Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Ma oi fi io mai afon, dar nu inteleg nimic. Sper sa poti pune niste poze mai bune eventual cu niste sageti care sa indice exact locul unde se gaseste.

Multam anticipat.

PS Cat de mari sunt sansele ca motorul sa fie afectat de condens (sau inghet???) daca nu am piesa asta instalata? Si ce presupune se poate intampla???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat poza cu elementul incercuit (repet, banuiesc ca ala este, si sunt f curios daca si voi il aveti).

Ce se vede portocaliu in poza este joja de ulei.

post-74-1169888814_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un item interesant pe ebay

http://cgi.ebay.de/Komplettmotor-Skoda-Fab...1QQcmdZViewItem

Un motor Fabia 1.4 16V 100CP , la care vanzatorul zice ca s-a rupt cureaua de accesorii si a lovit in cureaua de distributie si aia a distrus motor.

De retinut ca motorul are 44mii km, si masina e din 2005! Oare de ce nu cred ca s-a rupt cureaua de accesorii si suspectez tot "celebra" rola din distributie? Imi este teribil de greu sa accept ca la nivelul anului 2005 (adica dupa 6 ani in care au crapat o groaza de motoare), problema NU e rezolvata. O mare rusine pentru Skoda, si implicit pentru furnizorul de motoare, VW.

Poate cineva de la service Skoda citeste, am si eu o intrebare: daca am facut distributia de bunavoie si nesilit de nimeni la 50mii km(ambele curele si toate rolele), si acum am 90mii, sa o fac din nou? Sa o fac mai bine din 5 in 5 mii de km sa fiu sigur ca nu raman cu motorul in brate? Sunt noile role mai bune decat cele "vechi"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si piesele care au fost montate (cel putin asa apar pe factura :) ) in 03.2005 pe masina mea (aveam 51mii km)

Cod Piesa (pret fara TVA)

----------------------------------------------------

036 109 119 P [Curea] (18,9 eur)

036 109 119 Q [Curea] (36,5 eur)

036 109 243 AD [Rola] (38,7 eur)

036 109 243 AE [Rola] (35,72 eur)

036 109 244 J [Rola ghidaj] (33,0 eur)

@MIP: Te rog posteaza si tu codurile pieselor care au fost montate la tine

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

sunt posesor de golf 4 motor 1.4 16v.

Am postat aici pt ca am vazut ca exista aceasta pb si la Fabia care au acelasi motor.

Mentionez ca putin dupa 60 000 de km mi s-a spart rola intinzatoare de la cureaua mica.

Din pacate acum mi a aparut o eroarea de mai jos

Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 -

Multumesc rvacaru pt sfatul dat.

Sper sa fie de vina alinierea defectuoasa.

Revin cu vesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit eroarea asta de la o clapeta de acceleratie jegoasa. Cumpara un spray de curatat carburatoare si da-i vreo 3 jeturi de curatare, la 2-3 minute. nu tre sa desfaci tot ansamblul, doar "pipa" de deasupra clapetei. Poate scapi ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa fie pt ca deja simt ca innebunesc

nu reuseste nimeni sa i dea de cap mai deloc.

teste peste teste si nimik

multam de sugestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit raspuns de la Skoda Cehia. Spune ca problema cu rola afecteaza masinile intre 1999-2001. Daca masina a primit set de piese noi, dupa 2002, ele sunt imbunatatite si OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha, mai am un raspuns de la alta "echipa" de la Skoda (de data asta Germania).

Nu am voie sa fac paste la mesajul original asa ca il pun tradus :))

Curelele si rolele mentionate ca fiind montate la reparatie sunt componente noi, modificate. Oricum, intervalul de mententanta trebuie respectat, el nu e afectat de aceasta imbunatatire. Asta inseamna ca piesele trebuie verificate si daca e necesar inlocuite, la fiecare 30mii km.

haha, incredibil de misto s-au spalat pe maini. Parca era la 90de mii o verificare optica si drum bun. Acu trebuie verificata si schimbata la 30mii km? Adica aproape anual pt mine? good one, VAG

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Manunchiul de fire (in spatele bateriei, izolatia exterioara taiata)

si ansamblul din zona jojei de ulei, unde banuiesc ca e elementul de incalzire (cred ca e cel de pe tubul acela)

altceva "interesant" nu am reusit sa gasesc in zona

post-74-1171815509_thumb.jpg

post-74-1171815552_thumb.jpg

post-74-1171815565_thumb.jpg

post-74-1171815584_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult..de abia astept sa fie o zi mai calda si frumoasa sa pot sa ma mai uit si eu, si sa imi montez ornamentele pentru montantii B( alea negre) ca le-am luat de 2 saptamani da nu prind frumos pe afara in weekend ca sa le si pun pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am nimeit bine "aria"?!

Am doua probleme de vreo cateva zile;

1.cand pun semnal(stanga /dreapata)sau avaria,nu se mai aude tzacanitul releului.....

2.ledul de la butonul de inchidere centralizata din interior(cel ce reprezinta "cheia";intr-o parte este cheia iar in cealalta masina)se aprinde cateva secunde dupa care se stinge?!

Poate cineva sa-ma ajute cu aceste probleme?

Multumesc anticipat,

CANI

Multumesc mult..de abia astept sa fie o zi mai calda si frumoasa sa pot sa ma mai uit si eu, si sa imi montez ornamentele pentru montantii B( alea negre) ca le-am luat de 2 saptamani da nu prind frumos pe afara in weekend ca sa le si pun pe masina

Jacku,daca montezi singur ornamentele iti sugerez sa folosesti un uscator electric(feon) inainte de a le aplica pentru o priza cat mai buna.

Modificat de cani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cani: Cauta un alt topic pentru problemele tale, iar daca nu gasesti nimic asemanator, deschide un topic nou.

Acest topic urmareste colectarea defectiunilor comune si nu a unora aparute sporadic sau intamplator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut sunt nou pe aici,detin o fabia 1.2 htp(40kw) juniot si se pare ca masinuta asta e o colectie de defecte.masina e din octombrie 2006 si deja scartaie cam tot ce exista pe ea,foarte deranjante fiind scaunele.emblemele sunt pe cale de dezlipire dar ce ma deranjeaza cel mai tare e un sunet de frecare foarte puternic de la franele spate la viteze mici, in special pe rece.help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratzilor, m-ati speriat... eu de-abia imi cumpar Fabia... 1,2 HTP Combi Charm. Sper sa nu am probleme de genul asta. Sper sa fie rezolvate problemele la nivelul anului 2007. Este o masina matura de-acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu speram sa fie o masina "matura".speram ca pe final de viata editia asta de fabia sasi fi rezolva problemele.

p.s.-astept sa-mi spui cum a mers afacerea cu dealerul pentru ca eu avem un contract de livrare de maxim 8 saptamani si maina a veni la inceputul celei dea 11-a saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cu ocazia schimbarii senzorului de temperatura motor, am observat ca mecanicul a taiat cu cutterul invelitoarea cablurilor de sub baterie. Deseara o sa pozez acolo si anexez poza. Evident ca "priceputul mecanic" a "agatat" si teaca unui cablu si a trebuit izolat ulterior :)

Pretul de 2mii e estimativ. Exista o circulara interna la Skoda si, din cate stiu, se poate schimba si gratuit intregul cablaj de la motor.

Se face si in Romania schimbarea aceasta?

Eu am masina din Germania. In aceasta situatie ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai masina o au pe stoc - e cea din showroom - si culoarea e cea de la avatar, adica orange tangerine. E superba. Asa ca nu am de asteptat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@qdm: am postat pe undeva pe aici niste poze, taie singur teaca de la manunchiul de fire de sub baterie de acolo, si lasa-le libere...cam asta e tot ce poti face... nu cred ca se apuca Skoda Romania sa iti inlocuiasca cablajul din compartimentul motor ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am o intrebare: cum v-au tinut sau inca va mai functioneaza bateriile originale de pe masina?

Intreb asta pentru ca la Fabia mea bateria originala a murit exact dupa trei luni si am luat alta mai puternica.

In plus, umbland prin showroom ca sa-mi comand noua Octavie, am verificat ce baterie pun pe Octavia. Am ridicat o capota si am gasit o baterie de 44A! Mai mica ca la Dacie, unde iti dau una de 45 de amperi. Si o Octavie are muuuult mai multi consumatori electrici.

Am intrebat daca se poate comanda inca de la inceput, din fabrica, o baterie mai puternica, contra cost, evident. Raspunsul a fost ca NU se poate!

De ce?! Ca doar nu schimba cu nimic asamblarea masina pe linia de fabricatie.

Poate reuseste cineva sa faca un feed-back de la cumparator la importator si mai sus la producator. :rolleyes:

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o intrebare cam :icon_thumright: ,dar la FABIA 1.4 MPI din 2000, aveti scut sub motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cani: ai rezolvat problema cu ledul de la butonul de inchidere centralizata de pe portiera soferului? si eu am aceeasi problema... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o intrebare: cum v-au tinut sau inca va mai functioneaza bateriile originale de pe masina?

, pentru ca la Fabia mea bateria originala a murit exact dupa trei luni si am luat alta mai puternica.

Si la a mea a murit la 2 luni,imediat cum a dat frigul.La minus 5grade nu mai pornea.Am fost cu ea,mi-au incarcat-o , reformatat-o,mi-au demonstrat ca are amperaj la pornire,au motivat ca nu pot schimba pe garantie daca nu e moarta.Mi-au spus ca nu merg eu mai des cu masina (atunci aveam si dacia si nu ieseam cu skoda decat o data la cateva zile ), ca sdi are curent mai mare de pornire pt bujiile incandescente...Poanta e ca bateria avea curent de pornire de 570ah iar in carte scria ceva de minim 620ah si tensiunea de incarcare era de 13,8 iar eu stiam ca ar trebui sa fie de 14,4v,dar releele astea electronice nu sunt prea perfecte,in sensul ca nu au un reglaj pt tensiunea de incarcare , si mai era si incorporat in alternator.Cand a iesit din garantie mi-am bagat toate cele si am luat una cu 800a curent de pornire,la aceiasi dimensiune cu cea veche.In timp am vazut ca avea un element dus,in sensul ca densitatea pe el era intotdeauna mai mica.Vara nu erau probleme,dar cum scadea sub zero grade,cum nu mai pornea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are la incarcare 14.4V. Tensiunea maxima de incarcare este de 14V. uzual .. 13.8 V.

Releele alea ... incorporate ... si la care nu poti regl nimic .... sunt muuult mai bune decat alea vechi de Dacie.

A ... si sa stii ca au si periile colectoare pe ele .... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cred pe mine m-a tinut cca 5 ani bateria originala. am schimbat-o anul asta cu o varta silver nush de care..

Eu am o intrebare: cum v-au tinut sau inca va mai functioneaza bateriile originale de pe masina?Intreb asta pentru ca la Fabia mea bateria originala a murit exact dupa trei luni si am luat alta mai puternica.In plus, umbland prin showroom ca sa-mi comand noua Octavie, am verificat ce baterie pun pe Octavia. Am ridicat o capota si am gasit o baterie de 44A! Mai mica ca la Dacie, unde iti dau una de 45 de amperi. Si o Octavie are muuuult mai multi consumatori electrici.Am intrebat daca se poate comanda inca de la inceput, din fabrica, o baterie mai puternica, contra cost, evident. Raspunsul a fost ca NU se poate!De ce?! Ca doar nu schimba cu nimic asamblarea masina pe linia de fabricatie.Poate reuseste cineva sa faca un feed-back de la cumparator la importator si mai sus la producator. :(
Modificat de danrosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!