Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Metabond Megasel (pentru motorina). Impresii nu pot da acum, mai astept sa treaca vreo trei plinuri.

Au trecut... mai multe, chiar tot flaconul.

Uite ca nu mi-a trecut prin minte sa pastrez un log de dinainte de a folosi Metabond pentru a-l compara cu unul de acum.

Nici inainte nu aveam probleme deosebite. Unul dintre injectoare era putin infundat. Rezultate spectaculoase nu am obtinut (!) dar acum e in limite normale. Cel putin am reusit ce mi-am propus: sa desfund injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi folosit mereu metabond as fi zis ca de aia nu mi-a crapat niciun motor pana acum (in 14 ani) indiferent cat jar au mancat. Chestia e ca n-am folosit niciodata Metabond.

O singura data am bagat Dura-Lube, prin '95-'96 parca, intr-o Dacie care papa ulei, si pot spune ca l-am bagat absolut degeaba. Nu s-a diminuat deloc consumul de ulei si nici zgomotul. De atunci m-am cumintit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dragilor, luati si cetiti de va bucurati.

"Prostii" aia de ingineri recomanda sa dati banii pe altceva decat pe aditivi. Desigur ca e vorba doar de o conspiratie mondiala, ca doar firmele de aditivi sunt super-tehnologizate si ar fi fost banal pt ele sa faca un motor mai performant, dar fiind bunii samariteni, ei de fapt vor sa repare greselile facute de inginerii proiectanti de motoare :D

Scuze pt tonul cam acid, dar consider ca dupa experienta cu procesul de frauda Duralube, lumea ar trebui sa fi invatat.

Va rog, deschideti ochii, nu mai bagati in seama aiurelile cu iz de popularizarea stiintei la sate ale celor de la marketing! Dati banii pe iluzii.

post-3446-1216184499_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma aflu si eu printre cei care au fost sceptici la inceput si am avut o retinere in a folosi acest produs. Asta pana in momentul in care am vazut o demonstratie practica, ce m-a lasat pur si simplu masca :))

Am luat, am testat, si sunt multumit.O sa enumar ce am observat eu, dupa un schimb de ulei in care am adaugat Metabond:

-motor mai silentios la relanti

- consum mai mic (nu cu mult dar se simte)

- motorul parca e mai sprinten, altfel raspunde in sarcina

Sunt 3 aspecte pe care le-am observat pe masina mea, deci nu vorbesc din filme. S-a tot zis de atatea ori, si multi inca fac confuzia: Metabond nu este aditiv de ulei!!!!!!!! Metabond este tratament de motor, si are ca principal scop reducerea frecarii, deci un nivel de putere mai mare, in aceleasi conditii de exploatare din partea soferului. Este cunoscut faptul ca 25% din energia de pe glob se pierde datorita frecarii, metabond a fost creat sa reduca cat mai mult efectul de frecare, asta e scopul lui principal.

Am postat din perspectiva soferului pasionat, nu din perspectiva faptului ca fac parte din reteaua de distributie nationala.

Va multumesc

PS: ma adresez celor care vorbesc in necunostinta de cauza: Fratilor, documentati-va, TESTATI si apoi vorbiti, din fapte concrete nu din auzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metabond nu este aditiv de ulei!!!!!!!! Metabond este tratament de motor, si are ca principal scop reducerea frecarii, deci un nivel de putere mai mare, in aceleasi conditii de exploatare din partea soferului. Este cunoscut faptul ca 25% din energia de pe glob se pierde datorita frecarii, metabond a fost creat sa reduca cat mai mult efectul de frecare, asta e scopul lui principal.

Atata timp cat se foloseste impreuna cu motorina sau cu uleiul este aditiv de ulei si de combustibil. Termenul asta de "tratament de motor" mie mi se pare unul de marketing.

Eu nu inteleg de ce nu face Metabond direct uleiul lor pe care sa il certifice la normele din domeniu si sa il vanda direct ca si ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metabond are in oferta si uleiuri de productie proprie(minerale, semi-sintetice, si full sintetice) de motor, si de cutii de viteza, cam tot ce se utilizeaza pe piata. Metabond nu e proiectat pentru marirea duratei de folosinta a uleiului ci pentru micsorarea frecarii din interiorul motorului si ca sa ajunga acolo , trebuie bagat in motor, si prin ce alta parte daca nu pe unde se introduce si uleiul? Asociat cu benzina si motorina intr-adevar poate fi clasificat drept aditiv, dar nu in cazul utilizarii in motor deoarece este impropriu spus.

Metabond, are alte target-uri foarte diferite de cele ale aditivilor de ulei, am explicat in postul anterior, nu are rost sa mai repet :icon_thumright:

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma aflu si eu printre cei care au fost sceptici la inceput si am avut o retinere in a folosi acest produs. Asta pana in momentul in care am vazut o demonstratie practica, ce m-a lasat pur si simplu masca :blink:

[...]

PS: ma adresez celor care vorbesc in necunostinta de cauza: Fratilor, documentati-va, TESTATI si apoi vorbiti, din fapte concrete nu din auzite.

Cu privire la TESTATI si apoi vorbiti... aici e mult de vorbit. Sunt inginer mecanic, am facut ceva "practica" la viata mea (e adevarat ca n-am mai desfacut un motor de peste 6-7 ani) dar mai inteleg un lucru-doua despre motoare. Dar pt a TESTA cum spui tu nu iti trebuie "ureche" ci scule serioase de masura SI BANI! Cati din cei ce "testeaza" masoara motorul inainte si dupa?? Asta inseamna a-l demonta (pe el, motorul) inainte si dupa, ca sa nu vorbim de sculele de masurat (si NU ma refer la un subler!). Sa fim seriosi.

Cat despre perspectiva, poti fi sigur ca eu am o perspectiva destul de impartiala. NU fac parte din reteaua de distributie. Nici a masinilor, si nici a aditivilor de ulei.

Cu privire la TESTATI - asta ar trebui sa fie sarcina producatorului. Producatorul VAG a spus clar: Metabond (ca si alti aditivi) nu are ce cauta in motor. Asteptam contra-argumente (tot oficiale) de la VAG sau un institut de testare REPUTABIL care sa ateste contrariul... desigur teste facute de Metabond.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

pisicutza ai dreptate

parca Duralube cind a venit in Romania a incercat ceva studii, parca pe la UPB-politehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pisicutza - nu te contrazic si nu contest ca ar putea fi asa cum ne spui, dar sunt foarte curios sa vad sau sa citesc si eu comunicatul VAG (oficial) in care spune NU metabondului, restul aditivilor nu ma intereseaza, doar cazul metabondului. Repet, nu incerc sa sfidez pe nimeni, doar ca asa sunt eu, ca sa cred trebuie sa ma conving. Si chiar ma bucur cand cineva imi aduce argumente contra clare, pentru ca asa mai invat si eu. Multumesc

PS: ma refeream la testarea produsului, nu la testarea motorului inainte si dupa, pentru ca imi imaginez si eu ca asta se face cu aparate specializate si este foarte costisitor. Din comportamentul si functionarea motorului ulteriore tratamentului se pot trage ceva concluzii.

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POt sa-ti spun ca eu am folosit la mine Metabond Gold pentru ulei si Metabond Megalene pentru benzina si sunt foarte multunit.Cel putin la ulei s-a vazut imediat efectul(inainte sa bag metabond mi se aprindea cekul in bord)dupa ce am facut schimbul de ulei cu metabond nu s-a ma aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metabond are in oferta si uleiuri de productie proprie(minerale, semi-sintetice, si full sintetice) de motor, si de cutii de viteza, cam tot ce se utilizeaza pe piata.

si uleiurile astea respecta normele VAG? (ma refer la celebrele 505.01 sau cum naiba le mai zice) daca da nu vad care ar fi problema sa pui ulei Metabond la revizie...

in alta ordine de idei mi se pare normal ca VAG sa nu recomande aditivii. De ce? Pentru ca in mare parte referirile lor se fac la masinile in garantie si nu vor sa isi faca batai suplimentare de cap. In plus la politica de MLM a Metabond (care e low cost prin definitie) nu ii vad niciodata platind catre VAG pentru a face un studiu din care sa reiasa daca Metabond e bun pentru motor sau nu.

Personal atata timp cat nu exista dovezi clare din ambele parti, Metabond ramane undeva intre placebo si adevar. Nu cred ca dauneaza, dar nu stiu daca cumva nu m-ar taxa degeaba la buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider ca aditivii acestia sunt apa de ploaie daca erau asa de buni , adica mai buni ca uleiul care se introduce in masina , cred ca erau indicati de aceia care au motoarele respective , ganditi inainte sa testati pe masina voastra , daca iei un micromotor termic si il ungi cu alte substante decat cele indicate , pentru tratarea respectivului MATERIAL (cupru aluminiu fonta etc ) , cu siguranta o sa crape la un anumit moment sau nu o sa aibe un cilu de viata asa de lung ca si cum l-ar avea cu solutia de ungere speciala pentru el . Unii merg 300 de mii altii 500 de mii km depinde cum este folosita masina , si ce substante de ungere se introduc in motorul respectiv . Si daca introduci aditiv pentru ulei , crezi ca o sa ai alt motoras ... ii tot ala , numai ca ai impresia ca ii altul . Daca nu iti place cum merge cumpara alta masina cu un motor care sa iti satisfaca visele , nu da banii aiurea pe substante care pot sa distruga piesele din motor , sau sa le scurteze viata . Aditivii astia sunt vise pe care le fac diferiti oameni pentru asi vinde marfa si a face bani din nimica .

Mai sunteti dintre voi care ziceti frate miam bagat x sau y si merge super acuma nu se mai aprinde becul de la ulei sau nu mai scoate asa fum , daca ti se parinde becul de la ulei , motorul are o problema , sunt gata cuzinetii , segmenti sau este dusa pompa de ulei , asa hai sa visam in continuare poate solutia asta magica ne repara motorul fara intreventii mecanice asupra lui .Daca vrei sa iti mearga bine motorul schimba piesele care au uzura mare , si care nu mai fac fata .

Scuze daca am suparat pe cineva .

Numai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare e liber sa faca ce doreste cu masina sa si implicit cu motorul ei. Eu nu incercam sa conving pe nimeni sa foloseasca Metabond sau nu, doar am expus efectele observate asupra motorului meu in urma tratamentului. Si m-am aratat indignat fata de cei care vorbesc in necunostinta de cauza, atata tot.

bj - > nu era vorba daca uleiurile din oferta metabond respecta normele VAG sau nu,tu te intrebai de ce metabond nu produce propriile uleiuri, iar eu ti-am raspuns ca are in oferta asa ceva, nu ma refeream strict la masinile din grupul VAG, vorbeam la general.

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@h3llboy: scuza-ma ca nu am fost complet de la inceput. Normal ca vorbim de uleiuri care sa respecte normele. Altfel m-as apuca si eu de facut ulei. In plus certificarea VAG ar fi un semn de securitate pentru detinatori, de a folosi aceste uleiuri.

Nu sunt eu marketing director la Metabond, dar eu vad o buna oportunitate din certificarea acestor uleiuri dupa normele VAG, in conditiile in care (cel putin in Europa) masinile din VAG sunt destul de multe si peste 90% din utilizatori nu pun decat ulei care are certificarea asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar e adevarat si logic ceea ce spui. Spre rusinea mea, nu stiu daca uleiurile metabond respecta normele vag, nu am intrat in retea de mult timp si inca nu am ajuns sa aprofundez cunostintele in ceea ce priveste gama de produse in totalitate, o sa ma interesez si o sa revin cu precizarile necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Se mai foloseste METABOND ? Sau sunt in proces si astia ca Duralube ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM hotarat sa testez si eu Metabond. Marti primesc 2 flacoane (1 pt golf si 1 pt passat) si va tin la curent cu cele intamplate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este recomandat - de catre producator VAG si de catre producatorul uleiului - sa nu pui aditivi in ulei. Ceea ce, desigur, include si metablond.

In plus fata de aceasta, metablong din linkul colegului de mai sus nu e certificat VAG pt norma 505.01. Este "self-certified" adica nu are acceptul VAG ci producatorul uleiului se jura ca e compatibil. Eu unul nu as pune asa ceva in motor nici daca l-as lua gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pisicutza, macar daca nu sti cu ce se mananca Metabond ar trebui sa nu faci afirmatii care nu sunt adevarate!

1. Metabond respect nomele VAG> De exemplu Metabond TDI-PD respcta norma 505.01

>Metabond Speed respecta norma 505.00 si 500.00

Bun. Iti recomand un test. Uite de exemplu. La urmatorul schimb de ulei, foloseste un aditiv de ulei Metabond M, si vei vedea diferentele.

Una dintre diferente va fi chiar scaderea temperaturii lichidului de racire. Eu, cand vin cu motorul cald la 90grade si stau max 60 de secunde la semafor, temperatura apei scade la ~80 de grade, ceeea ce nu se intampla cu Castrol. Frecarea a scazut si ea, masina trage altfel, motorul nici numai zici ca este diesel. Abia se mai aude.

Iti recomand cu caldura sa incerci. Nu ai ce sa strici la motor. Aceasi parere o aveam si eu pana sa incerc. Si de 40.000km numai produse Metabond folosesc.

PS A nu se intelege ca fac reclama!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Argumetul asta legat de ce recomanda sau ce nu recomanda producatorul este un argument doar pentru mintile amortite care functioneaza cu stereotipuri de genul asta sau ``masina noua e masina noua``, ``masina lovita nu mai masina``, etc.

Este evident ca producatorul nu are nici un motiv sa cheltuiasca milioane pe cercetarea efectelor diverselor produse de pe piata, asupra motoarelor, mai ales ca astfel de produse apar lunar.

Normal ca atunci cand proiectezi un motor il calculezi asa incat sa se lubrifieze optim cu un tip de ulei din cele folosite pe scara larga in piata, ulei de a carui folosire conditionezi si garantia.

Este vorba si de niste parteneriate puternice intre acesti producatori si cei de uleiuri.

Este de asemenea logic ca producatorul sa limiteze acordarea garantiei prin cat mai multe reguli, pentru ca are tot interesul ca la un defect major sa se spele pe maini.

Sau nu isi mai aminteste nimeni ce patim prin service-uri cu masinile in garantie, si cate mofturi ne administreaza``specialistii`` cu 12 clase terminate cu greu, si o specializare de 1 luna facuta obligat.

Astia sunt specialistii care iti recomanda ce e bun si ce nu pentru motorul tau si care au ca biblie ``recomandarile producatorului``.

Daca gandeau toti asa mergeam si acum cu caruta trasa de boi bine intretinuta si unsa atent si constincios cu seu de oaie.

Lasati Metabondul pentru cei care isi asuma progresul, si isi doresc mai mult de la masinile lor.

Aici vorbesc de tratamentul Metabond, si nu de zecile de alte chestii, printre care si niste uleiuri decente dar care nu au legatura cu acest tratament, pe care le vinde reteau Metabond.

Oricum daca sunteti niste mielusei nevinovati n-o sa vedeti nici o diferenta dupa tratament.

Pentru asta trebuie sa ai un pic de filing tehnic si dupa cum am mai spus o minte deschisa.

Succes!

Modificat de bebestef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pisicutza, macar daca nu sti cu ce se mananca Metabond ar trebui sa nu faci afirmatii care nu sunt adevarate!
Eu stiam ca Metabond nu se mananca. Daca vrei sa-l mananci, incearca "Floriol", sau "de la Bunica..." :blah:
Uite de exemplu. La urmatorul schimb de ulei, foloseste un aditiv de ulei Metabond M, si vei vedea diferentele.
Cu siguranta vei vedea diferentele... acum cat de placute vor fi, numai timpul va decide :Driver:
Una dintre diferente va fi chiar scaderea temperaturii lichidului de racire. Eu, cand vin cu motorul cald la 90grade si stau max 60 de secunde la semafor, temperatura apei scade la ~80 de grade, ceeea ce nu se intampla cu Castrol.
Daca tu crezi ca temperatura lichidului de racire este influentata in asa masura de ulei, te inseli amarnic. In primul rand temperatura lichidului de racire este influentata neglijabil de tipul uleiului, iar ca sa existe asa mari diferente, ar trebui sa fie enorme si diferentele dintre uleiuri.

Daca crezi ca scaderea temperaturii "apei" e un feature, iti recomand sa dai un search dupa "termostat" si sa citesti cu atentie. Incearca Castrol si scoate termostatul, sa vezi ce bun devine si Castrol... nu mai urca niciodata temp la 90... :flower: :eek:

Frecarea a scazut si ea
Cum ti-ai seama de asta?
Argumetul asta legat de ce recomanda sau ce nu recomanda producatorul este un argument doar pentru mintile amortite care functioneaza cu stereotipuri de genul asta sau ``masina noua e masina noua``, ``masina lovita nu mai masina``, etc.
Sa nu-mi zici si ca ai avut cateva "mici incidente" cu masina, ca faptul ca nu e noua se vede. Remarca ta e cam aiurea, ca sa nu spun altfel. Recomandarile producatorului cu siguranta sunt date pentru aia prosti, voi smecherii puneti ulei de dacie, ca deh, ce ... mai trebuie sa respecte si norma?! Ce-i aia norma? Si ce-i aia "respecte"? :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca stii si bancuri :ceuameni:

Totusi este o arie tehnica, tu faci niste afirmatii precum ca, folosind Metabond,

frecarea a scazut
iar eu te intreb cum ai reusit sa iti dai seama de acest lucru. Tu nu ai niciun argument solid, pentru ca este foarte greu, ca sa nu zic imposibil sa demonstrezi asa ceva.

Legat de sursele de unde de informezi tu, pentru mine sunt fix pix. Daca tu iei de bun tot ce spune un anumit producator (oricare ar fi el) despre marfa pe care trebuie sa o vanda, si inchizi ochii la sutele de pagini de pe forumurile auto unde membrii nu au tocmai laude pentru metabond, e alegere ta.

Iar socotelile alea, nici nu m-as gandi la ele daca Metabond ar face macar 1% bine. Dar sa dau bani ca sa ii fac rau motorului, nu prea imi vine. Las pe altii sa aiba titulatura de "smecheri".

Numarul de km parcursi de masina ta sunt irelevanti. Afla ca sunt TDI-uri cu 500k km parcursi fara probleme la motor care n-au folosit marmelada in ulei. Probabil tu, in maxim 50k km te apuci de facut motorul, mai ales daca mergi pe principiul ca metajamesbond asta prelungeste si viata uleiului si amani schimburile.

PS: Sa imi spui si mie de ce probleme des intalnite pe forum te-a scapat pe tine metabondul.

Sunt de parere ca puteam purta o discutie civilizata, fara a fi nevoie sa folosesti cuvinte jignitoare. Asta dovedeste in primul rand ca tu nu ti-ai insusit prea multe cuvinte pana acum, si nu iti da dreptul sa emiti pareri despre altii pe care nu ii cunosti.

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu mi-as 'risca' motorul.

Modificat de Bobby_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM comandat aacum 2 flacoane de metabond Gold. fara s aam vreu interes , saturandu-ma de sfaturile celor care vorbesc din auzite, m-am decis sa incerc si eu. In curand le pun pe ambele masini 9golf IV de 1.4 si passat b4 1.8) si o sa postez FOARTE FAIR-PLAY toate impresiile negative sau pozitive. Pana atunci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!