Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Salut, conduc un b6 1.9, cod bxe din decembrie si pot sa spun ca sunt chiar multumit de el si ca performante si consum.

Cand spun "performante" ma refer la un condus decent. Dar am fost placut surprins sa constat ca chiar si cei 105 cai si cuplul mai mic fata de 2.0 te ajuta suficient in depasiri cu clima pornită. Fac in jur de 45 de mii pe an, pe drumuri cu o banda pe sens, si scot un consum de 5.5-6, in fct de trafic. Personal mi se pare decent, ti-l recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 de mii pe an? pff...mult :)

 

Si eu sunt multumit de motorizarea asta, pe golf trage si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am serviciul la 85km distanta de casa :) pt asta am si luat-o

Am ales passat pt ca am doi copii si e mai spatioasa

Modificat de vlad_cr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat-o la 79 de mii, de la weltauto, cu istoric complet, e din 2008

Am dat ceva mai mult decat este piata dar m-am gandit ca decat sa dau 6000 pe ia si sa mai bag in ea 1500-2000 in primul an sau primii doi ani, mai bine o iau cu 7500 si stiu ce iau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare dupa posibilitati :)

 

Masina avea  79.000 km reali cand ai luat-o? Pretul a fost super ok atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, estetic era putin stearsă pe ici pe colo, aspect care nu m-a deranjat, pt ca a fost condusa de o fata si statea pe dreapta de ceva vreme, iar ăstia nu pot sa tina o masina in parc mai mult de 6 luni, motiv pt care au scazut pretul. Am mai negociat si eu vreo 200 de euro si am batut palma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai zis ca vrei sa faci un efort si sa iti maresti bugetul de care ai zis in primele tale postari, uita-te si aici pe forum in aria de vanzari, o sa gasesti masini cu istoric, prezentate de cand au fost cumparate si intretinute de forumisti pasionati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este confortline ca echipare, ca idee cred ca era cea mai fraiera masina din curte la vremea aia si de asta a ramas pe acolo nevăzută, dar pt ca vorbeam de motorizare, cu toti cu care am vorbit si din ce am citit si pe acest forum, este motorul cu cele mai putine probleme, si chiar daca e putin mai zgomotos si nu are aceeasi sportivitate ca cel de 2 litri , eu zic ca daca il intretii corect si nu esti vitezomajul "gica" este cel mai longeviv. Altfel este hazard, ca eu am avut masina noua care mi-a facut o grămadă de probleme..deci nu este neaparat un criteriu codul motorului sau daca a avut injectoarele schimbate sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi un capat de lume sa maresc putin bugetul. Eu cand m-am gandit la 6000 de euro, ma gandeam la ceva fara dotari multiple, doar chestii de baza...adica un aer conditionat si geamuri electrice pe fata...dar motorul sa fie bun. :) Pentru mine asta e cel mai important. Egal ca e break sau berlina.

 

Nu prea as vrea sa ma orientez spre alta marca, asta imi place...cu toate ca prietenii mei nu pot sa inteleaga asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si eu in catuarea unui passat de vro 2 luni.. o sa merg sa o vad pe asta http://olx.ro/oferta/vand-vw-passat-km-reali-185000-2-0tdi-170cp-2008-taxa-platita-anaf-ful-ID4pAGA.html#936e6cd636

 

am vb cu propietaru. a luat-o de noua din ro. ceva zgarieturi rezolvate la casco

mi-a explicat ca i-au fost schimbate injectoarele si pompa, deci , sa inteleg ca e unu lucru bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, injectoarele s-au schimbat gratis, toate au avut probleme, cele de 170 cp ; pompa, e un consumabil…rau nu are cum sa fie ca are piese mai noi pe ea nu ? :) cat despre zgarieturi…asta e ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numa vezi sa-ti arate ceva documente/garantie. Si eu cand sunam, aproape toti mi-ai spus ca au schimbat injectoare, turbina, volant...dar nu mai au documentele ca le-au pierdut.

 

E ok daca are mici zgaraieturi...inseamna ca n-a fost polishata/vopsita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o sa mi placa masina , eu , o s-o duc in reprezentanta pt o testare si verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care varianta e mai buna?

1.Luata din Romania direct de la proprietar?

 

Avantaje: sanse mai mari sa fie km reali, fara rugina...altceva nu mai stiu :)

Dezavantaje: masina a circulat in mare parte in regim de oras, bagat in ea motorina proasta, circulat pe strazile patriei, service facut la coltu blocului sau in parcare.

 

2.Luata din Germania (de la proprietar neamt)-vanduta de samsar in Romania?

 

Avantaje: circulata in regim extern, motorina buna, intretinere ok, carte service cu tot la zi, ingrijita.

Dezavantaje: sanse mari km sa fie dati inapoi, mai scumpa la achizitie, posibile vicii ascunse de samsar, rugina maxima (daca a venit din zona cu umuditate ridicata) Mare atentie la asta.

 

Voi ce spuneti?

Care varianta merita mai mult?

Modificat de Ionel_1983
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde concluzia daca este de Romania este proasta si neintretinuta, fiecare tine la masina o foloseste corect. Motorina proasta, este cea de pe piata cu care mergem toti, este destul de buna in primele 4 locuri in lume, tu daca cumperi masina de unde alimentezi, din Germania, si mergi urban pe drumuri de vest ? Oricand as cumpara o masina de prima vanzare de la noi decat una cu o juma de milion de km din Vest, aranjata de vanzare de dileri turci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...si eu as cumpara una de prima vanzare...dar sa nu fie diesel. Noi mergem mult in regim de oras, nu avem autostrazi, iar motorina...da e mai prosta in romania decat in Ge.

 

Concluzia cu intretinerea prosta la romani, am tras-o atunci cand am cautat golfu. Cate golfuri am vazut atunci, majoritatea erau de toata jena.

Si nu vb de masini cu juma de milion de km :)

 

Voi ce varianta ati alege?

Eventual rulata in Romania 2-3 ani, export Ge?

Modificat de Ionel_1983
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la Golf5, as trece direct la B7 se vede o diferenta de motorizare, clasa, alta platforma, B6 este deja invechit, km multi, cauta ceva Euro5 .

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot faci trecerea, in ideea asta am spus, sa merite efortul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a spus clar ca nu își permite B7, și nu face trecerea în sensul ca da Golful pentru un B6. Ci ca își ia un B6 pentru el și lasă Golful soției. Eu as căuta una cumpărată din țară, cu service la zi în reprezentanță și care sa arate acceptabil. E foarte greu de găsit pentru ca multi își întrețin mașinile prost, cauta doar variante ieftine. În schimb, gândește-te ca poate și alea aduse din Germania au arătat la fel de rău și au fost bine cosmetizate, dar tu nu le vezi decât aranjate. Romanii când își vând mașina nu o duc la detailing și alte prostii înainte sa o pună la vânzare. E părerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e...nu fac trecerea in sensul sa dau G5 in favoarea unui B6. B7 e cu muuuuuuuuuult peste bugetul meu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

Da, asa e...nu fac trecerea in sensul sa dau G5 in favoarea unui B6. B7 e cu muuuuuuuuuult peste bugetul meu :(

Scuze daca sunt off topic, dar daca ai un buget mai limitat, te poti uita si la Octavia. Nu e Passat, dar poti gasi o Octavia mai trainica.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bugetul nu e neaparat batut in cuie...eu la suma asta ma gandeam la un B6 mai chel, 2005. Doar motorul sa fie bun.

Pe G5 am tot felul de gadgeturi, si sincer, nu le prea folosesc. Doar cotiera o consider mega utila...in rest, nu prea.

 

off: Nu-mi prea place Octavia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se pune ca daca achizitionezi un B6 de 10-11 ani, ai sa dai de primele modele cu probleme la injectoare, pompa de ulei, chiulasa, si ce au mai fost in perioada aceea. Nu mai spun de km, si daca e sa bagi alti bani in ea si sigur ai sa bagi, tot sari de buget. Mai bine astepti pana gasesti ceva bun din tara cu km mai mici, sau mai aduni ceva bani sa cumperi una mai tanara. De ce nu te orientezi la alta marca sau vrei neaparat B6? Te intreb asta ca de 6000 eur. gasesti masini bune dupa 2010 eur 5.Asa ceva cred ca este mult mai acceptabil.

http://autovit.ro/anunt/opel-astra-ID4paT4z.html#855a226d76

http://autovit.ro/anunt/ford-mondeo-ID7GeLmW.html#5d7ef5ba8e

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!