Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

Fa un drum mai lung cu ea sa se incinga esapamentul si catalizatorul, sa arda tot uleiul ala din ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul ca nici nu am avut un drum lung, ce merg...merg numai prin oras nu prea are unde sa se incinga esapamentul sper sa fie doar uleiul ramas pe esapament spun asta pt ca urmaresc si nivelul la ulei si vad ca nu a scazut de cand s-a intamplat asta (vreo 3 zile).....oricum mersi de sfat cosmine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut baieti.am o problema relativ asemanatoare.cind pornesc masina ,de obicei dimineata,scoate un fum alb si tremura motorul ( de 4 ori s-a oprit).cam dupa 15 minute totul este ok.nu mai scoate fum,nu mai tremura,merge bine.precizez ca am curatat egr-ul si turbo l-am reconditionat anul trecut in toamna.masina are 220k .ulei papa normal , cam 250gr la schimb.motorina de la rompetrol.daca ma poate ajuta cineva multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile, dar bujiile cum se prezinta?

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu le foloseste, la temperaturile actuale.

 

injectoarele cum se prezinta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei este mic, sa nu completeze cu motorina, instalatia dezamorsata si se aici pornirile greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele sint in parametri ( sint controlate si de Florin ) dar bujiile nu stiu sa le controlez.dar oricum nu am nici o eroare.nu stiu ce sa-i mai fac.acum este la meserias sa vad ce gaseste si daca gaseste ceva.daca mai aveti un sfat ceva ascult.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin . mecanicul spune ca este pompa tandem sau pompa de motorina ca nu mentine presiunea.nu stiu ce sa mai cred.o parere ceva rog mult.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina si pompa de vacuum lucreaza ca un intreg si se numeste pompa tandem. Mecanicul zice bine pana la un punct. Nu i-ai spus ca motorul tau consuma doar 250 ml de ulei intre schimburi, desi motorul asta ia cam 500ml. Cred ca o cantitate de motorina se pierde pe la oringuri de injectoare si ajunge in baie. Instalatia se dezamorseaza pe timpul parcarii si de aici pornirile greoaie. Antigel completezi ? Cat, si la cat timp ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

E posibil sa intre motorina in ulei si prin pompa tandem.Eu am patit asta si simptoma era la fel ca la tine: fum la mine era mai mult alb doar la relanti( stationare).Trebuie identificat pe unde intra motorina in ulei si eu zic ca daca ai o pompa de la second de exemplu e cel mai simplu de inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina si pompa de vacuum lucreaza ca un intreg si se numeste pompa tandem. Mecanicul zice bine pana la un punct. Nu i-ai spus ca motorul tau consuma doar 250 ml de ulei intre schimburi, desi motorul asta ia cam 500ml. Cred ca o cantitate de motorina se pierde pe la oringuri de injectoare si ajunge in baie. Instalatia se dezamorseaza pe timpul parcarii si de aici pornirile greoaie. Antigel completezi ? Cat, si la cat timp ?

 

... 500ml lejer - in functie de cum mergi si de uzura, consuma si mai mult.... mult mai mult....

 

da, pompa tandem poate sa fie o varianta - sa bage motorina in ulei. Acum, stiu ca de obicei cand baga, cantitatea e mai mare - creste nivelul pe joja, sesizabil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.nivelul de ulei nu am vazut sa creasca.antigel am completat din cauza ca am schimbat senzorul de temperatura apa(asa am vrut eu ).ideea este ca dupa 10-15 min.totul revine la normal.nu mai tremura,nu mai scoate fum,parca doar nu trage asa cum trebuie zic eu.daca scapa pe la oringuri cred ca ar scoate fum tot timpul nu ? pe tester totul este ok.nu stiu unde sa ma mai duc.help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei este clar prea mic la motorul tau. Iau de bun ce ai scris in primul post ''ulei papa normal , cam 250gr la schimb''. Motorina ajunge in ulei. Nu atat de multa cat sa creasca nivelul, dar destula sa dilueze uleiul. Fenomenele de la pornire sunt strans legate de pierderea de motorina. Poate ajunge pe la un simering al pompei tandem sau pe la origurile injectoarelor. Trebuie sa mergi la un mecanic. Cauta un coleg in aria prestari servicii.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de sfat 42miticutza . o sa caut pe cineva priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!ma scuzati daca am postat unde nu trebuia nu prea ma pricep la forumuri.Am si eu o problema cu un passat 2002 1.9 tdi 131 cp tiptronic,acum 2 saptamani am auzit o bataie la motor mai exact in filtru de aer,am mers la service si au spus ca este axa cu came si tacheti uzati si trebuie inlocuiti,am lasat-o sa o repare,m-au chemat la service ca este gata,cand am pornit motorul bataia tot se auzea,le-am spus si au spus ca este o problema la supape,am lasat-o la service sa schimbe si supapele,dupa 2 zile m-au sunat sa imi spuna ca este si chiulasa stricata,ca joaca supapele in ea,seful de service mi-a spus ca are el o ciulasa buna si daca vreau o monteaza pe aia contra cost,am fost de acord numai sa o repare.A doua zi ma sunat sa vin sa imi i-au masina ca este gata,am mers la service am achitat nota de plata(3000 lei)si surpriza cand am iesit din curtea service-lui masina nu tragea deloc maxim 30 km viteza.M-am intors la ei si au spus ca este debitmetru defect si trebuie sa il schimb,l-am schimbat(500 lei)si masina merge bine trage bine dar consuma mult 2.0 l/h la relanti si 20% in oras,m-am intors la ei si au spus ca nu mai ce sa ii faca...ce credeti ca are masina?injectoarele si turbina au spus ca sunt in parametri.va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria http://vwforum.ro/forum/57-prestari-servicii-oferte-extinse/ un coleg cu vagcom (asta daca nu ai tu unul) si fa o scanare si un log in mers si posteaza-le aici 

-scanare grup 01engine

-log in mers

-log canal 003 si 011 din BS (01 engine)

-foto canal004 camp 4 MS (01 engine)

fa astea si posteaza in topicul de mai sus sau aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/ ,pentru ca nu stie nimeni ce au facut aia pe acolo si sa avem un punct de plecare pentru sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu..

dute la arme si munitii, ia o carabina si intoarce'te la service. cobori decis din masina deschizi usa bruscand'o- pusca pe umar cum avea arnold copacul in filmul comando si le zici ca revii dupa 3 zile..

 

ceea ce s'a facut cu masina ta, numai reparatie nu se numeste...ce descrii tu acolo....oamenii au incercat sa profite de tine- si fara suparare au cam reusit...

te inteleg ca si eu am patit ceva asemanator- nu te mai du' la ei...

 

ps. ...cand iei masina de la reparat- pai iei masina, nu trotineta..cel putin asa lucreaza un mecanic bun-un service cu renume..

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic sau un service bun in constanta imi poate recomda careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor! Stiu ca sunt nou, dar totusi apelez la voi toti care constituiti acest forum cu o problema in speranta ca cineva va putea sa imi dea un sfat sau poate imi povesteste cineva din experienta lui ceva. 

 

Am un passat B5 din 2000 motor 1.9 (116cp) 

-Astazi am obeservat ca in timp ce ma intorceam acasa, mergeam finut, la reducerea vitezei intr.o localitate am obs o usoara trepidatie, am scos din viteza si am urmarit turometrul care usor a inceput sa varieze, am oprit si a aparut fumul alb excesiv (care miroase a motorina) , am stationat cateva min, am verificat uleiul totul era ok, mi.am continuat drumul si am ajuns acasa unde am mers la un mecanic si a pus tester.ul pe ea spunandu.mi ca sunt de vina injectoarele 1 si 2 sau axul cu came (probabil uzat) 

 

Acum as vrea sa va intreb ce credeti despre problema aceasta? S.a mai confruntat cineva cu ea? 

Mentionez ca am testerul meu si l.am pus si eu si am citit valorile la injectoare.. 

ele au fost cam asa, cil1: 2.99  cil2: 2.99 cil3: -3 si ceva si cil4: tot ceva valoare cu minus dar nu mai tin minte exact. 

 

Va rog mult dati-mi un sfat ce ar fi de facut! 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile sunt la maxima admisa mai ales daca stau in 2,99(e aproape blocat injectorul) si nu oscileaza, daca uleiul e la nivel nu e problema de la turbina, trebuie desfacut si verificat starea oringurilor de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2,99 oringurile sunt bani aruncati !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti explica mai detaliat te rog, cineva imi spunea ca e posibil din axul cu came  si ca ele sa nu fie actionate cum trebuie ? nu cunosc foarte bine (te rog ai rabdare cu mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

cel mai simplu se face in felul urmator : te duci la mecanic ii spui sa puna testerul din nou pe masina( apa la 90gr.) cititi valorile la injectoare, le notezi si le postezi pe forum, acum revenind la mecanica, pui mecanicul sa demonteze capacul la fitrul de aer sa vezi daca " pufaie" in filtru., dupa care demontati capacul chiuloasei si verificati vizual axa cu came. daca este afectat se va inlocui+cuzinetii axului, dupa caz se mai inlocuiesc si tachetii daca au fost afectati. dupa care revii asupra valorilor injectoarelor. in cazul in care axul cu came si tachetii se prezinta ok, poti incerca sa demontezi injectoarele ptr inlocuirea o-ringurilor.( cea mai ieftina varianta) cost aprox 4x 55 lei+ manopera mecanicului . si in cazul in care nu se rezolva nimic nici asa, iti trebuie alte injectoare. app noteaza si codul lor pe origina si pe bosch dar si literele mari ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt raspunsuri. 

am sa incerc la mecanic sa desfacem pt verificarea axului cu came, la filtrul de aer nu pare sa pufaie nimic :D

 

am testerul meu si l.am pus si eu si am citit valorile la injectoare..(motorul era cald, nu cred ca era la 90 apa dar la vreo 75 sigur era) 

ele au fost cam asa, cil1: 2.99  cil2: 2.99 cil3: -3 si ceva si cil4: tot ceva valoare cu minus dar nu mai tin minte exact.  

 

 

-ce am observat e ca dupa ce am lasat-o sa stea vreo ora am pornit-o si mergea destul de rotund fara fum insa doar cateva min si dupa a inceput iar sa trepideze si sa scoata fum alb.. 

 

cu o zi inainte sa imi faca aceste probleme am inlocuit filtrul de aer insa am verificat mufele si tot, nu e scoasa niciuna sau alte prostii, iar vcds.ul nu imi da nici o eroare  

Modificat de dany_gifx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!