Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

@andrei_70 Stare perfecta ? La peste 150.000 ? Nu te gandesti ca toate subansamblele sunt imbatranite de la vibratii, socuri, uzura mecanica ? Zau ca nu va inteleg, cum puteti sa afirmati ca o masina care a facut inconjorul lumii de cateva ori poate fi "ca noua" in stare "perfecta". In plus, pe la 180.000 - 200.000 incep sa apara problemele cu DPF-ul, alti bani, alta distractie (asta daca vrei sa o faci cum trebuie, sa fie masina in stare perfecta, daca vrei sa o faci romaneste... spargi DPF-u si merge si asa).

 

Sunt de acord ca o problema la turbo se poate rezolva (prin curatare nu faci decat sa amani inlocuirea lui), chiar la orice se poate rezolva, asta daca esti dispus sa faci treaba bine nu sa carpesti. Si cand te pui sa faci treaba bine, costa...

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vorbim aici de passat sub 10k EUR sau despre ce? Pentru masina lui florin tool-ul zice ca ar costa 17340. Deci el a luat cu pretul corect.

 

E vorba probabil de o masina care a fost folosita in leasing sau care a fost re-vanduta in sistem buy-back catre VW. La kilometrii aia, dealerul (fie el VW sau samsar turc) plateste cam cu 35-40% sub pretul de piata, daca nu cumva si mai putin (orice zgarietura se scade generos din pretul oferit). Deci VW a platit cam 7000 EUR mai putin decat pretul pietei, si vanzand-o cu 15k a facut un profit de vreo 5000 eur. O afacere buna pentru un polish, curatare interioara si exterioara, nu? ;)

 

Problema a fost ca abia am gasit la reprezentanta, masina cu dotarile care le-am vrut, km sub 100.000 si la banii aia.... am stat si am butonat destul de mult timp, pana am dat de ea... am mai gasit altele - similare, dar am rugat colegii care au unde sa o verifice si am ramas la aceasta.

 

Niciun regret, nimic de facut la ea.... numai update-uri. Nimic uzat, nimic zgariat...

 

Daca toti vom intelege ca ieftin si bun, nu exista.... atunci rezulta ca ne cumparam exact ce ne dorim.

 

Km  facuti in Germania - de acord, nu se compara cu cei din Romania.... dar ce bucurie mai am cand isi baga nasul cineva in masina si imi zice ca inca miroase a nou.

 

Masina - cand am ajuns la reprezentanta, in showroom - nu era nicio diferenta intre ea si B7-le nou - cum se prezenta vorbesc..... respect la maxim, nu prosteala ca la unele parcuri.

 

Am reusit sa negociez si la un set de jante noi de tabla plus cauciucuri de iarna si capace.....

 

Eu totusi nu-i inteleg pe cei care isi inchipuie ca o masina peste 30.000 euro, ajunge in 2 ani - cand abia iese din garantie - in jurul la 100.000 km - poate sa fie vanduta in Romania sub 10000 euro...

 

 

dupa aia, incep sa posteze - Golf 6 e prost... Passat-ul e prost... pai normal, daca are aproape 300.000 km....

 

inainte sa o cumpar pe a mea, a venit un baiat care se ocupa cu masini, cu un B6 identic cu al meu, dar avea si trapa, DSG si pielea era bej - eram in 2012... masina era din 2010... si avea 280.000 km. S-a vandut in Autovit.... km... cati vrea cumparatorul.

 Corect! :icon_thumleft:

 

Ai procedat bine cu cumparatul masinii. Statistic1/3 din masinile vandute zi de zi in Germania au kilometrajele date inapoi. Eu sincer daca voi mai lua masina SH, o voi lua numai de la reprezentanta, desi pretul e ceva mai piperat. Riscul e mai mic, masinile-s verificate (trebuie sa dea 1 an garantie de la momentul cumpararii, INDIFERENT daca cei 2 ani de garantie VW au trecut!). Daca au trecut si numarul de km in contract, atunci sunt responsabili de asta si pot fi trasi la raspundere daca se dovedeste mai apoi ca s-a umblat la kilometraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi si am vazut masina asta.

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C27834693.html

 

Numai ca la fata locului masina avea motor de 81kw (110cp) si avea si multi km in plus fata de cat arata pe bord, plus alte erori si probleme la turbo.

Iar estetic nu arata nici pe departe fata de cum era prezentata in anunt, "fara zgarieturi si retusuri".

 

Pai sa ne lamureasca colegul @bad69, ce inseamna multi km in + fata de anunt / bord si ce sursa i-a furnizat informatia? Scanare, reprezentanta, a fost de treaba si i-a aratat factura samsarul?

Ce probleme la turbo avea? Si aici e discutabil ca poate avea un contact imperfect la EGR si apare eroare logata sau poate efectiv nu trage si e costisitor sa repari.

 

Ca era de 110cp se vede din foto ca are 5 trepte.

Btw, ce numere sunt alea, Olanda, Danemarca ca de germania nu par.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vreti sa vedeti preturi sub 100.000km sau pe aproape, va recomand www.autohus.de

 

am fost la ei in august 2012, cu un coleg de birou, care si a luat un BMW 320 ED, 123.000km reali, carte tot, era adusa de 1 saptamana in parc.

 

17.800 euro. Pe drum turbina dadea un mesaj la accelerare mai brusca, engine problem, you can continue your road, service recomanded.

 

Masina era iesita din garantie de 2 luni, am fost la reprezentanta BMW din Munchen si am schimbat o pe garantie, am platit doar manopera 370 euro, si 2 zile de cazare/mancare de stat in Munchen. Oricum am avut noroc ca fara programare nu te prea baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin  si bun -   numai in Romania gasesti.Tentatia este mare si doritori de masini de top la preturi de nimic sunt peste tot in lume, dar noi suntem campioni ,ca de altfel si la manaritul kilometrajului, devenit un fel de sport national.

Ceea ce nu inteleg, este faptul ca marea majoritate in Romania accepta cu buna stiinta sa achizitioneze o masina cu kilometrajul modificat ,si ajungem sa discutam aici cam cati km. o avea  manariti, 60-80-100000 km.........poate mai mult.....de fapt ce mai conteaza ,probabil doar pretul ,sa fie atractiv , cat se poate de mic la achizitie, ca ce urmeaza sa investesti ulterior nu mai conteaza.................

sa fie doar  -   Ieftin  si Bun, in aparenta.

 

 

mark21     personal, acum cativa ani buni am vizitat una din locatiile Autohaus.de ,Bockel se numeste .Doream sa-mi iau un Touran ,insa ce-am vazut acolo lasa de dorit....samsareala curata ,masini pregatie de vanzare doar pentru dealeri si (sau) export.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot la Bocke am fost si eu..

 

sunt masini de toate tipurile, si mai bune si mai rele, ca doar sunt cateva mii..

 

dar fata de alte centre din sud, e mai ok.. si au km reali.

 

gusturile si deciziile nu se discuta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de cele mentionate de achizitia de la reprezentante in Germania: 

 - pretul este mai mare, 10-15% mai mare, dar de obicei sunt incluse in pret verificarea masinii, inspectia tehnica periodica noua si revizia. Se poate consulta direct la vanzator instoricul de service si exista garantia km reali. Personal am mai primit in plus un set bunicel de anvelope de iarna pe jante de tabla + capace si husa de schiuri originala VW (costa atunci 350Euro).

 

Garantia NU se acorda in cazul exportului - in acest caz e loc de negociat 3-400 de Euro minim, costul aproximativ al garantiei.

 

Dar din pacate, din experienta proprie, e o loterie si aici - dau exemplul propriu, masina cumparata de la Mahag, verificata si reverificata - implineste in martie 2 ani de la achizitie si 16 intrari in service la un cost total reparatii in cei 2 ani de 7000 Euro  + 420 (reinnoirea inspectiei tehnice, revizia si debitmetru). Un autohaus normal mi-ar fi dat un sut in fund la prima cerere de reparatie pe garantie (din pacate cam asa se practica, de multe ori proprietarii renunta in cazul maruntisurilor iar in cazul problemelor mari se ajunge in instanta). In schimb de la reprezentanta au acoperit majoritatea costurilor de reparatie + masina la schimb pe perioada reparatiilor si un an extinder a garantiei din cauza problemelor numeroase avute.

 

Iarasi o practica des intalnita la autohaus-uri: importul autoturismelor sh din Italia, Franta, Belgia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Juliaen: esti sigur ca garantia NU se acorda in cazul exportului? A mea cand a fost cumparata beneficia in continuare de 2 ani garantie VW si fusese masina de showroom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia de producator se acorda, ma refeream la cele spuse de dinu, la garantia la vanzare pentru masini uzate de 1 an in cazul in care masina e in afara perioadei de garantie de producator: NU e valabila la export sau la achizitia de catre persoane juridice.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de garantie, la autohus au o garantie care de fapt e o asigurare, care acopera motor/cutie/ etc, mai putin turbina , costa 450 euro/an si e valabila in toate europa

 

de la reprezentante e alt scor, deci garantia e platita tot de tine, daca vrei sa dormi linistit..

am fost in vreo 5 reprezentante BMW in Germania, pretul e cel putin 20% mai mare ca la dealeri sau proprietari..

 

Personal nu am gasit masina din 2010, sub 23-24.000 euro, e adevarat si ca aveau 50-80.000 km, dar unele nu aveau navigatie de exemplu care e vreo 2500 euro.., cea Premium..mare..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de cele mentionate de achizitia de la reprezentante in Germania: 

 - pretul este mai mare, 10-15% mai mare, dar de obicei sunt incluse in pret verificarea masinii, inspectia tehnica periodica noua si revizia. Se poate consulta direct la vanzator instoricul de service si exista garantia km reali. Personal am mai primit in plus un set bunicel de anvelope de iarna pe jante de tabla + capace si husa de schiuri originala VW (costa atunci 350Euro).

 

si eu... cauciucuri, jante, capace - 250 euro.... dupa ceva negocieri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si garantia tip asigurare nu e valabila peste tot, depinde de asigurator.

Daca cineva doreste sa fie mai linistit, apelati la VVD  Volkswagen Versicherungsdienst GmbH c - merita, ca si costuri, asigurate autoturismele pana in 6 ani - Perfekt Car Pro - acopera procent din piese (intre 90-100k km acopera 50%), functie de km parcursi, si manopera. E valabila si in Romania, cu conditia realizarii lucrarilor la reprezentanta VW (exceptie localitatile unde nu exista reprentanta). Acopera tot, exceptie consumabilele iar in cazul reprezentantelor se asigura decontare directa.

 

Ca si costuri; Passat B6 de 4 ani - 390 Euro, 5 ani - 440 Euro.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Juliaen a mentionat corect ,eu ca exemplu, la achizitie  am negociat la Passatul actual  400 eur ,reprezentand garantia neacordata exportului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, in general la reprezentante pretul nu e negociabil - doar costul garantiei (doar in cazul in care cumparatorul cunoaste si aduce acest argument in discutie) si eventual se pot obtine ceva extra (anvelope, jante, inmatricularea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D la mine chestia cu,, eventual'' n-a mai tinut ,si asa a trebuit sa-mi cumpar roti de iarna ulterior ,desi sunt convins ca masina le avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da... dar s-au invatat sa ne taxeze pentru ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi si am vazut masina asta.

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C27834693.html

 

Numai ca la fata locului masina avea motor de 81kw (110cp) si avea si multi km in plus fata de cat arata pe bord, plus alte erori si probleme la turbo.

Iar estetic nu arata nici pe departe fata de cum era prezentata in anunt, "fara zgarieturi si retusuri".

 

Fara sa merg s-o vad, doar din poze lipsesc urmatoarele dotari: xenon, incalzire auxiliara, suspensie reglabila, navigatie, scaune incalzite si parbriz incalzit.

 

Plus ca motorul de 140 de cai are 6 trepte. In poza maciuca are 5.

 

Incredibil ce pot sa minta astia in anunturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi si am vazut masina asta.

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C27834693.html

 

Numai ca la fata locului masina avea motor de 81kw (110cp) si avea si multi km in plus fata de cat arata pe bord, plus alte erori si probleme la turbo.

Iar estetic nu arata nici pe departe fata de cum era prezentata in anunt, "fara zgarieturi si retusuri".

 

Pai sa ne lamureasca colegul @bad69, ce inseamna multi km in + fata de anunt / bord si ce sursa i-a furnizat informatia? Scanare, reprezentanta, a fost de treaba si i-a aratat factura samsarul?

Ce probleme la turbo avea? Si aici e discutabil ca poate avea un contact imperfect la EGR si apare eroare logata sau poate efectiv nu trage si e costisitor sa repari.

 

Ca era de 110cp se vede din foto ca are 5 trepte.

Btw, ce numere sunt alea, Olanda, Danemarca ca de germania nu par.

 

Am verificat-o la reprezentata cu ajutorul unui prieten.

In noiembrie 2012 avea o intrare cu 186.000km.

Acte nu avea la ea, ca cica trebuie sa i le trimita cineva si inca nu au ajuns.

 

La turbo avea pe duca supapa care face vacuum (nu cunosc termenii exact), si pierdea aer (culmea, de curand am schimbat si eu la Golful meu aceeasi chestie).

 

Numere de Olanda, dar zicea ca a adus-o din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la dotari si pret e ok masina ajungi cu ea in 9000 e cu tot cu inmatriculare. eventual curati turbo si mai faci ce mai e de facut la ea, si daca are dati inapoi un 60 mii km iar nu e o problema la pretul cerut.

 

 

 

Am fost azi si am vazut masina asta.

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C27834693.html

 

Numai ca la fata locului masina avea motor de 81kw (110cp) si avea si multi km in plus fata de cat arata pe bord, plus alte erori si probleme la turbo.

Iar estetic nu arata nici pe departe fata de cum era prezentata in anunt, "fara zgarieturi si retusuri".

 

Pai sa ne lamureasca colegul @bad69, ce inseamna multi km in + fata de anunt / bord si ce sursa i-a furnizat informatia? Scanare, reprezentanta, a fost de treaba si i-a aratat factura samsarul?

Ce probleme la turbo avea? Si aici e discutabil ca poate avea un contact imperfect la EGR si apare eroare logata sau poate efectiv nu trage si e costisitor sa repari.

 

Ca era de 110cp se vede din foto ca are 5 trepte.

Btw, ce numere sunt alea, Olanda, Danemarca ca de germania nu par.

 

Am verificat-o la reprezentata cu ajutorul unui prieten.

In noiembrie 2012 avea o intrare cu 186.000km.

Acte nu avea la ea, ca cica trebuie sa i le trimita cineva si inca nu au ajuns.

 

La turbo avea pe duca supapa care face vacuum (nu cunosc termenii exact), si pierdea aer (culmea, de curand am schimbat si eu la Golful meu aceeasi chestie).

 

Numere de Olanda, dar zicea ca a adus-o din Germania.

 

 

deci are dati inapoi minim 86.000 km. zic minim ca sigur sunt mai multi, din noiembrie pana in februarie masina a mai facut km, luam in calcul doar drumul din Olanda pana in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea multe chestii nu se potrivesc. Asa e la astea suspect de ieftine...cine crede ca masina are numa' 80k tm dati inpoi e nebun! Chiar si asa cu peste 186k km , si chiar si cu motorul mai slab, masina tot ar costa mai mult ca pretul afisat. Oricum, eu sincer n-as cumpara o masina despre care stiu sigur ca are kilometrajul dat inapoi...la asa o masina dubioasa mai sunt si chestii ascunse, de pilda nu m-as mira sa aiba airbaguri sarite si inlocuite cu rezistente, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca aici se vorbeste de Passat, insa as vrea sa mai dau un exemplu de ajustare masini vandute in Romania (cel putin 60 000 dati inapoi):

 

http://www.autovit.ro/ford-focus-C27347443.html 

http://www.carsontheweb.hu/en/cardetail/640510/ford%20focus%20clipper%201.6%20tdci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti imi dau seama ca sunteti foarte priceputi tocmai de aceea am o rugaminte la voi sa ma ajutati cu niste pareri. Vreau sa cumpar un passat b6 minim 2007,maxim 9000 euro si oscilez intre 4x4 sau cutie automata. va rog sa ma ajutati cu ceva pareri, scuze pentru off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9000 € inclus taxele tot? da, gasesti, cu 200 mii km sau mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!