Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

sal.vorbind de orice tip de aditivi de pe piata nu merita pretul.si nici nu are efectul care il prezinta toti.am vazut motor de camion mergind fara ulei cca 8 min.nu s-a intimplat nimic.motorul ok.(a fost desfacut complet si montat la loc.)nu a folosit nici un aditiv sau alte *trompete*.numai ulei cumparat de la producatorul de camioane.cand apare uzura,se foloseste ulei cu vascozitatea mai mare.tot de producatorul masinii recomandat.deci nu sant convins sa cumpar si sa folosesc aditivi de nici un fel.chiar daca as folosii in ulei si motorina,diferenta este atit de mica ca nu merita costurile suplimentare in exploatarea masinii.nu stiu cati cunosc dar toti producatorii de uleiuri,combustibili,consumabile,poseda tehnologii mult mai avasante dar care nu le scot pe piata inca.costuri ridicate,campanii publicitare,pesimistii,etc.deci eu ramin la ulei si filtru schimbat la 10mi si filtru motorina schimbat toamna.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu fara vrajeala,eu folosesc, n-am facut prea multe investigatii dar am observat ca scade zgomotul si merge ceva mai bine masina. I-am pus cuiva intr-un motor care batea cam urat si dupa vreo 5 minute s-a linistit ... . La fel si cu masina care am avut-o inainte(Opel Astra 1.7 DTI) al carei motor avea aproximativ 200 mii km si a fost in timp(pe la 140 mii km) o problema cu pompa de ulei iar dupa ce a fost schimbata am impresia ca dupa pornire cam mergea fara ungere si tot am linistit-o ... . La aceiasi masina i-am curatat si injectia cu Magasele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Folosesc Megasel in motorina, de cateva plinuri incoace.

Sincer, la primele utilizari n-am observat diferente prea mari, cu motorina MOL Evo Euro5 + Megasel.

Apropos, ca o paranteza, inainte, si fara aditivi: n-am prea simtit niciodata vreo diferenta semnificativa intre MOL Euro4 si MOL Evo Euro5.

Poate doar gaura din buzunar si punctele de bonus 3x primite (rahat pe bat... dar mi-am luat gratis stergatoare de la Bosch la 1500 puncte)...

Dupa vreo 2-3 alimentari am trecut la Rompetrol Efix Euro4 + Megasel. Brusc, motorul tragea ceva mai bine, torcea mai frumos, si mergea parca mai rotund.

Eram chiar undeva pe sosea buna, la drum intins (Sibiu-Cluj), cu motorul cald, si am alimentat undeva pe la mijlocul traseului (Alba)... si diferentele au fost CLARE.

De-atunci o tin tot pe Rompetrol Efix Euro4 + Megasel, dar sincer... diferentele reale au aparut doar de cand am trecut pe Efix. ;)

Dupa ce mi-am papat vreo 2-3 ore sa citesc toate cele 10 pagini ale acestui topic, m-am decis sa stau cuminte.

Maine am schimb de ulei, am sa pun Castrol Edge 5W40 VW505.01 pentru TDI-PD. Il voi tine 15000km, cum am tinut si pana acum Castrol TXT 5W40 505.01 pe care-l dau jos maine. Nu mai pun nici un aditiv sau tratament, chiar si mecanicul (care a lucrat o buna bucata de vreme reprezentanta Audi din Cluj) sustine ca nu are niciun sens sa bagi nimic pana spre 500.000 km (iar eu am 168.500 reali), la motoarele noastre, si ca uleiurile super-performante pe care le folosim au deja oricum toti aditivii moderni inclusi in compozitie inca din fabricatie.

Am sa continui sa folosesc flaconasul de Megasel pana se termina, daca tot l-am luat, asta e. Deocamdata nu m-a prea convins, sincer sa fiu, masina (vezi profil) mergea bine si inainte, merge bine si-acum, consumul e fix acelasi. (4.8 - 5.8 litri in afara - depinde de talpa + clima; si 6.3 - 9-10-11 litri in oras - noaptea sau ziua la ore de varf, la pasul piticului + clima pornita)

Tin sa mentionez ca nu am nicio relatie cu firmele mai sus mentionate, nu sint nici distribuitor Metabond, si nici macar un mic actionar Rompetrol, din pacate. ;)

Modificat de SBO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am pus astazi METABOND GOLD sper sa dea rezultate si pentru ca am o mica trepidare la relanti o sa folosesc si un WYNN`S sper sa ajute .

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament ! Foloseste "fast reply" sau "add reply" . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am vizitat site-ul lui Metabond. E de toata jena! Iti "zgarie" ochiu', urechea, dar si creierul dupa ce citesti.

Pe langa Metabond mai gasesti si alte "produse minune". "Target-ul" sunt clientii care vor cu bani putini sa faca lucruri marete (economii importante), ceea ce e foarte greu de realizat, dar unii continua sa spere. Gasesti de la "tratament de motor" si lubrefianti, pana la un fel de tuning motor, alarma, si saculet cu praf special pentru prins muste. :icon_thumright: . De toate pentru toti!

Am o mica banuiala ca "minunea" asta de Metabond nu se poate comercializa decat in Europa "rasarita" de dupa anii '90. Probabil la noi, astia din Rasarit, legislatia e mai permisiva. Acum sa nu-mi spuneti voi, cei de la Metabond, ca au mai cumparat trei nemti si doi francezi ... ca si "prafuri" se dau ilegal peste tot in lume.

Nu se poate ca avand "in mana" o asemenea descoperire tehnologica sau cum vreti sa-i spuneti, sa nu-i faci o reclama pe masura, daca nu chiar una foarte agresiva, in tot ceea ce inseamna Mass-Media. Aduceti-va aminte de promovarea lui Dura Lube acu' ceva timp. Ma bucur ca si-au gasit "nasu". Macar aia s-au riscat in vreun fel. Acum iti dau prezentarea pe DVD, prin targuri. Probabil de asta le-a fost si le este in continuare frica celor de la Metabond. Daca ar fi 100% siguri de produs nu cred c-ar ezita sa-i faca publicitate la scara mare si sa-l comercializeze la scara "macro", nu prin apartamente la "intruniri de secta", cum bine spunea un coleg.

Metoda prezentarii in comunitati restranse este cunoscuta deja ca avand un efect garantat de ai aburii pe cei ce sunt de fata sa cumpere. Dintre cei la care nu a prins "abureala", un alt procent semnificativ cumpara de rusine.

Oare de ce farmacistii nu-ti fac, "musai", o prezentare acasa inainte de a-ti vinde medicamentele. Oare nu exista riscul ca omu' sa inghita tot flaconul intr-o seara, si sa vina sa mai ceara (daca o mai fi in stare!)?

Hai sa fim seriosi! De ce oare, daca-i asa de bun, nu este folosit de majoritatea producatorilor de masini? Din contra, trebuie sa te feresti la "Garantie" daca-i pus asa ceva. Te pomenesti c-o fi conspiratia producatorilor de masini impreuna cu cei de lubrefianti contra Metabond! Cine stie ce "bube" are pe termen lung, de n-au curaj sa renunte la vanzarea prin apartamente si la reclama "din gura-n gura".

Succes la cumparaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mda...

Eu am fost credul si am devenit colaborator, am si pus in motor un Gold, in cutie un GT si in carburant Megasel.

Mi-am convin si prietenii sa puna si asta nu pentru bani (le-am cumparat cu reducera mea si evident ca nu mi-am pus nimic la pret).

Toate astea s-au intamplat in ultimele 5 zile(am cumparat produse METABOND pentru mine si priatenii mei de peste 2500RON).

La masina mea(250.000km din care ultimi 60.000km la mine) dupa 500Km efectul este spectaculos:

- nu mai vad fum in oglinda noaptea cand plec tare de la semafor

- s-a redus foarte mult zgomotul motorului la retrogradari si frane de motor

- motorul este mult mai elastic - cu avantaje imediate (observate de mine ieri si astazi in trafic) pentru mersul in trepte inferioare la turatii mici cand nu mai este nevoie sa patinezi aproape deloc ambreiajul pentru un mers cursiv al masinii.

- ca si confirmare a schimbarii comportamentului motorului este faptul ca ieri pana sa ma reobisnuiesc cu masina mea am cam bruscat-o din ambreiaj

- s-a redus un anumit zgomot al cutiei de viteze pe care il aveam la plecarea de pe loc

Nu am avut timp sa verific partea cu reducerea consumului dar eu sunt tare multumit chiar si cu ce am obtinut pana acum.

Probabil ca odata cu trecerea timpului si parcurgerea catorva mii de km efectele vor fi mai consistente dar poate nu la fel de vizibile pentru ca se vor produce gradual.

Mentionez ca motorul mergea foarte bine pana acum, fara sa consume ulei, si asta in conditiile in care eu conduc foarte tare si uneori foarte turat.

Este evident ca poate nu la toate masinile vor fi rezultate similare, dar experienta mea cu aceste produse este pozitiva si asta ma determina sa le recomand cu toata responsabilitatea chiar daca acest lucru va crea dependenta.

Singura argumetatie logica de pana acum citita in acest topic care ma ingrijoreaza putin, este cea data de conferentiarul universitar-femeie. Anume ca stratul superficial tratat cu acest tip de solutii daca nu este intretinut, atunci cand se desprinde rupe si din straturile suport.

Aceasta problema mi se pare usor de contracarat si sunt pregatit chiar sa-mi fac stoc de METABOND pentru tot restul vietii, datorita felului in care mi-a transformat masina.

Foarte multi cititori au argumentat impotriva tratamentelor de motor cu specificatiile producatorilor care interzic folsirea oricaror astfel de tratamente.

Dar faptul ca tot acesti producatori investesc zeci de milioane de euro si o gramada de resurse in dezvoltarea conceptului de uzura programata de ce nu este amintit de nimeni? Oare pentru binele nostru si al masinilor noastre fac ei asta?

Nu este oare evident ca producatorii au tot interesul ca durata de viata a componentelor unei masini sa nu fie prea lunga?

Este binestiut faptul ca acesti producatori au o marje de profit foarte mica la vanzarea masinilor pentru ca o masina odata vanduta va genera de-a lungul vietii ei vanzari de componente si piese de schimb cu un profit mult mai mare.

Cred de asemenea ca discutiile legate de costurile tratamentelor nu-si au sensul intr-un loc in care se presupune ca ne uneste dragostea si grija pentru masinile noastre.

Am multe alte lucruri sa va spun despre ce am inteles eu ca face acest tratament de motor dar ma opresc aici pentru ca s-ar putea sa nu citeasca nimeni un post atat de lung.

Daca vi se pare ca am o opinie obiectiva sunt gata sa va impartasesc tot ce stiu legat de subiectul METABOND (de ce se vinde prin MLM, de ce are un site atat de naspa, care este de fapt procesul prin care reuseste sa finiseze suprafetele metalice, sa le durifice si sa reduca astfel enorm frecarile).

Modificat de bebestef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bebestef, DA, noi, restul, dorim a afla care e "procesul" prin care se obtine asa zisa imbunatatire. Si ar fi bine sa ne dai MECANISMUL si nu povesti.... (cu precizarea ca nu se cere descrierea in supradetaliu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah adevarul e ca voua vi ciuda ca nu va permiteti metabond si duralube, eu in prezent le folosesc, masina merge mai bine, nu se mai aude motorul, si consumul a scazut mult, se apropie de consumul pe care il aveam in perioada cand mergeam saptamanal cu masina la o manastire in moldova, unde mi se sfintea motorul, in timp ce eu faceam matanii!!! Rezulatele insa au fost imediate, consum scazut, nu bat taketii, si soacra nu se mai urca in masina, ca are o stare de lesin cand se apropie de ea! (masina fiind sfintita cu tamaie si apa sfintita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se plange nimeni de posturi lungi , avem spatiu destul la dispozitie :icon_bounce:, dar explica te rog urmatoarele afirmatii :

*- nu mai vad fum in oglinda noaptea cand plec tare de la semafor (tu probabil atribui asta Megaselului ; atunci rezulta automat ca toate TDI tratate cu megasel nu mai scot fum ; nu cred ca are rost sa ducem mai departe discutia )

*s-a redus foarte mult zgomotul motorului la retrogradari si frane de motor ( sa inteleg ca zgomotul in acceleratii si WOT a ramas acelasi dar in frana de motor a scazut ? rezultatul pozitiv il atribui tratametului cu Gold sau Megasel ? )

Celelate observatii nu le comentez , amintesc numai ceva ce mi s-a parut un pic exagerat :

* motorul este mult mai elastic - ....in trepte inferioare la turatii mici cand nu mai este nevoie sa patinezi aproape deloc ambreiajul *

Te rog sa nu ma intelegi gresit , nu am nici cea mai mica intentie in a transforma acest topic in unul de bascalie , insa pana voi capata o explicatie cat de cat tehnica ( nu spun stiintifica ) despre modul in care un aditiv de motorina poate face motorul mai elastic ( eu prin "mai elastic " inteleg in primul rand cuplu marit ) , pt mine ramane ca apa sfintita , asa cum au mentionat si ceilalti coforumisti .

:) Din contra , dragostea pt masinile noastre si dorinta de a fi permanent in top condition ne face sa discutam si sa concluzionam daca solutiile minune sunt un panaceu universal sau doar muuult marketing .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun eu intalmplare din service referitoare la Metabond... Touran aproape nou, cu motorul facut varza (biela indoita, etc).

Din cate am inteles, omul folosea un tratament care in cazul in care i se spargea baia, Metabondul respectiv forma nu stiu ce pelicula si mai putea merge cu masina nu stiu cat timp. Ei bine, produsul a functionat ok pana cand a format atat de bine pelicula incat nu s-a mai facut ungere cum trebuie si s-a dus ... pentru chestia asta o bila neagra.

Referitor la tratamentele care se aruca in rezervor, am auzit numai chestii bune, consumuri scazute, nema fum ... etc. Repet insa, am auzit, ce e drept de la mai multe surse, eu nu am testat.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni va puteti imagina urmatoarea senzatie:

-ai o masina cu ceva kilometri motorul merge bine, nu consuma ulei evident ca vrei mai mult si deodata apare ideea unui aditiv minune.Bagi aditivul (ceva cu teflon) si stupoare, masina la rece incepe sa bata, la pornire se aude o bataie.Stai si te intrebi : ce am facut?

va spun eu ca am trait senzatia asta.Nu o doresc la nimeni..... :o

am luat imediat solutie de spalat motorul am bagat-o in motor, am schimbat uleiul si acum masina merge exclusiv cu ulei, doar ulei.Doua schimburi am facut de atunci si nimeni nu ma poate convinge de utilizarea unui aditiv minune, nici macar in cutia de viteze.Schimb regulat de ulei, chiar mai devreme si masinile care le am merg perfect.

O precizare pentru mentiunile facute de alti forumisti fata de aditivul de combustibil.E adevarat ca unele solutii au proprietati de curatare dar tot bancul este adevarata soluti de curatat.Practic injectorul merge exclusiv cu solutie de curatare si nu in dilutie.Apoi se poate intimpla ca depunerile din rezervor sa vina in pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la primul ,,plin" cu Metabond *(Gold si Megasel). Motorul are 235000, este 1,9 TDI, nu consuma ulei iar consumul de motorina este normal. Prima impresie (vorba unui coleg forumist) este ca si despre apa sfintita: nici nu ajuta nici nu strica.

Pentru a fi corect pana la capat trebuie sa spun ca este prima parera (dupa 1500 km). Nu am simtit nici o imbunatatire, nici pornire, nici zgomot, nici consum.

Motivul care m-a determinat sa-l folosesc a fost mersul neregulat pe timpul pornirii la rece. Mergea in 2-3 pistoane si scotea fum de motorina. Cred ca pana acum ceva rezultate trebuiau sa se vada. Spun aceste lucruri in cunostiinta de cauza. Sunt posesor de diesel de 12 ani si am ceva experienta in motoare VW.

Nu vreau sa dezamagesc pe nimeni, este posibil ca rezultatele sa se vada in timp, dar in acest caz trebuie vazut daca marita investitia ( Gold=150RON Megasel= 80RON pentru 1000l motorina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce te-ai deranjat sa-mi comentezi observatiile si experienta cu Metabond trebuie sa-ti si raspund. Sper insa sa nu mai fie nevoie sa fac acest lucru pentru ca nu vad ce foloase trage cineva din asa ceva. Deci:

*- nu mai vad fum in oglinda noaptea cand plec tare de la semafor (tu probabil atribui asta Megaselului ; atunci rezulta automat ca toate TDI tratate cu megasel nu mai scot fum ; nu cred ca are rost sa ducem mai departe discutia )

eu sustin exact ce am scris si nu vad de ce tii tu sa generalizezi. scoate fum vizibil in oglinda doar cand plec in forta, in rest nu se vede ca inainte aproape la orice plecare de pe loc.

*s-a redus foarte mult zgomotul motorului la retrogradari si frane de motor ( sa inteleg ca zgomotul in acceleratii si WOT a ramas acelasi dar in frana de motor a scazut ? rezultatul pozitiv il atribui tratametului cu Gold sau Megasel ? )

intelegi ce poti. eu spun doar ce am sesizat in primii 500KM. nu am masurat cu decibelmetru zgomotul motorului in toate situatiile posibile, si DA , evident ca il atribui tratamentului Metabond(Gold, GT, si Megasel) ca altceva nu am mai facut la masina.

Celelate observatii nu le comentez , amintesc numai ceva ce mi s-a parut un pic exagerat : * motorul este mult mai elastic - ....in trepte inferioare la turatii mici cand nu mai este nevoie sa patinezi aproape deloc ambreiajul *

eu nu am postat aici decat in speranta ca experienta mea va fi utila colegilor nostri de fotum care ne-au cerut ajutorul, si nu ca sa comenteze cineva ce spun - ca nu sunt decat un inginer deviat in muzica, nu vreun autor celebru.

Te rog sa nu ma intelegi gresit , nu am nici cea mai mica intentie in a transforma acest topic in unul de bascalie , insa pana voi capata o explicatie cat de cat tehnica ( nu spun stiintifica ) despre modul in care un aditiv de motorina poate face motorul mai elastic ( eu prin "mai elastic " inteleg in primul rand cuplu marit ) , pt mine ramane ca apa sfintita , asa cum au mentionat si ceilalti coforumisti .

este extrem de simplu: mi se pare evident ca daca reducem frecarile din motor si cutie si de asemenea optimizam arderea obtinem ceva in plus - ca s-o numi cuplu, putere, demaraj, elasticitate - intelege fiecare ce poate.

Pe data de 1 martie indivizii care gestioneaza afacerea Metabond in Romania vor organiza la Facultatea de utilaje din calea Plevnei un seminar la care se vom putea pune orice intrebari dorim. Am si eu cateva si dupa aceasta data o sa va stau la dispozitie.

Pana atunci pot sa va spun faptul ca ar trebui, daca vrem sa avem o discutie constructiva pe acest topic, sa renuntam la compararea metabondului cu orice alti aditivi pentru ulei datorita unui motiv simplu - nu este un aditiv. Este un compus organic care face acel tratament superficial al metalului in suspensie intr-o hidrocarbura ce nu reactioneaza si nu modifica in nici un fel uleiurile cunoscute pana in prezent.

Metabond C, si M contin de asemenea si un agent de curatare care pregateste suprafata pentru a fi tratata.

Metabond GOLD si OLD Special pe langa cele de mai sus contin particule policeramice foarte fine, ce trec si prin filtrul de ulei, deci nu au cum sa produca vreun fel de blocaje pe traseele de ungere din motor.

TRATAREA SUPRAFETELOR METALICE SE PRODUCE ACOLO UNDE APARE FRECAREA, datorita faptului ca la temperaturile foarte inalte(700 - 1000 grade C) din zonele respective incepe sa lucreze smecheria inventata de oamenii astia, modificand structura cristalina a metalului in stratul supeficial de cativa microni, netezind suprafata si apoi durificand acest strat superficial.

De asemenea particulele policeramice se vor lipi si ele doar in zonele amintite si doar in prezenta respectivelor temperaturi foarte mari. Ei se mai lauda chiar cu faptul ca aceasta policeramica reuseste sa fixeze definitiv eventualele tratamente anterioare din teflon sau ce or mai fi ele, eliminand astfel riscul ca acestea sa se desprinda vreodata si sa infunde ceva canale de ungere.

Indivizii responsabili care vand Metabond recomanda GOLD pentru maisinile second hand, mai ales datorita faptului ca nestiind ce s-a bagat in acel motor de-a lungul timpului sau cu ce tefloane ``l-au reparat`` samsarii romani sau nemti te ajuta astfel sa eviti problemele.

Singurele produse Metabond ce contin aditivi sunt Megasel si Megalene, care au in compozitie antioxidantii necesari eliminarii fununginei si calaminei, tratamentul metabond pentru durificarea suprafetelor metalice din circuitul carburantului, pompe si injectoare, detergenti si tot felul de alte chestii probabil utile.

Partea cu reducerea consumului de carburant este cat se poate de reala si verificata deja de mine si cativa prieteni.

Am masurat consumul real din calcule nu cel indicat de computerul masinii, astfel consumul mediu mixt, minim pe masina a fost de 7,8l iar dupa 1500km cu Metabond (tratament complet - nu doar de carburant) a fost de 6,2l.

Modificat de bebestef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ani ani 70-80 era un tratament celebru pe vremea aia. Tratament de motor cu particule de carbon adica pilitura de creion bagata in motor, cam intre o lingurita si la unele chiar o lingura.

A cumparat un prieten un Moscvici care la -10 grade pornea la sfert.Dupa ce a schimbat uleiul masina nu pornea decit tractata.

Va da-ti seama ce se intimpla la un pd daca bagi un tratament de motor cu teflon sau alte bazaconi?

bamse in postul 191 a spus exact ce se intimpla la un PD

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, dupa 30.000 Km facuti cu Ulei Metabond+Metabond Gold+Megasele = masina se comporta super bine, fuge mult mai bine , fum nu scoate , nu mai vibreaza motorul , porneste la sfert la -15-20 grade. Concluzia mea personala este ca Metabondul n-a stricat nimic si ca motorul meu care are acum 240.000 Km o sa ajunga la 500.000 datorita Metabondului. Am facut inspectia tehnica si am iesit cu gazele super bine , de zicea mecanicul ca n-are cum sa aiba atitia kilometrii masina pentru ca merge foarte bine.

Unii probabil ca se asteapta ca Metabondul sa le transforme motorul lor in unul de Ferrari, dar va asigur ca nu face asta. In schimb imbunatateste functionarea lui si optimizeaza procesele din interiorul lui. Nu e de ajuns ?? Pai la banii astia ce vroiati sa-i faca ??? Sa-l tuneze ??

PS: Consumul de ulei intre schimburi s-a redus la 0 in conditiile in care fac 4000 Km lunar pe autostrada in Germania (cu pedala-n blana si masina incarcata la maxim)

Drive safe si sa auzim numai de bine !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

soundmaker

Iti doresc succes in continuare in folosirea oricarui tip de ulei si aditiv si multi km fara probleme dar ... ai uitat sa le spui colegilor ca esti distribuitor Metabond , asa ca nu cred ca are vreo relevanta extraordinara ceea ce spui despre produsul respectiv .

Am mai scris odata asta si vad ca nu vreti sa aveti curajul de a spune lucrurile pana la capat .

Pentru reclama la produse exista aria de vanzari .

Aici ar trebui sa posteze DOAR utilizatorii , nu si distribuitorii produselor respective . Nu ?

Pentru ca eu personal nu cred ca exista vreun distribuitor al oricarui produs , care sa nu-si laude produsul sau care sa spuna nu-mi cumparati produsul .

Corect ? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vi se pare ca am o opinie obiectiva sunt gata sa va impartasesc tot ce stiu legat de subiectul METABOND (de ce se vinde prin MLM, de ce are un site atat de naspa, care este de fapt procesul prin care reuseste sa finiseze suprafetele metalice, sa le durifice si sa reduca astfel enorm frecarile).

Si eu astept cu nerabdare explicatiile impartasite cu noi. Astept si cum e cu website-ul de mare impact...

Legat de site, te rog sa impartasesti ORICE altceva in afara de faptul ca fac economie ca sa investeasca in finisat de suprafete metalice...Astept ORICE alta explicatie.

bebestef, eu nu o sa imi bat joc, insa daca nu vor fi niste explicatii stiintifice, sa ma scuzi de pe acum daca voi fi cat se poate de sarcastic cu cei care profita de ignoranta populatiei....

Stiinta e una pentru toti, astept cu sufletul la gura sa vad cum se face durificarea suprafetelor in VIVO :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aryes13 - Deci ... sa lamurim problema :

1- N-am vindut nici un produs Metabond pe acest forum, si nici nu am nici un topic dedicat vinzarilor Metabond.

2- Am intrat in reteaua de distributie ca sa-mi pot cumpara produsele la pret de colaborator.Afacerea mea e in alt domeniu.

3- Sunt consumator de Metabond , si asa am sa mor.

4- Testele Metabond facute pe masina mea personala , asumindu-mi riscurile, m-au satisfacut pe deplin.

5- Decit sa batem cimpii in topic-uri lungi si istovitoare mai bine va dau eu solutia : NU CUMPARATI METABOND !!!! Sa ramin eu singurul utilizator de Metabond de pe acest forum !!! AMIN !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aryes13 - Deci ... sa lamurim problema :

1- N-am vindut nici un produs Metabond pe acest forum, si nici nu am nici un topic dedicat vinzarilor Metabond.

2- Am intrat in reteaua de distributie ca sa-mi pot cumpara produsele la pret de colaborator.Afacerea mea e in alt domeniu.

3- Sunt consumator de Metabond , si asa am sa mor.

4- Testele Metabond facute pe masina mea personala , asumindu-mi riscurile, m-au satisfacut pe deplin.

5- Decit sa batem cimpii in topic-uri lungi si istovitoare mai bine va dau eu solutia : NU CUMPARATI METABOND !!!! Sa ramin eu singurul utilizator de Metabond de pe acest forum !!! AMIN !

stres mare cu subiectul asta.

nu esti singurul!

problema e ca dupa ce ti se cere o parere, si-ti pierzi timpul scriind, apar 100 de plictisiti care sar pe tine de parca le-ai saltat capota si le-ai turnat boasca in motor cu forta.

nici nu inteleg de ce dupa ce mi-am rupt degetele in tastatura sa va povestesc cat mai amanuntit ce am facut eu cu metabondul asta, ca si colegul mai sus citat, suntem ``pusi la punct, si analizati`` de diversi confrati - de fapt cam intuiesc dar nu vreau totusi sa jignesc pe careva.

dupa 1 martie daca voi mai avea timp, va voi mai povesti cate ceva legat de nelamuririle mele despre metabond.

si daca e cineva curios si vrea sa incerce il trimit la mecanicul meu sa-i puna metabond la cutie si motor - binenteles PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ani ani 70-80 era un tratament celebru pe vremea aia. Tratament de motor cu particule de carbon adica pilitura de creion bagata in motor, cam intre o lingurita si la unele chiar o lingura.

A cumparat un prieten un Moscvici care la -10 grade pornea la sfert.Dupa ce a schimbat uleiul masina nu pornea decit tractata.

Va da-ti seama ce se intimpla la un pd daca bagi un tratament de motor cu teflon sau alte bazaconi?

bamse in postul 191 a spus exact ce se intimpla la un PD

iata in sfarsit un post foarte util tuturor!

multumim pentru ca ne-ai impartasit experienta ta legata de aditivii si tartamentele pentru motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popescudanconstantin

Sal tuturor forumistilor,

Am si eu un cuvant de spus in problematica metabond.

Am avut mai multe masini , dar in ultimele, am bagat tratament metabond. De ce??

Masinile mergeau perfect, dar la insistentele unui prieten de a ma convinge ca este o solutie miraculoasa, am cedat in cele din urma, initial refuzand sa cred in minuni. Pana la urma am acceptat si, aplicandu-se efectul placebo si la mine, nu am observat mari imbunatatiri, dar in subconstient credeam ca solutia lucreaza si protejeaza.

Asta pana acum ceva timp cand am facut schimb de ulei la masina(audi, 1,8T, 2002) si am mers circa 100km cu masina si totul mergea perfect.

Metabondul nu-mi sosise inca.

Peste 2 zile a sosit si metabond gold si dupa ce am mers vreo 10km, avand motorul cald, am oprit, am bagat solutia si am plecat sa fac 100km sau mai mult, asa cum scrie pe prospect. Nu am facut nici 30m cu masina ca mi s-a si aprins martorul ulei in bord, cu rosu iar in scurt timp motorul a inceput sa aiba bataie de tacheti. am patimit cateva zile, dar am schimbat de indata uleiul.

Dupa schimb, doar cu ulei, masina merge iar normal. m-am certat cu cel care mi l-a vandut si, cum se intampla in romania, a inceput sa dea vina pe masina, pe dumnezeu, pe fel si fel de lucruri, numai pe solutia lui miraculoasa nu.

V-am spus in mare ce s-a intamplat, dar v-am dat elementele esentiale pt. a intelege ca nu e nimic miraculos , doar o reclama bine gandita, de solutie comercializata nu in magazin, ci prin ''distribuitori autorizati'', pentru a-i da o nota de mister, de panaceu universal la problemele voastre.

Gresit!!!

Am vorbit cu adevarati specialisti in functionarea motoarelor si toti nu recomanda as ceva.Dupa problema avuta, am trait doua zile de cosmar in care nefacand legatura cu metabondul, am crezut ca motorul s-a stricat.

Am sunat in germania la un prieten care a mers la reprezentanta si nespunandu-i ca am bagat solutia minune ei au afirmat ca din ceea ce spune am un motor mort, care a ramas fara presiune la ulei si s-a calat.

Ulterior le-am dat mai multe detalii, am vb si cu niste specialisti nemti in tuning hardware la motoare, in special benzinare turbo si toti au afirmat acelasi lucru: nu trebuie folosite astfel de solutii ci doar specificatia fabricantului pt. uleiuri, tinandu-se totusi cont de zona de pe glob unde te aflii, atunci suportand unele modificari de specificatii in functie de clima.) dupa cum v-am spus, acum masina merge perfect, dar mi s-a recomandat sa dau jos baia de ulei si sa curat cat mai bine posibil, pentru a indeparta eventualele ramasite de metabond, care dupa cum ati vazut, cei care ati folosit, prezinta niste granule de ceramica, care numai particule nu sunt, cand au diametre si de 1,5mm.

Eu am spus ce am avut de spus. nu fac antireclama dar ii avertizez pe cei care o fac ca si eu am crezut in miracole si am suferit.

Folositi ce trebuie pt. motoare si nu veti trai cosmarul meu de a fi pus in situatia de a ma interesa de un nou motor.

In plus, am cheltuit o gramada de bani pe ulei nou aruncat, solutie metabond(160 RON) telefoane date in stanga si in dreapta, iar acum manopera pt dat baia jos, de care se feresc toti iar cei care s-au incumetat, m-au amenintat cu un 1000 RON manopera.

Nu-i asa ca e solutie miraculoasa???? Face sa-ti dispara problemele si banii cat ai clipi.... :))

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contacteaza-l pe cel care ti-a vindut produsul urgent !!! Nu da banii din buzunar aiurea , doar pentru ca ti-a zis nu stiu care mecanic "competent". Am trimis postul tau la seful de retea de pe Romania si a zis ca daca se constata ca defectiunea a aparut in urma folosirii Metabondului toate daunele vor fi suportate de ei.

PS- Metabondul Gold nu are particule de 1,5 mm in componenta , ele fiind de citiva microni. Probabilitatea aparitiei de "copii" ale Metabondului pe piata este iminenta !!! Contacteaza de urgenta dealer-ul Metabond din orasul tau !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bebestef, fa-ti te rog timp si spune-ne prima data despre lamuririle tale privind Metabond, nu despre nelamuririle tale. Eu inca astept explicatiile.

soundmaker, o sa scriu cu font de 32 "Traiasca Metabond" daca o sa ii plateasca reparatia la motor cuiva vreodata.

Particulele alea sunt cat vrei tu de mici, insa in anumite conditii se prind una de alta si cam "trag teapa" ;) Iar atunci vei scrie un email gen popescudanconstantin, la care cei ca mine si nu numai vor zambi si vor spune "inca o victima a marketingului pentru ignoranti".

Daca particulele alea stau despartite, atunci vei spune "masina merge super" ba mai mult, poti sa vii de la iarba verde la service cu baia de ulei in porbagaj....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer,ar fi nasol daca mi-as schimba parerea despre Metabond, pentru ca chiar cred in el.Dar in Romania se poate intimpla orice ,asa ca ....Dumnezeu cu mila !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce ai bagat in masina, dar nu cred ca a fost Metabond original.

Eu l-am folosit la doua schimburi de ulei, deci in jur de 20k km, si n-am avut nicio problema. La ultimul schimb m-am hotarat sa renunt, am bagat acelasi ulei Castrol 505.01 si sincer, nicio diferenta.

N-am vreo legatura cu Metabondul, dar spun din proprie experienta ca nu mi-a modificat cu nimic mersul masinii: aceleasi consumuri de motorina si ulei, aceleasi performante ale motorului. In concluzie, parerea mea este ca nu face nici rau, nici bine, acesta fiind motivul pt. care am renuntat la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!