Jump to content

Adaptarea senzorului de rotire a volanului


Andi TDI
 Share

Recommended Posts

F l o r i n

Daca 44 servodirectie nu comunica, nu ai cum sa faci setare de baza. Vezi sigurante si cablaj pana in caseta.

Link to comment
Share on other sites

jangabriel.drind

Buna ziua!

revin cu detalii , servodirectia si-a revenit din mers, a disparut si volanul rosu

senzor unghi volan  status ok

pe 44 asistenta directie am gasit  o eroare, inainte nu comunica

00750 - Indicator de defecte 
            013 - Citiţi vă rog memoria de defecte - intermitent
             împrejurări cod:
                    rulaj: 1440 km
                    temperatură: 13.0*C
                    tensiune: 11.70 V
                    tensiune: 11.60 V

am sters toate erorile si nu mai apare nimic pe modulul 19 poarta can si pe  modulul 44 asistenta directie

Sa fi fost vreo siguranta? eu le-am desfacut pe toate iclusiv pe cele din compartimentul motor

multumesc pt ajutor

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
StaicuAlin

Salut, dupa schimbarea telescoapelor fata, volanul este inclinat cateva grade stanga, am obdeleven  si am incercat calibrarea senzorului dar nu si.a revenit volanul la punctul 0. Se poate face calibrarea volanului din soft, sau trebuie mecanic din capetele de bara ( facand unghiul de fuga), mentionez ca masina nu trage stanga sau dreapta, doar ca volanul nu mai sta drept dupa schimbarea telescoapelor. 

Edited by StaicuAlin
Greseala
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Mergi sa iti faci geometria, pe stand. E o abatere mecanica, nu ai ce face din tester

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
jangabriel.drind
On 4/9/2021 at 5:27 PM, jangabriel.drind said:

Buna ziua!

revin cu detalii , servodirectia si-a revenit din mers, a disparut si volanul rosu

senzor unghi volan  status ok

pe 44 asistenta directie am gasit  o eroare, inainte nu comunica

00750 - Indicator de defecte 
            013 - Citiţi vă rog memoria de defecte - intermitent
             împrejurări cod:
                    rulaj: 1440 km
                    temperatură: 13.0*C
                    tensiune: 11.70 V
                    tensiune: 11.60 V

am sters toate erorile si nu mai apare nimic pe modulul 19 poarta can si pe  modulul 44 asistenta directie

Sa fi fost vreo siguranta? eu le-am desfacut pe toate iclusiv pe cele din compartimentul motor

multumesc pt ajutor

Servodirectia s a defectat la scurt timp

01309 modul comandă asistență direcție j500-004 lipsă semnal nu comunică 

Salutare tuturor!

De la această eroare au început belele, servodirectia nu mai mergea deloc, martor volanul roșu aprins în bord, bipaia de 3 ori la pornire. Nu am mai circulat cu mașina de astă primăvară, iar acum am zis ca trebuie să  o fac. 

Am desfăcut bordul, verificat fire sigurante, mufe, schimbat calculator coloană direcție două bucăți am schimbat și nimic, verificat sigurante compartiment motor, verificat cablaje mufe până la casetă, am înnebunit nu mai  știam ce să fac! 

Azi în sfârșit am rezolvat problema, cu destule cheltuieli, am schimbat caseta direcție cu alta second hand, după o muncă titanică cu destule cheltuieli!!! 

Am refăcut, unghiul de fugă apoi setări de bază pt senzorul unghi virare g 85 iar acum merge servodirectia cu un deget!  Sper să fie de ajutor celor care au asemenea probleme! 

Link to comment
Share on other sites

Am un coleg cu b7 tdi din 2014, a inlocuit spira volan cu un cu cod identic dar SW 180 el avamd 140. Dupa montare avea erori pe g85 a facut setarile de baza s-au stins martorii dar a ramas cel cu volan galben. Eroarea este cea de mai jos. Care este procedura exacta pt masina lui?received_3075029732823803.thumb.jpeg.0ee654bfc011cd2284a97050c8489899.jpeg

Link to comment
Share on other sites

colegul a postat pe forum si a primit raspuns, din partea mea.... 

nu are rost sa postati 2 persoane in N topic-uri......

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

Salut

de curand am schimbat caseta de directie la un VW Passat B6 BMP. totul bine si frumos , dupa schimbare am stins acel martor de culoare galbena cu volanul din cluster cu miscare volanul maxim stanga , apoi maxim dreapta si apoi in centru.

Am facut unghiul de fuga ca si inainte de a schimba caseta volanul meu nu era drept si statea putin spre stanga. Problema este ca la mers masina imi trage in dreapta. Am facut chiar 2 unghiuri de fuga si totul este ok.

Pe obd imi arata ca in pozitie dreapta a volanului G85 are valoarea de -9 grade si ma gandesc ca de aceea trage stanga. Cum fac sa resetez G85 si sa invete noua cota 0 a volanului ?

 

Link to comment
Share on other sites

Trebuie pus volan pe 0...mecanic, dupa care pe modul 44, login 40168, setare de baza, canal 60....do it.

Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 17 ore, F l o r i n a scris:

Trebuie pus volan pe 0...mecanic, dupa care pe modul 44, login 40168, setare de baza, canal 60....do it.

Multumesc de raspuns Florin

O sa verific daca este pus volanul pe 0 mecanic.. mentionez ca de cand am cumparat masina volanul a stat putin pe partea stanga.. cel de la care am cumparat-o mi-a zis ca daca il o sa il pun drept o sa imi de-a eroare de abs. chiar daca volanul nu era drept nu am avut probleme cu masina sa traga intr-o parte. 

Multumesc pentru sfat, o sa revin cu un mesaj dupa ce reusesc sa fac ce mi-ai scris mai sus

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut. Am schimbat volanul cu unul cu comenzi. Am căutat pe forum cele necesare, așa că înainte de schimbat volan, am înlocuit centrala electrica cu una compatibilă (3c0937049aj) și calculator de sub volan (1k0953549bd). Apoi am înlocuit volanul, refăcut codări, toate bune și frumoase, au mers luminile de pe comenzi, comenzile in sine și a rămas doar eroarea cu volanul și esp care știam că după câțiva metri dispar. Surpriză, nu dispăreau iar pe tester cerea adaptare g85. Am incercat adaptare, însă... eroare: "not possible".

Am bănuit că e calculatorul de sub volan, așa că l-am montat pe cel vechi, făcut adaptare, totul ok insa acum nu mai merg luminile și comenzile. Aveți idee ce cod de calculator am nevoie? Mulțumesc în avans.

Edited by Enachebr
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Centrala electrica nu are legatura cu volanul multifuncțional. 

Posteaza codul de piesa al calculatorului original, cel care era pe masina

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Masina ta are calc coloana Type 1....tu ai pus type 2. Atunci,  ca sa poti calibra G85 si limit stop la servodirecție , trebuie sa schimbi si spira, montezi una cu 1K0-959-653-C sau D.... tu acum ai fara nicio litera la sfarsit....sau cu A.

 

Dupa aceea, codat corespunzator calc coloana

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru informații.

In căutările mele, nu am dat si despre compatibilitate intre calculator și spira. O sa caut una cu codurile menționate și o să încerc din nou.

 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

O sa se rezolve problema......

Link to comment
Share on other sites

Asta ar fi compatibilă? Nu contează ce e după terminație? Acel CN?

Screenshot_20220311-190216_OLXro.png

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Da, este compatibila. Nu contează acel CN

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

Rezolvat cu noua spira.Totul este funcțional. Mulțumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salutare tuturor! Îndrăznesc să postez aici ca să nu mai deschid alt topic.. - Tiguan 5N 2009, 4x4, transmisie manuală, CBAB- .

Am încercat să înlocuiesc ceasurile mașinii (MFD roșu) cu unele de pe un Tiguan din 2011 (MFD alb/negru) fără succes din păcate (nu am putut citi PIN-ul ca să pot adapta o cheie)... Am văzut că nu merge (un coleg care dispune de o diagnoză Autel a încercat să mă ajute) am montat ceasurile originale înapoi pe mașină, moment în care am văzut primele,, luminițe de Crăciun" pe anul ăsta.. 😁 În bord au apărut tot felul de martori (ABS, frână parcare, direcție, presiune pneuri, etc..). Am făcut Basic settings, adaptări, codări (e prima dată când fac) și acum nu mai am nici o eroare din cele care au apărut după încercarea de swap ceasuri. Doar că observ că mașina trage ușor spre dreapta dacă las volanul pe liber în timp ce conduc (și nu e de la drum). Dacă țin volanul perfect aliniat, la fel, trage ușor spre dreapta. Ce setare sau adaptare ar trebui să refac ca să se rezolve problema? Menționez că înainte de asta nu am avut această problemă, deci iese din discuție dereglare mecanică unghiuri direcție. Mulțumesc anticipat pentru eventualul ajutor! 

Link to comment
Share on other sites

andrei_221

daca ai avut volanul demontat, muta-l 1 dinte ... 

Link to comment
Share on other sites

Nu am demontat decât ceasurile. N-am umblat la volan. 

Edited by yo8rze
Link to comment
Share on other sites

fa setarea corecta a lui g85.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc, așa o să fac. Revin cu răspuns. 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n
On 11/3/2025 at 6:40 PM, yo8rze said:

Salutare tuturor! Îndrăznesc să postez aici ca să nu mai deschid alt topic.. - Tiguan 5N 2009, 4x4, transmisie manuală, CBAB- .

Am încercat să înlocuiesc ceasurile mașinii (MFD roșu) cu unele de pe un Tiguan din 2011 (MFD alb/negru) fără succes din păcate (nu am putut citi PIN-ul ca să pot adapta o cheie)... Am văzut că nu merge (un coleg care dispune de o diagnoză Autel a încercat să mă ajute) am montat ceasurile originale înapoi pe mașină, moment în care am văzut primele,, luminițe de Crăciun" pe anul ăsta.. 😁 În bord au apărut tot felul de martori (ABS, frână parcare, direcție, presiune pneuri, etc..). Am făcut Basic settings, adaptări, codări (e prima dată când fac) și acum nu mai am nici o eroare din cele care au apărut după încercarea de swap ceasuri. Doar că observ că mașina trage ușor spre dreapta dacă las volanul pe liber în timp ce conduc (și nu e de la drum). Dacă țin volanul perfect aliniat, la fel, trage ușor spre dreapta. Ce setare sau adaptare ar trebui să refac ca să se rezolve problema? Menționez că înainte de asta nu am avut această problemă, deci iese din discuție dereglare mecanică unghiuri direcție. Mulțumesc anticipat pentru eventualul ajutor! 

Ceasurile de FL sa le montezi pe non FL, nu te ajuta sa citești pinurile. Trebuie sa citești zonele immo intai. Dupa aceea trebuie deblocat eeprom la ceasurile noi, ca să poti scrie noile informații.

Trebuie sa scrii manual vin, cs, immo, chei in noile ceasuri....si ai nevoie de cipuri noi la chei.

Pentru cealaltă problemă ti-au scris deja colegii.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!