Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Bravo mai SRI-stule! Si cumva stii si ce-am mancat? Nu mai ai pe unde sa te bagi in seama? Nu stiu ce te ...grija de altul!Mai cauta vezi poate mai gasesti ceva! Popularizarea o faci cu ineptiile si bagatul in seama degeaba! Si daca am un site ce conteaza? Vezi ca nu mai sunt toate de actualitate ai aflat ceva? Ca site-ul nu e al meu stii? In fine nu ma mai obosesc sa raspund mesajelor venite din partea acestui fenomen! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valiy in loc sa reactionezi fara sa spui nimic, mai bine ai raspunde la ce te-am intrebat ceva mai sus.

Oarecum ontopic comparind Metabondul cu X-1R care e diferenta intre cele 2?

Reclamele, "descrierea" publicitara nu difera in "fond", numai forma e ceva mai diferita...

Pina la urma acest(e) produs este certificat de vreo entitate oficiala?

Laboratoarele QQ se ocupa de analize de mediu, farmacie etc, nu are treaba cu mecanica.

Universitatea Tehnica Helsinki, a fost infiintata in 2010, iar testul facut de ei este datat 05/2000...

Sa nu mai zic ca testul e acelasi ca si in filmele cu Metabondul...discul ce se invirte si il opreti cu ce poti...

iar prezentarea "testului" pare a fi facut de un scolar...ceva fizica de clasa a 8 a si un pic de MS Word...

Ce chiar nu pot sa inteleg cum dreacu' de nu se leaga nimeni de asemenea produse cind le introduci pe piata...

Omul de rind nu sta ca boul sa se documenteze, pune "bot" la reclama, fiind de buna credinta...si mai da si o caruta de bani...sau nu...depinde de noroc...pe reparatii...

Domnule Valiy ce ai de spus in legatura cu ce am scris mai sus...?

Poate am inteles eu gresit, plec de la premisa de nevinovatie...

Si inca o intrebare:

http://www.x1r.com/testreports/X-1R%20BHF%20-%20Products%20Presentation%20Complete.pdf

Ce naiba au produsele de bagat in motor, "conditionatorii de metal", cu fluidele hidraulice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferenta de generatie si de compusii chimici.Ce ai vazut pe site-ul lor arata ca produsele sunt biodegradabile deci nu adecteaza mediul spre deosebire de alt produs.Laboratoarele QC au facut testul pt. mediu.Institutul National Suedez de Cercetare si Testare nu este Univ Helsinki.Aparatul de testare este un stand de tip Falex pt. a permite citirea rezistentei la frecare in kgf/mm2.Testul seamana dar ...sunt ceva diferente.Unul se opreste la anumiti parametri care nu pot fi aratati ca ar strica magia.Reclama este una iar un aparat de testare e altceva.Am plecat de la ideea ca daca nu a vazut cineva un lucru nu inseamna ca nu exista.Am dat niste date pentru a arata ca nu vorbesc din auzite.Dar nu am dorit sa conving pe nimeni ca trebuie sa achizitioneze acest produs.Respectivii fabrica mai multe produse de inalta calitate si tinta lor nu o reprezinta in nici un caz publicul de la noi.Am pus tratamentul de motor la doua masini din dotare si am constatat diferente in sens bun in functionare, restul ramane de observat in continuare.

Tot ce-am afirmat si am scris in postarile anterioare au la baza ce am vazut, ce am citit si ce am observat.Nu latru la stele din dorinta de a spune si eu ceva.In rest am mai scris:produsul e al lor iar banul e al tau, ramane la alegere daca doresti sa faci ''schimbul''.

P.S.

Respectivul produs nu cere legea sa aiba certificare R.A.R., la altele exista, deci nu se vand asa ...la a pune bot la reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care diferenta de generatie? Ca amindoua sint "batrine"...

Ca sint biodegradabile e o chestie buna, dar pe potentialul cumparator il intereseaza daca motorul lui nu devine (bio)degradabil...

Astia scriu clar :Helsinki Technical University nu institutul national etc, care e alta chestie...

Testul seamana intru totul , aceeasi chestie fac si altii rezistenta la frecare.

E ca si cum ai spune ca Marte are munti si astia contin aur 60%...pai de unde stii...pai nu vezi ca are munti...si compozitia de unde o stii...eeee, nu pot zice, secret...

Noi discutam apropo de produs, daca e bun sau nu, si eram curios cum ai ajuns la concluzia ca e bun...atita timp cit rezultatele se vad in ani de utilizare...

Si Caritasul a avut succes chiar fulminant as putea spune pt destui oameni...dar finalul a fost dezastruos pt restul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da a apurut in '94 dar formula a fost imbunatatita cativa ani mai tarziu.Formula luata de mine dateaza din 2007.Despre compozitia chimica nu pot spune care este si in ce concentratie ca nu e publica.Testul este asemanator sunt diferente.

In rest ce sa zic cu testul de timp ca doar nu am stat ani de zile sa vad cum se comporta.Nu afecteaza vascozitatea si compozitia uleiului, e compatibil cu majoritatea produselor de pe piata si testele vazute precum si alte materiale citite m-au facut sa-l folosesc.Raman la concluzia ca am facut o alegere buna.

Comparatia cu Caritas nu cred ca e cea mai buna deoarece un joc piramidal are in spate acelasi principiu despre care s-au scris carti.

P.S.Produsul din pdf-ul trimis este un ulei hidraulic biodegradabil care a luat un premiu in 1999 fiind ales de catre Lubricants Word intre primele 10 produse ale anului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valiy - eu ti-am cerut o explicatie tehnica, si tu mi-ai oferit una: "crede si nu cerceta" gen Martorii Lui Iehova... si daca nu-ti mai raspund inseamna ca o fac fiindca stiu ca n-are rost fiindca n-ai fost sincer de la inceput

pentru restul ma pot lauda ca am afirmat deja si ma repet doar pentru ca n-are rost sa bagam in seama atata un lucru negativ ca pana la urma-i facem reclama si pe plac altora

... si daca pistonul era ca painea il ungeam si cu margarina si cu magiun, ca sa lunece mai bine pe gat...

doar ca in realitate proprietatile metalelor nu se schimba in contact cu lichidele doar daca cele 2 reactioneaza, ca si cum se "dizolva" metalul intr-un acid, deci fizic vorbind, desi nu sunt fizician, un lichid nu are ce proprietati sa schimbe la un metal in veci fara sa-l altereze (corodeze)

fazele ca se scot uleiul si apa din motor se intampla accidental zi de zi (sau cel putin se intampla la masinile vechi) si motoarele merg fara sa-si dea seama soferul, ba chiar mai functioneaza si ulterior daca nu se gripeaza, griparea se intampla doar dupa oprire, deci poti sa scoti uleiul din avion ca nu mori daca aterizezi cat de repede

numai bine si nu va mai obositi, ca unii sunt odihniti sau nebagati in seama sau au ceva de castigat

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valiy apropo de data "retetei" am dubii in amindoua cazurile...

Eu nu ziceam nimic sa se faca publica reteta ci rezultatele testelor in totalitate nu numai prostia aia cu frecatu la rece.

Comparatia cu Caritasul era relativ la efectul "imediat" si pe termen lung al acestor aditivi...

Pe termen scurt par a avea efecte super "benefice" dar pe termen lung...

Lubricants World Magazine poate ai vrut sa zici...daca tu gasesti un link cu articolul respectiv/editia in care a fost "topul" pune un link pe aici.

Inainte de a crede ceva incearca sa vezi daca e adevarat.

Despre x-1r nu am gasit nici o discutie pe net , nici in SUA un de zici ca e folosit, vreo 3 topic-uri pt motociclete si alea mai multa contra aditivilor in general...subtire rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.d-l Sergiu:n-are importanta ca nu crezi , nici nu mi-am facut un scop sa te conving de ceva, nu detin un laborator in care sa pot arata ceva.Despre sinceritate crezi ce vrei, nu stiu ce as avea de ascuns, dar nu conteaza...

Pt. d-l Moog:nu detin si n-am vazut ceea ce doresti sa vezi.Nu am adrese si date sa postez pentru ca nu am de demonstrat cuiva ceva.Fiecare e liber sa creada si sa aleaga ce doreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu vrei sa convingi sau sa demonstrezi ceva scuteste-ne de postarile tale fara dovezi, nu trebuie sa ai laborator da' nici sa apari din pivnita cu un produs in mana despre care nu a auzit si nu stie nimeni nimic si noi sa plecam capul si sa deschidem punga

cat despre sinceritate pe mine nu ma poti convinge de ea, cel putin sa nu mai aud ca poti procura astfel de produse, in primul rand te tradeaza ideile si felul de a vorbi, dar prefer ca cei care stau in cumpana sa nu-si distruga masina cu mana lor, si daca tot vrei banii mei tii dau degeaba decat sa pun chestia aia in motor

ca sfat gaseste-ti o meserie decenta (mai sunt destui laudaci... de ex. o afacere cu filtre e aer care scad consumul si cresc puterea exact ca acest magiun, de prin Brasov erau parca... in fine si ei ca si tine invadau forumurile cu reclama, altfel foloseai produsul si gata nu faceai atata tam-tam)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o diferenta, filtrele astea nu fac nici rau, nici bine, efectul lor este egal cu efectul apei sfintite (la fel ca al azotului in roti si al diferitelor economizoare) deci sunt inofensive, asta e bine. DAR Metabond, Duralube etc pot sa provoace pagube importante sau chiar sa distruga motoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off-topic

daca imi permiti o parere contrarie referitoare la acele filtre, materialul din care sunt facute e mai permisiv la fel ca si cele sport, adica in motor ajung particule de granulatie mai mare si mai multe cantitativ, pe langa asta cresterea cantitatii de aer, daca exista, e corectata de ECU deci modificarile de acest gen nu duc nicaieri, parerea mea aceste filtre sport s-au inventat pentru a fi montate pe motoarele modificate la greu adica o turbina, o axa, pistoane decomprimate... unde se cauta performanta nu fiabilitatea (viata lunga a motorului)

on-topic

si da intr-adevar acesti aditivi ai uleiului de motor pot cauza daune prin simplu motiv ca ele altereaza proprietatile initiale ale uleiului care de obicei sunt bune fiindca nimeni nu baga cel mai ieftin ulei, ci printre cele mai scumpe (castrol, mobil, etc) care parerea mea sunt atent aditivate in mod "echilibrat" ca un compromis intre diferitele multe proprietati care trebuie sa le indeplineasca

problema e ca de multe ori motoarele functioneaza fara sa comenteze si utilizatorul nu e constient de uzarea premtura a motorului decat dupa mult timp si apoi pune defectul pe seama fabricantului sau a meseriasilor ca nu i-a tinut motorul cat era normal

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Este a doua oara cand va rog frumos sa nu mai continuati pe acest topic discutiile despre XR1.

Aici pe topic discutam despre Metabond si atat!

Pentru XR1 puteti purta discutiile pe acest topic. Daca nici acest topic nu este de ajuns, puteti deschide un topic nou dedicat acestui... produs.

Va multumesc pentru intelegere!

Urmatoarele posturi care nu au legatura cu titlul topicului vor fi sanctionate cu warning. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

in legatura cu metabond: am fost la un reprezentant local si cum aveam bani atunci am zis sa fac tot ce pot pt masina. baiatul venise la munca cu o demonstratie metabond demonstratie care sincer ne-a impresionat pe toti cei de fata. am mers la el si am bagat metabond peste tot, cutie viteze, directie, motor. la sfatul lui am cumparat acel ulei metabond pd ( a zis el ca este musai sa il tin 15000km) + aditivul de rigoare. nu stiu daca a facut ceva eu unul nu am simtit nimic (poate la unii functioneaza mai bine efectul Placebo) dar uleiul cand a ajuns la 10000 km a inceput sa dispara din motor, la prima tura mi s-a aprins martorul de nivel ulei. m-am speriat, am bagat cam 400 ml, urmarind nivelul in cateva zile am mai cumparat 350 ml ( nu am facut multi km intre cele doua intamplari-poate 100 -200 km). speriat rau urmaream joja in fiecare dimineata. si s-a intamplat si a treia oara nu aveam de la schimb mai mult de 10300--106000 km. si l-am data afara de urgenta si am bagat inapoi obisnuitul castrol . povestea este de cca 2 schimburi cu castrol. Lucrurile au revenit la normal, acum nu completez cu ulei intre schimburi - doar scade un pic pe joja ( pe care il fac la 10000 km cu castrol 5w40). eu unul m-am lecuit complet de aditivele miraculoase. in concluzie acel ulei nu a mers decat 10000 dupa care era papat rapid. si motorul meu este poate un pic mai zgomotos dar eu nu am intervenit in el . Motorul (awx 131cp) porneste usor si are 208000 km eu avandu-l de la 157000 (franta). singura interventie a fost la Cipos cand a schimbat geometria si tot el mi-a reglat relantiul, in rest castrol si motorina simpla. de aditivi in combustibil (aveam metabond pt motorina) in ulei sau in alta parte nici sa nu aud!

Modificat de JR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce toata lumea schimba marca uleiului ca pe sosete.

Urmand principiul simplu, "ba fuge asa cum e?" eu cred ca ar trebui folosit uleiul cu care motorul merge bine si nu cu cel care speram sa mearga (mai bine). Iar nu inteleg de ce e de speriat faptul ca un motor PD vechi de 8-10 ani, consuma 0.5-1L intre schimburi. La diesel-urile din anii 80 nu mai comenta nimeni nimic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mecanicul meu am vazut ceva aditiv metabond pentru motorina. Zicea ca adauga foarte putin din 2 in 3 plinuri de motorina si ca ii scade consumul. Am intrebat si de aditivul pentru ulei si a zis ca sa uit de aditivi si tratamente de ulei. Un ulei bun cica are tot ce-i trebuie. Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg care foloseste de 20k tratamentul pentu motor si cel pentru cutie. Ce m-a socat pe mine e ca motorul lui a devenit mai silentios. :blink: Masina este un Logan dci de 85 remapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut domnilor!

Eu am impresia ca nu se intelege titlul topicului

A folosit cineva? foloseste cineva?

Ce ma intereseaza pe mine XR1, Duralube si altele? E vorba de Metabond. Cine vrea il incearca cine nu...nu.

Cine l-a incercat poate sa-si spuna parerea : "e degeaba", "a facut minuni", "e ca patrunjelu' in supa" s.a.m.d.

Iar cu certificarile privind calitatea unui produs cred ca toata lumea s-a lecuit. Pana si bine cunoscuta combinatie de cuvinte "Made in ...." lasa de dorit.

Made in China? toata lumea are un fel de repulsie... Sunt multe produse "made in china" de calitate

Made in Japan? uauuu ... Ai imprimanta Epson made in Japan... ce tare esti; si dupa 1 an de garantie moare

Asa si cu Metabond-ul...made in Germany? poate-i bun poate-i apa de ploaie

Eu il testez de 2 ani pe Skoda O1 de la 30000 km. In prezent am 80000km. Folosesc Castrol Edge 5w40 in combinatie cu metabond M (fara ceramica); in motorina adaug megasel. Masina merge ireprosabil

Si daca se zice ca motoarele de vw consuma ulei...poate ca asa e ; pana la 30000 s-a aprins odata becul si a trebuit completat 100ml; pana in prezent n-am mai vazut becul aprins si nici nivel modificat pe joja (poate s-o fi ars becu :lol: )

Sunetul motorului intr-adevar se modifica putin, dar putin. Megasel-ul are si el aportul lui in motorina: se simte o oarecare putere.

Numai bine si multi km fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca zici ca masina ta are 80000 km e "virgina" mai ales ca e diesel...ar merge bine si fara sa consume chiar si fara aditivi suplimentari...

A mea (benzinara) are 150.000km si consuma numai daca vede talpa la peste 3800-4000rpm extern, adica ~110-120km/h...

La drum lung mers pina in 3000rpm, si mers urban nu consuma ~nimic...

Cosumul de ulei poate fi si de la calitatea uleiului...

Eu unul prefer sa schimb uleiul la 8000km vara si 6000-7000km iarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Eu unul prefer sa schimb uleiul la 8000km vara si 6000-7000km iarna...

off topic

asta-i cea mai buna solutie, nu metabond si ...alte tampenii, care mai de care mai costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si asa uleiul e mai uzat decit la o masina folosita in Germania de ex cu uleiul schimbat la 10.000km...

Faceti o socoteala la timpul real de utilizare a motorului...si in ce conditii...praf etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Pai am facut socoteala si a rezultata ca fatade un schimb la 15000 de km rezulta un schimb la 10 000 de km pentru conditiile din romania.

La socoteala s-a luat in calcul timpul de utilizare in masina a uleiului, repectiv ore functionare.Acest factor (timpul) este luat in calcul la utilaje unde km rulati nu sunt relevanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Folosesc produsele Metabond de peste 2ani de zile. La vechimea maşinii mele(peste 15ani), de c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de părere că dacă foloseşti specificaţia uleiului indicat de producător nu au cum să apară probleme la motor indiferent că e Castrol,Aral sau Metabond.

Eu nu sunt de aceeasi parere. Mai ales in ceea ce priveste "superbrandul" Metabond...

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

aditivul pus de tine in ulei, ia o monstra de aditiv (un dop de capac, ce ramane in bidon, intoarcel sa se scurga) si apoi in congelator la -20 de grade.

Sa vezi ce marmelada ai dupa 24 de ore acolo.... iar iarna in motor la fel... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!