Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

si fix pe masa te gasisei sa le pui pt poze ?:blink:)

de unde carbotech astea?

si tu pe fata ai 310? cu 4 pistonase? sau?

eu ti-am zis ....lasa glumele treci la PORSCHE BRAKES :P ai vazut daca mi-ai urmat sfatul cu jantele ce bine ai ajuns !! sau bine, de RS4 B5 :blink: noi avem norocul platformei comune cu the best in business...asa ca eu as profita de asta.

alea sunt ptr spate.

Pe fata are de 345 tot de S3/R32. S-a convins la mine ca merita din plin sa treaca si pe spate la frane mai mari.

CT is din US, de unde din alta parte :(.

Bafta la montaj, maine o operez si eu pe a mea: tot placute, furtunase si, sper eu, twinteru.

Link către comentariu

Sunt in cautare de gti. Nu vreau sa iau vreo teapa asa ca va cer niste sfaturi. Cum sa verific masina, la ce sa ma uit... Am gasit unul la 10000e, 63000km, 2005, luat din tara, carte service.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

am gasit pe topicurile mai multor useri referiri la fuscobal, fuscomobil incat m-a facut curios, si am cautat topicul, sa vad minunea. impresionant , ce sa zic. bafta in continuare.

Link către comentariu
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Posturile OT au fost sterse.

Urmatorul post OT v-a fi sanctionat cu warning

Modificat de taz21
Link către comentariu
  • 1 month later...

Cu ocazia ultimelei vizite la Hungaroring din august, am realizat ca masina este neputincioasa cu rotile pe 19" si cauciucuri de strada asa incat am operat cateva modificari :

- Inlocuit rotile pe 19" dotate cu GY asymmetric 235/35/19 cu rotile pe 17" dotate cu semi-slick Kumho 225/45/17

- Am inlocuit bratele inferioare din otel cu bratele de aluminiu de TT care sunt mult mai usoare si asigura reglaj de camber pentru rotile fata. Cu aceasta ocazie am reusit sa cresc camber-ul pe fata de la - 0grd55' la - 2grd30'

- Am dat jos bancheta spate si n-am mai avut nici pasager ceea ce a dus la o scadere de 100kg din greutatea masinii

- Am instalat din nou suspensia mea B16 cu arcuri noi pe fata (cele vechi se tasasera foarte mult si din cauza ca n-au ajuns la timp cele noi, in august am mers cu un coilover Sachs Racing mult mai slab decat al meu)

Concluzia cu ocazia vizitei din weekendul trecut la Hungaroring a fost o imbunatatire uimitoare de 11 secunde pe tur fata de sesiunea din august !

Filmele de pe Hungaroring >

http://www.youtube.com/user/fuscobal#p/a/u/1/JArwBNkBZ6k

Imagini cu bratele de TT si semi-slick-urile :

post-73-1286976746_thumb.jpg

post-73-1286976812_thumb.jpg

post-73-1286976837_thumb.jpg

post-73-1286976918_thumb.jpg

post-73-1286976945_thumb.jpg

post-73-1286977000_thumb.jpg

post-73-1286977014_thumb.jpg

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Bravo Fusco! Pe mine, unul, m-ai convins de 2 lucruri:

1. imi trebuie si mie brate de TT

2. imi cam trebuie un 2.0 Turbo :D.

Link către comentariu

Cum se aud admisia si evacuarea :D. Bine ai revenit si bine ca te-ai distrat fara incidente :coffee_lol:

Link către comentariu

Tocmai mi-au venit si mie bratele de TT :icon_thumright: Sunt curios in ce masura schimba masina...

Eu n-am sa merg chiar asa agresiv la -2.3... poate -1.5 for daily driving.

Link către comentariu

Multam de aprecieri colegi. Ssilviu, la mine valori de genul -2.1 la -2.3 sunt cu verde la geometrie pe spate. Daca e asa, inseamna ca pot sa merg si pe fata cu valori ca astea fara cine stie ce uzura a cauciucurilor. Altii pe afara merg zi de zi cu valori de -2 si nu-s probleme ! Eu voi ramane asa si pe strada cu gumele de iarna si la nevoie le invart iarna urmatoare !

Link către comentariu
- Am inlocuit bratele inferioare din otel cu bratele de aluminiu de TT care sunt mult mai usoare si asigura reglaj de camber pentru rotile fata.

Filmele de pe Hungaroring >

http://www.youtube.com/user/fuscobal#p/a/u/1/JArwBNkBZ6k

Imagini cu bratele de TT si semi-slick-urile :

Daca stiam ca bratele sunt pt. tine, adaugam niste plumb inainte sa le trimit. :D ( Sau nu erau pt tine :P )

Felicitari pentru masina si video.

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu

Nu cred, eu le-am luat de la Volksparts ! Vroiai sa ma incetinesti, huh ? :D Video a fost filmat in HD dar pe youtube a ajuns mult redus din calitate !

Link către comentariu

poti sa pui si hd pe iutub.

ce greutate are camera? te-ai gandit cum ai putea reduce vibratiile? ar iesi niste clipuri foarte faine.

Link către comentariu

:blink: ma cam oftic...ca nu am fost.

bravo ochelaristule ! imi place.

alexrosiu nu a mai venit?:D

Link către comentariu

sunt curios cum s-ar fi comportat masina lui pe circuit.

Modificat de mmneg
Link către comentariu

Masina cui ? Camera are vreo 5-600grame cred si a fost prinsa cu ventuza de geam. Cu tripodul e si mai fixa dar dupa cum am zis n-am avut cum sa-l mai pun pe ala ca am dat bancheta jos !

Link către comentariu

E foarte ciudata pozitia camerei, cand ai curbe la stanga iti da senzatia ca fuge spatele

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Pai nu aveam cum sa pun camera altfel decat pe geamul lateral drapta spate. O sa incerc daca viitoare sa pun tot cu ventuza dar pe geamul de la haion si sa dau putin zoom daca e nevoie !

Link către comentariu

Acum cateva zile a facut 100.000km. Am sarbatorit cu Jack la Oradea ca acolo m-a prins ! :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!