?

Modificat de A4UDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Va salut pe toti, nu sant proprietar de skoda dar am cate unul pe elevator la reparat.

Vreau sa va arat ce sa intamplat la 141000km la masina unui client de-al meu, masina a fost cumparata de nou din Ro. in 2004.

post-37663-1252387643_thumb.jpgpost-37663-1252387495_thumb.jpg

post-37663-1252387509_thumb.jpgpost-37663-1252387521_thumb.jpg

post-37663-1252387656_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si care e ideea?

Sunt proaste sau care e explicatia ca s-a intamplat asa, e prematur? Sincer as vrea o explicatie cu ce s-a intamplat acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!