Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

La Skoda motorizarile superioare, peste 100cp, sunt echipate cu discuri pe toate 4 roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu o problema la fabiuta mea. cand este la relanti si o accelerez un pic peste 1000 rpm si o las sa revina scade foarte mult cred ca pe la 500-600rpm chiar se opreste a mai patit cineva ceva asemanator? care sa fie problema? multumesc.ajutor ma ajuta cineva

Modificat de kryss782001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca toate cele de 101cp.....cu discuri fata-spate, de aceea ma mir ca nu vezi si la tine, probabil daca ai jantele de tabla si cu capacele peste la prima privire e mai greu,da. Dar cum au mai spus si colegii, verificati franele frate si pana atunci .... ;) drive safetly

kryss782001 dai cu search fratioare.... ;)

Modificat de Alinrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa patesc si eu :vaidecapulmeu: nush de ce...eu am fabia 1.4 44kw...momentan umblu la mecanic, cu diagnoze, si incercam sa-i dam de cap...dar nu-mi pot da seama de ce se intampla asa :huh: :huh: :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit pe aici ar putea fi de la bujii eu am acum puse ngk cu 3 electrozi si cand am luat masina avea cu 1 electrod eu am 1,4 16v o sa schimb bujiile maine si sa vedem rezultatul varianta simpla sper sa nu fie aprinderea pt ca tot aici am citit ca ia schimbat bujiile cu altfel de care avea si ia distrus aprinderea tu ai schimbat bujiile

Modificat de kryss782001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care stie cum e furtunasul care duce la spalat luneta la fabia hatckback???? mecanicul meu vrea sa-mi desfaca juma de masina :banghead: furtunasul nu e sarit, am curatat cu acul duza care imprastie apa, pe fata merge spalat parbrizul...care poate fi cauza???mentionez ca furtunul era sarit, si cand l-a pus mecanicul inapoi a suflat cu aer comprimat :vaidecapulmeu: :frigbaitata: are cineva o schema sau stie o modalitate de-a repara acest mic incovenient??? :vaidecapulmeu:

Modificat de BLiTZ
Marian, mai usor cu emoticon-urile. Prea multe deranjeaza. Multumesc de intelegere.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fata la motor in spatele bateriei sub ECU al motorului exista un cuplu al furtunasului.poate e sarit?

sau jos la motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Alin, :salut:

Afla ca nu toate Fabiile au discuri fata-spate :blah_: , a mea are pe spate pe tambur :huh: (stiu ca pe tambur frana e mai slaba decat pe disc), fiindca am desfacut tamburul, care era destul de ruginit, l-am periat si vopsit (in rosu :icon_thumright: )si am schimbat sabotii. Am vopsit si etrierele tot in rosu. Cu ocazia asta am facut si schimbul de lichid de frana (desfacut rezervorul si spalat). Bineinteles ca nu le-am facut eu singur, cumnatul meu era mesterul si eu ucenicul. :study: . Deja am facut cam 200 km si vad ca franele tin fff bine.

Numai bine la toata lumea. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult...mi-am facut niste idei de aici si am sa fug la domnul meu mecanic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut onorabililor,

Saptamana trecuta, dupa lupte seculare care au durat aproape cateva zile, am reusit sa ajung la cumnatelul meu (mecanic auto) si am facut sub atenta lui indrumare urmatoarele operatiuni: schimbat saboti frana spate (ocazie cu care am aflat ca sunt pe tambur - deci exista Fabii 1,9 TDI PD cu tambur pe spate), vopsit tamuburelesi etrierele in rosu (mai bine decat rugina), spalat rezervor lichid frana, schimbat lichid frana. La sfarsitul zilei aveam niste unghii si palme de toata frumusetea :Driver:

Sunt bucuros ca usor usor incep si eu sa pricep cate ceva din mecanica auto.

Drum bun si numai bine la toti forumistii.

Sorry pentru ca am postat cam acelasi mesaj de 2 ori, , nu stiam ca aparut si primul. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

* Motoarele MPI: Garnitura de chiulasa (la primele modele)

intrebare: care sunt simptomele cedarii garniturii de chiulasa?

si primele modele, insemnand cele dinainte de face-lift?

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele simptome ar fi scaderea nivelului de lichid racire in vasul de expansiune. Atentie insa, aceasta scadere poate avea si alte cauze: numai dupa investigarea amanuntita a instalatiei de racire in vederea stabilirii de eventuale pierderi (probleme cunoscute: spargerea capacului termostatului) se poate trage o concluzie vis-a-vis de deteriorarea garniturii de chiulasa.

Dupa ce a fost facelift-ul la fabia s-a renuntat la montarea de motoare 1.4MPi, depasite moral la acea vreme. a aparut 1.2-ul in schimb.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu termostatul am avut, dar am avut acel model cu 2 urechiuse care se rup foarte usor si la multi am vazut problema asta. nivelul in vasul de expansiune imi scade, dar daca deschid busonul, iese presiunea si nivelul revine la normal. m-am uitat la capac, nu are depuneri, gaura de aerisire a vasului nu e infundata, deci aerisirea ar trebui sa se faca in mod normal. sa incep sa-mi fac probleme si pentru asta? cam cat m-ar costa remedierea defectului, daca intr-adevar este garnitura prajita.

merci pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi, parerea mea este ca nu trebuie deocamdata sa iti faci griji. Gandeste-te ca instalatia functioneaza sub presiune si lichidul trece si prin furtune de cauciuc care se dilata, deci este normala o mica variatie a nivelului de lichid. Daca ar fi fost vorba de garnitura de chiulasa arsa, in 50 de km parcursi nu mai aveai strop de lichid in vas, in plus ai fi observat aburi din abundenta la esapament.

Deci, sfatul meu: tine nivelul de lichid sub observatie dar nu este cazul sa te ingrijorezi, cel putin din ce povestesti tu.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abur din abundenta nu am vazut si ti-am zis ca o data ce desfac capacul, nivelul revine la normal. iti multumesc mult, mi-ai luat o piatra de pe inima. dau o bere! :blink: fara alcool, bineinteles :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am schimbat de curand garnitura de chiulasa, la skoda tg mures.

M-a costat: 80 lei planarea, catre 100 lei garnitura, vreo 4 ore de manopera (83/h), suruburile pentru chiulasa vreo 230 lei. In total in jur de 770.

simtomele au fost: dimineata scotea fum alb (NU ABUR) care persista in aer vreo 3-4 minute, scadea foarte mult lichidul de racire (cam 200-300 mililitri la 20 de km) se facea marmelada pe busonul de la motor, nu era nici o pata pe jos, nici un furtun umezit. Uneori cand incercam sa pornesc dadeam cheie, dar se bloca dupa o jumatate de tura de invartit motorul.

cam atat, dar ce pot sa fac cu suruburile care mi-au ramas? Trebuiau neaparat schimbate acele suruburi?

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o sa va vina sa credeti ce surpriza am avut duminica dimineata 22 martie...dupa o sambata seara incarcata :D :blah: de plimbari cu prietena, ajung si acasa, bag fabiutza in garaj, o sterg de praf (tocmai o spalasem :blah: ce ...) inchid garajul si somn de voie. Duminica dimineatza, la ora 10, intru in garaj si SURPRIZAAAAAA: luneta crapata! :salut: Cum s-a intamplat nu pot sa inteleg(nu au fost hoti caci totul am supraveghere). Am sunat imediat un doctor de "geamuri" si mi-a zis ca din cauza condensului :D cum asa nu stiu. In fine, ma duc vineri sa schimb luneta, asa ca, semnez si eu in cartea "Boli ale copilariei la Fabia" cedarea lunetei in zona stergatorului, mai precis, in zona gaurii din luneta pentru stergator :blah:

Atentie

mar1an, te-am mai atentionat odata sa nu mai folosesti asa multi smileys ca nu suntem pe mess; in plus n-ai pe nicaieri inceput/sfarsit de propozitie/fraza. Te rog sa te conformezi regulilor civilizate ale forumului. La urmatoarea abatere luam masuri administrative.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

* Scartaituri in bord: Zgomotul vine de deasupra aeratoarelor centrale. Solutia este o piesa mica (2.5 euro).

Se demonteaza bord (2-3 ore de lucru). Se poate remedia si demontand doar aeratoarele.

Am aceasta problema si nu stiu cum sa o rezolv. Piesa cu pricina am achitionat-o(7,5 ron la reprezentanta skoda), dar nu sunt dispus sa dau banii pe aprox. 5 ore de service pt. ceva ce cred(sper) ca as putea face "in parcare". Intradevar zgomotul vine de deasupra aeratoarelor centrale, desi se extinde pe o mare parte din bord, dar n-am vazut nimic dupa ce le-am dat jos. Daca are cineva are idei sau solutii, astept cu nerabdare!

post-33316-1238073237_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la baietii din bucium :angry: m-a costat 400 de lei, luneta clara...mi s-a oferit varianta verzuie care era mai scumpa cu 20 lei, dar am de gand sa pun o folie pe geamuri, asa ca nu ma incanta cea verzuie :lol: :o :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dac 84, eu am dat aeratorul jos, am luat un capac de pix (model mai moale si mai subtire, cam cat o tigara, ce sunt la pixurile acelea transparente fara clic) l-am uns bine cu prenadez pe dinafara, l-am pus in varful unei surubelnite mai lungi si l-am infipt bine intre bord si suport, si la revedere, mucles! Ca sa vezi bine acolo , foloseste o lanterna de aia mica cu leduri.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc sa vad daca se poate da jos bordul intr-o maniera cat mai sigura, daca nu ramane varianta a doua, sa pun ceva cauciucat intre ele. Eu am un manual, dar e in ceha, in format pdf. daca are cineva unul intr-o limba mai accesibila(engleza de preferat) il rog sa il posteze daca poate ca sa vad mai exact cam ce ar presupune desfacerea bordului. Ms de sfaturile date!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!