Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

Cum a aparut problema ta si cum a evoluat in timp?

Fumul alb poate sa insemne si o combustie defectuasa a motorinei injectate, adica dezechilibru intre cantitatea de aer si combustibil ,sau, pulverizare defectuasa ,popular -pise injectorul- , sau compresie mica pe unul sau mai multi cilindii.

In cazul tau unul din injectoare nu mai este capabil sa corecteze injectia , este afara din parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte nu scotea deloc, dupa ce am fost la mecanic pentru reglare de presiune la turbina(era prea mare) de atunci scoate.Din cate mi-a zis el cica si compresia e mica ca din 21 are doar 19 (nu stiu ce unitati de masura).Tot la acelasi mecanic am schimbat si injectoarele (second) iar unul dintre ele imi picase repede, si l-a inlocuit cu unul de "capacitate mai mare" din cate mi-a explicat caci nu gasise pentru motorul asta altul, dar mi-a zis ca nu e nici o problema functioneaza fara probleme. Semeringurile la supape sunt greu de inlocuit? trebuie desfacut tot motorul complet?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia de 19 atm e mica , dar nu se stie cu ce , si cum ,ai masurat-o, trebuie sa fie peste 24atm si fara diferente intre cilindii.

E clar o dereglare a amestecului aer combustibil dat de dereglarea turbinei, trag concluzie dupa cele expuse de tine.

de asemeni un injector de alta valoare strica sigur acest echilibru .Injectoarele trebuie sa aiva acelasi typ de duze

Modificat de laur_grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringurile se schimba greu adica trebuie data jos chiulasa. Daca ai pb la compresie deja te gandesti la desfacut. Mai cauta insa poate e altceva. Dar daca in frana de motor apare fum alb si la relanti cam aia e...

Mirosu ala intepator m-a dus la ideea asta ptr ca in rest fumul alb poate sa fie de la amestec prost insa nu miroase asa. Totusi e relativa si explicatia mea. Poate un avans sau un injector sa fie la fel de valide ca si cauze.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate fum.Dupa stationare (1 zi) ceva ramane nears, si apoi cand o pornesc incepe sa arda acel ceva pana il elimina. Dar nu-mi pot da seama ce. Motorina oare? Pe langa semeringurile alea sa scape motorina sau ulei?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca e ulei ar trebui sa ai un consum de ulei cat de mic. Treaba cu motorina e altceva. Deci daca afli ca mirosul ala e de ulei te gandesti la ce am spus eu dar daca nu consuma vizibil cauta altceva.

Apa din vasul de expansiune scade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scade deloc. Daca eventual as schimba semeringurile mai trebuie schimbat si altceva pe langa ele? Am uitat sa mentionez ca parca si in marsarier scoate mai mult fum.Cum imi pot da seama daca e miros de ulei ars? fumul miroase cam ca la rabele alea meri si vechi

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ai citit? DACA nu scaade uleiul atunci nu sunt semeringurile. Mirosul intepator e sau ulei sau antigel.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In marsarier il vezi tu mai bine ,dar nu cred ca are importanta marsarier sau in ce viteza esti.Daca nu ai erori pe VAG eu zic sa o lasi asa o perioada dar supravegheaz_o!Eventual incearca si alta motorina,poate vreun aditiv...pt injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa supraveghez uleiul sa vedem daca scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand trebuie sa ai toate injectoarele de acelasi tip, dupa care verifica absolut toata tubulatura de la turbina interoler pina in galerie sa fie perfect etansa ,sa nu aiva nici un fel de pierdere de presiune , atentie la intercooler sa nu fie spart. Daca dupa aceste masuri nu se remediaza , trebuie sa refaci reglajul initial la turbina , dupa care mai faci un log.

de asemeni repeta masurarea compresiei cu o baterie noua si cu electromotorul in stare buna.Vezi ce rezultate scoti , mai ales ce diferente ai intre cilindrii

Modificat de laur_grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc de sfaturi. O sa revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor dupa cum am spus mai sus fumul ala alb inecacios a disparut dupa reglarea corecta a avansului, Cipos mi-a spus ca avea 8 si ceva (asa am vazut si eu numai ca nimeni din orasul meu nu stia valoarea corecta) si in 2 minute la pus in jur de zero, (0.7 a reusit el)el spunea ca merge -3 pana la +3 ideal 0. si vad ca a dat rezultat. inainte de a schimba ceva piese fiti siguri ca reglajele sunt corecte.!! si nu exista furtune crapate. Succes tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pe vag-com unde se verifica avansul? Sa verific macar asta pana observ vreo lipsa de ulei sau antigel. Un mecanic mi-a spus (referitor la fumul alb) sa o las asa pana incepe sa dispara ulei sau antigel si abia atunci sa-mi fac griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

am un vw passat 2001 1.9tdi motor AVF.Dupa vreo 270km parcursi am ajuns la destinatie unde masina a inceput sa faca un zgomot ciudat si un nor de fum la coada ei.am oprit urgent si am constatat k zgomotul vine din turbina.ce imi recomandati?Reconditionarea turbinei e o idee buna sau nu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde faci reconditonarea, eu am turbo reconditionata in ungaria si am cu ea 60.0000km, merge fara probleme, depinde de buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Se poate ca fumul alb sa provina de la un singur injector cu valoarea de 2,99 pe vag-com? Am intrebat mecanicul care mi l-a pus pe masina ca e de capacitate mai mare dar nu e o problema(nici pe vag com nu apare eroarea cu regulation limit exceed iar consumul e de 0.6-0.7)Eu ma gandesc ca poate injecteaza prea multa motorina iar cand motorul e rece combustia nu poate arde motorina in totalitate si o evacueaza fortat rezultand fum. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai iese fum. Si parca si uleiul din masina e cam subtire (picura de pe joja).Am verificat si avansul si fluctueaza intre 0.0 si 0.5.Ce ziceti?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. chiar daca sunt din constanta as vrea sa te ajut...dar din pacate au un jaf de masina. In general turbinele la astfel de motoare nu le auzi, cu cat catalizatorul devine mai vechi, cu atat gazele de evacuare incetinesc sa iasa afara, datorita catalizatorului care optureaza trecerea gazelor, deci turbina incepe sa o auzi suierand.

In astfel de cazuri ii schimbi catalizatorul, daca zgomutul persista(sueratul) ii schimbi turbina.... Nu uita cand inlocuiesti turbina sa controlezi presiunea de ulei de la motor, si sa nu uiti sa schimbi tubul de alimentare cu ulei a turbinei.

Tin sa-ti mentionez daca ai presiunea foarte proasta la ulei, schimba motorul chiar daca schimbi turbina se v-a rupe din nou. Salut si o zi placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am si eu nevoie de niste pareri.

Credeti ca pentru o masina dotata cu filtru DPF, acesta se mai poate recupera(prin curatare sau regenerare) dupa ce turbina s-a stricat si a bagat cam 2 l ulei pe evacuare(cu fumul alb aferent si miros de ars)? Inainte de asta filtrul era intr-o stare destul de buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
mosu_calin2000

buna baieti.am si io o problema la pasat din 1999 1,9 tdi 116cai..ieri mam urca sa pornesc si nu mai pornea...am tot tinut la cheie si dupa un timp a pornit dar a inceput sa scoata fum alb pe esapament si dk acceleram nu mai se vedea nimika in spate...lam oprit apoi si am pornit din nou..a pornit la sfert de cheie dar fum iese alb tare..imi puteti spune si mie careva care ar fi problema...sa fie turbo sau cv injector blocat?am mers 3 km cu masina asa si mergea bine motoru..turbo se aude fluieratu ala si trage knd ii dau in gura dar fum la greu in spate..uleiu nu a disparut dupa joje sau sa se tureze kum ar luao pe ulei..un rasp dk vadati seama carear fi problema:D

buna baieti.am si io o problema la pasat din 1999 1,9 tdi 116cai..ieri mam urca sa pornesc si nu mai pornea...am tot tinut la cheie si dupa un timp a pornit dar a inceput sa scoata fum alb pe esapament si dk acceleram nu mai se vedea nimika in spate...lam oprit apoi si am pornit din nou..a pornit la sfert de cheie dar fum iese alb tare..imi puteti spune si mie careva care ar fi problema...sa fie turbo sau cv injector blocat?am mers 3 km cu masina asa si mergea bine motoru..turbo se aude fluieratu ala si trage knd ii dau in gura dar fum la greu in spate..uleiu nu a disparut dupa joje sau sa se tureze kum ar luao pe ulei..un rasp dk vadati seama carear fi problema:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am si eu o problema. Detin un passat 1.9 TDI AVF cu urmatoarea problema : am fost la mare... dupa aproximativ 160de km , cand m-am oprit am vazut ca masina a fost "invelita"intr-un nor alb. Am ajuns la mare in final , am verificat uleiul , antigelul totul in regula...am mai condus sa zic de am ajuns la aproximativ 300 de km tot cu masina fumegand....apoi dintr-o odata cand am pornit masina nu am mai vazut acel fum alb , dar masina nu mai tragea ( simtomul N75 - masina nu tragea pana in 2200 de ture...apoi dintr-o odata avea o zvacnitura....spun simtomul N75 pentru ca am mai patit acelasi lucru in urma cu 1an de zile si cu ajutorul lui florin am descoperit, impreuna ca acesta era motivul si anume N75 ) .M-am intors in bucuresti , totul era minunat ...adica masina tragea f bine ,fumul nu mai exista.... Stiam de la mare ca trebuia sa schimb N75 , m-am descis si am cumparat N75 , l-am schimbat ( astazi ) ...am plecat de la service .....iar FUMUL A REAPARUT . - fumul exista numai cand accelerez. Daca tin acceleratia constanta nu da fum .

Tin sa mentionez ca la ultimul test vag - com , injectoarele erau in parametri , furtunasele de vaccum abia ce le-am schimbat inainte de a pleca la mare , exista joc in turbina , consum de ulei/antigel nu exista.

HELP!!!!! Posibil , nu zic NU sa fie de la turbina, nu ma pricep .... mai exista cineva care s-a confruntat cu aceleasi probleme ....

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 90% din cazuri fumul alb vine de la ulei , o scurgere in esapament. La tine zici ca face asa cand accelerezi , daca o tii constanta nu scoate nimic, Dubios cei drept , nu am mai auzit asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,referitor la fumul alb scos mai ales daca ai si joc in axul turbinei e pe duca turba , multi km nu mai faci ca ti papa din ce in ce mai mult ulei .Mie imi lua 500gr la 500km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine da cu fum alb cand o pornesc si motorul este rece.la ~10.000 km imi mananc aproape 500 grame ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!