Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Verifica senzorul de temperatura de pe termostat(e un termistor - rezistenta variabila cu temperatura), la mine facea ceva in sensul invers adica la rece pornea si se oprea de aiurea; Ideea e ca una dintre variabilele in functie de care se face injectia este temperatura motorului. Daca e rece ii da altfel amestecul decit daca e cald. Daca senzorul ala da temperatura de aiurea se duce totul peste cap. Probabil ca la tine desi mototul e cald senzorul de temp indica rece si ECU injecteaza prea mult carburant. Poate fi si o problema de conexiune ale senzorului asta(intrerupere sau scurtcircuit).

Totusi, ce legatura are acest senzor de temperatura cu defectul din tester "gaze sarate"?

Si cum am mai spus imi porneste fara nicio problema cand e motorul rece.In acest caz acest senzor nu indica tot rece?

Astazi mi s-a stins becul "Check engine" dupa ce tot timpul imi era aprins chiar si dimineata cand am mers la servici.

La relanti aveam fluctuatii intre 800 - 1000 rpm.Se poate sa fie totusi EGRul - cateodata lucreaza cateodata nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, ce legatura are acest senzor de temperatura cu defectul din tester "gaze sarate"?

Si cum am mai spus imi porneste fara nicio problema cand e motorul rece.In acest caz acest senzor nu indica tot rece?

Astazi mi s-a stins becul "Check engine" dupa ce tot timpul imi era aprins chiar si dimineata cand am mers la servici.

La relanti aveam fluctuatii intre 800 - 1000 rpm.Se poate sa fie totusi EGRul - cateodata lucreaza cateodata nu?

cind senzorul indica rece si motorul e rece e ok - se injecteaza mai mult carburant decit la cald

in schimb cind mototul e cald si senzorul indica rece cantinate de carburant injectata e mai mare decit trebuie;

asta are efect si asupra arderii si a produselor de ardere - gaze

la mine la motor rece facea figuri intr-una - nu primea destula benzina.

dupa ce motorul se incalzea nu mai aveam nici o problema.

oricum e destul de simplu de verificat - senzorul e pe corpul termostatului - ii masori rezistenta la rece si la cald;

probabil ca e identica ... oricum e caz fericit sa fie asta defect ca e destul de ieftin fata de alte chestii

mi-a luat o saptamina sa-mi dau seama ce poate fi, pe vagcom nu aparea nici o eroare nimic, numai ca la rece se oprea de 10-20 de ori inainte sa pot pleca cu ea; tu ai problema inversa la rece e ok dar la cald o ia pe cimp

Modificat de Gabriel DIACONU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa ma indrume si pe mine cineva unde gasesc acel manunchi de cabluri care trebuie dezizolate.Am cautat pe la motor dar nu am gasit nimic concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind senzorul indica rece si motorul e rece e ok - se injecteaza mai mult carburant decit la cald

in schimb cind mototul e cald si senzorul indica rece cantinate de carburant injectata e mai mare decit trebuie;

asta are efect si asupra arderii si a produselor de ardere - gaze

la mine la motor rece facea figuri intr-una - nu primea destula benzina.

dupa ce motorul se incalzea nu mai aveam nici o problema.

oricum e destul de simplu de verificat - senzorul e pe corpul termostatului - ii masori rezistenta la rece si la cald;

probabil ca e identica ... oricum e caz fericit sa fie asta defect ca e destul de ieftin fata de alte chestii

mi-a luat o saptamina sa-mi dau seama ce poate fi, pe vagcom nu aparea nici o eroare nimic, numai ca la rece se oprea de 10-20 de ori inainte sa pot pleca cu ea; tu ai problema inversa la rece e ok dar la cald o ia pe cimp

MERG DE 2 ZILE CU EA SI AM FACUT VREO 60KM PRIN ORAS SI NU MI S-A MAI APRINS BECUL SI NU MAI AM NICIO PROBLEMA CU PORNIREA.

SE PARE CA E UN DEFECT INTERMITENT : CAND MERGE CAND NU MERGE.POATE SI COMPUTERUL DE BORD CITESTE GRESIT ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... azi dupa ce am pornit motorul, dupa 1 minut de mers, s-a auzit un zgomot puternic, masina a inceput sa trepideze si am constatat ca imi curgea ulei de undeva de la cutia de viteze. Stie cineva sa-mi spune ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fo crapat ceva in cutie ? vreun rulment poate ? de regula crapa cate un rulment sau sare cate un dinte de la vreun pinion si piesa e prinsa intre dantura pinioanelor mai mari si carcasa ,iar in locul ala crapa carcasa...Asa am patit cu Dacia,la skoda nu ma astept la asa ceva...DAr nu ai zis daca s-a intamplat in mers sau pe loc si daca ai mai observat ceva...Zgomot puternic poate sa se auda mai ales cand crapa placa de presiune,dar sa curga ulei de la asta...Sau sa fi curs ulei dinainte,s-a gripat vreun rulment si a crapat rulmentul...dar ai zis ca intr-un minut...si nu ar avea cand sa se incinga si sa se gripeze...

Modificat de marian_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca sint eu ghinionist sau urmeaza si altii. De curind am avut probleme de contact electric la mufarile de pe cablurile groase de la baterie - in speta pe cel dintre borna minus si caroserie si pe cel care pleaca de la a doua siguranta "mare" spre panoul de distributie din bord. Aparent se oxideaza bine intre cablu si papuc, chit ca nu are joc deloc apar caderi de tensiune de la insesizabil (0.13V constant) pina la clipit toate luminile in ritmul consumului (sarea multimetrul in toate partile). Intrebarea e care e urmatorul contact...

Rezolvarea autohtona: un ciocan de lipit cu adevarat mare (cred ca se pot lipi burlane cu el) si mult cositor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema :

Un scartait deasupra suspensiei FATA-STANGA , e mai mult un fel de boc amestecat cu un scart .

Daca a mai patit cineva asta sa-mi spuna si mie de la ce e .

Am crezut ca e de la BBS , l-eam schimbat si nimik . Scartaie numai daca arcul urca in sus nu daca apas eu pe el . Ce e mi se pare ciudat .

Astept raspuns .

Cu stima , Johny :D

Modificat de jhonskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o Fabie din 2003

De 2 zile dupa ce am schimbat distributia, placute frana, pivoti, bujii, in timp ce mergem s-au aprind EPC, ASR si becul de Check Engine. Am tras pe dreapta am oprit si repornit si a ramas doar becul de Check Engine (becul in carte e dat ca emiisii de gaze ceva de genul). Masina merge, trage nu intrerupe nu trepideaza.

La scanare cu VAG imi da asta:

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Can't Synch Baud Rate

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 H

Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V40

Coding: 00124

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0830

4 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

55-00 - Adaptation Not Successful

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 25738

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y0 920 880 L

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding: 00101

Shop #: WSC 00050

TMBPC26Y843935611 SKZ7Z0C2131930

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: 30 GATEWAY CAN 1S33

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 AA

Component: LenkhilfeKYO X757

Coding: 10140

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 959 433 E

Component: 2S Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Daca s-a stins inseamna ca a fost ceva de moment pe la partea electrica.... eu am mers vreo 2 luni cu problema asta .... la scanare imi dadea la fel .. contact intermitent din cauza unei sigurante de la panoul de sigurante de deasupra bateriei. E bine sa stii pe viitor

Component: Klimaanlage X0830

4 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Cele 4 coduri din cate vad sunt de la butonul de recurculare aer .... e problema frecventa la fabii, si eu am problema asta dar nu ma agit pentru ca nu folosesc des recircularea, cred ca se schimba butonul pentru remediere. Vezi la sectiunea cu probleme dese intalnite la fabia 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog, ajuta-ma cu un sfat intr-o problema ciudata, care azi mi s-a intamplat pentru a doua oara in ultima saptamana.

Ciudatenia e asa : merg frumos, linistit prin oras, cu a II-a, cu 20-30 km/h (ca atata permite traficul !), fara franari si fara accelerari, si dintr-o data incepe sa piuie. Se aprind foarte scurt (pentru 1-2 sec.) martorul de ABS si ala de alte pericole - adica asta (!) -, dupa care tace si se sting martorii. daca opresc si pornesc din nou, nu se mai aprinde nimic.

Prima data am crezut ca mi se pare, dar azi a facut din nou chestia asta si ma cam pune pe ganduri.

Solutia "STAS" stiu si eu ca e una singura - diagnoza. Dar inainte de a ajunge la diagnoza, ma puteti ajuta cu un sfat sau cu o idee ?

Sper ca nu am uitat vreo precizare importanta. Daca totusi, da, imi cer scuze si promit sa revin cu alte detalii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo schimbare atunci cand franezi ? placutele sunt schimbate la timp ? daca e si abs si alte pericole inseamna ca e problema majora la franare.... poate nu ai suficienta presiune in lichidul de frana .... cum se simte pedala la franare ? tine sus sau foarte jos ? de obicei daca e doar un contact imprefect sau chestii minore se aprinde doar ABS .... daca e si martorul alte pericole e problema . zic eu ca ar fi problema la presiune .... facand drumuri in oras care necesita multe franari. dar fa o scanare cat de repede, acolo afli cu adevarat care e problema. multa bafta

Martorul (!) nu apare si atunci cand e trasa frana de mana !? ia si asta in considerare... poate cablul. sper sa te ajute

Modificat de Aresik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima revizie am facut-o cu 2 luni in urma (30.08.), la 12.400 km si totul a fost OK.

Cu frana nu e nici o problema, cel putin nu una care sa se simta evident. Adica tine bine, nici sus, nici jos, ABS-ul intra la franare puternica, asa cum intra la toate Fabiile (adica destul de des).

Cu frana de mana, ce sa zic ? Tine bine, se aprinde corect martorul atunci cand e trasa si se stinge la fel de corect atunci cand e lasata.

Masina e foarte bine intretinuta si nu are decat 15.000 km.

Hmm, ciudatenie !?! Poate mai sunt si alte pareri, inainte de a ajunge la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta.Mi-a facut de cateva ori faza cu piuitul si aprins martori ABS si ASR.Opream si porneam la loc totul bine,pana cand intr-o zi nu s-au mai stins martorii.La mine era arsa o siguranta de pe capacul bateriei(pozitia 6 daca imi amintesc bine).Incearca sa verifici poate cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit siguranta din aia :D e bine sa aveti la indemana iarna ca cine stie :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez:Infiltrare apa in cabluri (compartiment motor): La toate Fabiile pana in 2003 este o constructie defectuoasa a cablului din spatele filtrului de aer/bateriei. Manunchiul de fire este invelit in izolatie. Trebuie cat mai repede posibil eliminata izolatia, altfel mucegaieste invelisul cablurilor si se fac scurtcircuite.

La mine era taiat de cand am luat masina din Germania si sunt puse intr-un furtun de cauciuc cu diametru mare(cam 5 cm) care e taiat transversal ca sa poata fi bagate firele. Aerul intra prin el ca e loc destul, iar apa nu ajunge direct pe ele, asa ca nu se pot face scurtcircuite. ;) O sa fac poze sa vedeti.

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit cauza !!! E ca in bancurile cu prosti !

Nu dati cu paru', ca spun tot. Cauza : borna de masa (-) de la baterie slabita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca a fost mentionata - o "perla" de proiectare la motorul de la clapetele de aer (cele care stabilesc daca e pe recirculare sau nu). La varianta mea motorul nu are senzor de pozitie asa ca la fiecare actionare forteaza la capat de cursa pentru secunde bune. Figura tine citiva ani pina imbatrineste plasticul si se rup niste nervuri intr-una din rotile dintate (demultiplicarea este destul de mare - melc plus inca 2 trepte - ma mir ca nu s-a rupt mai repede).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am avut urmatoarea eroare :16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High ;P0118 - 35-10 - - - Intermittent prin care aveam probleme la pornire doar cand era cald motorul.Am schimbat senzorul de temp motor si eroarea a disparut.Cost total 75RON senzorul + manopera.

Dupa 2 saptamani de mers prin oras iar mi s-a aprins becul de check engine cu urmatoarea eroare :

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

1151 - 35-10 - - - Intermittent

Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna exact ce are?Am sters eroare si nu mi s-a mai aprins.Dar aceasta eroare am avut-o si inainte de a schimba senzorul de temp.De asemenea am o eroare de immobilizer(adress 25) care imi persista.Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Subscriu si eu cu defectul "cunoscut" - cablu alimentare demaror prea scurt. E oare comun la absolut toate Fabiile?

Ieri m-a lasat in Carrefour Orhideea, nu a mai vrut sa porneasca la demaror dar in schimb a pornit impinsa. La o examinare atenta am gasit cablul rosu ce duce la demaror retezat din mufa. Desfacut, cositorit la loc in mufa un cablu mai lung si gata, s-a rezolvat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mm sal am o skoda fabia 1.9 sdi si am o problema cu luminile de pe bord de , la faruri, cum misc de volan stanga dreapta de slabeste intensitatea la becurile din bord si la faruri nu mult dar.. se vede as intreaba daca este normal sau ce trebi sa fac...vreau sa zic ca am pus testerul pe ea si nu este nici o prb la baterie sau la incarcare au aparut doua erori 01288 si 00566 ma poate lamuri cineva cu asta mss mult am uitat sa zic asta se intampla si daca misc de geamuri adica daca le ridic sau l-e cobor tot aceeasi licurici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa gandim logic. bateria poneste motorul. apoi tot ce este consumator pe masina primeste curent din alternator ( chestia care se invarte si produce curent ). alternatorul furnizeaza cam 14 - 14.7V . Cand apinzi farurile ai sa vezi o fluctuatie a relantiului ( scade turatia ). atunci cand ai farurile aprinse si actionezi geamurile electrice , volanul ( pompa servo ) sau orice alt consumator de pe masina, tu de fapt ceri altenatorului curent, ceea ce duce la dereglari momentane a turatiei din cauza alternatorului. In concluzie e ceva normal sa fluctueze; am lungit vorba dar am vrut sa stii pe viitor principiul de functionare, nu doar sa iti zic " Da, e normal " si atat :( .

Erorile de care zici tu ( am cautat eu pt tine :P )

01288 - Terminal 30: Steering Assist [ 01288 - Clema 30 pentru servodirectie ]

00566 - Steering Assistance Operation [ 00566 - Operation Not A Plausable Signal - Intermittent ]

cred ca ar trebui sa verifici sigurantele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca postez aiurea...sunt stresat si trist...astazi mi s-a aprins in bord martorul de pompa benzina, nici nu stiu cum sa-i zic...e ultima icoana dp cadranul vitezometrului ;) pompa galbena ;) :) :frigbaitata: ce inseamna asta????e o fabia 2001 1.4 AZF...please heeellllpppp :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!