Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

Salut.

Cosmin si consumul de ulei tot de la acele simeringuri este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sau turbina obosita. Si eventuale pierderi pe la X garnituri.

 

Daca e masina din semnatura ta, turbina iese din discutie.

Si fiind benzinara, segmentii nu sunt la fel de rezistenti si cedeaza mai repede. Dar pana la asta, trebuie eliminate restul cauzelor.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderi nu am si cu fum nu da ca sa fie segmentii am avut un post si mai sus.daca aveam pierderi se vedea

Salut,

Salut,

LA masina din semnatura dimineata dupa 20 de secunde scoate putin fum albastrui insesisabil.Se vede doar cand pui flashul de la telefon langa teava de la esapament,dar nu scoate o perioada lunga 2/3 secunde maxim dupa care nu mai scoate deloc.Cineva mi-a spus ca ar fi simeringurile de supape????

O zi buna..

Asta este...am vazut si eu masini cu segmentii dusi tot pe benzina dar scoteau fum mereu si avea un sunet ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept un raspuns Domnu Cosmin.Multumesc

Adica ma gandesc ca daca erau totuai segmenti nu era, silentios motoru, nu mergea rotund, In schimb la mine aia e singura chestie scoate acel fum insesizabil la prima pornirea daca stationeaza 2/3 zile.Dvs ce spuneti?? Acel cineva din postarea de mai sus .mi-a spus ca la motoarele pe benzina consumul poate fi foarte mare de la acele simeringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e cea din semnatura e foarte usor de schimbat semeringurile avand doar 8 valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin iarasi cu o nelamurire...am schimbat uleiul in iulie pe la sf aral 10w-40...am facut, cred 2500-3000 km si a scazut nivelul pe joja la minim, chiar sub gradatie, initial fiind undeva intre cele 2 gradatii nivel maxim si minim...mirosul de ulei ars este foarte accentuat...din ce va informez, cauza cel mai probabil este semeringurile?

daca da, va intreb: am discutat cu mecanicul legat de o verificare a gradului de uzura al motorului si mia zis ca daca umbla acolo trebuie si inlocuite piesele deoarece nu se mai poate monta la loc. din ce retin zicea ceva de capacul motorului..mie mi se pare o mica mare aberatie gogonata..are dreptate sau nu?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot umbli la motor spunei mecanicului sa le schimbe cati km are masina?

Cat despre capac nu inteleg la ce te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu nu se schimba obligatoriu decat garnitura de chiulasă. Restul in funcție de ce este uzat. De asemenea, se schimba cureaua de distibuție daca dai chiulasa jos.

Parerea mea este sa nu te grabesti, motorul tau nu pare a avea un consum mai mare de 2-3 sute de ml la 1000 de km. Verifica intai compresia motorului si cantitatea de gaze eliberate in carter dupa incalzirea la temperatura de lucru. Daca compresia e ok treci la etapa urmatoare - dai jos capacul la chiulasa și vezi in ce stare sunt semeringurile. 

În funcție de problemele pe care le ai, ar putea fi mai simplu sa iei un motor care merge bine de la dezmembrari decat sa-l repari pe al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de interesul acodat....

danica ionut, mecanicul a zis asa, capacul de la motor trebuie schimbat + inca ceva...eu l-am intrebat pe el cum adik trebuie schimbat capacul, si mi-a zis capacul, si a aratat inspre el...baut nu era, si sigur nici eu...lucru curios ?!..

valioglu, visez sa pun alt motor, dar doar visez...fara 1000E nu scap...si asta fara manopera si fara omologare rar...

intreb, cureaua de distributie are 10000 km aprox, treb schimbata iarasi?

 

ca sa va faceti o idee de uzura motorului; dimineata porneste greu, cand e rece parca porneste in 3 ....face mai urat ca tractorul...daca merg vro 200 km continuu si opresc motorul, la pornire in termen scurt o ia greu...

cel mai deranajnt este ca mirosul gazelor de esapament are un iz de ulei ars, neplacut...in sarcina, adik in marsarier DOAR, scoate nene un fum alb, de zici ca e tamaie...

 

o rugaminte; sambata sunt prin bucuresti, ar putea cineva sa ma ajute cu o verificare la motor, o compresie si verificare turbina+ egr....??un sprijin mic??contra cost binenteles..

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicul, cel actual te vrajeste. Nu se schimba capacul motorului (carterul superior) daca il desfaci. Gasesti motoare la 500 euro lejer, dar nu cred ca e cazul. Mergi la cineva care are un tester competent. Despre fumul alb la diesel: http://vwforum.ro/topic/1129-porneste-usor-dar-scutura-si-scoate-fum-alb/

Daca desfaci cureaua cred ca e recomandat sa o schimbi, poate gresesc, dar nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul la nonPD nu cumva are in el si filtrul epurator si e turnat in el? Poate pe considerentul asta te-a sfatuit mecanicul sa-l schimbi.

Distributia nu merita s-o schimbi din nou, are abia 10.000.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valioglu, citind acel topic imi vine sa ma trag de par, deoarece un mecanic prin definitie nu am pe aici...

si eu am avut pb cu pompa si am fost la pompagiu; ei de atunci porneste mai greu; dimineata doar 2 secunde cat porneste motorul merge in 3 apoi isi revine...fumul il aveam si inainte...saracul din link-ul respectiv numa necazuri a avut ...

 

Cosmin, filtrul epurator se scoate;se schimba; a si fost recent schimbat ...

 

Mai adresez odata intrebarea, fiindca nu cunosc, e cineva in bucuresti disponibil sambata sa imi verifice motorul..???

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica avansul un pic iar daca e la mijloc ma reste-l un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie teama...am notata undeva intr-un carnetel procedura de modificare a avansului cu vag-com...mecanic nu stiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai vag la dispozitie fa un test si vezi , trebuie sa ai peste 80 de grade temperatura sa poti testa. La pompa unde a fost umblat la capacul unde intra firele? Apropo daca pui pe tester vezi un pic ce cantitate de motorina iti injecteaza pompa la relanti IQ injected

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curgea pompa vro 15 min pana se incalzea motorul vro 200-300 gr dupa aia se oprea...s-au schimbat toate garniturile..cand am pus testerul, cantitatea era in parametri...stiu ca la relanti era undeva in jur de 0.520 ml...dar asta in luna august...cu motorul cald..

 

app, cum imi dau seama daca avansul e la mijloc...??

p.s. daca modific avansul din vag, si nu e cum ar trebui ulterior ii pot da setari initiale, stiu ca era un buton; ori trebuie sa notez undeva inainte sa modific..eu am non pd..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul il reglezi din pompa, nu din vag. Deci setarile initiale le memorezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai convins cosmin...nu umblu acolo nici daca vine sf lumii...habar nu am...teoretic e simplu..practic cand am ajuns in fata motorului ma luat cu tremurat...

 

tot mai sper sa ma ajute cineva in bucuresti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar vezi ce zice pe diagrama la avans? ai acces la un vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

practic cand am ajuns in fata motorului ma luat cu tremurat...

Se regleaza prin rotirea pompei in jurul axei pana la obtinerea avansului dorit (corect este - avansarea sau devansarea momentului injectiei).

Si intr-adevar nu e o treaba de facut la coltul blocului. Apeleaza la un service care stie ce inseamna o pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva cu un sfat asi fi recunoscator, am un passat Sport 1.9 TDI PD 130 cp ,problema e ca dupa ce il pornesc merg si apoi stationez vreo 2 ore la pornire scoate un fum albastrui urat mirositor dar numai cand stationez in mers nu scoate,stie cineva ce poate fi? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ulei completezi, intre schimburi ?

 

fumul este de la uleiul ars - care poate ajunge din cauza unei turbine uzate (verifica jocul in ax), simering/simeringuri supapa uzate sau mai rau, segmenti uzati....

 

trebuie sa ajungi la un mecanic, care sa te ajuta cu verificarile.

 

P.S. - nu exista Passat Sport... TDI. Passat-ul B5.5 are ca echipari - Trendline, Confortline, Highline.. plus echipari rebotezate, mai putin cunoscute, pentru piete limitate - gen Highway (Confortline in Belgia), Carat (parca Highline in Franta), Exclusive...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,am sa ma duc la un mecanic sa se uite.

PS: Pe cerificatul de inmatriculare la model scrie passat sport tdi (sunt in anglia)

Multumesc,am sa ma duc la un mecanic sa se uite.

PS: Pe cerificatul de inmatriculare la model scrie passat sport tdi (sunt in anglia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 

 

P.S. - nu exista Passat Sport... TDI. 

 In Anglia 1,9 TDI 131 cp este catalogat ca sport tdi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut baieti am si eu o problema la un passat avf 2002, am curatat geometria la turbina acu cateva zile si spre prostia mea cand am pus-o la loc am uitat o carpa pe stutul de la teava de retur.

Bun am pornit masina am mers 400-500 de metri si mam oprit pt ca in spatele meu era un nor de fum.....fiindca era blocat returul de la ulei mia bagat tot uleiul pe admisie si refulare.........am stat si mam gandit cu ce am gresit si mi-am dat seama de la ce era.....am dat iar tot jos am gasit carpa am spalat toata admisia totul bn si frumos.

Acuma problema este urmatoarea la fiecare oprire imi lasa o pata de ulei la teava de esapament cam de 4-5 cm2 (mentionez ca turbina nu are absolut nici un joc) si nu mai da fum deloc decat foarte putin dar la turatie mare, de la ce o fi va intreb pe voi sa fie oare de la uleiul ramas care la bagat pe esapament sau am stricat-o(garniturile) dar chestia ca ea nu are nici un fel de joc la ax.

Daca poate cineva sa-mi dea vreo lamurire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!