Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Mai bine un focus tournier 2009-2010 decat astra…motoarele alea de pe astra J sunt la fel de zgomotoase ca si PD-urile vechi de la VW, iar performantele lasa de dorit ; calitatea la fel, ergonomia 0…este frumusica pe exterior…si atat ; focusul 1.6 HDI e un super motoras, iar per ansamblu este o masina foarte buna ; as lua in calcul si Honda Civic, seat leon, depinde daca vrei break / berlina / hatch si ce iti place…B6 nu as lua vreodata, e plin de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi.

 

Nu vreau sa fiu off topic...intr-adevar Astra aia e foarte frumoasa, dar va ajunge la 7000 cu tva si inmatriculare.

Iti dau dreptate cu B6, ori mai astept una luata din tara, ori mai pun cash...oricum nu ma grabesc.

 

Daca nu gasesc...parca ma manca undeva sa iau tot Golf 5 :) Cunosc bine masina si oricum sunt super multumit de ea. Gasesc la 5500 destul de bune. Cam aiurea sa avem doua in familie..dar nah.

 

Leonu imi place designul exterior..dar interiorul, delooc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Eu zic ca nici in Astra, Leon, Golf 5 nu ai confortul din B6. Cand l-am cumparat nu aveam nici cea mai VAGa idee despre B6. Acum insa, B6 e cea mai faina masina din cate am avut (2 Vectre A, Focus break, Mazda 626, Vectra C break) si il voi pastra pana in ultima lui zi de viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel...din cate vad in semnatura, ai motorul de 2.0. Nu ai avut bine cunoscutele probleme cu turbina/injectoare?

 

Si eu daca ar fi sa aleg...as alege B6 dintre toate masinile mentionate aici...dar daca nu imi permite bugetul, mai bine un G5 bun, decat un B6 plin cu probleme in care e posibil sa investesc o groaza de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A lui e CR si nu are astfel de probleme. La fel am si eu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

La turbina este un joc de cca. 1-1,5 mm dar nicio problema. Legat de injectoare, cum zice si colegul mai sus, a mea e Common Rail si nu sunt probleme la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la B6-urile cu injectoare schimbate pe circulara nu mai sunt probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turbina este un joc de cca. 1-1,5 mm dar nicio problema. Legat de injectoare, cum zice si colegul mai sus, a mea e Common Rail si nu sunt probleme la ele.

 

daca este asa, ai joc mare in ax - necesita reconditionare/inlocuire turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Florin, deocamdata nu consider periculos jocul de la axul turbinei, nici nu suna suspect. Poate o curatare nu i-ar strica totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ala este jocul, o sa ai toate sansele sa te lase-n drum... sa se rupa axul.

 

nu ai ce sa consider suspect si nu e obligatoriu sa faca zgomote ciudate... face trosc si aia a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru off: Pentru curiozitatea mea personala...jocul in ax al turbinei, se poate verifica inainte sa cumperi masina? Sau sunt ceva simptome specifice?

 

Am mai tot auzit asemenea chestii, la masini sub 150k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles. Te duci la un service si omul stie ce sa-i faca, cum sa o verifice daca are joc. De regula, turbine cu joc in ax au  un sunet specific asemeni unui mieunat dar, asa cum spunea si Florin, nu este obligatoriu. Atentie insa: "mieunat"-ul nu trebuie sa se confunde cu "suieratul".  Mieunatul poate fi dat si de o turbina doar murdara.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul metalic - mieunatul  :D  - se aude cand palele au ajuns sa loveasca/polizeze in carcasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BKC-u meu nu am chiar asa sunete...si am aproape 185k.

Se poate sa fi fost norocos in privinta asta...(desi suiera cand motorul e rece, in special iarna), ca atunci cand am cumparat-o, n-am verificat turbina :8:

 

La urmatoarea, sigur o duc la mecanic sa verifice tot :D

Modificat de Ionel_1983
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un passat, dar are cutia in 6 trepte...e vreo diferenta fata de cea de 5? Ma refer la consum/ raport de transmisie. A 6-a n-o voi folosi, numai pe autostrada...adica foarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă mergi mau mult în afara orașului, e mai ok. Ce cod motor e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde merg pe exterior, ii dau maxim 110...deci n-o sa-mi fie de ajutor treapta a 6-a...doar pe autostrada...dar rar.

Codul e BKC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg de multe ori cu un 1,9 chiar BKC cu 6 trepte și pare f ok în afara, chiar dacă nu e autostrada. În orasi, într-adevar, e mai dezavantajos, fiind treptele mai scurte, 'mesteci în mamaliga' mai mult :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

La prima vedere e ieftina pentru dotarile pe care le are. Trebuie vazuta si la capitolul tehnic. Verifica daca are span pe traseul de alimentare, turbina, ambreiajul, si tot ce se mai poate verifica, inclusiv in mers. Nu este codul de motor cu probleme la injectoare. Cam atat in teorie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP-ul are si el hibele lui. Este un topic dedicat pe aria de B6. Citeste pe acolo. Un BKP cu inj si popmpa ulei revizuite este mai safe.

 

Pretul celui din anunt este cat se poate de corect, raportat la anul de fabrcatie si km.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am promis, ma retrag de pe topicul asta. Deja devine insultator nivelul ambitiilor copilaresti si al ineptiilor formulate in consecinta. Spor si succes in cumpararea unui B6 ca lumea! 

Hei... Masina aia are 8 ani și face parte din lotulurile euro 4 cu probleme  la motor, respectiv injectoare, turbo, pompa ulei. In conditiile in care in piata sunt masini euro 5, dupa 2009-2010 incepand cu 7-8000 de euro, cine credeti ca ar plati mai multi bani pe ea, chiar daca ar fi perfecta. Masina aia are in fata 2 modele de caroserie si 3 generatii de motoare. Un b8 2015 decent se invârte pe la 25.000euro. De ce nu faceti comparatia si asa. Pararea mea este ca daca ia 7000E pe ea poata sa spuna multumesc, chiar daca masina este super ok.

 

  :) ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca idee de valoare reala a masinilor: am vandut saptaman trecuta passat-ul: 2.0 TDI 140hp BMP, martie 2008 123.300km, Kombi, comfortline, fara navigatie, xenon si fara senzori parcare. 9.700 euro la primul client. Asta se intampla in Munchen.

M-au abordat 2 persoane interesate de aici de pe forum: unul din ei m-a luat in ras, spunand ca visez, asa ceva se gaseste in Romania cu 6500- 7000 euro.

Mult succes tuturor in cautari!

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin_nst

Si ai evidentiat ce? Parerea unui singur om care e pe dinafara? Ai setata cumva vreo alarma de te atentioneaza cand se spune ceva negativ despre BMP?

 

@juliaen

 

Explica-le asta lor.. intelege vreunul? Nu..

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai bateți capul. Fiecare va avea mașina pe care o va plăti. Faptul ca se cred superiori celor care au dat mai mult pe o mașină aparent identica, e doar o impresie care va dispărea o data cu momentul în care vor baga bani grei în mașină și le va fi rușine sa recunoască ce afacere au făcut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!