Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

Furtunul, daca e plin de ulei, se curata. N75-ul l-ai verificat de vrei sa il schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu l-am verificat.nu l-am schimbat niciodata, sa nu fie ala, de aia ma interesam de acum de un pret.sa stiu ce ma asteapta.ti-am zis ca vreau sa schimb toate alea (furtunasele) plus ulei, filtre ca sa nu mai am treaba cu ea si sa ma simt si eu bine odata si odata ca totul merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la N75, vezi daca iti trimite vacuum spre turbina. Fa si tu un log in mers si ne uitam pe el. Furtunasele o sa le schimbi saptamana asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intarziere. Inafara de miros nu vad sa am vreo alta problema, mirosul apare la 3-5 min dupa pornire, pana atunci miroase sa zic asa normal. EGR-ul l-am schimbat de curand (6 luni) si nu mai scuipa ulei .... deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot in legatura cu fumul alb-albastrui am si eu o intrebare. La un motor de 131 cai, a venit omul zicea ca pierde apa. Am gasit un furtun unde lipsea un colier, am schimbat termostatul ca trecea temperatura de 96 grade. Acu tot ajunge pe la 94 grade si radiatorul e rece, nu se aeriseste circuitul si scoate mult fum alb-albastrui. M-am gandit la garnitura de chiulasa dar are compresie intre 28-35 bar (asa scria in autodata ca e normal). Daca ar fi garnitura n-ar trebui sa piarda compresie?

Ce sa fie? Astept pareri.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. uite cum e la mine.. pornesc si apare fum alb dar nu in cantitate mare. accelerez apare iar fumul. toate nivelele sunt ok si nu am scurgeri pe nicaieri. am facut cum spune Theo si surpriza. dupa ce am scos furtunasul de la egr. nu a mai scos fumul acela alb la pornire si nici la accelerare chiar cu motorul rece. ce e de facut acum? schimb egr ( ce marca?) ? ( comanda ei ( a valvei EGR) nu este intepenita si este "curatata"de curand iar la furtun simteam vacuumul!) afecteaza daca merg cu furtunasul scos macare pana cumpar alt egr? sa il astup pe furtunas? multumesc Theo :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se schimba situatia cu EGR-ul anulat, inseamna ca acesta functioneaza. Nu vei rezolva nimic prin inlocuirea lui.

Dealtfel e normal sa ai abur pana ajunge motorul la temperatura de regim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin pentru promptitudine. numai ca ce fac cu fumul alb . nu ma deranja aburul care este normal sa fie, problema mea este ca la o accelerare mai puternica pleaca un nor alb( este fum cu siguranta) de langa masina. la drum acesta dispare. acum a disparut si fumul care aparea chiar daca motorul era cald (sau vara) la o accelatie mai puternica.Dupa ce am scos furtunasul de la egr nu mai apare fumul deloc. as lasa sa mearga asa . imi convine mai mult, oare pot? sau capat alte belele

am gasit!asa il las. in plus o sa il si astup pe furtunel! :Driver:

:dry: Si totusi ce era cu fumul ala?

Modificat de JR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar azi am vazut la un Passat aceeasi problema. Fumul de motorina e negru. Asta banuiesc ca doar ulei poate fi.

Dar daca cu EGR inchis nu mai ai, lasa-l asa.

Fum negru la accelerare nu mai ai acum pentru ca mapa din ECU nu gestioneaza chiar bine inchiderea EGR si il prinde deschis in timpul accceleratiei. Asta inseamna pierdere de presiune in turbo si automat mult fum. Pentru o secunda.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi cand sa merg la munca mi s-a aprins in bord esapament service :vaidecapulmeu: am bagat furtunelul la loc si s-a stins martorul si masina da OK. ce e drept nu infundasem furtunasul cu nimic. :( nu stiu ce sa ii mai fac. multumesc pentru tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, uitasem sa mentionez ca la variantele mai noi de B5.5, nefunctionarea EGR e semnalizata de ECU prin acel martor.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica...mare problema

Tatal meu are un Passat Variant din 2002, 1,9TDI, 130CP daca nu ma insel(DI-scris rosu).

Acum cateva luni a trecut cu masina prin apa...i-a intrat la admisie si s-a oprit motorul.Nu avea viteza,decat 10-15km/h.A scos masina si in decurs de cateva ore a mai incercat de cateva ori sa o porneasca, dar masina nimic.Fiind sambata doar luni a dus masina,trasa, la service, unde a fost scoasa apa si schimbat uleiul.Masina a functionat perfect, a mai folosit apoi si wynn's pt curatat injectoare, o singura data.

Odata cu frigul a observat ca dimineta, dar si la fiecare pornire dupa ce masina statea cateva ore, scotea aprox 5sec un fum albicios, dar puternic, iar apoi mergea bine, fara fum.A fost la service unde schimbat bujile(1 nu mergea), iar apoi i se zice ca ar fi injectorul 3 defect, da o valoare mai mare pe tester decat la celelalte(si asta la 3 service-uri diferite). Oricum dupa ce a schimbat bujiile masina scoate mai mult fum, adca mai mult de 5 secunde.

Saptamana trecuta a fost la reprezentata la Mures si acolo i-au zis ca trebuie scimbate O-ring-urile...marti a fost si le-a schimbat(la reprezentanta) si apoi au zis ca mai e si turbo infundat... ieri a curatat si turbo(tot la reprezentanta), si la fel... nici o schimbare.I-au zis ca mai trebuie schimbat acum si injectorul 3.

Deci fara 3 drumuri de Mures si 3 zile pierdute... l-a custat aproape 2000 roni "afacerea" asta cu reprezentanta.

Injectorul asta costa intre 1800 si 3000 roni asa ca nu e ieftin.Ar mai fii variante de injector second, gasit la

Materom cu 500 roni, dar daca nu o sa fie nici o schimbare si cei de la reprezentata o sa zica, ca nici acela nu e bun?

Deci se poate ca de la apa aspirata sa se defecteze injectorul?Ce alte cauze ar mai putea fii?

Care ar fi cel mai bun service din Sibiu sau Mures? ...sau aproape de Medias.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a ramas peste noapte la Mures si au pus-o pe tester de dimineata, la prima pornire.Da eroare injectorul 3... ceva cu prea multa motorina la pornire.

Injectorul ar fi mai bine reconditionat, sau cumparat un injector second?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute cauta in injector la dezmembrari in mures e plin de inectoare, dute la dezmembrari Dogaru pe strada voiniceni in mures cum iesi spre Raciu. Dogaru primeste piesa inapoi si iti da banii pe ea in caz ca nu se potriveste sau nu merge, asta e politica lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi a a fost CIPOS pe la mine prin oras si sa stiti ca nu m-a uitat! :icon_thumright: m-a sunat si ne-am intalnit. el a rezolvat problema in 2 minute! probleme la avans! omul se pricepe si e super de treaba! mergeti la el si va rezolva. eu am aflat asta dupa lungi ( si costisitoare) plimbari pe la unele service din oras (unde fiecare misca avansul ala cumva) contra cost normal !daca voi mai avea ceva probleme mai bine bat un drum pana la el. eu unul mi-am gasit mesterul! ce pot sa ii spun ?

CIPOS SA TRAIESTI SI LA MULTI ANI! IAR IN ANUL CARE VINE SA AI PARTE NUMAI DE BUCURII! ;)

[blink] TOATA STIMA[/blink] :icon_thumright:

:vwrullz:

Modificat de JR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema ta este ca ai una sau mai multe biele indoite din cauza apei intrate in motor deoareca apa nu se comprima .Toate cheltuilile cu injectoare si alte pise le-ai facut aiurea si pina nu vei schimba setul de biele nu se va rezolva problema si din cauza micsorari compresiei la cilindri afectati pornirea va fi mai greoaie in special iarna .Te poti lamuri de cea ce sustin prin masurarea compresiei si vei vedea ca ai diferente intre cilindrii, cei cu compresie mai mica au bielele indoite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceiasi problema cu fumul alb o am si eu, numai ca turbina nu da niciun semn ca ar fi pe duca. De tras trage, se aude normal, nivelul la ulei e constant, nu stiu ce ar putea fi. Daca poate cineva sa ma lamrueasca as fi recunoscator. Msi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De curand Passatul meu a inceput sa scoata mult fum alb,intepator la miros (AVF 96KW 2002)si nu stiu de la ce poate fi. Dimineata imediat dupa pornire nu scoate, dar dupa 2-3 de relanti incepe sa scoata.De tras,trage bine, consum 0,8l (fara consumatori), turbina merge bine, uleiul nu dispare, nici o eroare pe vag com, log in mers in parametrii buni. M-am uitat si pe tubulatura de admisie dupa urme de ulei, dar am gasit foarte putin(cativa picuri).Injectoarele la valori de 0,2 si 1.0 (3 dintre ele) iar al patrulea are 2,99. Din cate am inteles la aceasta valoare inceteaza sa functioneze, dar de pornit porneste bine si la -20 grade,nu tremura nu nimic. Oare sa fie o eroare de citire? Ar trebui sa apara eroarea cu regulation limit exceed la acesta valoare. Ma poate ajuta cineva? Eventual sa verific avansul? Unde pot face asta? Mersi

LOG-01-003-010-01122222.txt

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e condensul!?Acum e cam frig!Si al meu face la fel dimineata!Dar dupa 15 minute de functionare vezi acelasi fum alb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e condens caci inteapa la miros,e inecacios. Daca merg vreo 4-5 km dupa aia dispare, nu mai scoate deloc.Dar daca las masina la relanti nu se opreste. Trebuie sa merg cu ea ca sa dispara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam mare consumul de 0,8l sar pute sa fie motorina nearsa, rezolva problema cu injectoul sa vezi daca mai scoate asa mult fum, consumul prea mare se pote scadde prin reglarea avansului, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe temperatura asta nu cred ca e mare consumul pt 131 cp, vara scade la 0,6-0,7 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la motorina nearsa ar trebui fie mai negru fumul...oricum injectorul acela are ceva dar daca zici ca nu tremura nu stiu ce ar putea fi!inclin sa cred ca e totusi condensul daca faci drumuri scurte!

Sa ai grija si la ulei,verifica nivelul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta ma gandeam si eu , sa nu fie uleiu. Dar il controlez de fiecare data si e la acelasi nivel.Aveai dreptate in privinta drumurilor scurte, vreo 10 km pe zi. Avansul pe vag-com unde se poate verifica? in care meniu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringuri de supape. Apare fum alb si la frana de motor si la relanti. In 10000 de km ar trebui sa ai ceva consum de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!