Jump to content

Cum am fost pacalit la cumpararea unui PASSAT


newworld

Recommended Posts

Am ramas impresionat

Am avut parte de o tura de informare ca la carte si consultanta de nota 10

Intr-adevar cand cumperi orice masina si mai ales cand dai si 13.000 euro pe ea (cum e cazul meu) trebuie verificata exact cum ai mentionat mai sus pentru a reduce pe cat posibil orice surpriza neplacuta, mai direct TZEAPA!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d-rive

    24

  • newworld

    18

  • andREI

    13

  • godoroja

    13

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cam asta ar fi de verificat, am luat asta de pe un alt forum , mi-am permis sa fac copy-paste pentru ca am vazut ce ai patit cu masina asta , daca ar citi toata lumea care vrea sa isi cumpere o masina

sebastian stefan

Aparatul care detecteaza imperfectiuni ale caroseriei nu masoara grosimea vopselei ci a chitului respectiv prezenta acestuia.Si daca detectati chit pe portiere,aripi dar nu si pe stalpi nu va impacientati multi ati patit sa zgariati mai profund masina fara sa fie afectat altceva.Analizati atent situatia.

Link to post
Share on other sites
Am ramas impresionat

Am avut parte de o tura de informare ca la carte si consultanta de nota 10

Intr-adevar cand cumperi orice masina si mai ales cand dai si 13.000 euro pe ea (cum e cazul meu) trebuie verificata exact cum ai mentionat mai sus pentru a reduce pe cat posibil orice surpriza neplacuta, mai direct TZEAPA!

Sper ca ti-a fost de folos , cu siguranta nu ai sa mai repeti trasnaia , ar fi bine sa inveti din toata treaba asta si imi pare foarte rau ca in Romania sunt oameni atat de neseriosi , din pacate e plin de asemenea specimene , chestia e ca pe forum ai sa ai parte de pareri dezinteresate si sincere , ai facut un lucru bun pentru ca ai ales sa intri in "gasca" vwforum , sa participi si la intalnirile forumistilor , sunt foarte multi oameni cu experienta si volum mare de cunostinte , nu ridic osanale nimanui dar asta e adevarul ca sunt oameni extraordinari si aici pe forum afli informatii care cu greu le poti obtine de la reprezentanta.

:) daca te incalzeste cu ceva ( glumesc) , astazi un var de-al meu a fost la reprezentanta IVAS din Galati , a uitat telefonul mobil in buzunarul de la scaunul soferului , in timpul reparatiei mecanicul care lucra la masina a vazut si el telefonul si l-a lasat acolo , altcineva insa a avut "grija" sa nu mai fie acolo telefonul mobil.

Maine am si eu revizie la masina , astazi tocmai imi spuneau cei de la IVAS ca nu am motive sa stau linga masina in timpul reviziei ca la ei nu se intampla niciodata nimic rau... iata ca acum am motive si e corect sa nu am incredere in ei, asa ca voi sta langa masina. Scuze de off.

Link to post
Share on other sites

Daca nu le poti face nimica macar du-te la intalnire si poate te mai ajuta baietii cu cate ceva sa afli mai multe si sa o repari cat mai usor ca totusi nu e de neglijat masina

ps: imi pare rau dar cam asa e peste tot prin autohousurile de la noi

Link to post
Share on other sites

Eu am luat masina mea nu de la vreun parc auto ci din targ de la samsar. Mi-am luat un mecanic cu mine (de incredere) si a luat-o la puricat, am mers cu ea vreo 30 km prin Bucuresti, a fost verificata indelung si am facut o afacere buna. A fost lovita, pe fata, pe spate, aripi etc. dar reparata bine si vopseaua are cel putin 5 ani si nu sunt probleme reale. Geometria ok, motor, cutie ok...

1. Nu as lua masina la mana intai nici batut

2. Nu ma feresc de o masina lovita, depinde cum a fost reparata.

Link to post
Share on other sites

andREi , explica-mi si mie punctul 1. :)

la punctul 2. , depinde cat de tare a fost lovita , stii si tu ca sudura pe caroserie... apare rugina destul de repede... sa nu-mi spui ca cineva in Ro repara masina , la caroserie ma refer cu maxima responsabilitate si profesionalism.

Link to post
Share on other sites

1. O masina noua este buna, proaspata, "virgina" etc. nu mai insir calitatile ca e evident. INSA

iegzista o iesplicatie:

a. Dai mult pe ea. Cu circa 50-70% mai mult decat pe aceeasi masina de 2 ani vechime (sa zicem)

b. Daca e model nou sufera de bolile copilariei (defecte de proiectare) ce sunt corectate dupa 1-2 ani de productie

c. CASCO mai scump

2. Am avut schimbat lonjeron si suporti motor dupa ce am adormit la volan (eram rupt de oboseala - de atunci nu mai am curaj sa conduc obosit) si am intrat in Buc intr-o Dacie la semafor suficient de puternic de am busit inca o (a doua) Dacie cu prima. Am avut schimbat cam totul pe fata + lonjeron + suporti motor deci nu a fost o reparatie de tipul : "a sarit vopseaua de pe bara, o chituim si revopsim".

Masina e dreapta, geometria e buna si culmea a fost facuta pe CASCO la Midocar (care au tinichigerie f. buna, mecanica de kko)

Link to post
Share on other sites

De acord cu tine in general dar trebuia sa treci ca dezavantaje si ca e posibil sa patesti ce a patit colegul nostru de forum si atunci... m-as mai gandi. Daca tu o cumperi la 2 ani vechime e foarte posibil ca acea masina sa fie model nou si sa sufere de bolile copilariei :)

E drept ca platesti mult daca e noua dar riscul este 0 (zero) sa iei taca... acum depinde de prioritatile sau posibilitatile fiecaruia , eu unul prefer noua chiar daca as putea in loc de Golf nou sa imi iau Passat sh intr-o echipare net superioara.

Repet ai dreptate cu multe chestii care le-ai zis , chestia e ca depinde din ce unghi privesti problema :D

Link to post
Share on other sites

Stiu, si tu ai dreptate cu unghiul de vedere si bugetul. Eu aveam 7000$ la dispozitie. Si am luat masina la 6200$ cu 7 ani vechime (in 2001) si asta echivala cu 4800 EUR ceea ce e mai ieftin ca un (S)Logan... :)

Daca as avea 2000 EUR / luna as lua repede un Golf 5 GT TDI (2.0 TDI 170CP). Da' n-am nici macar 1000 EUR / luna... asa ca stau calm.

Link to post
Share on other sites
La cumparat masinile sh e cam ca la femei: adevaratele defecte se vad dupa un timp. :)

Varianta care o stiu eu, e urmatoarea: "Femeile sunt ca masinile SH, niciodata nu poti sa estimezi exact cati 'km' au la bord si ce s-a 'lucrat' pe ele". Bineinteles ca sunt si exceptii...care intaresc regula mai mult sau mai putin... :D

@rvf_rachiteanu

Nu vreau sa mai pun sare pe rana, ai fost inselat si asta e mai mult decat a fi ghinionist.

Nu stiu cum ai putea sa rezolvi legal problema, mai ales ca ai semnat ca stiai ca masina a fost lovita iar de aici pot proveni o multime de vicii ascunse ale masinii.

Ma mira faptul ca un ex-posesor de Mercedes W124 (una dintre cele mai bune masini ce s-au fabricat in lumea asta) da 13000€ pe un Passat benzinar de 1.6 fie el din 2005, mai ales stiind ca a fost si lovit.

La 13000€ aveai o multime de optiuni BUNE chiar si masini noi, nu mai vorbesc de SH.

Probabil tu ai luat masina pentru anul de fabricatie si pentru faptul ca are AC.

In fine, ce merita sa faci tu in o astfel de situatie ar fi sa vinzi masina fara a mai investi bani in repararea ei, cu problemele la vedere. Cu siguranta vei iesi mai ieftin.

Iar data viitoare, da valoare banilor tai cumparand ceva nou sau o ocazie in care poti sa ai mai multa incredere (o masina lovita pentru mine inseamna un mare MINUS pentru ca eu am lovit o masina de un autobuz de x tone, nefiind vina mea deci stiu ce inseamna o masina lovita).

Link to post
Share on other sites

da , n-ai mentionat ca ai semnat ca stiai ca e accidentata. Aia au pus asta in contract special. N-ai ce sa le mai faci acum. Daca nu era asta ii ardeai ...........

Link to post
Share on other sites

Foarte bine Dl CristiRenault expuse cateva dintre precautiile pe care trebuie sa le iei la achizitionarea unei masini SH .

As mai avea si eu niste completari. Inainte sa sui masina pe rampa , fa-i un drive test si vezi daca nu se aud zgomote pe dedesubt( batai , scartaituri , pocnete , etc.).Acest lucru deoarece tolerantele de montaj ale componentelor de suspensie si directie sunt foarte mici iar strangerile foarte puternie , si din acest motiv poti sa nu observi anumite jocuri la controlul pe rampa .

Cel mai evident lucru dupa parerea mea la inspectia vopselei este inspectia compartimentului motor . De regula , motorul ar trebui sa fie jegos si murdar in ton cu vopseaua . Dar daca vopseaua ti se pare mai stralucitoare decat este motorul ar putea fi un semn ca masina a fost accidentata .

Treaba asta cu accidentele este cu dus si intors . O masina reconstruita dupa o dauna totala te poate tine mult timp dupa aceea daca este reparata profesionist si cu piese de calitate . Dar in aceeasi masura poate sa inceapa sa rugineasca , sau sa se desprinda piese de caroserie , sau sa sara vopseaua sau multe altele . Conteaza deci foarte mult si unde s-a reparat masina . Exista niste service-uri calumea care intr-adevar poti sa spui ca sunt profesioniste .Dar marea majoritate sunt niste cazanarii . Daca poti afla unde s-a reparat masina si afli ca de fapt este un service de cartier de 2 lei las-o moale .

Cand te duci sa iti cumperi SH cauta si tu un dealer care are cat de cat un renume si care - atentie !!- iti ofera o minima GARANTIE scrisa . Cei care dau garantie nu cred ca sunt atat de prosti incat sa vinda masini defecte pentru care sa plateasca ulterior . Cunosc eu un caz cu un nene cu o Skoda Octavia , care , dupa ce si-a luat masina de la un astfel de dealer , i-a schimbat turbina . Evident , dealerul a platit toata factura .

O alta treaba - kilometri dati inapoi . In general daca o masina este adusa din Vest , trebuie sa fii circumspect . Nu iti aduce nimeni o masina de acolo cu 8000 euro si sa o vanda cu 8500 . Va dati seama ca ar pierde baietii bani la greu . Si aduc masini din parcuri reci care stau de ani de zile acolo si le avand aici ca fiind aproape noi . De regula , pe la aia pe acolo , rulajul mediu al unei masini - in Germania sa zicem - este cam de 30.000 pana la 50.000 km pe an . Adica daca vine cineva cu un Audi A4 din 2001 si zice ca are 35.000 km la bord - masina adusa din Germania dom'le - va dati seama ca glumeste . Poate 235.000 la bord . Tehnica asta prinde la cei mai putin priceputi in ale masinilor .Asa ca mare atentie .

Opinia mea - personala de altfel - este ca mai degraba as da un avans consistent pentru o masina noua si sa platesc rate lunare . Si Logan sau Nubira poate sa fie , nu conteaza . Eu fac parte din categoria acelora care sunt de parere ca o masina noua din showroom este cea mai buna afacere .

Ii respect totusi si pe cei care le cumpara SH . Si ii inteleg pe buna dreptate .

Link to post
Share on other sites

cu atat te pot ajuta si eu:

CORNELIUS COMPANY '97 COM IMPEX SRL

Sediu :STR. AGATHA BIRSESCU nr. 18 bloc V30B sc. 2 etaj 4 ap. 37 sector 3 cod postal 0

C.U.I. / Cod fiscal :-9545052

Cod SIRUES :403578462

Telefon :

Fax :

Data ultimei inregistrari la RC :15-11-2005

Date despre capitalul social

Capital social subscris (total RON) :200.00

Capital varsat (total RON):200.00

Nu are participare straina la capital

Obiecte de activitate declarate:

- principale:

5119 Intermedieri in comertul cu produse diverse

- secundare:

5010 Comert cu autovehicule

7414 Activitati de consultanta pentru afaceri si management

7430 Activitati de testari si analize tehnice

6321 Alte activitati anexe transporturilor terestre

Date despre asociati:

- persoane fizice

1) Nume:POP CRISTIAN DANIEL

Cod numeric personal:1700608416015

Act identitate:CI/RD /444684 /SPCEP S1 BIROUL NR 3/18.10.2005

Localitate :BUCURESTI SECTORUL 1

Judet :Municipiul Bucuresti

Cetatenie :romana

Domiciliu :ROMANIA

Data nasterii :08-06-1970

Locul nasterii :BUCURESTI

Adresa :Calea GRIVITEI nr. 139 etaj 5 ap. 81 sector 1 cod postal 0

Total aport :200.00 RON.

Nr. total actiuni / parti sociale :20

Procent beneficii si pierderi :100 %

Nu are asociati persoane juridice

Nu are asociati tip lista

Date despre administratori / lichidatori / cenzori

1) Nume: POP CRISTIAN DANIEL

Cod numeric personal:1700608416015

Judet :Municipiul Bucuresti

Cetatenie :romana

Domiciliu :ROMANIA

Localitate: BUCURESTI SECTORUL 1

Adresa: Calea GRIVITEI nr. 139 etaj 5 ap. 81

Puteri: DEPLINE

Calitate / Functie:administrator / nespecificata

Data nasterii: 08-06-1970

Locul nasterii:BUCURESTI

Data numirii: 03-11-2005

Durata mandat: nelimitata.

Nu are administratori / cenzori persoane juridice

Nu are sucursale / subunitati

Date despre sedii secundare

1) Denumire:Punct de lucru

Dovada sediu :Nr. 6588 din data 30.03.1995

Perioada valabilitate :nespecificata.

Adresa:BUCURESTI SECTORUL 1, Str. GRIGORE GAFENCU nr. 77, jud.Municipiul Bucuresti, ROMANIA

Date de bilant 2005:

Cifra de afaceri:0.00 RON

Nr. salariati:0

Profit brut:0.00 RON

Date de bilant 2004:

Cifra de afaceri:1200.00 mii ROL

Nr. salariati:0

Profit brut:0.00 mii ROL

Date de bilant 2003:

Cifra de afaceri:12200.00 mii ROL

Nr. salariati:0

Profit brut:1591.00 mii ROL

ACU AI DATELE COMPLETE....FA O INSCRIERE ONLINE LA:

http://www.anpc.ro/anpcro/index.php

macar ii poti ajuta pe urmatorii...care trec pe acolo

Link to post
Share on other sites

Daca nu te-au pus sa semnezi explicit toate problemele (mai pe scurt nu ti-au fost aduse la cunostinta) e clar tzeapa. Daca ai semnat radiator spart, AC nu functioneaza, piese lipsa, pagube pe sub masina, supape stricate atunci e clar ca este vorba de tzeapa si tre' sa te duci peste ei cu ANPC si avacat urgent. Daca te duci la Porsche cu o masina in perfecta stare si 2-3 julituri tot iti fac o factura de 20 milioane. La masina ta (numai din descrieri se strang 80-100 mil). Nu te lasa intimidat pe banii tai. O constatere profesionist facuta + facturi de reparatii adunate de tine + ANPC + avocat.

Daca masina nu a fost urcata pe rampa nu aveai cum sa stii ce e pe dedesupt. Daca nici ei nu te-au anuntat e clar ca produsul nu a fost prezentat corect. Cere banii pe masina + cheltuielile tale cu reparatiile.

Edited by MOTANUL
Link to post
Share on other sites

Eu te pot ajuta cu sfaturi si recomandari pt o casa de avocatura cu renume ce iti poate garanta sau nu, dupa studierea documentelor, sansele unui proces.

Link to post
Share on other sites

cam are dreptate MOTANUL , poate ai vreo ruda avocat sau ceva sa te consilieze despre ce se mai poate face , ar fi bine sa faci la masina o expertiza la PoRo cu cele mai mici detalii... macar incearca sa salvezi ce mai e de salvat, sunt o gramada de lucruri care nu au legatura cu faptul ca masina afost avariata. Chiar daca a fost avariata , unde scrie ca nu trebuie sa fie corespunzatoare ...

Link to post
Share on other sites

reveniti-va. Omul a semnat ca stie ca a fost accidentata. Nu scrie ca a fost accidentata la roata. Zice doar accidentata. Asta poate insemna si ca a fost rupta in 2...orice....

Link to post
Share on other sites

Accidentata e una, rupta in 2 e alta. Apoi de dupa acea "accidentare" a fost reparata, nu ? Respectivii au vandut-o reparata si nu "accidentata" -> nu trebuia sa prezinte vici ascunse.

Oricum, cel mai bun sfat de pana acum, in situatia data a fost sa mergi cu toate actele (pastreaza originalele sau un set de copii) la un avocat bun, dar realmente bun. F. cunoscut nu inseamna automat bun. Si incercati pe cale juridica, legala recuperarea prejudiciului. Nu lasa treaba asa, ca daca reusesti sa rezolvi chestiunea scapi de teapa.

Oricum pe viitor, daca vei mai alege s.h. vreodata, sa tii cont de cele scrise in acest topic (si nu numai), si inca ceva (amical, prieteneste spus) nu te intinde mai mult decat ai plapuma, nu mai crede in diverse miraje. Cand cumperi o masina, noua sau sh, exceptand problema costurilor de achizitie, pune-ti problema daca iti vei permite ulterior costurile de intretinere si exploatare. O masina care a costat mult de noua, si dupa 4 ani tot destul de scump se va intretine. Si de multe ori nu merita.

Bafta si sa reusesti sa scapi de problemele astea.

Edited by Aer Curat
Link to post
Share on other sites

Tin totusi sa cred ca rvf_rachiteanu nu se pricepea destul si cred ca totusi trebuia sa aduca un mecanic cu el cand a cumparat masina.Eu am vazut passat din 2004 masina avea 2 luni de zile fusese rasturnata si refacuta.Avea 3000 de km si era full option.Sau bagat 13 kg de chit in ea deci era toata imbracata.Dupa vopsitorie si reasamblare masina arata de parca nu patise nimic si pentru un ochi foarte experimentat.Nu cred ca se mai poate face nimic acum singura solutie fiind vanzarea ei.Pana la urma ei nu iau bagat mana in buzunar sa-l oblige sa-i ia masina.Asa sunt samsarii incearca cu orice pret sa-si vanda marfa.Nu vreau sa iau apararea niciunei parti dar greseala e deja facuta si in mare parte nu cred ca merita sa se chinuie sa-i dea in judecata pentru ca sunt cheltuieli in plus.Mai bine incearca sa vinzi masina.Asta e pierzi ceva din aia 13000 dar nu-i pierzi pe toti

Link to post
Share on other sites

VICII ASCUNSE ? desemneaza in mod generic defectele sau deficientele calitative ale bunului vandut, inchiriat, sau ale lucrarilor executate, care, existand in momentul predarii bunului nu au fost cunoscute de catre dobanditor si nici nu puteau fi descoperite de el prin mijloacele obisnuite de verificare sau receptie si care fac ca bunul sa nu poata fi intrebuintat conform destinatiei sale ori ii micsoreaza posibilitatile de intrebuintare in asa masura incat se poate presupune ca dobanditorul n-ar fi contractat sau n-ar fi consimtit sa plateasca pretul contractual stabilit daca l-ar fi cunoscut.

Poate te ajuta sa intelegi mai bine ce poti sa faci.....

Parerea mea - avocat si alte alea (reclamatii, etc) si dat la cap la samsarii aia. In alta tara erau dupa gratii deja. Si din cate stiu eu fiind parc auto tre sa-ti dea garantie min 6 luni, dar aici nu is sigur. Ma interesez si te anunt.

P.S. Dragi colegi, important e sa-l ajutam sa rezolve problema in care a intrat, nu sa-i dam si noi cu capu'n gura, nu ?

Edited by maxu
Link to post
Share on other sites

parerea mea e ca trebuie facuta o expertiza "suparata" ca sa se vada daca nu cumva aceasta masina nu este conforma cu normele de siguranta rutiera , atunci ar fi cu adevarat o problema grava ... sunt de acord ca trebuie ajutat , din pacate doar cu sfaturi din partea mea , daca sunteti careva avocat si va pricepeti ajutati omul ca ma simt si eu pacalit cand vad ce a patit , e drept e si vina lui , dar a gresit si totusi nu a cumparat masina din targ...

Link to post
Share on other sites

Singurul lucru care se poate face in ajutorul colegului nostru este ca trebuie sa-si caute urgent un bun avocat care eventual a mai avut astfel de spete. Acest avocat trebuie sa consulte contractul de vanzare-cumparare si sa scoata in evidenta toate neconcordantele dintre defectele mentionate in contract si cele reale de pe masina (care reies dupa o evaluare a unui expert tehnic auto autorizat de catre instante).

Cu expertiza acestuia si contract se deschide actiune in justitie.

Altceva nu se mai poate face in acest moment.

Link to post
Share on other sites

In primul rand imi place sa vad ca ne ajutam tare mult unul pe altul iar in al doilea rand cred ca ideia lui cristirenault (ultima) e una buna. Sper sa reusesti sa rezolvi, desi mafia e mare si iti va fi greu, mai ales daca zici ca sunt ceva pilosi.

Si eu am cumparat masina seara si i-am dat doar o cheie. Bine se intampla in Germania si am avut incredere. Masina nu a avut probleme majore in aproape 2 ani, dar am schimbat ceva consumabile - de acum m-as uita si eu mai mult la masina cand o cumpar, chiar daca din De, avand in vedere masina mea si pataniile altora. Multi nu au incercat masina (prieteni de ai mei) si nu au avut probleme - cum iti e norocul. De aceea sa nu credeti ca incurajez ca atunci cand iei o masina Sh nu trebuie verificata.

ATENTIE !!! Un prieten a luat o masina germana de la un parc din Bistrita si a bagat vreo 5000RON in ea si tot avea probleme masina. Norocul sau ca masina era in garantie 6 luni si a dat-o inapoi (punand piciorul in prag), a mai platit diferenta si a luat o alta marca in loc. L-a pus proprietarul parcului sa semneze ca nu mai are nici un fel de pretentii la garantie (a dus masina totusi la un tester) si cu aceasta nu a avut probleme.

Link to post
Share on other sites

Alt ex, tot din Bn (ce dreq, aici o fi ii patria lor :D) BMW 530 D, beton, full, rupe masina.... dar are o roata din spate mai in interior cu 1 cm si ceva.... oare asa e modelul ???

Morala - VERIFICATI MASINA SERIOS inainte de a da banii. Nu va jucati cu banii vostri, ca s-ar putea sa va jucati cu viata voastra si a celor dragi voua.

P.S. Eu cred ca orice avocat poate demonstra si la al mai talamb judecator ca ala l-o dus de nas, chiar daca a semnat ca masina e lovita. Cine ar da atatia bani stiind ca masina va avea probleme ????? Hai sa fim seriosi.

P.S.2. Iara ajungem la discuti de genul masina eftina si buna - nu exista, dar tot cautam, masina de la batranelu din garaj, etc... Masina e o loterie, si de noua poti sa ai probleme cu ea, daramite SH; proprietarul anterior poata sa nu fi avut nici o problema cu ea, sa o fi intretinut-o ca pe o printesa, si la tine sa inceapa sa pice pe capete.

Link to post
Share on other sites

E clar ca ar fi de preferat sa faca verificarile inainte. Dara asta nu inseamna ca daca nu te pricepi tre sa inghiti orice. Exista o limita. Una e sa te anunte ca are o aripa indoita si alta e sa ai cutia de viteza lipita cu poxipol !!!!

Acum depinde cit timp ia luat noului proprietar sa faca aceasta constatare... ca masina lui nu este ce pare;

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri