Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Pai LOTEC-ul e firma de "tiuning" si teste :)

Sau cel putin asa cred unii...Lotec Motorembau e infiintata in 1989 si atat...altceva despre ea nu am gasit...

Iar Lotec GMBH in '62... acum e a unui arab iesit dintr-un put de petrol pasionat de masini de curse ...

Sergiule ai o bila alba...printre putinii care chiar CITESC...

Presupunand ca se reduc frecarile , ECU benzina reduce timpii de injectie in nici un caz turatia...turatia la relanti e CONSTANTA , asta e una din grijile ECU ...

Repet s-ar reduce consumul la relanti din cauza micsorarii frecarilor nicidecum nu se mareste relantiul...

Ar mai fi o ipoteza... presupunem ca a crescut turatia cu 500rpm...

Sa presupunem ca turatia la relanti normal ar fi 900-1000rpm (la mine e 720-800rpm dar consider cazul cel mai defavorabil)

Rezulta o crestere de 50%...apai iti dai seama cu cit au scazut frecarile?

Teoretic la motoarele cu sonda de amestec ar fi o sansa sa creasca turatia...daca se merge cu amestec prea bogat , in cazul nostru micsorandu-se frecarile la 1/2, timpul de injectie la relanti nu s-a putut micsora la 1/2 si el...de aceeasi reactia ECU ar fi sa mai dea aer...benzina mai multa si aer mai mult = turatie crescuta...

Dar deja aberam cu delicatete...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

italienii baga metabond in ferrari si r8 ... oare sunt mai idioti ca romanii la masini !? eu unul nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un link ceva ?

Si eu pot sa afirm ca Metabond se foloseste la F35, A606 etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu care speram sa primesc un raspuns :winter:

Eu unul chiar sant deschis la o discutie pe baza de argumente...

Sant destul de multe chestii pe piata super ok dar necunoscute pt muritorii de rand...reclama slaba spre deloc, nu ai de unde sa cumperi etc...

Ca exemplu un anti "ploaie" super tare care face mersul pe ploaie mult mai usor...chiar zilele trecute am mers citeva ore pe ploaie si mi-am dat 2 suturi in ... ca mi-a fost lene sa-i fac tratamentul asta toamna...la 1/2an...

Ar fi pacat sa nu le folosim daca exista...dar nu ma lasa neuronul sa merg pe principiul "crede si nu cerceta" ...sau "daca altii sant prosti, de ce sa ies eu in evidenta"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut schimbul de ulei astazi , am bagat si metabond. Momentan nu simt nicio diferenta pt ca sunt inca la munca si trebuie sa merg cu masina vreo 200 de km ca sa se schimbe ceva. O sa va tin la curent.

Pace si dragoste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit si si-a facut treaba ca orice ulei :) nu era mai silentios, nu schimba rapoartele la cutie. Ce-i drept cu aditivul acela de motorina la 120 de lei mergea mai bine masina, tragea mai bine(poate fi placebo) insa acelasi lucru l-au observat si cei ce folosesc ulei 2t. Acum fiindu-mi necesara norma vw507 am decis sa folosesc produse care au laboratoare demne de a respecta norma asta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 300 de km in 2 zile si legat de consum nu stiu ce sa zic, mi-a consumat aproximativ 17-18 litrii... tinand cont ca 200 de km ii am facuti targoviste-bucuresti. Pana sa bag metabond , masina mea, ca orice alt astra g 1.6 16v papa ulei mult multicel , scotea fum albastrui la turatii de peste 3k , cand o acceleram brusc aveam nor de fum in spate , astazi venind de la bucuresti la 7:30 dimineata numai cu 130-140 nu am mai vazut fum in spate , nu cred ca nu mai scoate deloc dar e o schimbare in bine in privinta asta. Motorul se aude bine cum de alfel de auzea si inainte , dupa ce ajunge la temperatura normala de functionare aproape ca nu-l auzi. Acum ramane sa vedem daca si la consumul de ulei o sa fie vreo schimbare , pana sa bag metabond consuma cam 1litru de ulei la 1.500 km



@Boditza: eu nu am bagat ulei metabond , ci am bagat aditiv pt ulei. 

Modificat de reguts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma bag si eu fratilor..........

Metabond este un tratament de mult depasit , era TEFLONULUI a apus de ceva vreme. Xeramic este un tratament mai nou, pe baza de CERAMICA, considerabil mai performant decat Metabond.

Pentru cei ce va iubiti cu adevarat Motoarele si le alergati la turatii mari, va recomand ultima generatie de tratament NANO, pe baza de particule de Wolfram. Particulele joaca rol de bile de rulment, reducand frecarea si sporind vizibil puterea motorului. Bineinteles ca si consumul de ulei scade aproape de zero, mai ales ptr cei ce au PD.

Eu folosesc Nano de la firma ORAPI , 110 lei / 100 ml.

Va recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar citeste reclama concurentei...confuzi cu alte potiuni magice...

Textul cu bilele de rulment deja e fumata...de concurenta...

Daca ne desenezi cum "sporeste vizibil" puterea motorului ai o nuca :)

Si pana la urma folosesti produse Xeramic sau Orapi ??

Ai inceput cu una si continui cu alta...ba ceramica ba tungsten...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca tehnologia teflonului este depasita de cea a ceramicii, iar mai nou se foloseste cea pe baza da Wolfram.

Daca e nevoie repet - folosesc NANO care ii da ceata de departe la Metabond.

Ptr cultura voastra generala sa stiti ca ROSIA Montana nu e vanata ptr aur, ci ptr Wolfram care este mai scump si extrem de rar.....

Demostratia eu mi-am facut-o personal, si oricate argumente as aduce, pe cei care se tem de ceva inovator, nu-i voi convinge niciodata.

Aici vine fiecare sa-si impartaseasca experienta, dar daca ramanem fiecare la parerea noastra nu vad sensul discutiilor.

Cred ca pierd timpul aiurea............

Iertare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepi cu Xeramic, ai nickname Xeramic ca si avatarul, DAR zici ca utilizezi ORAPI/Nano...

ORAPI arata a firma si parca prezinta incredere...promovarea tertilor , puerila ca de altfel si la alte marci, testul cu frecarea rolelor e de porc...

Dar merita sapat...

Aia cu Rosia ai dreptate partial...mai sant si alte chestii pe acolo vanate :) aurul e bonus :)

Eventual deschide un topic despre produsele ORAPI si prezinta experienta ta...cine stie poate si alti useri vor incerca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit Xeramic pana a aparut Nano, ce e asa greu de dedus ?

Sunt deschis la tot ce este nou..... e plin Iasi-ul de utilizatori de Dura Lube care este o adevarata porcarie ! Pe astia cine-i trezeste la realitate ?

Orice experienta as prezenta, n-o ia nimeni in seama, fii pe pace !

Suntem o gashca considerabila care folosim Nano de la Orapi si stim cu totii ce poate acest tratament, mai ales in combinatie cu Petro Canada OIL !

Daca vreti sa ramaneti la Metabond nu e  nici o problema...... noi nu ne suparam, doar am vrut sa va sugeram ca exista ceva cu mult mai bun !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai deschideti un topic apropo de produsele folosite si impartasiti ideile, si mai ales rezultatele...

Cam greu de dedus...ai nickname xeramic, avatar tot asa , vorbesti initial de Xeramic, cum naiba sa deduc ca folosesti altceva ?

Prezint-o...dar cu date reale si documentate...

Daca vii cu acelasi test de kkt cu rolele ca la mai toti aditivii, sau texte ca masina si-a modificat viteza maxima atinsa nu te mira ca nu te baga in seama nimeni...

Dar daca produsul are o fisa tehnica ok, certificate de calitate, rezultate palpabile sa stii ca cel putin eu te iau in serios...

Aici e topic de Metabond nu Duralube...si asta se pare ca are destui fani...eu ma exclud...am incercat sa aflu date reale, macar cine naiba il produce...ghici daca am aflat...

Sant destule produse bune pe piata, dar majoritate nu au parte de sistem de promovare gen MLM etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concret,care sunt beneficiile utilizarii acestui tip de produs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Doar placebo ... :)

 

Xeramic, asa cum ti-am validat contul, la fel o voi face sa-l si banez daca vad vreo urma de reclama (trec cu vederea posturile de mai sus care nu numai ca sunt Off Topic, dar si reclama mascata) in activitatea ta de un an de zile pana vei fi avansat la stadiul in care vei avea acces in ariile comerciale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule moderator,

ca sunt patimas cand vorbesc depre un produs pe care-l folosesc nu numai eu, e adevarat. Dar sa fiu acuzat ca fac reclama mascata, la asta nu m-am asteptat. sa ma iertati ca m-am bagat unde nu-mi fierbe oala si mai ales ca nu mi-am masurat cuvintele si elanul entuziast.

Imi cer scuze public tuturor celor pe care i-am deranjat intr-o forma sau alta cu boala mea " placebo ".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si asta la fel ca metabondu... site-uri dubioase, teste cu bile anti-frecare :P.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercand sa ma documentez putin asupra aditivilor am gasit ceva care ma depaseste:

"...care reduce frecarea precum si gradul mare de încărcare şi uzură bazat pe nanoparticule sferice din WS2 ( bisulfura de tungsten ) de formă anorganice. Spre deosebire de lubrifianţii convenţionali, care constau din alunecare de trombocite stratificate, NanoLub ®are structura sferica imbricata, ..."

 

Sper sa nu se considere reclama, pun si sursa textului:

http://www.procarbon.ro/nanolube

 

Cred ca se inscrie la categoria „sinergia faptelor și meandrele concretului”...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm.. interesant.. deci aditivii obisnuiti contin ceva sange.. de aia sunt asa buni. in organism, trombocitele opresc sangerarile.. dar in aditivi ce fac? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand spui cuvantul nano (sau metale scumpe) ai incheiat subiectul si realizezi ca e reclama ca la teleshoping... idiferent despre ce fel de aditivi vorbim sau orice altceva in domeniul auto in acest secol

 

s-a pomenit de tehnologia nano in primul post al dansului din aceasta cauza am considerat inutila documentarea si nu din cauza ca nu cred in aditivi, cum spunea si colegul Moog daca cineva poate demonstra realist un lucru atunci sunt dispus sa-mi schimb si eu parerea, dar cand spunem cuvinte mari sa penetram pe piata eu o consider inselaciune

 

intr-adevar acum cativa ani dupa descoperirea publicului larg a tehnoligiei teflonului, a fost o explozie in utilizarea lui, atat de agresiv era folosita reclama lui, ce ne-a lipsit a fost mancarea cu teflon in rest cred ca le-am avut toate, mai recent s-a folosit litera " i " in fata oricarui produs pentru a il innobila... si exemplele pot continua

 

ce vreau eu sa spun e ca cel mai sanatos e uzul normalului si al decentei in orice si ca miracole nu exista

 

recent un prieten epata, sau cel putin incerca... prin povestea nemuritoare sa-si bage in motor (LUPO) la schimb doar aditiv dinasta miraculos, chiar metabond parca... fiindca am mai auzit povestea, e veche... cica merge motoru ca nou si nu simte forja si poate nici nu mai trebuie schimbat, un fel de life fill ca si la cutiile de viteza... cred si eu ca motorul ala nu va mai apuca un schimb daca cineva are atata "curaj", sper doar ca l-am salvat pe om de la o nenorocire, desi a facut el ce a facut si pana la urma la schimbul de ulei a bagat de MB OEM... macar e ulei... :P

 

Doamne ajuta !

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca tehnologia teflonului este depasita de cea a ceramicii, iar mai nou se foloseste cea pe baza da Wolfram.

Daca e nevoie repet - folosesc NANO care ii da ceata de departe la Metabond.

 

 

 

Salut!
Nu stiu exact ce ai inteles tu, dar si Metabond foloseste tot ceramica. Pana acum se foloseau microparticule ceramice, iar nu de mult s-a trecut la noua generatie de produse ( ECO, TRUCK, etc..) la care este folosita tehnologia NANO....Deci...cum ii da fum la Metabond?
P.S. Nu ma intelege gresit, te rog! Nu zic ca nu e bun produsul de care vorbesti tu, poate chiar mai bun decat Metabond (nu am folosit, deci nu stiu), insa afirmatia ta nu a fost tocmai corecta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Salut, am bagat si eu la schimbul trecut Metabond Gold in uleiul de motor, vreau sa zic ca aveam un stres maxim...Dar am zis ca mai rau decat sa mi se caleze motorul nu are ce sa se intample. Au trecut de atunci 15000 km si se pare ca nu am patit nimic rau dar nici nu am observat vreo imbunatatire, poate o fi fost poate nu, in fine... nu am observat nimic diferit in comportamentul masinii.

Testul pe care va trebui sa-l treaca va fi in momentul cand voi da baia de ulei jos si capacul de la culbutori pt. curatare suplimentara de namol si alti balauri. Atunci voi vedea daca si ce fel de depuneri s-au creat in motor. Pana atunci..fingers cross.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ai termen de comparatie anterior la acest motor ? adica l-ai mai vazut desfacut ? sau doar ai tras cu ochiul la gaura de umplere din capac chiulasa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am bagat si eu la schimbul trecut Metabond Gold in uleiul de motor, vreau sa zic ca aveam un stres maxim...Dar am zis ca mai rau decat sa mi se caleze motorul nu are ce sa se intample. Au trecut de atunci 15000 km si se pare ca nu am patit nimic rau dar nici nu am observat vreo imbunatatire, poate o fi fost poate nu, in fine... nu am observat nimic diferit in comportamentul masinii.

Testul pe care va trebui sa-l treaca va fi in momentul cand voi da baia de ulei jos si capacul de la culbutori pt. curatare suplimentara de namol si alti balauri. Atunci voi vedea daca si ce fel de depuneri s-au creat in motor. Pana atunci..fingers cross.

Salut. Ceea ce vei vedea cand o sa desfaci motorul este un luciu pe unele suprafete, pe care daca vei incerca sa il zgarii cu ceva, o sa vezi ca e ca si cand ai incerca sa zgarii o sticla sau oglinda.

 Despre faptul ca nu ai simtit o imbunatatire pot sa iti spun ca poate fi din cauza ca motorul era ok si atunci aditivul nu a facut decat sa previna unele probleme care puteau interveni in timp. Metabondul este preventiv (recomandat) dar si curativ in UNELE cazuri. 

Dar pentru namol de ce nu folosesti un detergent de curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

La fiecare schimb de ulei am facut flush engine dar se pare ca nu este atat de puternic incat sa scoata toate depunerile.Nu stiu daca motorul e chiar asa murdar dar mi se pare o chestie importanta o astfel de curatare macar o data la 3-4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!