Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Eu am cumparat ieri niste megasel (parca asa ii zice). Am turnat in rezervor 60 de ml, am facut dupa aceea plinul si-am mers cam 150 de km. Vreau sa spun ca motorul merge mai rotund, e mai putin zgomotos si parca ar consuma mai putin. Nu e foarte scump si ajunge pentru o tona de motorina. Astept si alte pareri. :Driver: :Driver: :Driver:

Eu folosesc Megasele de 5700 km si masina merge excelent. Nu scoate fum, trage bine, nu e zgomotoasa, consumul mediu in jur de 7% (asta mergand cel putin 60% in oras). Acu' nu stiu daca Megasele a avut vreun rol, masina fiind noua. Poate ca la fel ar fi mers si fara Megasele. O sa vad cum evolueaza si o sa va tin la curent.

Doar ca o parere, daca totusi produsul ar fi fost daunator pentru motor in 5700 km s-ar fi observat ceva zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai bagat motorina mai buna in motor, de aia trage mai bine. Nu stiu cum iti poti inchipui ca numa dupa 50 km observi minuni de genul "motorul merge mai silentios". Daca aditivii astia fac minuni, fii sigur ca nu ii fac si... instantaneu :Driver: :Driver: :Driver:

Stii cei ala Megasel ? este aditiv de motorina, si da, se simte imediat , un tratament de motor nu poti sa-l simti imediat.

Iar celelalte minuni nu se simt imediat, si nici mai incolo.

Colegu a bagat doza de soc, normal la 60 litri se pune 15 ml, dar fiind la inceput primi 200 litri de motorina se pune dublu, iar el a pus de 4 ori mai mult.

Valabil pt motoare uzate, pt motoare noi ( masina noua ) se pune din prima 10 ml la 40 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pliantul pe care mi l-au dat asa scria. Pentru primii 200 de litri. Oare am pus prea mult ? Fir-ar sa fie am aruncat pliantul ala nenorocit... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu se intampla nimic. Dar pe viitor, pana implinesti 200 de litri pune cate 20 ml / 40 litri, iar apoi cate 10 ml / 40 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:lol: Ajungem la aceeasi dilema - vezi benzina vs motorina , ulei vs aditivi/tratamente . Fiecare isi sustine cum crede mai bine pozitia . Din partea mea , fiecare e liber sa faca ce vrea sau sa puna in motor / rezervor ceea ce doreste . Atata timp cat nu exista specificat un astfel de aditiv / tratament in hartiile oficiale ale VAG ( ba din contra ) eu ma abtin de la folosirea lui , chiar daca se numeste " Dumnezeu pentru masina ta " .

PS :

N-am nimic cu nimeni dar nu cred ca este in regula ca parerea distribuitorilor sa fie postata in astfel de topic-uri ca si cum ei ( distribuitorii ) ar fi doar utilizatori ai acelor produse . Nu contest ca sunt si utilizatori dar in principal ei sunt distribuitori ai produsului respectiv si-atunci parerea lor poate fi subiectiva . Nu ? Mi s-ar parea corect ca in momentul in care posteaza respectivul sa scrie ca el este distribuitor al produsului respectiv si-apoi sa-si expuna punctul de vedere . Cine vrea sa cumpere produsul il va cumpara oricum dar avand o imagine destul de clara asupra a ceea ce compara .

Parerea mea . :Driver:

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vechea masina am mers peste 600.000 km, fara nici un fel de aditiv. Numai ulei relativ bun. Motor 1.6D, Passat 1982.

Am facut segmentare la 350.000 si se apropia de un set motor, rectificare la cota reparatie, etc. La 350.000 km arborele cotit era in perfecta stare, fara uzuri semnificative (nu a fost nevoie de rectificare). Nici macar cuzinetii nu au fost schimbati.

Asta asa ca o parere ...

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, chiar daca folosesc Megasele, nu sunt distribuitor Metabond. Doar am luat parte la discutiile pe aceasta tema si am vrut sa informez colegii de forum despre experienta pe care am avut-o cu acest produs (si care pana acum, la 6100 km parcursi cu Megasele in rezervor, este foarte buna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am nimic cu nimeni dar nu cred ca este in regula ca parerea distribuitorilor sa fie postata in astfel de topic-uri

Eu sint colaborator Metabond, si nu m-am inscris pt a vinde, ci pt a lua pt mine la preturi promotionale.

De aceea nici nu ma sinchisesc sa fac reclama, ca oricum nu ma intereseaza pe mine daca cineva foloseste sau nu.

M-am inscris dupa un an de folosinta a Megaselului, si acum am doi ani de cind folosesc.

De ce folosesc mai ales Megasel ( aditiv de motorina )

Din cauza motorinei, eu am si o masina non euro, si pe piata se gaseste numai motorina euro 4, care este foarte uscata pt o masina non euro.

Si Golful este euro 3, deci si pt Golf este bine sa folosesc.

Oricum, pina acum am folosit la vreo 60.000 km ( pe doua masini ) si totul este perfect.

Cine vrea sa foloseasca treaba lui, cine nu, iar la fel, oricum eu sint din Craiova si nu vin eu la Bucuresti pt un flacon de aditiv de motorina.

Parerea mea :

Sa-si dea cu parerea numai cine a folosit, pt ca numai pers respectiva stie daca este apa de ploaie sau nu.

Din auzite nu ai de unde sa stii.

Pt cine este interesat, eu pun 10 ml la 30 litri de motorina, si sint multumit.

Modificat de MAK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Exista vreun distribuitor de Metabond in Cluj? Si daca da, cum pot da de el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Reed , intra pe site la ei si scrie-le un mail . Iti vor trimite raspunsul cu numele si telefonul distribuitorului lor din Cluj . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la Metabond Megasele, tocmai am "implinit" 8.400 km de cand merg cu asa ceva in rezervor si masina se comporta excelent.

In aproximativ 3 saptamani o sa-i fac si un chip-tuning la Dragos, si apoi om vedea cum evolueaza.

Orcium, pe masura ce trece timpul mi se intareste (daca pot sa spun asa :D ) convingerea ca Megasele-ul, in cel mai rau caz, nu face nimic rau. Nu stiu despre celelalte produse Metabond cum e, ca n-am folosit, asa ca de ce sa ma arunc la presupuneri.

Pentru cei ce vor sa vada si sa auda cum merge masina cu Megasele (si, sper, in curand si tunata) pot vedea pe viu la Cheia. Cine e curios ... il astept :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denumirea chimica a metabondului este Zincdialchilditrofosfat..... -->Dupa cum spunea armand mai devreme.Respect argumentele si felul in care ai expus parerea ta.Sincer.

Ce pot sa spun ca daca ar fi exact asa cum spui, atunci se vede clar inutilitatea lui pentru ca acel compus exista SUFICIENT in toate uleiurile obisnuite pentru o exploatare OBISNUITA a motorului! In realitate Metabond vand o gramada de produse si au vandut de-a lungul timpului, unele nu au nicio legatura cu aditivii.

Eu am spus tot ce am avut de spus legat de aditivi intr-un al topic legat de DuraLube parca. Am vrut foarte mult folosesc aditivi, insa am renuntat la idee ca o concluzie la TOT ceea ce am citit si stiu despre ei si despre felul cum actioneaza.

Multe firme de aditivi au fost date in judecata legat de folosirea Teflonului si s-a dovedit ca e INUTIL. Ceramica trateaza suprafetele DAR modifica tolerantele, ca urmare POATE provoca uzura prematura.

Ca rezumat, DA reduc frecarea (si deci scad consumul mai mult sau mai putin semnificativ) dar POT afecta NEGATIV numarul de kilometri. Am spus asta pentru ca daca nu invoca un consum redus, nimeni nu le-ar cumpara. Da, se folosesc de catre armata pentru ca acolo e cateodata NEVOIE de a merge fara ulei si nu 400 000km!!! Nu are relevanta la o situatie obisnuita de exploatare a unui motor deloc. Nu are importanta ca pot infunda filtrele etc.

Daca cineva cu o oarecare experienta legata de felul cum arata webiste-ul unei companii decente pe internet imi spune ca Metabond.com e un site decent, eu aprind chibrite sub apa! E absolut ridicol, din toate punctele de vedere. E o GLUMA. Descriera produsurilor, impreuna cu fotografiile, sunt sub toata critica. Voi v-ati uitat? Romanii si ungurii mai "fraieri" s-au zbatut sa faca un site mai bun si sa-l vanda credulilor. Pe site-ul romanesc spune undeva produs fabricat "dupa o reteta din UK" :P . Nici macar nu au site pentru asa ceva! Is cunoscuti cat de cat pentru adezivi, insa nimeni nu stie de aditivi Metabond. Acel website e un exemplu tipic de multi level marketing ca metoda de distributie de catre "martorii lui Iehova" (scuze daca cineva e asa ceva).

Nu vreau sa jignesc nici un distribuitor, cu atat mai mult pe armand, dar cam asta e situatia. Dimpotriva, am tot respectul pentru cei care gasesc energia necesara sa vanda astfel de produse "for a living" . Vorbesc serios.

@reed, mi s-a parut mie sau vrei sa iti bagi Metabond cu ceramica in ulei la seat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti despre uleiul metabond pt motoarele pompe duse?

Eu folosesc asa ceva. Sint la al doilea schimb de ulei Metabond PD TDI 5 W-40 + Tratament de motor Metabond Gold.

Merg cu acest tip de ulei, de peste 30.000 km, si motorul merge perfect, consumul la 10.000 km este de 0,5 L.

Masina are acum 193.000 km.

Consumul de motorina in afara este de 5%, si ca sa-ti dai seama cit de repede merg cu masina Craiova-Costinesti ( in 5 ore ) si retur cu un plin de motorina, si nu s-a aprins becul dupa 1050 km.

Asta pe Golful meu 1,9 TDI PD 131 cp.

Si nici nu s-a stricat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) daca pui mai mult perclorat in pasta de chibrite atunci acestea se pot aprinde si sub apa :)

Da aveam chef sa pun niste Metabond Gold asta mai mult dintr-o chestie constructiva: baia de ulei la motorul AUS este de 3,2 l adica nici de 3 flacoane dar nici de 4. Deoarece pina acum motorul nu mi-a consumat nici un pic de ulei am ajuns sa am o colectie pestrita de 800 ml din diferite uleiuri si mi-am zis sa iau doar 3 l si pina la norma sa pun ceva... adica Metabond, da nus daca are vreun efect si mai ales ca flaconul de metabond costa 151RON adica aprox cit un schimb de ulei (Castrol Softec TXT 5W-40 costa 160RON 4 l).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg. Pai toarna-le pe toate si fa un fimulet cand faci pe Baltazar ca sa le arati celor care nu cred ca se amesteca fara probleme. :excl:

eu nu ar risca sa bag ceramica in motor care nu consuma ulei DELOC..micsoreaza tolerantele care daca sunt foarte mici pot provoca uzura mai mare si daca ai ghinion te poate duce la consum de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit absolut toate posturile despre acest topic. In primul rand nu pot sa inteleg cum de nu mai sunt si altii in tara asta care sa fi folosit si sa-si dea cu parerea!!! Cam putini totusi... E bine, e rau... nu stiu ce sa zic. Tot ce pot sa va spun e ca am pus aditiv de motorina la masina din semnatura si, sincer, nu am constatat mai nimic. Imi pare rau dar asta e adevarul... Am vazut testul cu bila de vreo doua ori. Ceva este acolo dar nu cred ca este relevant deoarece nu reproduce nici pe departe ceea ce se intampla intr-un motor. Oricum eu nu mai pun aditiv. Cine vrea sa incerce si e din SB sa vin ca-i dau. Astept cu interes si alti forumisti care au mai pus, in special in ulei!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am pus un tratament Metabond Gold in motor acum 500Km. Pana acum nici un efect deosebit: motorul suna la fel ba chiar parca are un sunet ciudat la rece, de incalzit se incalzeste la fel, consumul tot in parametri a ramas, de accelerat sa accelereaza ok dar aici este vorba prea mult de efectul placebo ca sa mai comentez. Concluzia pana acum este ca un schimb suplimentar cu ulei de calitate este o varianta mult mai sigura de a prelugi viata motorului :P

Cu Megasel am fost si sunt mai multumit - se simte si la consum si la mersul motorului totusi am citit saptamana trecuta un topic interesant despre cum poti face motorina mai "grasa" pentru motoarele mai vechi http://www.cumminsforum.com/forum/alternat...stroke-oil.html Pe scurt: pe un forum dedicat motoarelor Diesel americane (Cummins) se discuta intens ideea de a adauga ulei de amestec (2T) in motorina pentru a compensa efectul de ungere al motorinei mai noi. Daca ungerea este sigura problema pe care o trateaza Megasel atunci prefer sa cumpar 0.5l de ulei de amestec pentru 50l motorina si am rezolvat problema cu 6 lei in loc de 80 :). Pentru celelalte proprietati ale aditivului de motorina (prevenirea si eliminarea apei) puteti face un experiment foarte simplu: adaugati putina apa in motorina tratata cu Megasel si lasati-o in congelator peste noapte la -15'

Modificat de Golfer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Am citit absolut toate posturile despre acest topic. In primul rand nu pot sa inteleg cum de nu mai sunt si altii in tara asta care sa fi folosit si sa-si dea cu parerea!!! Cam putini totusi... E bine, e rau... nu stiu ce sa zic. Tot ce pot sa va spun e ca am pus aditiv de motorina la masina din semnatura si, sincer, nu am constatat mai nimic. Imi pare rau dar asta e adevarul... Am vazut testul cu bila de vreo doua ori. Ceva este acolo dar nu cred ca este relevant deoarece nu reproduce nici pe departe ceea ce se intampla intr-un motor. Oricum eu nu mai pun aditiv. Cine vrea sa incerce si e din SB sa vin ca-i dau. Astept cu interes si alti forumisti care au mai pus, in special in ulei!!

Am bagat eu metabond megasel in motorina (pentru a curati injectoarele).La primul plin parca s-a cunoscut ceva (in sensul ca tragea un pic mai bine),dar nu stiu daca acest lucru s-a datorat desfundarii injectoarelor sau imbunatatirii calitatii motorinei.La al doilea plin masina merge ca si inainte de a baga aditivul...Asa ca nu stiu ce sa zic...Mai ales ca parerile sunt impartite vis a vis de metabondul asta, ca nu ar merge si la PD-uri, etc.O sa mai bag un plin (al 3-lea) cu meta bond megasel si o sa vad ce se intampla.Sper sa nu faca rau...In rest...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la al 5-lea flacon de Megasel (aditiv pt. motorina) bagat in rezervor si n-am nici o problema.Masina trage bine indiferent de unde alimentez.Motorina de la Lukoil devine ca si cea de la OMV dupa aditivare.Se simte aditivarea mai ales dupa 130-140 Km/h,urcarea in turatie fiind mai rapida.A scazut simtitor fumul pe care-l scoteam la o talpa mai nervoasa de pe loc.Consumul de ulei a scazut de la 200 gr./1000 Km la 0 gr (6000 de Km facuti fara ca nivelul de ulei sa scada deloc),asta datorindu-se tratamentului Metabond Gold pus in motor.Mentionez ca uleiul folosit este tot Metabond PD.

Concluzie : Metabondul nu deterioreaza deloc motoarele TDI PD asa cum unii cred !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am folosit atat Metabond Gold, cat si un flacon de Megasel, si contrar asteptarilor, NICIO SCHIMBARE, acelasi consum, atat de motorina, cat si de ulei! Mai am un flacon de Metabond Gold, si am inceput sa ma gandesc daca sa mai bag la urmatorul schimb de ulei care se apropie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pana la urma a facut cineva experienta cu megasel daca disperseaza apa din motorina?

ca pana la a vedea urmari deosebite in tratarea motorului, cale lunga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mai sus. Eu am pus apa in motorina tratata cu Megasel (intr-o proportie mult mai "sanatoasa" decat cea indicata - cam 50% motorina 40% megasel si 10% apa) si apoi am bagat tot amestecul asta in congelator. Needless to say - apa s-a transformat fara probleme in gheata la -15' asa cum ar fi facut si fara megasel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine-bine!

pe mine ma intereseaza daca "punga" de apa a fost dispersata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, si n'a fost vorba de cristale de gheata ci un bloc solid de gheata - chiar daca initial apa a parut ca se amesteca cu motorina lasata neagitata s-a separat total de amestecul motorina/megasel. Parerea mea este ca poti obtine la fel de usor un dop de gheata in sistemul de alimentare daca ai motorina tratata cu Megasel ca si cand n-ai avea nici un fel de tratament - aveti grija de unde alimentati iarna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!