Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Salutare

...

Salut

In principiu nu trebuie sa-ti faci prea multe probleme - este din cauza benzinei. Si eu am patit ceva asemanator acum vreo 2 luni (numai ca eu nu am mai putut folosii masina vreo 12 ore) , am sunat la service si mi-au zis : devina este benzina !

A doua zi masina a inceput sa mearga normal (fara sa-i fac nimic) dar martorul de la bord s-a stins abia cupa cateva zile . Incearca sa mergi mai turat cu ea (4.000 - 4.500 ture) pt o perioada mai scurta si la prima alimentare pune benzina de 98. S-ar putea ca abia dupa prima alimentare sa se stinga martorul de bord !

Arla, te rog sa citesti regulamentul forumului: nu este tolerata folosirea citatelor (QUOTE) din postul anterior. Te rog sa ai grija pe viitor. Multumesc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ceea ce vreau eu sa postez cred ca e o eroare de proiectare la Fabia. La mers in coloana am franat de la vreo 50 km/h si m-am lovit de cel din fata. Viteza la impact cred ca o fi fost vreo 20 km/h pentru ca airbag-urile nu s-au deschis. Si urmarea impactului: capota s-a indoit nitel in partea din fata, dar cu colturile a fisurat parbrizul, si in stanga si in dreapta :D :D

Poate gresesc, dar asa se proiecteaza o masina, sa schimbi parbrizul la un impact aproape puternic ? :)

post-25351-1216836563_thumb.jpg

Modificat de gicaskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Halal greseala de proiectare :) Pune cauciucuri de vara si vei frana mai bine si mai repede. Cand se proiecteaza o masina se gandesc cum sa iti protejeze tie capul si ce mai e sub el (maini, picioare, organe) decat parbriz sau faruri :D Repar-o iute ca e pacat sa stea asa trista :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare de proiectare ca masina s-a "imbotit" pentru a disipa energia rezultata in urma impactului ??? :)

Wow, tu pe ce lume traiesti ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu era nici o viata de salvat la 20 km/h :) Daca voua vi se pare o chestie avansata sa se sparga parbrizul de la atat...

Modificat de gicaskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loviturile pe care le poate incasa o masina sunt de infinite tipuri, in functie de multi factori. Mi se pare normal ca unui constructor sa-i pese mai mult de siguranta ocupantilor decit de siguranta tablei si a geamurilor... De aia s-a inventat CASCO... Si mergi si tu vara cu o pereche de cauciucuri normale, iti poti lua SH-uri ieftine si bune daca nu ai bani sa iei unele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: si eu am patit-o in oras, tot vreo 50KMh aveam cand cel din fata mea a inghetat rotle (avea ABS) , am inghetat si eu rotile si..... BUFFF ! Masina s-a indoit putin dar nimeni nu a patit nimic (fetita mea care pe vremea aceea avea 2 anisori, statea in spate fara centura de siguranta . Oricum, urmatoarea masina sigur va avea ABS !! Itradevar se indoaie cam usor partea din fata dar sunt sigur ca este spre binele pasagerilor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Intotdeauna "prindeti" si pasagerii din spate in centuri de siguranta inclusiv mai ales copiii ( exista sisteme speciale de fixare pt cei mici )

2. Nu fac aluzie la nimeni dar ma enerveaza "dobitocii" care se baga foarte aproape in spatele meu si nu pastreaza distanta corespunzatoare de frinare,caci am fost nevoit de multe ori sa nu opresc la treceri de pietoni de ex pentru a-mi "salva" tabla...iar in afara oraselor e si mai periculos.

Sfaturi:

- priviti in oglinda permanent pentru a va "feri" astfel de probleme

- pastrati intotdeauna o distanta care sa va permita oprirea in siguranta in cazul in care autovehiculul din fata se opreste brusc deoarece nu vezi de obicei peste masina din fata si nu stii ce se poate intimpla ( a se vedea recentele tamponari in serie de pe A2 unde alergau cu peste 100 km/h si distanta de citiva metrii intre ei...! )

3. Nu se poate considera o greseala de proiectare lovirea parbrizului de capota caci functia ei nu este de preluare a impactului ci de protejare pentru pasageri asa cum e scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca masina se indoaie ca sa protejeze pasagerii, dar cred ca la o masina mai scumpa :D constructorii mai prevad ceva puncte de indoire sau alte amanunte. De ex daca capota mai avea o linie de indoire pe la jumatate cred ca parbrizul era salvat. Eh, asta e :)

Deci cu roti tip All Weather franez pe distanta mai mare, am retinut, merci. Ca tot e masina in service am sa cer si un test de frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o fabia 2006 si am inceput sa am probleme cu inchiderea usilor. trebuie trantite mai tare pt a se inchide. Unii spun ca-i de la chederele care saau rigidizat. Ce-i de facut. HELP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai mai baieti chiar nu are nimeni idee de aceasta problema?

Unde as putea gasi informatii legate de balamalele de la fabia 2006?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu era nici o viata de salvat la 20 km/h :lol: Daca voua vi se pare o chestie avansata sa se sparga parbrizul de la atat...

Sincer, nu te supara pe mine, dar la 20 la ora cred ca n-avea mare lucru masina. Presupun ca ai avut ceva mai mult.

Oricum airbagurile trebuiau sa se deschida. Sa ne spui cat a costat reparatia.

Bafta!

hai mai baieti chiar nu are nimeni idee de aceasta problema?

Unde as putea gasi informatii legate de balamalele de la fabia 2006?

Incearca sa ungi opritorul dintre cele doua balamale, in mod normal la o masina de 2 ani n-ar trebui sa fie probleme la balamale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu te supara pe mine, dar la 20 la ora cred ca n-avea mare lucru masina. Presupun ca ai avut ceva mai mult.

Oricum airbagurile trebuiau sa se deschida.

Pai eu aveam vreo 50 km/h si atat aproximex ca a fost viteza la impact, vreo 20 km/h :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine totusi ca n-ai patit nimic si ca nu trebuie sa inlocuiesti niciun airbag + manopera de rigoare.

Eu n-am decat unul la masinutza mea, pentru mine sfanta (si purtata tot timpul) e centura.

Poate ca masina din fatza, cea lovita de tine, era mai inalta iar cea mai afectata a fost capota. Asase explixa de ce nu s-au deschis airbag-urile pt. ca viteza n-a fost mare dar shocul a fost preluat doar de capota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut si mie o problema, daca pot sa-i zic asa. La treceri peste denivelari / gropi / damburi - se aude un fel de torsiune sau miscare f discreta dinspre usa dreapta (nu se zgaltaie sau misca, precum ar fi deschisa, se inchide perfect). La drum lung, pe asfalt de bun simt, fara gropi si alte treburi nu se aude nimic .. dar pe drum mai prost, se aude destul de enervant.

Ma gandeam ca o fi de la balamale, dar m-am uitat si spatiile sunt acoperite de aripa fata, asadar nu as putea strange eu ... m-as duce la un service Skoda, dar mi-e ca nu-si dau seama exact si imi iau banii fara rost, fara sa repare.

Are cineva idee despre situatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.9 tdi 101 cp sint aceleasi probleme cu manunchiul de fire de sub baterie????parca am scos bateria si carcasa bateriei(ocazie cu care am verificat si la nivel la servo:) ) sa ma uit anul trecut si nu era nici un manunchi pe acolo :)

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anybody .. n-are nimeni "tensiune" la usa dreapta cand trece pe denivelari .. sau idee ce o fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce ai tu acolo, dar eu am avut de vreo doua ori astfel de probleme. Zgomotul venea din zona stalpilor B(intre usi). Problema cunoscuta zic meseriasii. N-ai ce face. Zgomotul este produs de inelul prins in stalpul masinii pe care joaca inchizatoarea din usa, la denivelari. Daca masina ar fi mai rigida (mai mare, mai solida) nu s-ar intampla asa ceva. Prima dat nu mi-am dat seama de unde vine , ce se intampla. Cred ca masina se inmuiase(copsese) bine la soare, dupa 50 km s-a asezat bine la drum lung si nu a mai facut de atunci. Sper sa nu mai faca... Teoretic exista reglaje care se pot face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

soory daca pun aiurea intrebarea :) :( am fabia 1...am skimbat senzorul presiune ulei pt k se aprindea...odata la 2-3 zile...dupa skimbare senzor, problema persista...sa-mi fac griji mari sau sa fac un skimb de ulei cum mi-a recomandat mecanicul :blink: :( :unsure: :( :8:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soory daca pun aiurea intrebarea :) :lol: am fabia 1...am skimbat senzorul presiune ulei pt k se aprindea...odata la 2-3 zile...dupa skimbare senzor, problema persista...sa-mi fac griji mari sau sa fac un skimb de ulei cum mi-a recomandat mecanicul :lol: :lol: :cheers: :( :P

pai...ar trebui sa mergi la un service....unde,iti pot masura presiunea de ulei a masinii...si asa vezi care e pb...daca e vreo pb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum,am si eu o intrebare,asta e si motivul pt care mi-am facut cont...dar se pare ca nu pot adaga un topic nou..asa ca ma lipesc la acesta, insperanta ca cineva ma poate lamuri si pe mine...

Acum 2 luni, am cumparat pt tatal meu o fabia cu motor de 1.2, din 2004...dotari standard...ac...geam el fata , abs..etc...140km cu carte service...toate bune si frumoase...pana a picat geamul electric sofer(inca nu am comandat o macara noua...da o sa urmeze-minora problema..chiar dc e scumpa solutia). Pb majora care a aparut....dupa spusele tatalui meu...e urmatoarea....porneste motorul...baga in viteze (treapta 1)....intra schimbatorul pe pozitie...lasa ambreiajul...accelereaza...dar masina nu se misca de pe loc...nu scoate sunete ciudate...nimic nu se intampla...a incercat sa bage si in celelalte viteze...dar tot nimic... Opreste motorul..baga in trapta 1...porneste,....masina merge fara nici o pb.....a patit problema asta de 2 ori in decurs de 4 zile....exact la fel...si cu aceasi solutionare...care sa fie problema oare?

In rest ..masina merge super bine...intra perfect in viteze..nu agata la nici o treapta....nu patineaza discul...multumesc...si va rog daca se poate sa ma lamuriti si pe mine...Toata stima!

Modificat de aaddyy_o
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la punctul de prindere al centurilor fata pe stalp.Joaca cumva acolo si face zgomot,stie cineva o rezolvare in privinta asta?Alta problema aparuta este o zanganitura metalica in portiera dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am o Fabia 1,4 16V (55Kw) la care mi se aprinde becul "Check engine" .Consumul este la fel,trage bine dar am probleme cu pornitul : cand e cald motorul nu vrea sa porneasca(se supra alimenteaza si scoate noxe negre pe teava).Curios este faptul ca la rece porneste fara nicio problema.Am schimbat:filtrele(toate Bosch),uleiul,curatat clapeta acceleratie,EGR verificat OK,sonde lambda verificate OK.Am pus-o pe tester si imi dadea eroare "gaze sarate";i-a sters defectul si a mai pus-o inca o data si nu mai dadea nicio eroare.Se poate sa fie ceva de soft din cauza computerului de bord?Am dus-o la reprezentanta la Sibiu si inca la cineva si nu stiu ce sa aiba.Ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am o Fabia 1,4 16V (55Kw) la care mi se aprinde becul "Check engine" .Consumul este la fel,trage bine dar am probleme cu pornitul : cand e cald motorul nu vrea sa porneasca(se supra alimenteaza si scoate noxe negre pe teava).Curios este faptul ca la rece porneste fara nicio problema.Am schimbat:filtrele(toate Bosch),uleiul,curatat clapeta acceleratie,EGR verificat OK,sonde lambda verificate OK.Am pus-o pe tester si imi dadea eroare "gaze sarate";i-a sters defectul si a mai pus-o inca o data si nu mai dadea nicio eroare.Se poate sa fie ceva de soft din cauza computerului de bord?Am dus-o la reprezentanta la Sibiu si inca la cineva si nu stiu ce sa aiba.Ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat?Multumesc.

Verifica senzorul de temperatura de pe termostat(e un termistor - rezistenta variabila cu temperatura), la mine facea ceva in sensul invers adica la rece pornea si se oprea de aiurea; Ideea e ca una dintre variabilele in functie de care se face injectia este temperatura motorului. Daca e rece ii da altfel amestecul decit daca e cald. Daca senzorul ala da temperatura de aiurea se duce totul peste cap. Probabil ca la tine desi mototul e cald senzorul de temp indica rece si ECU injecteaza prea mult carburant. Poate fi si o problema de conexiune ale senzorului asta(intrerupere sau scurtcircuit).

Modificat de Gabriel DIACONU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!