Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Va salut, sunt nou si am o problema, am citit pe forum si nu am gasit solutia.

Mi se aprinde in bord pompa servo ,ciudatenia este ca dimineata cand este umezeala ,racoare functioneaza perfect,cand vine caldura nu  mai functioneaza..Ma puteti ajuta ??? Pana sa apara in bord , m am uitat sub stergatoare am luat frunzele de acolo ... am scanat cu vad si imi da eroarea no conection j 500 parca eroarea 1309.Am pus o pompa sh si nu a functionat.Dimineata este ok...sunt disperat ,de unde o fii....

Modificat de Silviuls
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Silviuls conform regulamentului ai obligatia sa descrii exact problema, asadar despre ce masina, ce motorizare, ce an vorbim? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda fabia 1.4 tdi 2005, pompa koyo.

Skoda fabia 1.4 tdi din 2005 - mi sa aprins servo in bord ,volanul merge greu, dimineata si cand este racoare afara masina merge ok fara sa mai apara servo in bord.Am incercat cand servo era aprind in bord , sa schimb poma cu una sh nu a mers.Mentionez ca am scanat cu vag si am eroare no comunication  cu j 500 eroare cod 1308. Am umblat cu  saptamani in urma la stergatoare in interior ca se adunase frunze.Pe racoare,dimineata functioneaza cand se incalzeste afara imi apare senzor in bord cu volanul ingreunat.....Nu stiu ce sa fac....un sfat va rog

Modificat de Silviuls
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina,multumesc frumos,dar am o nedumerire, aici spune sa verificați sursa de alimentare a modulului de control al ajutorului directiei....care este modulul de control unde se afla ?

Modulul de comanda j 500 este partea electronica a pompei, dar modulul de control...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pompa este modulul de control.

Cred ca ai folosit google traducere, pentru modulul de comanda.

Pagina anterioara, userul Marlboro a avut aceeasi problema. Ai verificat siguranta alocata alimentarii  pompei din capacul de pe acumulator? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat,pare ok siguranta,exista fire ceva,la stergatoare in interior....,deoarece am curatat de frunze,am dat masca jos fiindca era mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In panoul de sigurante din habitaclu, mai exista o siguranta alocata servodirectiei. Asta inseamna ca  firele ies din habitaclu pe sub grila stergatoarelor.

 Nu cred ca acolo este problema.

Masoara in momentul cand pompa nu mai functioneaza, daca la mufa de alimentare al pompei ai 12 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat pompa, cu una sh ,acum ete ok,merge mai greu in pic ca cea veche ....dar este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua intrebarea mea este 6q0423155AD se potriveste cu 6q0423155AJ ? AJ am eu pe masina si am gasit una AD la un pret accesibil . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cod, ambele pompe sunt KOYO.

Trebuie sa potriveasca.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Vreau sa va impartasesc si eu o problema avuta cu Fabia 2 , 1.6L 105 cai Mi s-a aprins martorul de servo si volanul era beton am ajuns cu ea acasa...am inceput sa citesc pe acest forum toata lumea spunea ca este pompa sau senzor brancare unghii caseta directie....intr-un final am gasit un comentariu care spunea sa verificam siguranta de servo....acesta este pozitionat intruna din cutiute pe baterie.  M-am uitat prima data si nu am observat ca este fisurata...doar cand am inceput sa strang putin sigurantele  atunci am observat ca siguranta era fisurata si am rezolvat problema cu 5 ron.

Ps: Sfat verificati intai siguranta ( chiar ar fi indicat sa o desfaceti de tot sa vedeti daca este rupta sau fisurata sa nu patiti ca alti care au cumparat pompa sau senzorul degeaba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara, daca ma puteti ajuta va rog cu cateva sfaturi. 

Ideea este ca pana acum a aparut de 3 ori in decurs de vreo 6 luni si de fiecare data daca o lasam pana a doua zi isi revenea si mergea normal si se stingea si martorul. Eroarea apare pe 3 module diferite

Bateria este noua, lichid este la nivel, masina este o fabia 2006 1.4 

Va multumesc anticipat

Address 17: Instruments        Labels: 6Y0-920-xx0-17.lbl
   Part No: 6Y0 920 871 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02  
   Coding: 28101
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-50E6
   TMBMD46YX64603386     SKZ7Z0F3545127

1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            49-10 - No Communications - Intermittent

 

Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.clb
   Part No: 6Q0 423 156 AF
   Component: LenkhilfeKYO        V957  
   Coding: 10140
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 73E539474140F386991-5072

No fault code found.

 

Modificat de ass
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica înainte de toate alimentarea, siguranta de pe baterie,  cablajul. Daca totul este ok, cel mai probabil o sa necesite inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua. ma puteti ajuta cu o informatie referitor la un cablu de bracaj g250? Aveti idee ce fel de cap are surubul de prindere ? multumesc , stima

Skoda fabia 1.2 2004 motor AZQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua.

Va rog, daca puteti sa ma ajutatiVCDS 40 nou.pdf intr-o problema legata de servodirectie, pentro o Skoda Fabia I, 6Y3 Sedan, 1.4 TDI, 75CP.

In urma cu cateva saptamani, in timp ce rulam cu viteza mica, in linie dreapta, s-a aprins martorul servodirectie, galben, in bord , iar volanul nu mai avea servo, se misca foarte greu. M-am oprit intr-o parcare. La scurt timp s-au aprins si martorii de ABS si frana de mana, plus un semnal sonor intermitent, ca si cum mergeam cu frana de mana trasa, desi eram in repaus. Dupa mai multe porniri si reporniri ale motorului, dupa vreo 15 minute, toti martorii din bord s-au stins si volanul se misca normal.

Am scanat cu VCDS in zilele urmatoare, de mai multe ori. Erau mai multe erori care se puteau sterge, erau intermitente. Am incercat, dupa ce am sters erorile, iar martorii in bord nu indicau nimic, sa merg cu masina. De fiecare data, dupa un parcurs de 50m pana la 7 km, fenomenul se repeta. Daca stationam un tim, porneam si opream motorul, lucrurile reveneau la normal. Din nou, cu VCDS scanam si stergeam erorile, fie inainte fie dupa ce stingeau martorii din bord.

Am folosit si un alt tester, portabil, v401 xtool, si aceleeasi rezultate.

Precizez ca

-          Dupa primul incident am gasit siguranta nr.6, S178, de 40 A, din capacul bateriei, de la ABS, fisurata. Am inlocuit-o.

-          Am verificat nivelul lichidului servo, era pe minim, am adaugat 25ml, acum este maxim (cred ca ar trebui sa mai scot putin)

-          Am verificat toate sigurantele mari, din capacul bateriei. Erau in regula. Am curatit toate contactele lor, si, ca sa fiu sigur am inlocuit si siguranta nr.3, S164, de 50A (desi Etka imi arata 80A, iar in carte scrie 50A), de la servodirectie. Siguranta 7 din habitaclu, cea de 5A era in regula. Daca o scot, se aprinde marorul de servo in bord.

-          Am verificat acumulator auto. Initial imi arata 12.4 V si health 58%, am regenerat bateria si acum este 12.8V si health 87%.

-          Am gasit in compartimentul bateriei, firul rosu care duce de la baterie catre capacul de sigurante, ca era uzat, deterioat la eterior si se vedeau fire litate oxidate de acid mai demult si chiar cateva intrerupte, la jumatatea firului, in cotul sau

-          Am verificat pornirea motorului si functionarea alternatorului. Totul, in general normal. 14.2 V incarcare.

 

Dar, doar uneori cand martorii in bord se aprindeau, tensiunea (masurata cu un voltmetru in priza de bricheta) scadea brusc de la 14.2V la 13.6V sau chiar 12.6V, si ramanea constanta. Fenomenul a fost mai rar.

 

-          Erorile pe VCDS nu erau intotdeauna aceleasi. Sporadice, intermitente, le-am sters. Insa cel mai important, dupa parerea mea, UNEORI MA PUTEAM CONECTA MODULUL SERVO, puteam vedea functionarea Steering Wheels, inclusiv senzorul din caseta G250. ALTEORI NU, ERROR COMUNICATION J500, comunication failed.

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

-          dupa ce am schimbat caseta in urma cu 4 ani, nu stiu ce setare sau adaptare s-a facut, de atunci imi apare mereu NO COMMUNICATION WITH G85. Masina nu are ESP deci nu are nici G85. Inainte nu imi aparea.

erorile de la Airbag, provin din faptul ca nu este intrerupator si lampa indicatoare pentru Airbag pasager (a fost inlocuit calculatorul si nu au fost conectate lampa si lumina din torpedou

Nu am verificat inca

-          starea firelor de legatura intre alternator si baterie

-          cele trei mufe din pompa servo (contacte pompa)

Mai adaug ca, caseta originala era Koyo, am inlocuit-o cu una noua TRW tip Koyo. Pompa servo este tot Koyo, cu senzor catre caseta cu mufa 4 picioruse parca.

De cand a aparut aceasta defectiune, am evitat sa circul cu masina, problema este ca nu am gasit pe cineva disponibil si priceput in apropiere de mine.

CAND MARTORUL SERVO ESTE STINS, VOLANUL SE INVARTE USOR, dar uneori pe tester am NO COMUNICATION ateori nu. Cand martorul servo este APRINS VOLANUL SE INVARTE FOARTE GREU.

De curand se aprinde si ramane aprins mai mult timp, martorul CHECK ENGINE, probabil de la stat mult in parcare cu motorul pornit.

Intrebari

-          Ce trebuie sa mai verific? Cum?

-          Pot circula in siguranta cu masina pe distante mai scurte, cu luminile in bord aprinse?

-          Care ar putea fi cauza/ remedierea?

 

Incerc sa postez o scanare, cateva poze. Un film are o dimensiune mai mare, nu pot posta.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Fir baterie.jpg

Sigurante mari.jpg

Revin cu scanarea

VCDS 40 nou.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Fabia 2002, eroare pe g250, se poate coda pentru versiunea mai noua cu mufa astupată in pompa de servo cu scopul de a scapa de eroare ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!