Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Probabil te referi la martorul de emisii poluante - pe vitezometru in stinga jos. In cazul fericit e de la calitatea combustibilului, si atunci cind completezi sau faci plinul se rezolva de la sine. In cazul nefericit : catalizatorul sau sonda/sondele lambda (poate fi si un simplu contact). Se vede cauza mai precis la o scanare cu vagcom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry de postez aiurea....ce inseamna exhaust warning???mi s-a aprins martoru...sa fie oare catalizatorul????nush ce sa fac...s-a aprins in timp ce eram in trafic ;) ;) :) fabia 2001 1.4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variante posibile care le stiu eu

1. ai alimentat de unde nu trebuie

2. senzorul de temperatura ( problema asta o am si eu ). trebuie sa schimb senzorul ca nu vreau sa ma chinui sa il reconditionez, e vreo 80 de lei nou.

daca e galben pe de o parte e bine, putea fi vre-un semn cu rosu si atunci era grav. in primul rand punei niste benzina mai puternica apoi daca nu se stinge pune-o pe un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variante ....

s-ar putea sa ai dreptate cu alimentatul ;) :P dar si cu senzorul de temperatura...la mine cand ajunge apa la 90 de grade, se aprinde martorul de ulei, se stinge, se aprinde...e stresant...schimbat senzor de ulei...tot asa... :huh: nu stiu ce si cum sa mai fac :somnmare: ms de

Modificat de BLiTZ
Te rog sa nu mai folosesti QUOTE la mesajul anterior fara rost. Citeste regulamentul forumului. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul de ulei e unul dintre indicatorii conectati direct la dashboard - neprelucrat de nici o electronica din masina, daca se aprinde de aiurea si nu e dus (are un soi de membrana - e un senzor de presiune din cite mi s-a spus cind am avut probleme) e o problema de fire....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut nimic legat de bobina de inductie( problema frecventa pentru 16V ) pe aici asa ca va scriu ce mi s-a intamplat acum 3 zile.

Mergeam linistit spre casa seara cand , asteptand la semafor am simtit ca masina incepe sa tremure , mi-am dat seama ca merge in 3 pistoane ( din 4 ), martorul motor se aprindea intermitent. Ajuns acasa am intrat pe forum si am aflat ca ar fi de vina bobina de inductie, iar o scanare a confirmat ca este vorba de cilindrul numarul 1. a 2a zi am facut comanda de bobina pe SWAG ( 170 lei ).

In drum spre service masina se accelera si mai greu si la relanti facea ca un tractor. am schimbat bobina de pe cilindrul 1 dar masina tot tremura iar martorul motor nu incetase sa se aprinda intermitent. Mecanicul mi-a zis ca trebuie schimbata si bujia pentru ca cea de pe masina e uda din cauza nefunctionarii bobinei. A2a zi am schimbat si bujia... problema nu disparuse. Am pus iar testerul si ghici " missfire cylinder 3 " , adica a picat si bobina de pe cilindrul 3. asta am schimbat-o singur ( e nevoie doar de o surubelnita ). Am schimbat si bujia si senzorul de temperatura care trebuia schimbat de vreo 2 luni, daca tot ma apuc de o treaba, sa o fac pana la capat. Toate bune si frumoase motorul a inceput sa toarca asa cum il stiam eu. Cand ma pregateam sa inchid capota trece un mecanic pe langa masina si vede in masina setul vechi de bujii ( schimbat cu 2000km in urma ) Bosch super 4 ( cu 4 electrozi ) si ma intreaba " esti sigur ca bujiile astea sunt conform bujiilor care au fost de prima echipare ? " si atunci mi-am dat seama ca schimbul de bujii avea sa duca la arderea bobinelor.... mersesem 23k km cu bujii NGK cu 3 electrozi mai grosi decat electrozii de la bujiile bosch ( bujiile cu care a venit masina din germania cand am cumparat-o ) iar dupa ce i-am schimbat bujiile ... poc problemele - bujiile le schimbasem din cauza trecerii timpului si a km nu din cauza defectarii lor. Am aflat ulterior ca bujiile merg fara probleme 40k km. Am comandat aseara bujii NGK si dupa schimbul lor masina pornea la sfert de cheie ( lucru care nu se intampla cu bujiile bosch ). Sper sa va ajute patania mea, mai ales pe posesorii de 16V uri.

Modificat de Aresik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!Am si io o problema:in timp ce motorul era pornit, am scos o siguranta(trebuia sa scot alta, dar din cauza vitezei... ;) ) si urmare a acestei operatiuni m-am ales cu martorul pt airbag din bord ca ramas tot timpul.Stie cineva un sfat sau ceva de genu?

Scuze

Martorul pt airbag a ramas aprins!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie stearsa eroarea care a aparut pe airbag pt ca ai scos siguranta iar apoi ai pus contactul cu vag-com sau cu vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu aerul conditionat, mai exact mi se aude un ,,scartait'' in partea dreapta a bordului ca si cum ceva parte mobila care se invarte face contact cu ceva. Cand aerul conditionat e pus pe treapta 1, ma refer la viteza de circulare, nu se aude mai deloc, dar odata ce schimb pe 2 sau 3... incepe sa faca zgomotul respectiv. As vrea sa imi spuneti va rog care ar putea fi cauza sau daca ati avut aceasta problema. A, inca ceva, masina nu are climatronic, doar dotarea standard din fabrica. (Fabia 1.4, decembrie 2000)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=25272

sau aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6517

climatronic n-a existat nici ca optional pe Fabia si nici aftermarket

AC nu e dotare standard din fabrica, ci doar optional sau inclus intr-un nivel superior de echipare; standard este recircularea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de postare da nu stiu unde trebuie sa postez.Cum pot sa fac rost de un sticker cu VWFORUM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa-ti pui la datele tale orasul din care esti. Va fii mult mai usor ca cineva sa te ajute fiind din orasul sau cel putin din zona in care esti.

Cred ca mai am eu un stiker de 30 cm, alb, aplicabil in interior pe geam.

Dar depinde din ce oras esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=25272

sau aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6517

climatronic n-a existat nici ca optional pe Fabia si nici aftermarket

AC nu e dotare standard din fabrica, ci doar optional sau inclus intr-un nivel superior de echipare; standard este recircularea

Multumesc de ajutor. Nu prea cunosc sistemele de aer conditionat, climatronic etc. asa ca nu stiam cum sa ma exprim :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa-ti pui la datele tale orasul din care esti. Va fii mult mai usor ca cineva sa te ajute fiind din orasul sau cel putin din zona in care esti.

Cred ca mai am eu un stiker de 30 cm, alb, aplicabil in interior pe geam.

Dar depinde din ce oras esti.

Sunt din Bucuresti.Nu stiu unde tre sa intru ca sa completez si orasul!Oricum s-ar putea sa ajung si-n cluj dar nu stiu cat e repede si te pot contacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eventual il pot trimite prin posta romana ca doar e un stiker si se poate pune intr-un plic si in 7-10 zile e in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si asta o solutie.Ramane sa vad daca gasesc pe cineva din bucuresti care are, iar daca nu rezolv te contactez, ok?Merci mult oricum! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul de ulei e unul dintre indicatorii conectati direct la dashboard - neprelucrat de nici o electronica din masina, daca se aprinde de aiurea si nu e dus (are un soi de membrana - e un senzor de presiune din cite mi s-a spus cind am avut probleme) e o problema de fire....

[/quot

senzorul de ulei e simplu de verificat daca ii scoti mufa si curge ulei din el e dus.... eu am patit-o se aprindea si bepaia cand iti era lumea mai draga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut :blink:

Am descoperit la ultimele drumuri ca fabiuta mea cand doresc sa plec din loc prima data, dupa ce a stat o perioada (cca 5 zile), are rotile din spate infranate (fara sa fi stat zilele alea cu frana de mana trasa) si cedeaza dupa ce accelerez un pic. Poate cineva sa imi zica "ce se intampla (doctore)?" :offtopic:

Stiu ca e off tpic dar nu am gasit sa il postez in alta parte.

Si imi doresc ffffff tare un stiker cu sigla VWFORUM. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut :wub:

Am descoperit...

Cred ca ai cablul de frina de mina prea "strins"...in rest mai e posibila o "gripare" a pistonaselor de pe spate daca automobilul e vechi.

Vad ca esti nou pe forum si poate si intr-ale mecanicii...iti recomand o verificare generala a sistemului de frinare !

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal Alin

Sunt pe tambur, sper cat de curand sa am posibilitatea sa imi fac o diagnoza.

O sa incerc sa il verific cat mai curand, jobul imi ocupa mult timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep, dar sunt aproape sigur ca franele pe spate sunt pe tambur (nu vad nici un disc la roata din spate cum e la cea din fata). :(

Exista Fabii I (2002) care au frane pe spate fie pe disc sau pe tambur ?? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, ia un prieten cu cunostinte minime in ale mecanicii, dati rotile din spate jos si uitati-va frumos la sabotii din tambur sa nu fie vreunul blocat,acolo e o siguranta care la una dintre fostele mele fabii ramanea blocata-freca sabotul pe tambur mai mult decat trebuie la actionarea franei de serviciu si chiar se incalzea roata de minune iar la plecare era dificil! In concluzie, ori desfaci si mesteresti ca sa constati tu, ori mergi la un mecanic sa-ti faca mai degraba o verificare a franelor, ca nu-i de joaca. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!