Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

mda..nici bine nu am facut schimbul de ulei si acum tre sa pun altul...ms planetara... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

s-a schimbat si uleiul si mi se pare ca mai scoate fum alb insa nu la fel de mult..totusi mirosul de ulei ars parca persista la fel...

 

e vro verificare vizuala pe care o pot face, sau un alt tip de verificare, fara a ajunge la mecanic.?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fumul persista si mai miroase verifica cum stai cu axul turbinei. Daca ai joc e posibil de acolo sa pape ulei si fumul alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...am inteles...si daca acolo e ok, inseamna ca semeringurile de la supape sunt cu pb, nu?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu semeringurile ci axul trubiniei are joc axial sau radial si pe acolo iti scapa ulei si-l papa motorul, turbina in loc sa-ti bage aer curat iti baga aer+ulei. Dupa ce termini cu trubina de verificat poti trece si la semeringurile supapelor daca iti face figuri in continuare. Eu acum 2 luni am schimbat turbina din acelasi motiv: mirosea a ulei ars, la pornire iesea fum albastrui plus ca de la schimb la schimb completam pana in 2 litrii de ulei in ultima vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. O problema am. Am ajuns ieri seara acasa dupa un drum foarte obositor de franta. Inainte de a intra in cluj am simtit ca masina trage in socuri...apa la nivel de 90 de grade, niciun martor aprins in bord, nimic...

La un moment dat, la iesirea din cluj, s-au indesat socurile... Pana cand nu a mai vrut sa traga... Adica s-a transformat intr-un SDI dintr-un TDI.

Aaaa... Masina e un passat 1.9tdi din 2003.

Imediat a aparut si fumul negru, foarte urat mirositor, dar asta doar cand acceleram...

Turbo se auzea la acceleratii mari ca si cum ar fi o punga sparta... Deci ca si cum ar pierde presiunea... Ce o fi? Oricum luni ma duc in service cu ea, dar poate stie careva din auzite, vazute... Si care ar fi cauza? Pentru ca mereu am schimbat toate la timpul lor, nu i-am dat viteza excesiva... Acu ma gandesc ca e cat de cat bine ca mi s-a intamplat in Romania... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunele de la turbo la intercooler, intercoolerul, si furtunele de la intercooler la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o curiozitate si nu stiu daca sa ma bucur sau sa imi para bine...

daca turbina mea e pe duca, avand in vedere ca are geometrie fixa, pot monta o turbina cu geometrie variabila?

daca se reuseste transplantul, ce trebuie ulterior facut ca sa functioneze in parametri..de ex as avea posibilitatea sa achizitionez o turbina de pe avf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa turbina trebuie schimbate foarte multe , iar pretul nu ar justifica rezultatul .

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte multe ce ar insemna..??

rezultatul..? voi vedea in functie de costuri daca e rentabil, insa mirosul de ulei ars imi sta pe creier...parca as fi dispus sa..macar sa ma gandesc si la varianta asta...

 

ps. m-am documentat putin insa nu prea am fost convins.

-capul admisiei , vine turbina cu el?

-galeria de evacuare..?

-senzor de presiune?

-remapare?

-intercooler?

 

Voi muta discutia in topicul dedicat, ca am prea multe curiozitati, si aici deviem de la subiect..

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine am patit zilele astea . am pornit masina de dimineata (motor rece) si de obicei datea un val de fum alb la pornire dar de data asta fumul alb a iesit incontinuu vreo ~5 min si era vizibil . am mers cu masina pana s`a incalzit apoi am oprit si nu mai scoatea deloc .

sper sa nu fiu off-topic dar dupa ceva ore de mers pe serpentine cu motorul cam turat s`a aprins martorul de la ulei cu mesajul "check oil levels" . sa fie cumva de la acel fum alb care a iesit ? culmea este ca pe joja apare ok nivelul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de postul 134, turbina e ok...au ramas altele de verificat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara. sunt un nou posesor al unui vw passat 2001 si ma confrunt cu o anume problema, la pornire imi scoate putin fum( il observ in oglinzi dar nu e f mult) si cand o turez undeva la 4000 de ture scoate fum. asta se intampla numai cat e motorul rece. cineva imi zicea sa stau linistit ca e normal dar eu nu pot sta f linistit. am 234000 km reali luata de la un austriac si are carte service

Modificat de andreiiyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul are si el o anumita varsta..la un anumit nr de kilometrii mai apar probleme: turbo,segmenti,supape..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg dar pt mine e ciudat ca totul se intampla numai la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-l in pace, n-are nimic. Si nu-l mai tura la rece. O sa-l strici tu, chiar daca n-are nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD am observat si eu la pornire la cald in general un damf de fum negru la pornire, in rest ii normal sa mai afume un pic la turatii si cand bagi piciorul in ea si esti subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu turatul a fost numai intr-o dimineatza. sper totusi sa ma pot linisti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,


Salut,

LA masina din semnatura dimineata dupa 20 de secunde scoate putin fum albastrui insesisabil.Se vede doar cand pui flashul de la telefon  langa teava de la esapament,dar nu scoate o perioada lunga 2/3 secunde maxim dupa care nu mai scoate deloc.Cineva mi-a spus ca ar fi simeringurile de supape????

O zi buna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca daca segmenti erau uzati scotea fum mereu..Asa mi-a spus cineva sa stau linistit ca atunci cand sunt segmenti dusi scoate fum mereu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a zis bine cineva ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

inteleg dar pt mine e ciudat ca totul se intampla numai la rece

 

Cum ti-a mai fost zis nu are treba cu segmenti, in fapt, unul sau mai multe semeringuri de supa/e sunt putin uzate si lasa uleiul sa se scurga in cilindru.

 

Daca se agraveaza in timp poti schimba destul de usor aceste semeringuri, dar aici doar originale sa pui.

Modificat de xeroxu aba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, semeringurile se schimba, doar ca nu asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!