Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Buna, multumesc de rezumat.

Da bkp de 140 cp. in 16v . Cum stiu daca injectoarele au fost schimbate, cele cu probleme ar fi tinut pana la 285 km? Bmp am condus si sunt cam multe probleme DPF, volant + ambreiaj, EGR, termoflot + turbo pe la 250 mi km.  O sa vad maine ce cod motor are.

 

Despre DSG de prima generatie ce se poate spune? Mai ales la km astia ?

 

Merci de timpul accordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu injectoarele, cutia, volant, frâna de mana... Și mașina avea 125 în 2009 (Franța) iar acum are 223.. Depinde cum ai noroc, eu în 2009 am schimbat cutia cu totul cu 500 de euro (dezmembrări), injectoarele am prins program de la vw și le-am schimbat pe toate 4 cu 2 milioane (constatarea)... Iar cu frâna de mana, mi s-a spart carcasa și a intrat apa și s-a blocat mecanismul, în rest sunt mulțumit de mașina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, sunt constient ca o sa pice lucrui si nu o sa fie perfecta la 285 mi km dar si pretul ii pe masura. Cu injectoarele ma ingrijoreaza problema si DSG ptr ca nu am mai avut si nu cunosc mare lucru. Azi dupa 12 merg sa o vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dsg-ul dacă merg toți senzorii nu prea ai de ce sa iti faci griji, dar dacă un senzor e pe moarte.. Mai bine schimbi cutia cu totul, ieși mai ieftin :)) injectoarele sunt ~25 de milioane... Dacă nu are probleme electrice sau mecanice grave și dacă are un preț ok, merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu stiu eu daca DSG ii ok neavand nicodata ocazia de a conduce o pasina cu dsg. Nu trebuie sa faca ce? Casa imi dau seama ca ii cat de cat Ok. Oricum la km astia cred ca astea au fost deja schimbate nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa mearga ok, sa nu smuceasca, sa nu faca zgomote suspecte, etc.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, la mine la rece îmi făcea figuri la schimbarea vitezei, oricum, cel mai bine o pui pe tester după ce faci un test drive, apar erorile acolo dacă e ceva.. Și de schimbat cutia... Se poate sa fie schimbata, se poate sa nu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu dsg 2009 CBBB (170 cai, care era destul de fugarita) si mergea perfect, cutia originala la 285.000km reali. Daca are schimburi la timp nu ar trebui sa fie probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este o garantie asta, din pacate - stiu masini la primul proprietar, km pana in 100.000... si mecatronic stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de info, am sa va scriu mai multe dupa ce vad masina dar fiind o ocazie buna va trebui sa iau decizea pe loc.

Oricum eu preferam sa fie schimbate cat mai multe. Dsg imi doresc, mam cam saturat de manuala. Am condus numai cateva franțuzești automate deci o ideie cat de cat cred ca as putea sa imi fac.

Din cate am citit injectoarele cred ca au fost schimbate la km astia, multi proprietari mi au zis asta.

Ce sa mai poate verifica cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decizie pe loc sau nu, te sfatuiesc sa te duci la un test serios cu ea. Asta e, 200 de lei. Nu vei regreta. 

 

Caci, sunt multe lucruri care tb sa le verifici la o masina de ~10 ani si ~300.000km, in afara problemelor tipice - care oricum, la rulajul respectiv deja sunt irelevante. 

 

Cutia - daca nu te pricepi, nu ai mai condus, vazut, etc - ia pe cineva cu tine care a facut-o sau du-te la test! 

Motorul - nu e compus doar din injectoare si pompa de ulei. Vezi sa nu aiba batai, turbina sa sune bine, sa descarce repede, masina sa nu dea fum mai mult decat e cazul, sa nu scoata suente suspecte(furtune sparte, etc). 

Vezi caseta de directie! Sa nu aibe joc sau/si inclusiv zgomot. 

 

Vezi distributie -> avans. Vezi valori injectoare. Verifica traseu ulei - it's a BKP thing.. 

 

Si pune VCDS-ul pe ea(test). Ala nu minte. 

 

Chiar daca e o masina de 300.000km si 10 ani, trage o ocheada la tot (amortizoare, discuri, brate, bucse, anvelope, TOT) si vezi ce ar fi de trecut pe TO-DO list. Pot parea chestii banale, tipice pt vechimea ei. Dar se aduna. Si se aduna bine. Si atunci pretul "f bun" pe care nu vrei sa ni-l zici, nu mai are niciun farmec.

 

 

 

P.S. general valabil: IEFTIN si BUN nu exista.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Andrei TDI da ai dreptate, numai ca masina ii in Franta unde si locuiesc. Aici o programare dureaza 5 si 7 zile ptr o zimpla verificare ce costa aprox 175 euor (ceea mai scumpa). Nu merita si nu imi permit sa ii cer omului asa ceva avand in vedere cati bani cere pe masina.

 

Oricum cred ca din experentele ce le am si ce am citit pe aici imi pot face o idee. Am avut si condus numai vw. De la B5 din 98 si actualul B5.5 care sunt constient ca este mult peste acest B6.

Pe masina mea am tot schimbat, de la 4 cauciucuri noi pana la ultimu senzor de temperatura. Am 4 suspensi discuri mari cu comp. ceramica, placute ceramaica, brate fata noi de calitate rulmenti etc. Motoru are 188 cai cu fisa dyno facut de profe. Turbo nou, distributie complecta, o-ring injectoare + reglaj, tacheti etc. Toate schimbate nu ca s-au stricat sau ca am ramas cu masina in drum ci ptr ca sunt fan si pasionat vw si le-am schimbat preventiv. DAR vreau acest B6 ptr DSG+ ca a mea nu mi se pare o masina sigura, ma refer la tinuta de drum, spatiu etc + ca m-am cam saturat, nu am ce mai pune pe ea. Fiind déjà Highiline.

 

Imediat ma duc sa o vad si revin cu impresi chiar daca o  cumpar sau nu. Merci de timpul accordat + info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul nu este foarte scump la piese dar ai grija sa o verifici bine, sunt unele piese care sunt aparent banale dar costa de te rupe (de ex. un motoras de frana de mana la dezmembrari e ~4 milioane si daca il vezi zici ca e de la masinile cu telecomanda).. DSG este comoda mai ales in oras cand e aglomerat si din ce am vazut, nu se compara cu orice cutie automata de pe masinile frantuzesti (am mers cu Latitude 2012 full de 175 de cai dar este setata pentru comfort, schimba cam greu, deabia trage pana cand intra turbina... la a mea daca o tii sub 2200 de ture nici nu auzi si nici nu simti cand schimba viteza si te infige in scaun chiar daca are cu 35 de cai mai putin...

Bafta la achizitie si sper sa nu ai probleme majore cu ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, cum am promis, am revenit de la masina. Am vazuto, mers prin parcare, prin oras etc pus vcds. Nu am luat-o! Cum ziceam a fost o masina la bani putini, ptr un necunoscator chiar merita.

 

Masina estetic ii dezastru, partea dreapta spate a fost revopsita dupa ce a fost zgariata de un camion. Puntile erau ok, nu a fost soc (mare) am verificat si interior roata de rezerva etc. Bandou spate chrom lovit, masca fata colturile nu prea stateau ok etc. Detali mici ptr mine.

 

Motoru are sunetul parca tipic pompa ulei pe moarte. Destul de suptil dar cu o ureche buna deduci care ii problema. Turbo suna frumos, DSG mi s-a paut putin bizar,in sensu ca nu smuceste dar simti cand schimba. Am mers si pe D si pe S si pe "manual"  imi place dar nu se compara cu ceea de pe Golf 5 gti 2007 de exemplu. De bagat in scaun te baga.

 

Am pus vcds au fost erori. Cele pe toti 4 cilindri cu bujiile incandescente, ceva intake mainfold si cv over bosst la turbo. sau sters si nu aumai reaparut.  Injectoarele au zis ca au fost schimbate de fostul proprietar, stia baiatu procedura vw. A zis ca nu trebuie schimbate, i a confimat si vw. Infine le-am verificat, compesnatile toate cu - 0,0x unui numa cu + 0,x par ok, in alt grup unde verifici uzura "fizica" nu par afi chiar atat de noi, sunt inca in norme dar nu cu mult se incadreaza inca.

Portbagajul se inchide greu etc. Interior ok crem de Confort Line, nu are piele si scaune incalzite, scaunele semi electrice, oglinzi rabatabile electic si cam atat.

 

Baiatul (vreo 22 ani) zice ca : distributia a fost schimbata la 280 mi km in retea proprie, turbo reconditionat, axa de la pompa de ulei schimbata (pinioane sau altecele nu), cardanu trebuie schimbat de aia ii mai brutal DSG cica oricum trebuie schimbat uleiul la 60 mi din dsg. suspensi fata noi , dar bate ceva minor, spatele iara tocane ceva.

 

Dupa multe telefoane am aterizat pe pamant, si amintit ca am dus si eu si multi prieteni cu serivce in romania chiulase de BKP ptr rectificare, care provin din distributi rupte, axe cu came dezastru.

Turbo stricat din cauza pompelor de ulei etc.

 

Masina puteam sa o iau la 3200€ poate chiar 3100€ Am zis pass. Ca sa vezi ca samsarul din baia mare era déjà acolo, i-am lasat-o lui. Cu siguranta va ajunge in Ro la vreo 5000 € si cu vreo 180 mi km.

 

Oricum masina a fost inscrisa la vw avea carnet cu stampile VW pana in 2013, dupa scurte cautari pe Google apartinea a unui director din Toulouse.

 

Va multumesc de informati si ajutor.

post-39904-0-91295900-1446649056_thumb.j

post-39904-0-54722200-1446649073_thumb.j

post-39904-0-58724600-1446649087_thumb.j

post-39904-0-00446400-1446649102_thumb.j

Log-WVWZZZ3CZ6E063020-285240km-177239mi.txt b6.txt

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

"Masina puteam sa o iau la 3200€ poate chiar 3100€ Am zis pass. Ca sa vezi ca samsarul din baia mare era déjà acolo, i-am lasat-o lui. Cu siguranta va ajunge in Ro la vreo 5000 € si cu vreo 180 mi km."

 

Incredibil frate, incredibil!!  :10[1]:  :10[1]:  :10[1]:  :)) :ceuameni:

 

 

Cum sunt specimenele astea ! Doamne...  Precum mustele de balegar. Unele foarte avansate, mutate..  simt mirosul de "rahat" de la mii de km distanta si se duc imediat sa-l ia pe sus. 

 

 

Iar cat despre masina, f bine ai facut ca ai zis pas. cum iti spuneam. ieftin si bun nu exista. B6 bun, fie el si 2005, 1.9TDI - In stare f buna si super intretinut nu pupi sub 4500. Desi..si asa e subtire. Asta e pret de golf/octavia2. Ma refer aici la masini pe care omu nu le vinde pt ca au bani de bagat in ele ci pt ca pur si simplu s-au hotarat sa treaca la altceva. 

 

 

 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In anunt scria ca e in stare f buna...oricum cadouri nu gasim nici macar in dec...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gasit tu anuntul? Vreau sa vad si eu daca da, sunt chiar curios..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Intentionez sa achizitionez un passat b6 si ma intreb daca m-ar putea ajuta cnv cu o decodare a VIN-ului pt a afla exact dotarile masinii.

 

WVWZZZ3CZ8P018237

 

Masina nu am apucat sa o vad inca decat in poze , si i-am verificat seria la reprezentanta pentru revizii si km, care par a fi reali ( 167 000km, masina e din 2008, motor 2.0 BMP).

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai greu cu dotarile din VIN. Fa sau cere o poza la cartea de revizii, prima pagina sau de la roata de rezerva. Este un sticker unde scrie codul de motor, codul cutiei de viteze, puterea, echiparea si dotarile. Dupa aceea se pot interpreta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si dupa vin, la un magazin de piese mai ok au licenta la un site (imi scapa acum numele) si dupa VIN iti da toate cele. Eu stiu pe cineva aici la Gl unde mi-a dat mie lista cu toate dotarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis ca se poate sa mearga, dar pe forum sunt cred ca putini care il pot ajuta doar cu VIN-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare ca e sportline, pare cheala, deci trendline, nu are nici autohold, auxiliar !?,  are doar 2 geamuri electrice... interesant ca are asa putini km fiind adusa din afara. Vanzatorul pare ca se ocupa cu masini, mai are un passat la vanzare.

 

Apropo, daca e 2008, 2.0 tdi, E4, co2 in jur de 156, taxa se indreapta spre 1000 euro, nicidecum 700. Sa ai si asta in vedere.

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totuși din ce am citit, trendline-ul nu are nici clima bi-zonala, nici volan in 3 spițe, consola centrală neagră, computer de bord e din ală mic.

Poate fi o combinație între trendline și sportline?

Totuși din ce am citit, trendline-ul nu are nici clima bi-zonala, nici volan in 3 spițe, consola centrală neagră, computer de bord e din ală mic.

Poate fi o combinație între trendline și sportline?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sportline nu venea in primul rand cu scaunele sport?

Asta le are normale, de aia intreb.

Si da, e clar samsar omul de vinde masina cu numere rosii... la ce va asteptati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!