Jump to content

Placute frana


dany
 Share

Postare recomandată

Discurile de frana de obicei se deformeaza axial, de ovalizat nu prea.

ATENTIE MARE la reclamatie: tremura volanul, NU a spus nimic ca i-ar tremura si pedala de frana.

Asa ca avem urmatoarele cauze posibile:

1. bucse brate deteriorate

2. geometrie directie necorespunzatoare SI/SAU joc mare in bieletele de directie.

3. discuri de frana deformate axial

4. discuri de frana asezate necorespunzator pe butuc (pe rulment).

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Exact, discurile se ovalizeaza la uzura foarte mare, si atunci pe langa tremurat de volan ai si senzatia in pedala de frana ca intra ABS mereu. Alea sunt discuri uzate si ovalizate. Ce zice el tine de geometrie si bielete directie. Ai dat in vreo groapa mare sau ceva...

Iar vis-a-vis de topic eu am pus ATE si nu scartzaie deloc...iar discuri am pus Brembo pe fata luate pe la 500 ron setul. Ambele le-am schimbat chiar eu..e nevoie de un torx TC30 si un inbus de 7 (marime atipica nu-l gasiti in seturi ci doar separat).

Cu inbusul desfaceti pe spate doua suruburi si desfaceti etrierul..il dati la o parte, il legati de arc cu ceva..ca sa nu atarne in furtun, apoi cu torxul desfaceti un surubel mic de ghidaj care tine discul pe butuc..trageti de el si aia e...

Singura "smecherie" e sa depresurizati calumea etrierul pt ca altfel nu vor intra placutele noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit imbusul in set.

Tradu si tu ce inseamna depresurizarea etrierului ca intelege lumea altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impingi cilindrul maxim inauntru cu doua leviere.. :) cu grija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru rotile fata mai merge cu metoda levierelor, dar in caz ca vrei sa impingi vreodata pistonasele pentru rotile spate ai grija ca iti trebuie presa speciala care sa le invarta in timp ce le preseaza, intrucat pistonasele de pe spate lucreaza prin insurubare/dezsurubare atunci cand franezi sau tragi frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La 112.000 km am primit mesaj ”check brake pads”. Este primul schimb de placuțe.

Am desfacut roata să văd ce trebuie să cumpăr și ce să vezi? ...oem era ferodo :huh:

La puntea spate, era un producător atât de notoriu încât dupa ce am terminat de montat roata am și uitat cum se numea... :tuktuk: am omis să notez

Ideea este că nu au scârțâit ever, m-au ținut 112.000 și cred că ar mai merge lejer până la 120 dacă nu le-aș pune gând rău.

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e masina ta? La mine MY2008 au fost Ate placutele. Tot Ate am pus, la ~60k km si sunt super ok.

Putin Offtopic: spune-mi cat te-au tinut placutele sa-ti spun ce fel de sofer esti :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din octombrie 2006 și este MY 2007

Tot offtopic E adevărat de felul meu nu prea folosesc frâna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MAKRON,daca masina e facuta pt europa de est,ferodo iti vin din fabricatie la primul montaj,pe fata...pe spate ce ai gasit TRW sau TEXTAR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuu, nu e niciunul din cei consacrați. Era un nume obscur. Când le schimb vă spun.

LE

Că tot veni deși a fost fabricată pentru RO, intervalul de service e QG1 :scratch: ...

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata - Ferodo

Spate - Galfer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-au uitat si eu la o2 2010 facelift..pe spate Galfer..

post-64586-0-13071700-1331973635_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

luna asta imi schimb discurile si placutele pe fata , deoarece m-am saturat sa le tot rectific . La un magazin de piese mi-a recomdandat tipul discuri+placute TRW in locul celor ATE .....zicea ca nu merita diferenta de bani si mi-a spus sa iau discuri normale nu cu striatii gen ATE power pad sau Brembo Max . Daca pun ATE(discuri+placute) ies mai scump cu 150-200 ron , merita diferenta de bani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat trw, ate, textar si ferodo sunt in aceeasi liga, nu cred ca sunt diferente de performanta foarte mari, iar de pret depinde de adaos comercial practicat de magazin.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita diferenta de bani , daca tot schimbi pune ceva de calitate ca sa nu ai probleme cu scartaitul placutelor. Eu am schimbat discuri fata (Brembo) si placutele frana fata si spate (Textar). Eu zic ca Ate si Textar sunt mult peste Trw si Ferodo. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten si-a pus placute Textar si discuri TRW si dupa nici 10.000 km a inceput sa-i trepideze volanul. Prima oara cand i s-a intamplat a schimbat discurile. Dupa alte 10.000 km aceleasi simptome.

S-a rezolvat prin curatarea angrenajului. Problema: depuneri de discuri provenite de pe placutele de frana. Dupa experienta asta respectul meu pt Textar a scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Masini de plastic :( eu imi iau ATE si sper sa nu mai am probleme , pe altii ii tin discurile si 200000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa schimb si eu discurile si placutele de pe spate, ma apropii de 165 000 de km iar placutele si discurile pe spate sunt cele stock (nu le-am schimbat niciodata). Pe fata le-am schimbat pe la 145 000 de km la reprezentanta unde mi-au pus ATE (cele stock au fost tot ATE) de care sunt foarte multumit ... Nu stiu ce placute si discuri se puneau pe OII in 2004, dar daca pot tot ATE o sa pun si pe spate ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat eu ate. Undeva discret pe cutie scrie made in czech rep. iar pe piesă scrie ate însă corpul metalic e stantat sec - Galfer-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mare incredere in ATE,folosesc de f multa vreme,diferenta de bani merita pana la ultimul leu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votez si eu pentru Textar, masina mea a venit din fabrica cu Ferodo pe fata si Galfer pe spate. Galfer huruiau si le-am schimbat la jumatatea vietii. Acum am Textar fata-spate si franele sunt ceva mai eficiente in comparatie cu cele OEM. Textar/Pagid sunt un nume mare, daca nu cel mai mare in lumea sistemelor de franare. Cand voi schimba discurile cu siguranta voi pune BREMBO in tandem cu placute Textar.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci cum explici gabi ca mie mi-a venit cu Ate? E comandata in RO, fabricata la

Mlada Boleslav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot ATE am pus si discuri si placute.Un disc a costat in jur de 270ron. Ce e mai scump e mai bun,acum voi vedea cat si tin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!