Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

salutare,

am mai auzit de METABOND, am chiar un prieten f bun care il foloseste de vreun an pe un mercedes cobra de prin 82' cu motor de 3l si care a incercat sa ma convinga sa-l folosesc (nu are nici o legatura cu distribuitorii, deci dezinteresat); el zice ca se simte si la zgomot si la functionare, o fi, n-am cum sa-l contrazic. la un moment dat eram chiar sa pun si io da am zis ca daca masina mere bine si de la schimb la schimb de ulei (CASTROL 5 W 40, MAGNATEC), abia daca vad ceva consum de ulei, nu depasec niciodata 9000 de km, nu are rost sa ma complic cu alte "solutii".

ma gandesc ca un centru de cercetare de genul celui pe care il au cei de la castrol, de dimensiunile de ex. bacaului, nu are cum sa nu scoata sau chiar sa cumpere/descopere orice solutie inovativa reala si nu imaginara aparuta pe piata.

de curiozitate cititi ce scrie pe un flacon de metabond m si ce scrie pe situl lor si apoi comparati cu ce scrie pe un bidon de 4 l de castrol magnatec...io zic ca e cam acelasi lucru, insa am mai mare incredere in ceva probat timp de sa zic 30 de ani decat intr-un produs nou aparut care trebuie sa confirme mai inatai.

poate ma insel si sunt eu incuiat la minte!!! :) :) :) :)

in final fiecare face ce crede de cuviinta, iar masina o sa functioneze in consecinta...

ca o parere personala si nu trageti daca nu sunteti de acord cu mine: ulei recomandat de producator, filtre ( si aici ma refer la toate aer polen ulei motorina-traim in romania si jegul e in floare pe toate drumurile) la timp sau chiar mai repede un pic, de ex 9k km in loc de 10k km, motorina buna si nu ai probleme. aici vb doar vw ca doar de astea ma avut.

ps. zicea cineva ca se foloseste la bacau la nush ce avioane... :somnmare: :somnmare: :somnmare:

sunt inginer si lucrez in aviatie pe avioane supersonice militare si cam stiu ce inseamna lichide speciale la avion si cam ce regim au, va zic urmatoarele: nu mai vorbiti prostii, nu cred ca e cineva destul de tampit sa puna METABOND cu buna stiinta in vreo instalatie care deserveste un aparat de zbor, ca infunda puscaria de nu se vede, fara sa mai luam in calcul ca se joaca cu viata unui sau mai multor oameni. sincer ma indoiesc ca se intampla asa ceva, poate la planoare METABOND vaselina la roti :lol: :lol:

multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ufff... mi-a luat mai mult de 30 minute sa citesc toate mesajele.

De efectul "placebo" a auzit cineva? acelasi efect este si atunci acnd folosesti Metabond si te consolezi singur ca n-ai dat banii degeaba pe un astfel de "tratament". tot zice lumea ca nu e aditiv, ci e tratament.... nu zau, dar ala care se pune in combustibil e tot tratament?

in fine, am participat la un astfel de experiment care dovedeste "performantele" metabond-ului si am avut de constatat urmatoarele:

1.uleiul care s-a folosit pentru a arata neputinta "uleiului obishnuit" era unul ordinar, distribuitorul de metabond a zis ca era ARAL, si ca "nu mai avea ambalajul original". mai exact il avea intr-un flacon de 100 ml care arata ciudat dupa atatea utilizari, deci nu se stie ce tip de ulei continea, poate chiar ulei de floarea soarelui.

2.metabond-ul pus sa unga era pus in stare concentrata, deci nu 25ml/litru cum ar fi normal.

3.la cererea noastra am vrut sa testam ulei mobil 1 pe acre-l avea un coelg in portbagaj, si am fost refuzati politicos pe motiv ca se grabeste, desi cu 2minute inainte spunea ca are timp sa ne raspunda ca toate intrebarile etc.

parerea mea: schimbati uleiul inainte de vreme cum spunea un alt user pe aici, caci traim in romania, avem uleiuri contrafacute si mult praf, si veti ajunge la aceiasi bani ca in cazul unui "tratament" metabond+un ulei in permanenta in parametri. daca vreti aditiv de benzina, in loc de 95 +aditiv bagati 98 direct de la peco si gata, am rezolvat-o si la capitolul acesta.

un prieten distribuitor de metabond a bagat in dacia lui de 22 mii km si peste 3 luni a vandut-o, si-a luat golf si n-am mai auzit de metabond de la el de atunci. daca era asa revolutionar si-l convingea, baga si-n golf logic nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am nici o treaba cu Metabond, adica nu sunt distribuitor si nu castig nimic daca se va cumpara Metabond sau nu. Dar eu de 4.500 km bag aditiv de carburant Megasele si pot sa zic ca masina merge excelent. Acu' nu stiu daca din cauza aditivului sau nu. Nu scoate fum, trage foarte bine, consum OK (in medie 7%, dar eu merg cel putin 60% in oras, mai ales in Bucuresti). Si asta de 4 luni de zile. Daca Metabondul ar fi fost nociv, eu cred ca as fi simtit ceva pana acum. Pe de alta parte Metabond a fost premiat la festivalul auto din '91 de la Frankfurt. Daca era o pocnitoare de produs cred ca nici macar nu ar fi putut participa, nu ca sa mai fie si premiat. In plus e un produs nemtzesc, si eu totusi, pana la proba contrarie, am incredere in calitatea germana.

Despre placebo, nu ca as avea mare experienta, dar sunt sofer de 12 ani si am peste 160.000 km la activ, facuti pe diverse masini (gen Cielo, Nubira, Passat B5.5, Skoda Octavia 1, Renault Kangoo, Mercedes C Classe). Vreau sa cred ca nu am ajuns in stadiul in care sa imi pun o porcarie in rezervor si sa ma mint singur ca ce bine merge.

Cum am zis, folosesc aditiv de motorina Metabond de 4.500 km si sunt foarte multumit de cum merge masina. O sa va tin la curent cu evolutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuitorul ala a fost un fraier daca a zis ca a testat al tip de ulei, decit uleiul pe care vrea sa-l promoveze.

In primul rind nu ai voie sa testezi altceva, decit cu usile inchise si intre cunoscuti.

Am avut ocazia sa testez citeva uleiuri 5 W-40 ( 505.01 ) si unele erau deplorabile, bine nu pot sa spun numele lor, ca m-ar da aia in judecata. S-a testat uleiul simplu.

Metabond am pus 2 ml in baia de ulei a aparatului, la fiecare tip de ulei testat, si culmea toate au corespuns bine cu tratament.

Placebo ? se poate, dar la circotasi. Eu am testat si uleiul pe care l-am aruncat ( ulei + tratament ) si a dat bine la test, lucru care m-a facut sa continui cu aceste produse.

Imi pare rau ca nu pot sa testez o piesa care a mers citeva zeci de mii de km cu tratament, sa vad pe viu ce se intimpla cu materialul din care este construita piesa.

Daca as cumpara o masina noua , la care as sti cum ce ulei am pus, cum merg cu ea, poate nici eu nu as pune, dar cum eu am pus la un SH pe care l-am cumparat la 164.000 Km, este altceva.

Acum am cu ea 192.000 Km, merge perfect, ulei consuma cam 0,5 L la 10.000 Km, deci este bine.

Turbina am curatat-o la 187.000 Km ( cu Cipos ), axul turbinei nu avea joc, presiunea corespunde, deci ce sa spun, deocamdata este bine.

Si aditiv de motorina folosesc de cind am cumparat masina, iar Metabond folosesc de doi ani, si cealalta masina o am si acum, un 405 D 1,9 70 Cp, care merge perfect.

Modificat de MAK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum ziceam, parerile sun impartite si pro si contra...oricum in timp ce e bun ramane pe piata ce nu dispare, adervaruri general valabile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zici. Metabond se foloseste de ceva timp pe piata. Si daca ar fi o prostie, ba mai mult, daca ar face rau motorului ... hmmm. ce sa zic ... poate prostesti unul doi, trei, da' pana cand. Cat timp credeti ca ar dura ca sa iasa la iveala o porcarie?

Nu stiu daca Metabond-ul face chiar tot ce se spune, dar si daca face numai 10% din ceea ce declara si inseamna ca e bine pentru masina.

Pe de alta parte am stat de vorba cu tatal unui prieten, care a fost mai demult distribuitor de Metabond. Omul e serios, profesor universitar. Acum are o afacere grea cu masini si utilaje, ceva cu niste francezi, afacere din care scoate zeci - sute de mii de euro anual. Deci nu orice fraier. Iar cu fiu-sau sunt prieten din clasa I, adica de vreo 25 de ani. Asa ca nu avea nici un interes sa ma abureasca (mai ales ca, asa cum am spus, nu mai este distribuitor Metabond). Dar si el mi-a confirmat si m-a asigurat ca Metabond-ul este un produs de calitate care chiar face bine motorului. Si chiar i-a dat si lu' fiu-sau sa-si puna in masina.

Cum am mai spus, eu o sa continui sa pun aditiv de carburant si cand o sa am ocazia (cred ca dupa ce expira garantia) o sa fac si tratamentul de motor. Pana atunci nu am cum, ca imi schimb uleiul la service autorizat VW, si daca le zic celor de acolo ca vreau sa-mi fac tratament la motor se crispeaza complet si imi dispare garantia. Dar dupa ce termin cu garantia o sa ma duc sa-mi schimb uleiul la un service unde pot sa stau langa masina si sa-mi fac ce cred eu de cuviinta la ea. Oricum, o sa va tin la curent cu evolutia masinii mele cu Megasele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar parerile sunt impartite !!!

De aceea pregatesc impreuna cu colegii de la Iasi o prezentare Metabond in care fiecare va putea sa-si testeze tipul de ulei preferat,inclusiv ala de floarea soarelui.Chiar daca sunt reprezentant Metabond , ma voi comporta ca un adevarat distrugator de mituri si voi lasa participantii sa-si testeze tipurile de uleiuri cu mina lor, ca sa nu mai fie discutii inutile.

Mai mult ca sigur ca prezentarea va avea loc pe 27, la Iasi , intr-o locatie pe care o voi afla curind , de acest aspect ocupindu-se colegii de forum ieseni.Daca vrea sa faca cineva o testare cu mina lui , il invit cu mare placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zici. Metabond se foloseste de ceva timp pe piata. Si daca ar fi o prostie, ba mai mult, daca ar face rau motorului ... hmmm. ce sa zic ... poate prostesti unul doi, trei, da' pana cand. Cat timp credeti ca ar dura ca sa iasa la iveala o porcarie?

Serios? Si unde se gaseste pe piata aceasta minune? Am mai intrebat acest lucru si nu mi s-a raspuns: DE CE NU SE GASESTE PE PIATA, IN MAGAZINELE DE PROFIL ??? De ce se vinde doar dupa prezentari, in spatele usilor inchise, de parca sunt nu-stiu-ce casta, joc piramidal interzis sau altceva... Daca e atat de bun, de ce nu sunt pline magazinele de el, CLAR vanzarea ar fi muuult mai mare... De ce nu vezi reclame la tv sau oriunde in mass media? E "produsul minune" si se da doar pe sub mana ? Hai sa fim seriosi... Se stie f bine cum functioneaza piata, ce trebuie sa faci ca sa fii "sus", dar probabil doar atunci cand produsul tau e ok... Asa ca, alxrro, no offence, dar s-ar putea sa faci parte din acei "unul doi, trei, da' pana cand" ...

ps: cat despre folosirea acestor produse in aviatia militara, "las-o jos ca macane" ... NU EXISTA asa ceva si stiu ce vorbesc...

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanS, nu tre' sa fii ironic, ca nu e cazul.

Daca fac parte dintre acei prosti care s-au lasat fraieriti ... om mai vedea in timp.

Despre folosirea in aviatia militara ... eu nu am zis nimic despre asa ceva.

De ce se vinde prin sistemul multi-level marketing ... habar nu am care e politica firmei. Spui ca ar vinde mult mai mult prin magazine. Poate, dar si cheltuielile ar fi mult mai mari. Asa firma nu cheltuie aproape nimic pentru promovare si vanzare. Asta o fac distribuitorii pe timpul lor si socoteala lor. Nu stiu in rest ce strategie au ei, ca nu am, asa cum am mai spus, nici o legatura cu firma in afara faptului ca folosesc aditivul de motorina de la ei.

Hai sa treaca ceva vreme si sa vedem cum evolueaza situatia. Cum am spus, am pus si o sa mai pun aditiv de motorina si o sa va tin pe toti la curent cu evolutia.

Pana atunci nu aruncati cu pietre.

Doar ca o remarca suplimentara: daca s-ar gasi pe piata in magazinele de profil ar insemna ca produsul e bun?! :banghead:

Cate porcarii nu se vand prin magazinele de profil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau daca asta ai crezut, nu am intentionat sa fiu ironic cu tine... :banghead: Intrebarile nu iti erau adresate direct tie, ci celor care vand acest produs. Si am mai pus aceste intrebari... ca persoana real interesata de ce e mai bun pt masina mea. Nu arunca nimeni cu pietre, ci chiar apreciez initiativa de a ne prezenta un feed-back ;) , chiar daca eu eram interesat de produsele pt ulei, nu de aditivii de motorina. Atata timp cat folosesc Efix Diesel si a facut deja minuni, nu bag alti aditivi.

"daca s-ar gasi pe piata in magazinele de profil ar insemna ca produsul e bun?!" -- nu neaparat, dar ar fi un pas inainte spre aceasta percepere de catre consumatori. Atata timp cat tb sa il vezi numai in urma unor prezentari, pt mine nu inseamna o imagine buna.

Cat despre marketing, si Avon face vanzari doar reprezentati, dar are campanii publicitare in mass media si sunt recunoscute ca fiind produse bune.

Inca o data, nu arunca nimeni cu pietre... :P Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul ala cu Metabondu pe aparat e un rahat, uleiul nu se testeaza pe jucarii de alea, el trebuie sa corespunda unor parametrii la anumite temperaturi si solicitari, sa nu se descompuna, sa nu oxideze, sa isi pastreze o vascozitate anume. Conditiile alea de teste nu sunt nici pe departe de ceea ce se petrece intr-un motor, eventual se apropie de conditiile ungerii rotii de la roaba. Pot sa zic acuma ca am deja cateva mii de km folositi cu metabond (ulei) pe un logan de 26.000km si dezamagirea e mare, masina a inceput sa consume ulei, pana acum am facut 2 schimburi si nu am completat un gram intre schimburi, de cand am metabond cred ca am pus juma de litru in 2000km. Nu a fost alegerea mea, masina e de firma, si asha a hotarat firma, ca merge pe metabond, dar se pare ca toti sunt nemultumiti, si renuntza la colaborare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BogdanS Firma care vinde in acelasi sistem este si Zepter, despre care sigur stim ca este de calitate. Anyway ... peace man! :Driver:

Cum ziceam, nu stiu daca face chiar atat bine precum se spune, dar si daca face 10% din ce zice si pentru mine este OK, inseamna ca imi face bine la masina. Despre uleiuri sau tratamentul de motor nu pot sa ma pronunt, ca nu am folosit.

Despre Megasele, aditivul de motorina, cum ziceam, il folosesc de 4.500 km si masina merge foarte bine. Ma gandesc ca daca era o teapa si imi facea rau la motor, in atata timp s-ar fi obserat ceva efecte negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal cred ca diversificarea gamei de produse dincolo de produsul principal al firmei nu isi are locul in cazul Metabond dar tocmai asta se pare ca s-a intamplat.

Sunt destul de convins ca un tratament pentru motor Metabond ar merita sa-l incerc (vedem dupa aceea cum a "performat") dar n'as cumpara niciodata o alarma auto, un ulei sau alte produse conexe de la aceasta firma - pe partea asta sunt produse dedicate care fac treaba destul de buna.

La mine testul va fi destul de simplu, pun tratamentul intr-un ulei nou si, intr-un drum de 1200Km, duc masina la peste 3000 rpm (conditii in care motorul meu incepe sa urle ca o locomotiva Diesel), daca se reduce din urlete/consum sau viteza este si cu 10Km mai mare in aceeasi plaja de turatii ins ca Metabond isi merita banii, daca nu o sa ma grabesc sa schimb uleiul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu vreau sa tin partea nimanui , cu toate ca am avut o experienta tare proasta cu Metabond aditiv de ulei si nu cred ca l-as mai incerca asa de curand . Sunt intrutotul de acord cu ceea ce a spus Saboteur cu privire la testarea uleiului si in mare parte am aceleasi obiectii ca cele expuse de BogdanS .

Cum ziceam, nu stiu daca face chiar atat bine precum se spune, dar si daca face 10% din ce zice si pentru mine este OK, inseamna ca imi face bine la masina.

Daca pentru cei 10 % bine pe care-i face motorului , restul de 90% face rau mai e Ok ?

Intrebare pentru toti distribuitorii : exista vreo institutie care a testat PROFESIONIST aceste produse ? Eu am cautat pe net si n-am gasit asa ceva . Daca stie cineva , rog sa posteze , poate ne lamureste si pe noi .

PS :

Cand zic profesionist , ma refer la testare in aceleasi conditii ca cele din motor , nu la bila si alte jucarii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avizul de intrare pe piata este dat de LOTEC Motorenbau Gmbh.

Nu stiu exact, dar LOTEC cred este cel cel care da avizul pt orice motor nou aparut pe piata.

Metabondul a fost testat de TUV Rheinland dupa metodele americane ASTM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@Mak : Ai vreun link ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Lotecu, am o copie a avizului in actele mele, dar cum n-am scaner nu pot sa o pun aici.

Pe net am gasit niste certificate de calitate si niste recomandari ale unor firme care au folosit Metabond

http://www.metabond.ro/modules.php?name=Referinte

http://www.metabond.ro/modules.php?name=Certificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa va exprim cat mai clar parerea mea in legatura cu Metabond Megasele - aditivul de motorina, pentru ca doar asta am folosit si doar despre asta pot sa-mi exprim o opinie.

Produsul poate face trei lucruri:

1. Sa faca rau motorului

2. Sa nu faca nimic (cum se exprima un coleg "sa fie ca apa sfintita, nici n-ajuta, nici nu strica")

3. Sa fie chiar benefic pentru motor.

De facut rau eu personal nu cred ca face. Spun asta pentru ca am deja parcursi 5.200 km cu Megasele si masina merge excelent: are demaraj bun, nu scoate fum, nu mananca ulei (500 ml completati in 10.500 km parcursi), motorul toarce frumos, consumul e OK (am un consum mediu de 7,1% pe computerul de bord, asta in masura in care merg cel putin 60% prin oras, mai ales prin Bucuresti). Daca produsul ar fi daunat in vreun fel eu zic ca ar fi fost detul timp ca sa observ unele semne. Nu cred ca e posibil sa-ti pui o porcarie in rezervor si sa mergi cu ea 5.200 km, iar masina sa functioneze perfect. Pur si simplu nu cred ca se poate acest lucru.

Deci, pana la urma, in cel mai rau caz nu se intampla nimic si eu pierd 160 lei pe an (cat pentru 2 bidonase de Megasele).

In concluzie avem un produs potential benefic, care ar face bine masinii, poate nu atat cat se spune, dar macar un sfert din ceea ce spune, singurul risc fiind cheltuirea a 160 lei / an.

De aceea parerea mea e ca merita incercat si eu o sa-l folosesc in continuare, urmand sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor.

De asemenea as ramane recunoscator daca si ceilalti colegi care au folosit produse Metabond ne-ar impartasi din experienta lor. Nu prea-mi vine sa cred ca din aproape 8000 de membri numai vreo 5-6 au folosit aceste produse. Pana la urma si asta e unul din rosturile forumului, sa ne facem publice anumite experiente legate de diverse subiecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit si eu pe acest topic !

dupa o lunga pauza, m-am crucit ce polemica a reusit sa declanseze aceste produse pe acest topic !

daca veti dori sa revedeti posturile mele de pe la pag. 1 incolo cred ca cei mai noi vor afla destul de multe.

eu nu am fost atat de credul incat sa consider ca tot ce se spune despre aceste produse este total adevarat.

am folosit si folosesc inclusiv la Golf plus si la motor pot sa spun ca la aproape 8000km nu a consumat ulei deloc !

nivelul este identic cu cel din ziua cand am luat masina de la dealer !!!

acum masina vede si 5000 rot / minut, nu prea des dar cand trebuie nu ezit...!

fiatul stilo are 22000 nu consuma deloc ulei si la sotie vede 5500-6000 rot / minut in a III destul de des !

daca nu ar fi bun acest produs nu cred ca ajungeam la km respectivi si fara consum de ulei.

despre consum de ulei la logan ...nu vreau sa comentez daca e din cauza de metabo...

folosesc si megasel la golf mai mult, deoarece la fiat pun cand i-mi aduc aminte si daca are destula benzina !!!

pot spune ca la 8000 masina si-a dat drumu super si nu mai sesizez diferenta asa de mare intre 95 si 80 cp intre fiat si golf.

eu nu recomand sa folositi, dar pentru mine daca ajuta 5% e super !

de daunat sigur nu dauneaza !

voi apreciati daca merita investitia si bani pe care ii dati pe produs !

se vinde prin distribuitori pentru a fi prezentat de distribuitor potentialului client si nu ca sa cumperi un flacon sa-l torni in rezervor tot si dupa aia sa afli ca era defapt un tratament pentru motor.

se mai gaseste si in magazine dar in loc de 160 de lei era 300 !

deci... va rog nu dati cu pietre si decideti daca folositi sau nu !!!

ps. tot nu sunt distribuitor, iar produsele tot pe gratis le iau !!

bafta la toti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimati colegi, azi prin amabilitatea lui soundmaker la intalnirea saptamanala de la iasi a avut loc si o prezentare metabond.

aceasta a fost facuta de o persoana foarte amabila si dispusa sa raspunda la orice intrebare pe acest domeniu. ( pe aceasta cale eu personal multumesc ca a facut posibil acest super eveniment ! )

dupa istoric , prezentari produse, bla bla bla, lucruri care pentru mine nu erau niste noutati, deoarece folosesc metabond de vreo 2 anisori, a urmat cireasa de pe tort si anume testul cu aparatul special adus de la bacau.

desi credeam in mare cam tot ce se spune despre acest test, pana nu vezi tot mai ai indoieli !!! e si normal.

nu intru in amanunte despre valori atinse fara ulei , cu ulei , cu metabond, desi sunt foarte importante, nu este partea cea mai importanta pentru mine. eu am luat rola de rulment cu care s-a efectuat testul si voi incerca sa fac tot posibilul sa fotografiez ( macro ), deoarece suprafata de contact este destul de mica si va voi dovedi prin acele imagini ca acest produs chiar face ce se spune.

mai exact, inmoaie asperitatile ce apar, normal, in timpul frecarii, lustruieste suprafata si o trateaza in asa fel incat, chiar si in lipsa unui lubrifiant,nu se gripeaza.

pentru mine, care am o pregatire si in domeniul auto, si tinand cont de legile fizicii si de faptul ca cele doua suprafete de contact au o duritate destul de mare, deoarece provin din camasa si rola de rulment, va garantez ca duritatea care se obtine din tratarea cu acest produs este net superioara ca cea initiala. deaceea eu afirmam in primele mele post-uri ca este vorba de o "calire superficiala" a primelor straturi ( 1 max 2) pe baza chimica, fiind mult mai puternica, deci de o duritate mai mare decat cea obtinuta prin metodele clasice de calire.

astfel se obtine o suprafata mult mai dura de contact care va rezista mult mai mult la efort chiar si in conditiile lipsei partiale de ulei ( ma refer la pornirile la rece si la ruperea filmului de ulei cand motorul se incalzeste foarte tare vara sau in suprasarcini )

foarte important este si faptul ca suprafata fiind foarte dura, chiar la contactul direct nu va determina acea rupere de material dintr-o parte, urmata de depunerea materialului pe partea piesei complementare sau depunerea sub forma de cenusa in ulei, ducand la uzura prematura a uleiului.

aceste concluzii le-am tras in urma studierii rolei ( bilei ) de rulment pe care am examinat-o cu ajutorul unor lupe care maresc de 5x si respectiv 10x.

la o marire de 10x se vad perfect urmatoarele aspecte:

- la primul test, cel fara ulei, suprafata de contact este dubla, desi aparatul s-a oprit la o valoare mica a sarcinii de apasare, iar suprafata este foarte "rugoasa" cu asperitati datorate aderarii materialelor intre ele urmata datorita caldurii produse " sudarii" moleculelor intre ele;

- la testul doi cu ulei normal se produce griparea cam la o valoare dubla, deci in momentul absentei peliculei de ulei la solicitari mari se produce acelasi fenomen, desi duritatea materialului este destul de mare, si are ulei continuu barbotat;

- in cazul testului trei nu comentez procesul, desi este incredibil, ca dispozitivul nu poate fi oprit, oricat ne-am chinui, chiar daca acesta nu are baie de ulei.

important este faptul ca la studierea rolei suprafata de contact este 1\2 din suprafata rezultata la primul test, nu exista material aderat de pe rola care se rotea si suprafata de contact poate fi obsevata vizual ca avand o duritate mult mai mare ca restul rolei si este foarte lustruita.

DECI, pentru a concluziona, eu consider ca intradevar acest produs face ceea ce se spune despre el si merita sa-l folositi.

Voi incerca cat mai repede sa revin cu fotografiile promise, dar deoarece presupune o fotografiere de la foarte mica distanta (3-4 cm), adica macro, mai dureaza putin.

Pentru cei care raman in continuare sceptici, le recomand sa foloseasca in continuare numai ulei bun.

Pentru cei care tin la masina lor, le sugerez sa foloseasca un ulei bun si METABOND M sau C.

Oricum eu m-am convins pe deplin si nu regret ca de mai bine de 2 ani folosesc aceste produse.

VA UREZ NUMAI BINE TUTUROR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat ieri niste megasel (parca asa ii zice). Am turnat in rezervor 60 de ml, am facut dupa aceea plinul si-am mers cam 150 de km. Vreau sa spun ca motorul merge mai rotund, e mai putin zgomotos si parca ar consuma mai putin. Nu e foarte scump si ajunge pentru o tona de motorina. Astept si alte pareri. :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu e doar lauda. Am bagat ieri megasel 60 ml in rezervor si i-am facut plinul. Dupa circa 50 de km am observat ca motorul merge mai silentios ca de obicei, mai rotund si parca ar consuma si mai putin. In orice caz se simte un pic si la demaraj, parca nu mai trage chiar asa din greu cand urc o panta. Test drive-ul l-am facut din brasov pana la rasnov, am urcat dupa aceea din rasnov in poiana si-am coborat in brasov. As vrea si alte pareri de la cei care au folosit. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu e doar lauda. Am bagat ieri megasel 60 ml in rezervor si i-am facut plinul. Dupa circa 50 de km am observat ca motorul merge mai silentios ca de obicei, mai rotund si parca ar consuma si mai putin. In orice caz se simte un pic si la demaraj, parca nu mai trage chiar asa din greu cand urc o panta.

Vezi ca ai bagat motorina mai buna in motor, de aia trage mai bine. Nu stiu cum iti poti inchipui ca numa dupa 50 km observi minuni de genul "motorul merge mai silentios". Daca aditivii astia fac minuni, fii sigur ca nu ii fac si... instantaneu :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum v-am promis revin cu fotografii.Din 100 de fotografii am ales doar cateva care reflecta testul respectiv.a fost o munca de cateva ore facuta cu un Canon A95 de 5 mp. Distanta de fotografiere a fost in jur de 10 cm, apoi au fost reincadrate.In FOTO DE BAZA, pentru comparatie, am asezat rola de rulment pe o cutie de chibrituri pentru a putea determina si voi marimea rolei si suprafata zonei de contact.

-in TEST 1 si 2 se vede testul efectuat fara ungere(pata cea mai mare de contact) si testul in conditii normale de ungere cu baie de ulei(pata mai mica de contact, din dreapta)

-TEST 1 este vizibila aderenta de material dintre cele 2 piese si rugozitatea foarte mare rezultata in urma contactului

-TESTUL 2 BIS se vede suprafata mai fina rezulatata in urma testului cu ulei normal in baie si o gripare la dublul fortei de apasare.

-TESTUL 2 si 3 se poate compara suprafata de contact rezultata dintre testele cu ulei simplu si testul cu ulei cu METABOND M.

in testul cu ulei cu METABOND, in prima faza s-a folosit baia de ulei, dupa care baia a fost inlaturata si s-au facut in continuare teste pe aceeasi pata de contact fara a mai avea ungere.deci, ceea ce se vede in FOTO 3 BIS este suprafata de contact mult mai mica si care a rezultat la un contact indelungat si la o forta de apasare de cateva zeci de ori mai mare fata de testul initial fara a reusi sa se opreasca rola si fara sa existe ungere cu ulei.baia de ulei a fost indepartata dupa 1,5 minute de barbotare cu uleiul tratat cu METABOND.

in FOTO 3 se poate observa in stanga pata de contact de la testul cu METABOND care este mult mai lucioasa si de o duritate mult mai mare decat restul rolei.

daca veti studia cu atentie aceste fotografii sunt sigur ca veti trage si voi concluzii reale pe seama acestora.

daca acest produs nu ar avea nici o influenta, sunteti convinsi si voi ca petele de contact ar fi trebuit sa fie identice.ca persoana care am participat la test, pot sa va asigur ca nu a fost nici o diferenta intre cele trei testari, deci nu a fost nici un aranjament.eu am fost persoana care a pus rola noua, nefolosita, in masina de testare si tot eu am rotit de fiecare data rola pt fiecare test.

nu doresc sa fiu rautacios, dar cred ca daca se folosea apa sfintita(app de varinata lui saboteur), nu cred ca ar fi existat diferenta enorme intre teste, sau poate cu voia Domnului...

nu este posibil din punct de vedere fizic sa se modifice duritatea unei suprafete decat daca intervine o schimbare, in cazul de fata o tratare chimica, care intradevar reuseste sa innobileze suprafata respectiva si sa ii confere o duritate mult mai mare.

Sa auzim de bine!

Armand

post-6254-1169978935_thumb.jpg

post-6254-1169978944_thumb.jpg

post-6254-1169979002_thumb.jpg

post-6254-1169979358_thumb.jpg

post-6254-1169979364_thumb.jpg

post-6254-1169979370_thumb.jpg

post-6254-1169979378_thumb.jpg

post-6254-1169979386_thumb.jpg

post-6254-1169979396_thumb.jpg

post-6254-1169979403_thumb.jpg

Modificat de armand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost o discutie pe tema asta. Uite la site-ul asta http://www.carbibles.com/entrypoint.html?m...p;snakeoil.html si ai sate convingi ca nu merita sa pui in ulei nici un fel de aditiv. Cum zice autorul acestui articol http://www.carbibles.com/entrypoint.html?m...eoil_bible.html "Engines are designed to use engine oil, not Teflon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!