Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

Scuzati intrebarea

Dar care e radiatoru ala EGR?

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta. Noi nu-l avem.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu puteai sa imi zici de ce imi consuma antigel daca veneam la tine? ca am fost la nush cate service-uri si nu au stiut.

regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se poate sa-ti spuna. Intai verifica daca sunt pierdri pe la garnitura de chiulasa si apoi elimina din ce in ce mai multe posibilitati. La service-uri nu te rezolva intotdeauna pentru ca nu e ECONOMIC. De ce sa piarda cu tine 2 zile pentru bani putini cand poate sa faca 8 revizii. Cred ca si tu, daca esti hotarat, cu forumul in fata, poti sa iti dai un raspuns probabil intr-o saptamana maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore, nu era mistocareala la adresa ta. Ma amuzam de situatie.

Dar revenind ontopic, te-ar consola cu ceva daca ti-as spune ca eu testam si racitorul inainte de a schimba motorul?

E ca si cand ai ulei in antigel. "Marii" mecanici automat spun ca e arsa garnitura. Practic primul de verificat e racitorul de ulei (termoflotul).

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, pot sa spun ca am noroc ca un mecanic mi-a sugerat si acest defect posibil si anume "radiatorul EGR". E adevarat ca de trei ani nu s-a agravat fenomenul, dar este stresant sa sti ca nu te poti baza pe masina ta la un drum mai lung. O sa incerc sa scot din circuitul de racire acest radiator (bypass)si sa vad daca se mai duce antigelul. Cred ca nu se intampla nimic motorului daca altele nici nu au acest radiator. E de retinut patania lui Jeunderscore pentru acest post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica scufundat in apa si incercat cu presiune de aer, dupa ce il demontezi.

In caz ca e defect, e posibil sa il poti si suda, poti si circula fara el. Cum motoarele Euro3 trec ITP-ul si fara catalizator, si al tau va trece fara racitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal baeti,am tot rasfoit aceasta sectiune si nu prea mi-am regasit problema in ea,am un passat din 2002 cod motor AVB ,in ianuarie cand l-am cumparat am completat la antigel cu 200 ml ,de fiecare data cand verificam nivelul la ulei ma uitam si la antigel care a ramas nemiscat,pana cand,de pasti am facut un drum mai lung de vreo 400 km la munte,nu am semnalat nimic,ieri mi sa aprins martorul de nivel apa in bord,am deschis capota si mai era cam 5 cm de antigel in vas,am completat cu 500 ml antigel si apa distilata,mentionez ca am acel zgomot de apa care curge la robinet in bord,iar vasul este foarte putin inchis la culoare,ulei nu am in antigel,iar pe toba nu scoate nici un gram de fum,nivelul la ulei pe joja nu s-a marit si nici nu observ nicio scurgere din motor pe la vre-un colier sau furtun.Astept un raspuns si poate imi recomandati un mecanic bun in iasi.Ms anticipat.Am sa revin cu o poza cu vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

croccifixio

Garnitura chiulasa se numeste problema ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am scos din circuitul lichidului de racire coolerul EGR dar pierderile de antigel au continuat. Mai mult, motorul a iceput sa trepideze la ralanti si sa nu mai raspunda la accelerare in sensul ca atunci cand apasam pedala mai tare, in special in viteza a 3-a si a 4-a, motorul trepida de parca nu avea turatia necesara schimbarii treptei de viteza si mergea in suturi o perioada dupa care isi revenea. Fenomenele erau mai puternice dupa ce motorul atingea temperatura de 90 grade, la rece era mai linistit, in special la ralanti. Am facut o scanare cu vag-com si mi-a dat "misfire" pe cilindrul 1, deci ori probleme la injector, ori lipsa compresie. Am fost la trei mecanici pentru a le cere parerea. Unul a dat verdictul injector dus dar nu se lega cu pierderea de antigel si cu mersul normal la rece, ceilalti au dat verdictul mai dureros: chiulasa fisurata.

Am fost informat ca acest tip de motor (BKD -2.0 TDI, 16V, 140cp) ce echipeaza masinile fabricate in perioada 2003-2005, a avut foarte des aceasta problema, fisura intre gauri, cam multe, adica 6 inghesuite pe o suprafata mica in capul cilindrului. Am intrebat daca nu ar putea fi numai garnitura ciupita in dreptul cilindrului 1 si mi s-a raspuns ca este metalica si nu prea se strica. Acum masina este in service si daca este vorba de chiulasa, va trebui sa iau una noua deoarece una de la dezmembrari ar putea avea acelasi defect, daca nu acum, poate mai tarziu. Am inteles ca cei de la VW-Audi au remediat situatia prin schimbarea materialului si a furnizorului chiulasei si acum ar fi ok. In acest caz, reparatia ma va costa probabil in jur de 1200E. Va voi tine la curent cu mersul lucrurilor si atentie celor ce au pe masina motor BKD si prezinta simptome asemanatoare, incepand cu pierderea lichidului de racire!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa este destul de scumpa poti incerca si la dezmembrai, chiulasa de BKD care merge fara probleme este cea care se termina in C sau poti folosi chiulasa de pe 2.0 TDI BMN de 170cp, acele chiulasa nu au avut probleme. La 1200euro gasesti un motor complet si cu un rulaj mic. Aceeasi problema cred ca o am si eu, masina mea porneste greu la rece, nu pierd antigel, dar pe un cilindru injectorul nou nout sta in parametrii prosti si mai am uneori si miss fire!

Numai succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am acceptat sa fie comandata o chiulasa noua. Am inteles ca vine echipata complet, mai putin injectoarele si bujiile. Asa, pot sa zic ca gasisem un motor sh de Skoda cu 800 euro, cica 66k rulati dar ce garantii pot avea ca e asa putin rulat sau ca nu are deja o hiba? Asa am macar garantie, parca 2 ani (sau macar 1) la piese si 6 luni la manopera. Apoi, daca mai pui si manopera, probabil ca tot pe la 1200 E ajungi. Asa a fost sa fie, ghinion. Masina are rulati 120k si ma intrebam daca sa schimb si bujiile incandescente, ca tot se umbla la ele. Oricum, voi verifica terminatia codului chiulasei. Sa auzim de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o nelamurire,am facut un drum de bucuresti-iasi in weekend si la dus mi-a luat aproape 2 litri de antigel si la intors am mai completat cu vreo 700 ml antigel,am fost azi la un mecanic si mi-a zis ca passatu de 1.9 tdi are garnitura de chiulasa metalica si ca nu se duce niciodata si ca ar fi chiulasa fisurata nu stiu ce sa mai cred.help me .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa. Garnitura nu se arde, precum cele din klingerit, dar poate totusi sa se oxideze si sa scape antigel. De asemenea si chiulasa poate avea aceeasi problema. Nu e sigur ca e fisurata. Se reface planeitatea si se monteaza cu o noua garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate la un motor ahf sa scape ulei pe la garnitura de chiulasa in partea stanga jos fata si spate cum te uiti la motor

Capacul de la culbutori a fost dat jos si verificat si nu scapa gram , pe la alte role nu se vede , deci ramane la chiulasa, e posibil?

multumesc

P.s. Cat a fost polca chiulasa noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos masina din service si pot sa spun ca sunt incantat de cum merge acum. Este complet revigorata. Probabil ca in acesti doi ani de cand am problema cu "consumul" de antigel, fisura de la cilindrul 1 si-a spus cuvantul si motorul a pierdut incet din putere pana cand a inceput sa faca urat de tot si sa ajunga la doctor. Distractia m-a costat 5200 lei in care au intrat: chiulasa noua completa cod 03g 103 264 FX (fara injectoare), garnitura, oringuri si pastilele din capul injectorului, prezoane noi, ulei si bineinteles manopera. Au mai fost efectuate cateva reparatii pe la o planetara (burduful), frane si nu mai stiu ca nu am un deviz clar. Am inteles ca chiulasa a fost cam 825 E.

Atentie deci pentru cei cu motor BKD fabricat pana prin 2007. Pierderile de antigel nedepistate in alte locuri se datoreaza in marea lor majoritate fisurarii chiulasei (proiectata prost)si nu garniturii de chiulasa. Cel putin asa mi s-a spus de catre cei de la service. Fisura nu se vede cu ochiul liber si nici nu a stat nimeni sa dea jos supapele de pe chiulasa, dar se vedea ca pistonul respectiv era mai curat, deci nu functiona sau era spalat cu antigel. Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema:pierd antigel,se face presiune prea mare in instalatie si ajunge sa fie data afara pe la vasul de expansiune.

1.am schimbat capacul la vasul de expansiune dar degeaba;

2.temperatura aratata de bord este de 90 grade si nu creste;

3.nu se vad bule in vasul de expansiune;

4.nu fierbe apa;

5.nu apare ulei in vasul de expansiune;

6.nu bolboroseste apa;

7.caldura merge fara nicio problema;

8.la esapament nu vad aburi/fum ;apa nu picura pe esapament;

9.la interior, nu exista umezeala;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, completeaza-ti profilul. Poate sa fie relevant si sa te ajutam mai usor - in functie de model, motorizare, etc. Cu notorul cald, pune pe cineva sa tina motorul accelerat. Tu scoate capacul de la vasul de expansiune si tine nasul deasupra vasului - verifica sa nu vina miros de gaze de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu in legatura cu o problema...Am avut fisurat radiatorul de racire....pierdeam cam 0.5L la 2000 km.Am hotarat sa folosesc solutia stop-leak de la wynn`s.Am bagat respectiva solute si de atunci au inceput problemele...pana atunci imi statea apa la mers normal la 88-89grade, chiar dupa adaugarea solutiei mi a crescut pana la 97 si am oprit ca sa se raceasca de 2 ori in aprox 4-5km.Dupa si a cam mai revenit la mers normal statea pe la 92 dar fata de cum era masian inainte nu era normal.(valorile astea le citeam de pe climatronic).

Am rulat motorul cu apa distlata ca sa se spele,am golit dar nici un rezulat..cu toate ca a iesit ceva mizerie.

Vazand ca nu am rezolvat nimic am schimbat termostatul,am facut un amestec nou de apa antigel,iarasi nimic...

Am constatat ca radiatorul e infundat,am schimbat si radiatorul de racire,tot nu am rezolvat problema....acum si daca o forjez mai mult de 94 nu urca,la mers normal 90-92,dar nu e ok.

Nu amesteca antigel cu ulei si invers,nu scoate fum albastru,nu scade lichidul in vas,nu face nici presiune pe furtunul ce iasa din motor si intra in radiator(cel fierbinte).

Pompa de apa invarte apa ,pt. ca daca scot furtunasul ce intra in vasul de expansiune si accelereaz la aprox 2000rpm scoate jet destul de puternic.

Dupa cunostintele mele nu cred ca am probleme la garnitura de chiulasa,am obs ca,cateodata se aude cum circula apa prin calorifer(dar asta se auzea si inainte de problema).

Nu mai am nici o idee....astept si parerile voastre

Multumesc!

p.s. toate astea au aparut dupa ce am adaugat sop-leak ul dupa vre o 2km.

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu te agiti ca ajunge la 94 de grade ? Valorile temperaturii lichidului de racire, afisate pe Engine si pe Instruments sunt egale ?

stop-leak e o porcarie, care infunda tot motorul. La toti le zic sa nu foloseasca asa ceva....mai bine remediezi problema decat sa-ti bati joc de motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am verificat cei 2 senzori de temp. dar aman2 erau fara depuneri,am verificat si cu vag-com,cand imi arata pe climatronic 92 pe vag e 91.8.

Ma agit pt. ca nici vara nu imi trecea de 90 doar la forja,si atunci nu mai mult de 94(asta vara la urcare pe serpentine cu masina plina).

Inainte sa bag respectiva solutie la mers normal aveam 88-89,acum am 90-92,doar la coborare imi scade la 88 dupa ceva vreme...

Astazi dupa ce se raceste motorul fac sa stea lichidul un pic peste minim(voi scoate un pic din vas).Voi urmari cateva zile sa vad daca scade,din cate stiu(am verificat de 2 ori dar mai verific) acum nu imi mai curge nicaierea.

Oare sa incerc o solutie de curatare pt. sistemul de racire?

Dupa ce am patit o cu stop-leak ul nu as mai baga altceva in afara de antigel si apa distilata.

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...pacat ca nu ai pus o intrebare, inainte sa bagi prostia aia de solutie.

Daca zici ca termostatul e bun, tot curat, nu ramane decat ca a gatuit un pic circuitul lichidului de racire din motor - bloc, chiulasa sau conducte. Astfel, incetineste un pic fluxul lichidului si se incalzeste un pic mai mult.

Ce solutii ai gasit pentru curatarea sistemului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2+2 are o solutie buna pt curatat si decalcificat instalatia..imi scapa numele,si mai sunt produse pe piata.Daca faci operatia trebuie scos antigelul din masina si umpluta instalatia cu apa,apoi lasat sa mearga si scos continutul rezultat din motor.Apoi se toarna antigelul sau se schimba tot antigelul.Solutia respectiva se foloseste la masinile mai vechi care au probleme cu instalatia de racire sau la masinile care au avut probleme cu termoflotul si apa sa amestecat cu ulei.

post-64586-0-13143200-1319109341_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am cumparat http://www.abroeurope.com/images/RADIATOR-FLUSH.jpg

Am facut astazi un drum de aporx 50 km majoritatea oras apa statea pe la 92-93,afara al forja tot asa.De scazut nu a scazut in vasul de expansiune.

Mai urmaresc fenomenul.....si in weekend poate fac curatarea

Multumesc pt. raspunsuri.Orice raspuns,mai ales testat e binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi din lipsa de ocupatie am desfacut radiatorul cel vechi....am scos aproape un pumn de noroi din el,avea cam jumatate din canale infundate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!