Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

Pai e luaita pe data respectiva, dar cand a fost fabricata?

Eventual introduce-ti seria de sasiu in VIN Decoderul din semantura mea si vezi ca acolo-ti afiseaza data fabricatiei.

Daca a fost facut recent... 100% ai updateul de soft. Si becul s-a aprins din cauza regimului de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut tuturor

la masina din semnatura am avut aprins pentru prima data becul de DPF la 60,000 km

am fost in service si s-a facut o regenerare a DPF cu ajutorul unui tester < nu prea ma pricep <

dar masina nu a functionat , incontinuare dupa 1 min de la pornire se aprindea becul si aparea mare pe display FAUL MOTOR

service-ul m-a pus sa merg constant cu masina la 2500 rotatii ale motorului , in viteza a-4-a timp de 15 min

am facut si acest lucru si masina si-a revenit

totusi de la acest moment a trecut 1 luna si becul s-a mai aprins de 3-4 ori dar am oprit si repornit motorul si apoi a functionat

ca o remarca , problema cu DPF am avut-o dupa ce am alimentat cu motorina euro 3 de la petrom din zona Arad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri softul nu era updatat ca am inteles ca doar pt RS au scos asa ceva.

Masina a ramas in Bucuresti in service tocmai pentru un asemenea update. Sunt curios ce va fi.

Sa lamurim: noua versiune de soft pt RS TDI nu a fost anuntata oficial de Skoda. In acest caz, ar fi aparut automat in ETKA dupa nr sasiu o actiune anume din fabrica !

In ce service ai lasat masina, Andrei? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lamurim: noua versiune de soft pt RS TDI nu a fost anuntata oficial de Skoda. In acest caz, ar fi aparut automat in ETKA dupa nr sasiu o actiune anume din fabrica !

In ce service ai lasat masina, Andrei? Multumesc.

stiu ca a aparut un soft de fabrica pt TDi-ul de 170 Cp cu DPF care a rezolvat problemele , la fel si soft de fabrica pt RS TFSI care rezolva si tremuratul motorului la ralanti. Cel de TFSI e nou aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista 3 coduri de ECU pentru O2 RS TDI in functie de seria de sasiu. Banuiesc ca diferentele intre el sunt mai ales de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Godo, in ETKA nu apare nici o actiune pt RS TDI. M-am uitat saptamana trecuta, cand a venit un client dupa 3 zile cu DPF-ul "aprins" in bord...

P.S. Update-ul soft se realizeaza printr-o actiune semnalata de fabrica. Asta numesc eu soft original...stiu de softul care rezolva problema, cunosc si persoana, dar nu cred ca e oficial. Inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea,

Mi-am ridicat si eu Octavia 2 RS TDi vineri, 22 iunie de la dealer (avia motors) si am facut intr-o saptamana app 1500 km. Am facut 3 plinuri, unu cu Euro 4 Petrom (primul plin), unu cu euro 5 OMV si aseara am bagat Euro 5 de la Rompetrol. Pana acum nu am avut nici o problema cu masinuta, si am circulat cam 200 KM in Bucuresti.

Care mai e stadiul cu DPF-ul? Stie cineva? Acel update de soft de care s-a scris l-a facut cineva? Daca da sa ne spuna si noua o impresie sau orice :P

In rest nu am de ce sa ma plang de masinuta. Am ceva mici nemultumiri, dar probabil pentru ca am trecut de pe un benzinar care avea 180 CP, si inca nu sunt obisnuit cu noua masina. Nu am vazut diferente de combustibil, desi cum am zis am bagat de la 3 benzinarii diferite, la drum intins s-a comporat peste asteptarile mele, iar pe autostrada am setat cruise controlu la 190 KM si am avut un consum de 7.7.

Astept raspunsuri si impresii de la alti posesori in continuare si cu oarecare neliniste. Nu as vrea sincer sa am problemele care s-au scris legate de DPF. Am tot fost indecis daca sa-mi iau diesel sau Benzina, si am zis in cele din urma sa incerc si un diesl, ca tot treceau toti prietenii pe diesel. Sper sa nu ma injur singur de alegerea facuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am ridicat si eu Octavia 2 RS TDi vineri, 22 iunie de la dealer (avia motors) si am facut intr-o saptamana app 1500 km. [...] la drum intins s-a comporat peste asteptarile mele, iar pe autostrada am setat cruise controlu la 190 KM si am avut un consum de 7.7.

Cred ca te-ai grabit sa mergi constant cu 190km/h. Ma refer la regimul de viteza...poate mai astepti un pic pana s-o "arzi" din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DORU_14 (off topic....sorry)

Crezi ca e problema daca am "arso" la 190 de km atat de repede? Daca da cam care ar fi modul indicat de a merge cu masinuta asta, si de la ce rulaj as putea sa o "ard" cam cum as vrea eu?

M-am gandit si eu ca e posibil sa merg cam devreme cu ea la 190, dar chiar nu am rezistat. Si asa ma ardea sa ii dau mai mult. Am mari probleme pe tema asta in sensul ca nu pot sa ma abtin, si am avut si mari probleme cu carnetu de conducere din cauza asta asta la masina anterioara

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu te superi, dar un rodaj perfect se face pana la ~5000km, in conditiile in care nu depasesti 3/4 turatia maxima admisa iar viteza maxima nu depaseste 2/3 din cea maxima constructiva. Felul in care ai masina mai departe depinde de modul in care o conduci in primele mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

exact cum zice Doru. E pacat sa nu faci corect rodajul si sa te miri de ce unele componente cedeaza repede la 15-20.000km si dai vina pe masina nu ca ti-a placut sa vezi 200kmh la 300km pe bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca da cam care ar fi modul indicat de a merge cu masinuta asta, si de la ce rulaj as putea sa o "ard" cam cum as vrea eu?

Dac-ai fi citit manualul de utilizare n-ai mai fi pus

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri pentru informatii.

M-am gandit ca s-a rezolvat problema cu update-ul de software, pentru ca am circulat destul de mult deja, si masinuta nu a facut nici un fel de "figura".

Partea cu manualu....am vrut sa-l citesc, dar am fost atat de ocupat si am avut atata treaba, incat nu am avut timp de nimic.

Merci mult din nou :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm....nasol daca in doua saptamani s-a intamplat. A mea nu are inca 2 saptamani. Vinerea asta o sa faca doua saptamani.

Cati km facuse cu ea, si in ce regim de mers? Intreb pentru ca eu ma apropii de 2500 de km, dar de-abia vreo 3, 400 km au fost facuti in Bucuresti (poate chiar mai putin), in rest doar in afara Bucurestiului (alte orase si ambele autostrazi dus intors cate o data)

Merci!

Modificat de GeorgeB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi vezi ca kopilu` a facut un update si scria ca nu mai are probleme. O fi softul facut in spatele curtii?

Cand se preconizeaza ceva oficial pt rs tdi? Anunta-ne doru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi vezi ca kopilu` a facut un update si scria ca nu mai are probleme. O fi softul facut in spatele curtii?

daca era in spatele curtii stai linistit ca spuneam de atunci!

problema nu a disparut 100% de cand am facut update-ul, mai degraba inclin sa spun ca acum este normal sa se aprinda din cand in cand.

am peste 2500km parcursi (aproape 50%/50%) si nu sa mai aprins DPF-ul, doar foarte rar mai urca in turatii pentru putin timp.

ca si combustibil - UIMIRE TOTALA - pentrom E4 (nici macar TOP E4)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s. inainte aveam scandal la fiecare 100-200km parcursi in oras cu euro 5!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se preconizeaza ceva oficial pt rs tdi? Anunta-ne doru .

Imediat ce primesc actiune de la fabrica pt RS TDI anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petrom Euro 4 am bagat si eu. Doua plinuri am facut cu Petrom Euro 4, si chiar mi se pare OK.

Eram duminica in Tulcea, si parca mi-a urcat si mie putin turatia la relanti, dar e posibil sa mi se fi parut, ca vorbeam la telefon si cand terminasem de vorbit, si am verificat era la 800rot/min, si totul era ok.

Asteptam oricum anuntul oficial de la fabrica referitor la RS TDi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu o intrebare, poate tampita: influenteaza buna functionare a motorului daca pun motorina euro 5 pe o masina euro 4 (O2, 2.0 TDI)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utilizez in prezent alta masina decat VAG si e CR si vreau sa va zic ca nu a vazut motorina din peco, are DPF si nu s-a aprins nimic, fum nu exista s.a.m.d. S-a mers cu ea la greu subturat si in oras si motorul nu a apucat sa se incalzeasca, nu sunt probleme. Tind sa cred ca motoarele TDI cu PD au inceput sa isi arate limitele, pur si simplu scot prea mult fum si DPF nu mai face fata. Toata lumea discuta ca, cauza ar fi motorina din Romania, eu cred ca problema nu o constituie combustibilul ci motorul in sine. Parerea mea, nu dati cu pietre :)

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E calr ca nu tine neaparat de combustibil. Oricum are si el partea lui de vina, accetuand oarecum problema, dar nu e in totalitate vina combustibilului.

@smoothcoder

Nu te afecteaza in nici un fel faptul ca pui Euro 5 pe un motor Euro 4, doar la buzunar :). Oricum diferente mari nu o sa simti, si teoretic in timp, motoru ar fi mai protejat cu euro 5, aceast combustibil avand o concentratie mai mica de sulf, eu bag euro 4 de la Petrom pe un 2.0 TDi Ocatvia RS si nu am nici cea mai mica problema. Am bagat si euro 5, dar nu am vazut nici o diferenta. Cum am mai zis, poate in timp.....poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utilizez in prezent alta masina decat VAG si e CR si vreau sa va zic ca nu a vazut motorina din peco, are DPF si nu s-a aprins nimic, fum nu exista s.a.m.d.

Same here

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......si week-endu asta am sarit de 3000 de km rulaj cu masinuta (in doua saptamani)

Pana acum totul e ok cu DPF-ul. Nu da nici un semn ca nu i-ar conveni ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii despre DPF: incepand de la sfarsitul lunii aprilie 2007, exista informare tehnica de la fabrica despre modul in care se updateaza softul ECU pt eliminarea problemei curente aparute la motorul BMN - martorul DPF aprins.

Asadar, cei care intampinati aceasta problema, prezentati-va la service Skoda pt remediere.

P.S. Cu ajutorul unui coleg de service Skoda, am revazut toate informarile de fabrica din 2007 si am gasit ceea ce ma interesa. Ii multumesc pe aceasta cale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!