Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Fuga la biserica si plateste o slujba ca te numeri printre norocosii la care particuletele alea "nano" au ramas "nano" si nu s-au socializat in "micro" sau "mili" .....:)

Atunci ai fi avut o legatura foarte puternica cu Metabondul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi totusi voie sa ma indoiesc. Cunosc multe persoane care folosesc Metabond in difeite masini: Cielo, Peugeot, Golf, Fabia etc, si niciuna n-a avut probleme. Repet, probabil nici beneficii, dar nici probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popescudanconstantin

imi pare rau ca unii au luat-o ca pe un afront personal.

eu va spun doar atat, am contactat distribuitorul si produsul era original, apropo, l-am desigilat eu, deci nu exista riscul de a fi fost umblat.

mi s-a spus ca masina e de vina si alte prostii.

de ce inainte de adaugare masina mergea ok?? de ce dupa ce am schimbat urgent uleiul masina a reintrat in parametrii??

sa va explic eu profanilor care ridicati statuie unei mari minciuni.

explicatia unor experti in motoare a fost urmatoarea: masina mea folosea ulei castrol TXT 5w40 potrivit specificatiilor pt acest motor AWT, cantitatea 3,4l; prin adaugarea a 250 ml de metabond, si-a modificat proprietatile subtiindu-se foarte tare, iar in combinatie cu microparticulele "minune" care au patruns prin sorb si mai apoi in pompa de ulei si in filtru, fortand putin angrenajele acesteia , nu innobilandu-le, asa cum mi se servea o poveste frumoasa, presiunea la ulei era "absolut normal sa scada".

nu mai adug nimic decat ca am fost la service si mi s-a desfacut capacul la curbutori si nu mare mi-a fost uimirea sa vad ca mi-a bagat si putina uzura in axurile cu came, nu mult dar cu o lupa mai puternica se vad foarte clar mici zgarieturi in zonele de contact si frictiune.

oricum, acum masina merge perfect si, daca nu ma credeti, folositi-l cu incredere pana cand veti intampina aceeasi problema.

la mine combinatia de ulei subtire, cantitate mica necesara motorului respectiv potrivit specificatiilor si particulele minune erau sa ma coste cam 4000 euro, pretul unui motor nou.

si sa stiti ca am facut scandal, dar in romania nimeni nu-si asuma responsabilitatea, ba ca noi n-am fost acolo cand s-a intamplat, ba ca poate mi s-a inlocuit solutia, ba are masina probleme si alte prostii.

le pun la dispozitie celor care ma contrazic, uleiul scos din motor care contine solutia "minune" si pot face analize de laborator ca sa se convinga ca nu vorbesc aiurea, ca nu am pus altceva, ca uleiul era nou, ca pot dovedi cu facturi de service ca nu sunt aberatii si inventii.

nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba.

v-am spus parerea si patania mea. daca ma credeti, bine, daca nu, la fel.

pana la urma oricine poate sa testeze si sa se convinga daca ii modifica comportamentul motorului sau nu.

eu sunt convins ca o face dar in rau.

sper ca la voi sa fie in bine.

eu doar am lansat un avertisment bazat pe fapte si nu pe asa zisele "teste de laborator" si alte povesti.

in speranta ca nu am suparat pe nimeni, va asigur de buna mea intentie si de faptul ca posibilitatea de a povestii cele intamplate si impartasii pareri prin intermediul forumului mi se pare un lucru constructiv si de bun augur in conditiile in care in romania multi "repara", dar putini stiu ce fac.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erata:

curbutor = culbutor

CULBUT'OR, culbutoare, s.n. 1. Basculator. 2. Element al mecanismului de distribu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai domnu' moderator ca esti cam exigent.

Culbutorii e clar, insa axe/axuri sunt ambele corecte.

Pe un forum e acceptat si un romania in loc de Rom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebestef' , daca eu sunt cel incriminat ca facand parte din cei "10 plictisiti care pune la punct si analizeza " , cer scuze anticipat , scopul nu asta a fost , te rog nu o lua ca un afront . E o discutie la care ar trebui sa participe cu argumente numai cei care au folosit produse metabond sau similare , pentru a nu crea flame-uri inutile .

Va redau mai jos experienta mea :

* In vara trecuta - am cam 5-6 k km de atunci - am inceput si eu sa folosesc Megasel. (A mea fiind euro 3 ,am zis ca nu e rau sa compensez in felul asta mica " incompatibilitate " . A fost prima data cand am pus ceva " suplimentar " in rezervor ) . Folosit conform specificatiilor , am asteptat sa vad rezultatele. Nici un rezultat notabil , nici in bine , dar nici rau . Acelasi fum scos ( eu am chip si scot ceva fum cand o calc mai tare ) , acelasi consum , acelasi zgomot...... .Deoarece nu vad utilitatea lui , dupa 6 luni , am incetat sa-l mai folosesc .

* Legat de Slick 50 ,un produs care era in voga in anii 90 :Eu am pus in ulei la un motor pe benzina - cand am pus motorul avea 20 k km si papa uzual cam 1 litru ulei / 1k km .( compresie o.k. , fara fum albastru , porniri usoare , totul o.k. , numai consumul de ulei ma deranja ) . Nici o schimbare nici in bine nici in rau - pana la 50 k km ( cand am desfacut motorul si l-am segmentat ) consumul de ulei si benzina a fost neschimbat . Bine , nu aveam pretentia de la un flacon de aditiv sa rezolve complet problema , dar .....ce nu stiam eu pe atunci era faptul ca Blue Coral , compania producatoare a fost obligata la plata a 20 mil $ despagubiri pt " in damages to affected customers. "

Detalii : http://www.ftc.gov/opa/1996/07/slick.shtm

* Apoi a aparut Dura Lube care se lauda cu aceleasi rezultate miraculoase , care acum s-au sfarsit apoteotic cu un proces intentat chiar la ei acasa

"However, tests do not prove that Dura Lube provides these benefits and therefore the representation that tests prove that consumers will realize these benefits is false and misleading "

Detalii : http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm

* Sun convins ca Metabond este un produs mult mai evoluat ca precedentele , dar nici producatorii de uleiuri nu au stat cu mainile in san . Daca luam in calcul exemplele de mai sus ( ca si cel relatat de @popescudanconstantin ) eu zic stay away from fuc*&@ing Metabond .

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ca sa completez pe alc 2 precizez ca mari producatori de uleiuri fac uleiuri chiar pentru motoare uzate cu un numar mare de kilometri la bord.exemplu: Valvoline MaxLife

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost contrariat de atitudinea celor care scriu ca sa se afle in treaba doar din auzite si doar dupa impresii care nu au la baza o minima documentare.

Asadar ma opresc aici, deoarece eu sunt un utilizator de metabond foarte multumit, si nu tin neaparat sa lamuresc toti automobilistii ca le este bun(nici nu am alte argumente decat experienta mea - care se pare ca sunt anihilate de experienta nefericita a altora).

Daca dupa ceva timp voi capata si eu la randul meu mai multe informatii concrete, despre cum reuseste metabondul sa faca ceva bun pentru motor, voi posta din nou aici.

As vrea sa subliniez ca eu am facut la masina un tratament complet (motor, cutie, carburant) si probabil de aceea rezultatele au fost atat de vizibile. Poate ca intradevar doar un megasel adaugat in motorina deja buna din zilele noastre nu poate sa dea cine stie ce rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit de la un coleg de forum un flacon de Metabond Megasel (pentru motorina). Din ce am citit aici, stateam in cumpana daca sa il folosesc sau nu. Dar nehotararea mi-a trecut, si de la plinul de ieri am inceput. Sper ca, daca nu ajuta, macar sa nu faca rau. Impresii nu pot da acum, mai astept sa treaca vreo trei plinuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum off-topic, in fosta Super Nova am pus Dura Lube la 130k. Efectul a fost foarte benefic, a scazut consumul, compresia s-a reglat, mai putin zgomotos, etc. Si nu a fost efect placebo.

Am mai vazut la ski jumping reclama (pe trambulina) la un aditiv pentru motorina de la un brand puternic si foarte cunoscut.

Depinde de fiecare sa puna sau nu aditivi.

PS: in audi am pus doar curatitor de injectoare de la Winn's luat de la Volksman la sfatul lui Cipos - 50 ron. O singura data, acum 5k. Am sa-i mai pun pentru ca a avut efect, stau bine cu injectoarele, 0.8, 0.4, 0.3, 0.2, inainte valorile erau un pic mai mari. Primul s-a marit pentru ca inainte de testare am mers destul de mult cu ea subturata si am pus motorina fortat de imprejurari de undeva de unde sper sa numai pun.

Modificat de rotnick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popescudanconstantin

k. discutia nu era despre gramatica, ortografia si ortoepia in discutiile despre mecanica. in fine, daca tu consideri ca are relevanta si e constructiv pentru discutia de fata atunci mea culpa, am gresit la "culbutori", iar faptul ca tastez f repede ma face sa mai si gresesc din cand in cand.

Modificat de popescudanconstantin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metabond e evident doar o teapa, un val de mister care ajuta sa promoveze o marca ceha de mana a2a.

Pentru cine nu stie, Metabond nu e nici un mare concern, e doar o fabricuta din Brno. Situl lor, www.metabond.cz ar trebui sa faca mai mult decat limpede amploarea la care opereaza.

Cel putin partea cu Metabond in Ferrari sau vehiculele armatei SUA ma distreaza. Aia probabil nici n-au auzit de astia, inca. Ferrari cel putin au o lunga istorie impreuna cu produsele Shell. Funny that.

Imi pare rau, eu n-am incredere in Lubrifinul ceh. Sau in orice alta marca de duzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa mearga auto-merge....

http://www.ultimatesyntheticoil.com/oil_ad...l_additives.htm

What if They Have a Test To Show How Their Additive Works?... Read On............

At a recent trade show we attended, one of these miracle oil additive companies was there with a machine that demonstrated how their additive reduced friction. It was a motor with rotating solid steel disc secured to the motor shaft and a torque meter with a flat piece of steel mounted on the torque arm. They put every type of oil on the market, one by one, on the machine & pressed hard on the torque meter and at about 20-40 lb-ft torque the torque arm would stall the motor....that is, until they cleaned it off & tried their (chlorinated) additive "IXL" on the bearing & ran the test.

People were amazed as the meter peaked out at 140 lb-ft. torque and still didn't stall the motor! We knew what was happening but many unsuspecting consumers were eating it up and standing in line to buy the additive! The next day we showed up with some Head & Shoulders Shampoo disguised in an oil bottle & had the IXL additive people try it on their test machine. The operator was amazed as the motor just barely stalled at 140 lb-ft! The operator says that's pretty good stuff, what is it? We said Head & Shoulders. He was quite embarrassed to say the least. Head & Shoulders has high levels of high potency ZINC in it that attaches itself to ferrous metals. Coke soft drink will do exactly the same thing. ZINC reduces friction and provides anti-wear protection and is present in most motor oils at a much reduced level. Now, would you put Head & Shoulders in your engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cate capete, atatea pareri... si cum acest topic nu se va inchide in curand, imi voi pune si eu Metabond (Duralube am folosit si, probabil, am fost multumit, dar nu stiu de ce)...

Viata m-a invatat un lucru: nu da cu batul in balta ca faci valuri... si, ca si porumbelul scos pe gura, valurile se intorc, la un moment dat, inapoi si te rastoarna... cine poate pricepe, sa mediteze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duralube am folosit si, probabil, am fost multumit, dar nu stiu de ce ...

Viata m-a invatat un lucru: nu da cu batul in balta ca faci valuri... si, ca si porumbelul scos pe gura, valurile se intorc, la un moment dat, inapoi si te rastoarna... cine poate pricepe, sa mediteze...

"E scris adanc", vorba lu' nenea Iancu :angry: . Pai, dupa cum spui tu, in urma folosirii Duralube, s-ar putea sa fii fost multumit, dar nu esti sigur?!?! :icon_geek: Si, in plus, indiferent cum ai fost, multumit sau nemultumit, nu stii de ce?!?! :angry: :icon_thumright:

Nu te supara, dar e prea filozofic pentru mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

mai oameni buni chiar nu va inteleg rationamentul ? cu aditivii astia de motor de cutie

motoarele din ultimile generatii de masini (VAG) merg la diesel 500 000 km lejer fara nici un fel artificii,

ce rost are sa te legi la cap daca nu te doare ?

In cartea masini scrie clar ca nu ai voie sa bagi aditivi in motor.Totusi pentru cultura mea generala ma voi interesa si eu care e treaba cu metabondul asta.La dura lube am vazut bagat intr-o skoda diesel, dar nu stiu daca era pd sau non-pd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni chiar nu va inteleg rationamentul ? cu aditivii astia de motor de cutie

motoarele din ultimile generatii de masini (VAG) merg la diesel 500 000 km lejer fara nici un fel artificii,

ce rost are sa te legi la cap daca nu te doare ?

Pai daca merg atat de LEJER 500.000km de ce naiba au atat de lucru toate service-urile, si mai ales de ce oare producatorii isi scot aproape tot profitul din piese de schimb si menetenanta pentru minunatele noastre masini.

Sau poate nu ai rasfoit deloc forumul asta sa vezi cu ce fel de probleme se confrunta fratii nostri de VAG.

Daca inainte sa postezi(ca sa ne obligi pe noi sa-ti citim nedumerirea) citeai acest topic asa cum era de bun simt dupa parerea mea, cred ca erau sanse sa nu-ti mai vina sa postezi in gol.

Sper sa nu fiu inteles gresit, dar sunt cam acrit de cata vorba lunga suntem obligati sa citim pentru a reusi sa extragem o concluzie folositoare. Am mai scris odata dar ma repet: eu am citit doua luni aproape tot ce am gasit legat de masina mea inainte sa postez prima oara. Sper sa-mi urmeze cat mai multi exemplul si sa ne scuteasca de nedumeriri pe care si le puteau lamuri citind pagina precedenta, si nu doar ultimul post.

Modificat de bebestef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"E scris adanc", vorba lu' nenea Iancu ;) . Pai, dupa cum spui tu, in urma folosirii Duralube, s-ar putea sa fii fost multumit, dar nu esti sigur?!?! ;) Si, in plus, indiferent cum ai fost, multumit sau nemultumit, nu stii de ce?!?! ;) :icon_thumright:

Nu te supara, dar e prea filozofic pentru mine ...

Egzbligatia e simpla: masina a mers ok dupa ce am pus Duralube. Cum nu am ocazia sa vizitez un univers paralel cu acesta, in care eu nu as fi pus Duralube, sa am un termen de comparatie, nu pot spune daca folosirea lui Duralube a fost o idee buna. S-ar putea sa fi fost multumit de ideea cu Duralube daca fara el masina s-ar fi gripat. Dar nu sunt sigur pentru ca nu stiu daca masina ar fi mers mai prost fara Duralube 'au ba. Daca vrei sa spui ca ar fi trebuit sa simt ceva, masina a mers excelent ca intotdeauna, fara fum, fara porniri grele, fara sincope, fara consum mai mare de motorina sau ulei. Dar, din nou, nestiind cum s-ar fi comportat masina fara sa pun Duralube, nu am termen de comparatie perfect echivalent, poate ca tocmai datorita tratamentului aluia a mers masina in acesti parametri optimi. Apropo, am 186.000 + de km.

Mai clar vorbind: toate miile de teste pe care am fost invitat sa le fac (sa mi se faca, sa le vad personal) pentru a mi se dovedi ca un aditiv sau altul e bun, sunt subiective. Si nu arata nimic. Pentru ca un simplu test facut intr-un garaj nu acopera intreaga gama a realitatilor in care te poti afla la un moment dat cu masina personala in mijlocul campului, ingropat in noroi pana la gat sun un soare de 57,3 grade celsius.

Asa cum exista disputa privind calitatea Efix, unii specialisti recomanda, altii nu, unele motoare accepta, altele nu, asa cum un doctor poate fi bun pentru tine, pentru ca a avut sclipirea de a gasi ce ai si te-a vindecat, si prost pentru alt pacient, fata de care pur si simplu nu a vazut ce are, asa cum un baton de ciocolata e bun pentru unii si rau pentru altii, totul in viata este relativ.

Ca si in politica, religie, iubire, viata sociala, haine, programe TV, si in materie de uleiuri ALEGEM sa credem in ceva. Eu am ales sa pun Metabond, mai rau chiar, am ales sa devin si eu reprezentant Metabond. Nu ma injurati pentru asta, injurati-ma mai degraba ca am ales sa nu fumez in viata asta, poate dupa reincarnare daca or mai exista atunci imputzitoarele astea de haine si prietenele impotentei si ale cancerului la plamani. Si ale dintilor galbejiti si respiratiei h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa-ti placa!

iti recomand sa iei si aditivul de carburant, si sa le folosesti impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca merg atat de LEJER 500.000km de ce naiba au atat de lucru toate service-urile, si mai ales de ce oare producatorii isi scot aproape tot profitul din piese de schimb si menetenanta pentru minunatele noastre masini.

Sau poate nu ai rasfoit deloc forumul asta sa vezi cu ce fel de probleme se confrunta fratii nostri de VAG.

Majoritatea vizitelor in service se datoreaza problemelor de natura electrica, electronica, (senzoristica), bucsaraie si intretinere curenta.

Metabond (spune ca) trateaza total altceva.

Eu am 240.000 km si nu am fost la service decat pentru schimb ulei si distributie si bucsaraie. Si motorul nu consuma ulei.

Dezlipiti-va de statutul de distribuitor sau cumparator si veniti cu argumente solide, nu pareri gen 'mi se pare' sau 'parca se aude altfel'. Altfel nu faceti nimic pozitiv numelui Metabond.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sau mai bine sa demonstreze cum de piciorului de lemn VAG i se vindeca varicele daca foloseste apa sfintita Metabond.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ales sa devin si eu reprezentant Metabond. Nu ma injurati pentru asta,

Nu asa se pune problema. Nu trebuie sa consideri ca Metabondul sau cei care-l folosesc sau comercializeaza sunt non-grata pe acest forum. Noi suntem deschisi la nou, dar, cel putin eu, am o nedumerire: daca Metabondul este atat de bun, de ce nu se face de catre firma producatoare un studiu oficial, eventual implicand si cativa producatori de renume din industria auto sau a celei de uleiuri si carburanti, conform unui protocol clar stabilit, pe un numar cat mai mare de masini si pe o perioada relativ indelungata. Daca ar proceda asa si rezultatele ar fi pozitive eu cred ca multe discutii de genul, "daca o fi ... " sau "daca n-o fi ..." ar disparea si numarul de clienti ar fi mult mai mare.

Pe cand asa, unii sustin ca e bun, altii, din contra, ca si-au distrus masinile, de demonstrat se fac niste, vorba ta, "teste in garaj", care nu lamuresc pe nimeni ... in conditiile astea, cand ai o masina pentru care ai muncit din greu si la care tii ... nu prea iti vine sa faci experimente si sa bagi ceva in ea, asa, la plezneala, doar ca ai auzit tu ca s-ar putea sa faca bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa se pune problema. Nu trebuie sa consideri ca Metabondul sau cei care-l folosesc sau comercializeaza sunt non-grata pe acest forum. Noi suntem deschisi la nou, dar, cel putin eu, am o nedumerire: daca Metabondul este atat de bun, de ce nu se face de catre firma producatoare un studiu oficial, eventual implicand si cativa producatori de renume din industria auto sau a celei de uleiuri si carburanti, conform unui protocol clar stabilit, pe un numar cat mai mare de masini si pe o perioada relativ indelungata. Daca ar proceda asa si rezultatele ar fi pozitive eu cred ca multe discutii de genul, "daca o fi ... " sau "daca n-o fi ..." ar disparea si numarul de clienti ar fi mult mai mare.

Pe cand asa, unii sustin ca e bun, altii, din contra, ca si-au distrus masinile, de demonstrat se fac niste, vorba ta, "teste in garaj", care nu lamuresc pe nimeni ... in conditiile astea, cand ai o masina pentru care ai muncit din greu si la care tii ... nu prea iti vine sa faci experimente si sa bagi ceva in ea, asa, la plezneala, doar ca ai auzit tu ca s-ar putea sa faca bine.

Nu de asta imi faceam eu griji... dar am vazut f multa inversunare in sustinerea unor pct de vedere relative... si mi-am permis sa imi iau o asigurare in alb privind comentariile viitoare ale colegilor mai inversunati un pic...

Deci, am pus MetaGold in ulei... mi-a placut cum a mers masina... chiar f mult... imi pun problema daca as fi fost la fel de multumit in cazul in care nu as fi pus metagoldu'... nu stiu... pt ca nu pot stii cum s-ar fi comporat masina pe acel drum si in acele conditii de trafic... dar mi-a placut f mult cum a mers masina fata de inainte, computerul de bord imi indica consum mai mic la anumite viteze (viteze cposntante obtinute prin cuplarea pilotului automat), consumul mediu a iesit mai mic, in conditiile in care am marit puterea la motor si am condu sla fel de smucit ca intotdeauna... sunt multumit de alegere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema dragilor este ca la un moment dat (in interiorul acestui topic) am lasat deoparte toate senzatiile subiective si am incercat sa descriu ce am simtit efectiv dupa ce am tratat motorul cu Gold, cutia cu GT, si carburantul.

Ca mine au mai facut si altii, dar cu toate astea diversi confrati care stau rau cu timpul sau nu au chef sa citeasca opiniile noastre din acest topic se trezesc sa posteze ca pe un topic nou nout in care parca nimeni n-a discutat inca nimic.

FRATILOR : CITITI TOT!, inainte sa va apucati de speculatii.

MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

da niste diagnoze de masini cu valori inainte si dupa tratament aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!