Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

Buna seara, ma numesc Mihai, sunt incepator aici pe forum si in general pe orice forum, am o IMENSA problema legata de Passat-ul meu din 2001 1.9 tdi 130 CP, e o poveste lunga dar chiar numai stiu unde si cum sa intreb sa pot sa rezolv problema si sa pot sa conduc si eu masina, am cumparat Passat-ul de pe net fara sa caut prea mult sau sa ma informez cu eventualele probleme legate de model si motorizare, incep cu simtomele care au dus la starea actuala a masini, stare actuala : sta in curte! Incep: Masina a pornit normal a plecat normal ca numai dupa 500-600 de metri cand am oprit la semafor masina sa inceapa sa numai se acceincercand si a doua oara a facut un zgomot de metal lovit puternic si ceea ce mi-am inchipuit s-a intamplat adica s-a rupt vibratorul implicit lasand distributia liblereze peste 1200 de turati si sa mearga de parca mergea in 2 pistoane, mentionez ca in urma cu 2 ore am alimentat de la Rompetrol cu motorina de circa 100 de lei si am facut de la benzinarie pana acasa circa 400 de metri si 3 minute, mai mentionez si faptul ca masina are cutia de viteze automata, dupa ce am dat cutia in neutru si am inceput sa accelerez masina parca si-a revenit si a inceput sa se accelereze dar iar cand am dat in drive acelasi lucru si nu se mai accelera, am accelerat in neutru si fiind accelerata am pus-o in drive si am plecat dupa circa 400 de metri am oprit la destinatie si masina scotea un fum imens alb, am reusit cu greu sa parchez masina si am lasat-o acolo peste noapte, a doua zi cand am mers si am incercat s-o pornesc masina a avut o mica tentativa de pornire dar fara reusita, era, ceea ce am putut sa observ cu ochiul liber cureaua de la distributie neintinsa, am urcat masina pe platforma si am dus masina la niste "amici" chipurile "mecanici" explicandu-le tot ce s-a intamplat si lux de amanunte, m-au asigurat ca dupa ce ii vom monta distribuia iarasi masina nu numai ca v-a porni si atutomat v-a funtiona la fel de bine, numai ca am insititat cu partea care a provocat ruperea vibratorului, am inceput sa refacem distribuita masini, si anume schimbat vibrator cu intinzator , rectificat chiulasa , schimbat tacheti si supape, garnitura de chiulasa, sper sa nu uit ceva, dupa ce s-a pus totul pe masina ,mentionez faptul ca mai jos de chiulasa nu sa umblat , adica pistoane, masina NU a pornit si nu numai ca nu a pornit masina la automat scoatea si scoate in continuare un sunet foarte ciudat, parerea mea de necunoscator ar fi ca e lovitura de biela, masina pornind numai cu sprai, si mergand la fel ca inainte sa fie rup vibratorul, dupa multe alte intrebari si pareri am descoperit ca masina fiind pompe duze, injectoarele trebuie reglate, dupa ce am reglat injectoarele si schimbat oringurile masina a functionat perfect ca si inainte fara sa mai scoate pic de fum si functionand normal, numai ca masina timp de 1 saptamana cat a functionat dupa nu a iesit din oras si nu a fost condusa cu mai mult de circa 80 de km/H , dupa ce am iesit din oras si mergand circa 40 de km si cu viteze de peste 130 km/h masina a inceput sa trepideze si sa scoata un fum dens si de culoare alba, iar dupa alti circa 40 de km condusi dupa ce am oprit masina sa numai porneasca, Mentionez faptul ca am incercat sa pornesc masina fara rezultat si masina cand invarte scoate un sunet ciudat de fier lovit, am sa pun filmare cu sunet , ce as vrea eu sa rog daca cineva stie ce anume trebuie sa fac si unde trebuie sa merg fara a fii nevoit sa mai cumpar alta masina pentru a repara pe aceasta dat fiind faptul ca pana acum reparatiile m-au costat in jur de 3000 de lei si masina NU functioneaza si fara a mai avea parte de mecanici care repara prin excludere, va rog sa nu va suparati ca am scris atat si poate e ciudat, dar chiar nu-mi mai permit sa investesc sume atat de mari incat sa merg cu masina la reprezentata fiind o masina relativ ieftina! Multumesc de intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa primesti un diagnostic clar pe un forum la o asa problema. Nu prea inteleg ce e numesti tu "vibrator". Cert este ca trebuie sa faci o vizita la un mecanic care stie ce face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la arbore cotit. Oricat a cheltuit pana acum, mai bine se rezolva cu un motor luat din dezmembrari. Ce Uameni...

motoru batea in draci si i-au spus ca-i distributia de schimbat, bascha alea...alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa coerenta exprimarii si greselile de ortografie, nici nu ma mir ca ai luat asa putregai de masina.

Raspunsul s-a dat deja: alt motor. Dar parerea mea e s-o dai la dezmembrari (unde ii era locul inainte s-o cumperi), iei vreo 7-800E pe ea, mai pui bani si iei alta in stare buna. Din asta nu mai faci masina cu bani marunti.

Voi astia ce sariti pe chilipiruri, va meritati soarta. Is convins ca a fost printre cele mai ieftine din piata si ti-ai zis ca Dumnezeu ti-a pus mana in cap.

Ps: sigur nu esti femeie? Sau ce tot ai cu vibratorul ala?

Ca la masini e clar ca te pricepi cat eu la OZN-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratorul pentru el este intinzatorul hidraulic de la distributie,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul mihai ne va parasi azi, asa ca nu va mai obositi sa-i raspundeti. La reve-ntinde-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. am fost astazi la service sa imi faca directia la un passat b5 , 131 cp . au zis cei de acolo ca imi scoafe fum alb la pornire . isi dadeau cu presupusul ca poate fi turbina pentru ca ceva ulei pe langa EGR si mai jos de intercooler pe acel furtun ce trece pe sub radiator. imi puteti da un sfat cam ce ar fi sau ce ar trebui sa ii fac ? multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa citesti cateva pagini in urma si iti vei da seama singur ce e de verificat,de unde si cu ce sa incepi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n am apucat sa citesc tot dar o sa continui . thanks 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minute în urmă, silviuuu a scris:

n am apucat sa citesc tot dar o sa continui . thanks 

NU treuie sa te superi dar..@terminatorul are dreptate, stiu ca e mai usor sa intrebi acelasi lucru/care sa m ai discutat decat sa cauti/citesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ştiu şăfu' dar ma gandesc ca problemele se manifesta diferit de la o masina la alta . din cate am citit , ar putea fi o multime de chestii . de la tipul de ulei pana la turbo . am inteles faptul ca trebuie sa schimb EGR-ul dar nu inteleg de ce ulei langa intercooler. 

Modificat de silviuuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca... dizal.

Nu-s chiar asa diferite cauzele, de la o masina la alta.

Rasfoieste cu atentie aria asta, o sa afli multe despre calutul ce-l calaresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/2/2016 at 7:02 AM, C o s m i n said:

Pentru ca... dizal.

Nu-s chiar asa diferite cauzele, de la o masina la alta.

Rasfoieste cu atentie aria asta, o sa afli multe despre calutul ce-l calaresti.

mersi mult

am gasit cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu crezi ca era moral sa ne spui si noua? Sau aici doar cauti ajutor, nu rasplatesti ajutorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ajutor?

Modificat de imads
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-a intrebat cineva ceva?

Cand ceri ajutor pe forum si reusesti sa rezolvi problema cu sau fara acel ajutor, e frumos sa impartasesti rezolvarea si celor care si-au batut capul cu tine. Daca esti de alta parere, ce mai cauti aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iertare. lucrez aproape non-stop. cand am pauza, bag somn. cand am mai mult timp liber intru si pe forum .  erau tachetii de vina pentru ca aruncau si ulei. scuze inca o data . sunt nou in aceasta "industrie" . drumuri fara cuie sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine scoate un fum albicios doar la pornire timp de vreo 2-3 minute si este foarte inecacios (ca niste gaze).am egr nou,electrovalvele schimbate etc.dupa asta isi revine si e ok.nu am nicio eroare pe tester.nu imi dau seama de unde apar gazele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o turbina reconditionata de la cipos si intentionez sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ''fumul''este doar dimineata sau cind temperatura este scazuta si doar pentru 5/10 min poate este  condens.Scoate ''fum'' tot timpul??! Un filmulet face cit 1000 de cuvinte.

Porneste din prima sau se chinuie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste la sfert, nu este condens pentru ca gazele miros tare.dupa ce o las cateva minute isi revine.un pic variaza turatia la motor in astea cateva minute insa si g62 ul este schimbat nou hella.injectoarele sunt ok ca si valori, ax came nou de 2 ani,cuzineti,oringuri injectoare,tacheti noi ina.o sa fac un filmulet dimineata.

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul probabil este anulat sau defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus de 2 luni egr nou pierburg,schimbate toate electrovalvele N., inclusiv n239.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

Am un vw passsat din 2004 2.0 TDI model BGW, iar de cateva zile a inceput sa scoata mult fum alb chiar si la relantiu am verificat nivelul uleiului iar spre surprinderea mea este peste nivelul maxim insa nu pare diferit.Mentionez ca masina trage chiar mai bine ca inainte  nu are martori aprinsi la bord  si nici regenerari DPF nu face tinand cont de cantitatea de fum .  Aveti careva idee despre ce ar putea fi vorba ?  Problema care ma ingrijoreaza e nivelul uleiului + fumul excesiv.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!