Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

De 3 saptamani sunt posesorul unui passat 1.9 TDI 101 Cp,de cand am luat masina nu am schimbat uleiul(mai este de facut vreo 1000 km cu uleiul vechi) si azi am complectat doar ulei cu castrol 5w40 specific motorului.dupa ce am complecatat am plecat de la semafor mai tare si am mers cu a 2a pana la 4000 poate mai mult,de turatii....si sa auzit ceva ca un rulment care scartaie ceva de genu....dupa cateva sute de metrii a inceput sa scoata fum in prostie care miroase a ulei ars,drept dovada scazuse nivelul uleiului mult.Ce poate sa fie?va rog mult orice informatie este bine venita.

Mergand spre casa cu masina ma vazut un om care e mecanic si sa uitat putin la ea si zicea ceva de furtunul de la turbo,ca turbo nu ar fi defect.

Masina este luata din Austria si tot aici circula si are 154.000 km.

multumesc mult si astept raspunsurile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai posta in mai multe topic-uri. Ti s-a raspuns dincolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A dat jos furtunul de admisie si a verificat jocul din ax ? Daca nu, verifica-l urgent.

Nu cumva sa fie de acolo problema - posibil ax rupt.... si atunci e jale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimb turboul cu totul,o sa iau unu nou.

multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- posibil ax rupt.... si atunci e jale.

se pare ca s-a adeverit.... din pacate.

Mecanicul care a zis ca e ok turbina, ce mai zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost azi la service sa uitat un mecanic doar fara sa descafa nimic,turbo e praf,uleiul trebuie schimbat la ea si curatata ceva pe acolo si nu stiu ce,reparatia cu tot cu garantie costa 2000 euro,eu sunt in Austria si de aici si pretul asa mare la reparatie si piese..maine o sa merg personal la service sa vorbesc ca azi a dus tata masina.

multumesc frumos si o sa va tin la curent cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

va salut pe toti, am si eu o problema cu fumul alb ( din cate il vad eu) poate sa aiba o tenta de albastrui da foarte pala. Ideea e cam asa am avut chiulasa fisurata, am dat jos motoru, am schimbat chiulasa, bineinteles si semeringurile, am verificat segmentii ( care pareau ok din ce ziceau mecanicii) turbina are putin joc in ax, dar foarte mic. Problema este ca scoate fum alb doar cand se incinge motoru bine de tot. La pornire e ok, merg 30 min totul e ok, apoi incepe sa dea cu fum, daca o opresc si o las 10-15 min, cand o repornesc iar merge bine si nu mai scoate fum. Ce ar putea fii? egr'ul l-am curatat. Ma gandesc sa fie cumva saibele de la injectoare? sa fie totusi segmentii si sa scoata doar cand se incinge (subtiaza uleiul) si atunci sa-l mance? sa fie uleiul prost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de ulei ai in motor,verifica-l sa nu fie prea subtire cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 5w40, q8 formula. Deci prea subtire nu e...banuiesc ca e turbina pe duca, pt ca atunci cand am ridicat capota scotea putin fum pe la turbina. Cei drept ca avea putin joc in ax, dar banuiesc ca acum s-a agravat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

controleaza sa nu ai epuratorul infundat . spala-l cu benzina sau mai bine cu un spray de curatat carburatoare . si varianta cu shimbatul marcii uleiului e valabila .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Am un passat 1,6 ALZ. De vreo 3 zile dupa 5-6 Km incepe sa scoata mult fum alb si miroase a ars. Daca o opresc si o las 2-3 minute nu mai scoate asa de mult iar dupa vreo alti 10 km nu se mai vede fum. O alta problema o am la pornire. Dupa ce am cumparat-o, timp de vreo saptamana, pornea la prima cheie aproape imediat, dar de 2 saptamani porneste abia la a 3-a sau a 4-a cheie. Electromotorul invarte bine, masina da sa porneasca, se zguduie bine motorul ca e subturata, apoi se opreste. Si asa face de vreo 3 ori, iar la a 4-a cheie invarte cam de 5-6 ori si porneste. Cam intr-o luna voi merge sa-i fac schimbul de filtre, ulei si bujii. Este o problema mare cu fumul? Pot circula inca o luna pana schimb consumabilele? Si ultima problema .... nu mai trage  masina bine,  am ajuns ca in treapta a 5-a la 2000 de turatii sa am 60 km/h . 

Modificat de Only_Me
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica bujiile sa nu fie ude - murdare - de ulei. Daca da, trebuie cautata problema - ori pe la supape - oringurile, etc.... ori probleme pe cilindrii - asta se vede la un test de compresie.

 

eu zic intai sa te apuci sa o cauti, inainte de schimbul consumabilelor.... ca asta vei face in caz ca trebuie data jos chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, asa voi face, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am si eu o problema asemanatoare cu a lui radu90.am schimbat garnitura chiulasa plus planat,simeringuri si toate cele,doi tacheti,distributie.inainte aveam un suierat care banuiesc ca provine de la turbo,acum este la fel plus ca a inceput cu fum alb albastrui inecacios,era si inainte dar doar la pornire,acum este si in acceleratie.am sa verific si nivelul uleiului care abia a fost schimbat castrol edge 5w40.sa ma pregatesc de o turbina?am verificat axul in sus si in jos si are putin joc plus ca suiera.astept raspunsurile voastre.multumesc.costisitoare rau diesel-urile astea.repari ceva se strica altceva,ma bate gandul la un benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.ma ajuta si pe mine un coleg cu un sfat sau un raspuns?am planat chiulasa pt ca mi baga compresie in instalatia de racire,daca tot am umblat acolo am facut si supapele ,ghiduri,simeringuri.am schimbat si distributia.cateva zile a fost ok,dupa care a inceput cu fum albastrui.am verificat si jocul la axul turbinei este mic,cel putin asa cred eu.banuiesc ca meseriasii lui peste nu mi au facut chiulasa cum trebuie(simeringuri supape),cu toate ca prefer sa fie turbo decat sa mai umblu la chiulasa.astept ceva sfaturi,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
FanBarcelona

ma scz mariusk, ca trec peste tn, insa imi poate spune cineva cum dau si eu epuratorul jos? eventual si o indicatie cum sa il si desfac deoarece mi se pare ca e capsat...???

 

multumesc!

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul e inclus in capacul de la culbutori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.ma ajuta si pe mine un coleg cu un sfat sau un raspuns?am planat chiulasa pt ca mi baga compresie in instalatia de racire,daca tot am umblat acolo am facut si supapele ,ghiduri,simeringuri.am schimbat si distributia.cateva zile a fost ok,dupa care a inceput cu fum albastrui.am verificat si jocul la axul turbinei este mic,cel putin asa cred eu.banuiesc ca meseriasii lui peste nu mi au facut chiulasa cum trebuie(simeringuri supape),cu toate ca prefer sa fie turbo decat sa mai umblu la chiulasa.astept ceva sfaturi,va multumesc.

Ce piese ai pus ? mai ales la simeringuri trebue originale.

Turbina mananca mai mult ulei daca are joc longitudinal, sunt si benzinare cu turbina/bobine/ boboine de ect  depinde de mod de utilizare si km parcursi.....cam tot ce ai scris tu mai sus sunt consumabile.

p.s. Nu mai folosi "bold" deranjeaza la citit.

Modificat de xeroxu aba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut pe toti colegii.revin cu noutati in legatura cu problema mea.intre timp am facut si turbina la cipos si fumul albastrui tot persista asa ca am decis sa dau din nou chiulasa jos sa vad ce treaba mi au facut mesterii din militari de la marcel,aveti grija sub nici o forma sa nu treceti pe acolo daca aveti probleme cu chiulasa sau turbina,oamenii lucreaza foarte prost cu piese proaste si atelierul arata jalnic,eu m am ars rau de tot ca am mers acolo.am cerut revizie totala la chiulasa daca tot am dat o jos iar ei nici macar supapele nu au fost in stare sa le faca sa inchida bine nu mai zic de ghiduri si simeringuri.dupa ceva certuri in care ma prosteau in fata ca chiulasa n are nimic am reusit sa mi recuperez banii 400 lei si am cumparat alta chiulasa,luni merg sa o planez si sa o pun pe masina.passatul meu are 400.000 km si nu stiu daca sa umblu si la segmenti daca tot e data jos chiulasa.voi ce ma sfatuiti?multa lume zice sa nu ma bag acolo ca nu este cazul.mentionez ca masina mea inainte sa umblu la chiulasa pt ca mi facea presiune pe instalatia de racire consuma 1l ulei la10.000km.astept parerile voastre.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea daca tot ai desfacut juma de motor si mai are si 400K km ,mai pierde juma de zi si verifica si segmentii ,desi  un consum de 1l / 10K km nu e mult . asa poti elimina toate probabilitatile cu "ar fi de acolo, sau de la aia, sau de la aialalta :tuktuk:  "  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.revin cu rezolvarea problemei mele.am cumparat alta chiulasa sh pt ca pe cea anterioara am lasat o la cei care mi au facut o praf,am planat,schimbat simeringuri supape,scaune supape,curatat,dar de data asta la niste profesionisti.conteaza enorm de mult unde duceti piesele la rectificat.Am cumparat alta garnitura chiulasa cu suruburi noi,am pus pe masina fara sa mai umblu la segmenti la sfatul lui cosmin si al altor colegi iar masina functioneaza impecabil fara nici un fel de fum albastru.din cauza unor incompetenti am cheltuit aiurea 1700 lei pe alta chiulasa cu toate cele si am facut si turbina gandindu ma ca problema era acolo.De aici trageti singuri concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut...am o intrebare care mi se pare cam anapoda insa doresc sa cer si parerea voastra..

am fost la un mecanic si ma intrebat ce ulei folosesc..Mobil 1..si mi-a zis ca tipul asta de ulei nu prea e pt modelul meu doarece il consuma motorul la ardere. ''mobil 1 este un ulei bun cu proprietati de ardere si se foloseste la motoarele de generatie mai noua..la tn ar merge un aral..''

 

si intradevar cam consuma ulei motorul insa de cand am luat masina am schimbat aralul pe mobil, adik 2 schimburi...nush daca inainte consuma ulei insa acum se pare ca am o problema cu consumul mare de ulei...in 2500-3000 km am completat cam 500 ml ulei...si mi se pare ca si miroase din ce in ce mai tare a ulei la esapament, lucru ce nu se intampla cand am luat masina...

 

puteti sa sustineti sau nu, cu argumente ce mia zis acel mecanic??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ai Mobil1 sau Mobil S?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mobil super...am inteles ca e acelasi ulei , insa denumirea schimbata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este acelasi lucru. Mobil1 e gama de varf. Am folosit si eu MobilS si am avut aceleasi simptome cu mirosul si consumul. Am trecut la Aral si este mai bine. Aral-ul o sa il schimb cu Motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!