Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Salutari, la Fabia mea 1.4 mpi din 2001, bateria e slaba de tot, trebuie sa-l schimb, dar poate asta cauzeaza aparitia indicatorului de la servo pe bord, si functionarea foarte greoaie a volanului? dupa ce opresc motorul si repornesc s-a stins, dar astazi dimineata de trei ori a aparut martorul, si a 4-a repornire a motorului nu m-ai ducea bateria.. :(..l-am pornit de la cablu si OK tot, dar poate maine dimineata va fi la fel, daca nu incarc sau schimb bateria, Poate deci sa vina problema servo de la bateria slaba?

Msi mult! 

Modificat de andras.ilyes87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-ai cam raspuns singur... In primul rand eu nu pricep de ce chinuiti masinile cu baterii slabe. Schimb-o cat mai urgent! Pompa hidraulica de servo "haleste" foarte mult curent, iar cand bateria nu mai poate ii scade voltajul, ceea ce duce la mai multe erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mea are un an, Varta Blue de 52 sau cati amperi, m-i mila sa-l arunc, doar ca anul trecut am cumparat pentru sotia husa cu incalzire si a uitat-o in priza de dimineata pana la ora 5, s-a dus bateria la 0. Si masina nu-l folosim doar in oras pana la servici si inapoi, pe drum lung cealalta masina de 2ani, deci nici nu prea are cand sa se incarce. Dar in fine, oricum tebuie schimbat bateria.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, ma iau durerile de cap chinuindu-ma sa-ti citesc postarea. Ce nu intelegi? Producatorul zice ca bateria tine un nr de ani IN CONDITII NORMALE DE EXPLOATARE! Tu daca ai descarcat total bateria clar ai terminat-o! Tot ce mai poti incerca e o redresare, insa sfatul meu e ca nu faci decat sa pierzi timp si bani. Asa ca nu-ti mai bate joc de masinuta si ia-i o baterie noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 cea dea 2 a nu stiu unde este. Ma poate ajuta cineva unde pot sa o gasesc

 

Siguranta 7 din panoul de sigurante din habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am si eu o problema la o skoda fabia 1.2 2007, cand sta masina pe cric,pompa de servo. functioneaza, iar cand o cobor de pe cric si opresc motorul si dupa aceea il pornesc, nu mai merge

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, va cer din nou ajutorul.

Dintr-un accident, lovit coltul stanga fata, mi-a murit servodirectia, in sensul in care nici macar controller-ul nu mai este vazut la diagnosticare, ca si cum pompa nu ar exista. Pompa fizic este ok, nu sparta nu nimic. Cablajul electric este ok, nici un fir/mufa rupte. Siguranta de pe capacul bateriei si siguranta nr. 7 din panoul de langa volan sunt in regula. Ce as mai putea verifica, inainte de a da jos pompa si eventual ajuns la placa ei eletronica? Mentionez ca atunci cand am scos mufele din pompa era ceva umezeala in ele, cel mai probabil de la lichidul de parbriz scurs din rezervorul fisurat... Insa dupa parerea mea, daca facea vreun scurt de la acel lichid trebuia sa sara o siguranta... Aveti idei ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am o Skoda Fabia 1  , 2002, 50kw, 1,4 mpi, la care s-a stricat pompa Koyo cu codul VW: 6Q0423155L

Pe epiesa este  pompa TRW JER112 cu mentiunile : Restrictiile producatorului: KOYO si Excude producator: TRW , avand acelasi cod 6Q0423155L

Poate fi folosita aceasta din urma TRWJER112 in locul vechii Koyo?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problemele mele. Am schimbat pompa intre timp cu una de la dezmembrari, acelasi cod de piesa, cu diferenta terminatiei (versiunea banuiesc), care in loc de "E" este "AB". Bun, dupa vreo 2 ore de chin la codare, va zic rezultatul, cel putin dubios: daca o setez 11250 (1- airbaguri active, 12- parte integranta in "steering aid") zice ca nu are comunicatie cu senzorul G85 (care din ce stiu e senzor de ESP, ceea ce masina mea nu are), iar in measuring block la grupul 003 zice ca senzorul G250 de pe caseta este inactiv. Apoi, am codat 10150 (in loc de "12" am codat "01", care ar insemna ca are ESP), servodirectia merge, senzor G250 activ, totul e la parametri. Imi poate explica cineva de ce se intampla asta?

Multam pentru rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Servodirectia a incetat sa mai functioneze. A functionat cu intermitente 2 zile zi azi nu mai raspunde. Mator aprins in bord. Am procedat la scanare.

Wednesday,01,April,2009,16:21:25:26365
VCDS Version: Beta 812.4
Data version: 20090214

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76
 
VIN: TMBJY46Y174161025   Mileage: 133610km/83021miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (XXX)       Labels: Redir Fail!
   Part No: 03E 906 023 D
   Component: SIMOS91 1.2l 4VG    GA01  
   Revision: --H04---    Serial number: SKZ7Z0F3984833
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 10171 599 82207

No fault code found.
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl
   Part No SW: 6Q0 907 379 AF    HW: 6Q0 907 379 AF
   Component: ABS 8.0 front   H05 0002  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0002103
   Shop #: WSC 13765 790 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Y0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  

1 Fault Found 
00538 - Reference Voltage 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 F
   Component: 0000 BN-SG.         2S36  
   Coding: 25742
   Shop #: WSC 13765  

1 Fault Found 
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 601 A
   Component: 11 AIRBAG VW51      0009  
   Coding: 12593
   Shop #: WSC 13765  

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: Redir Fail!
   Part No: 6Y0 920 883 M
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V04  
   Coding: 00102
   Shop #: WSC 00000  

1 Fault Found 
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: 0007 GATEWAY CAN    2S36  
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 13765  

1 Fault Found 
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: Redir Fail!
   Part No: 6Y0 920 883 M
   Component: IMMOBILIZER VDO V04  
   Coding: 00102
   Shop #: WSC 00000  
   TMBJY46Y174161025     SKZ7Z0F3984833

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 H
   Component: 35 Komfortgerát     0002  
   Coding: 00019
   Shop #: WSC 13765  

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------
 

J500 este de fapt pompa in sine sau altceva? Pe adresa 44 nu primeste raspuns de la controller.

Eroarea de la clima este pt ca am scos masa de pe caroserie. Dupa stergerea erorilor nu a mai revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu precizarea ca ieri dimineață a funcționat, la prânz nu a mai funcționat servo (mașină nu a fost mișcat din parcare). Am venit acasă de la Iași (drum de 190 km fără servo) iar în această dimineață când am pus contactul nu a mai rămas eroarea în bord, servo funcționează.  Sa vedem pt cât timp. .. Nu mai înțeleg nimic. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cablajul si siguranta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. Am găsit cauza. Era siguranță de 50A.

2016-07-07 17.57.22.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi... de asta te-am intrebat daca ai verificat siguranta si cablajul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Am si eu o Fabia 1.4 din 2001. Ieri am facut un drum de 250 km si din cand in cand  mi s-a aprins martorul de servo. Singura diferenta pe care o vad este faptul ca parca nu se mai intareste volanul la viteze mai mari si am senzatia ca virez mai mult si trebuie sa redresez un pic.

Ati mai patit asa ceva? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 7/20/2015 at 1:02 PM, andrei_221 said:

 

verdict : pompa de servo Koyo defecta, scurtcircuiteaza CAN-ul. 

Intr-adevar pompa Koyo a fost defecta. Modelul TRW compatibil pentru Koyo exista pe site-uri dar nu se putea comanda, nu exista pe stocuri. Am trimis pompa la Sibiu la reparat, a costat 650RON plus taxe de curier. A trecut 1 an si functioneaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Intreb si aici desi am intrebat mai peste tot dar poate primesc un raspuns.

Recent am schimbat caseta de directie si surpriza a aparut cand senzorul dupa caseta veche nu corespundea cu senzorul dupa noua caseta (sh).

Unul fiind asa iar celalat asa ...am incercat sa le cablez dar n am reusit sa fac senzorul sa dispara din bord, intr un final l-am recablat pe cel vechi cu o tablita pe el sa depisteze ca si cum volanul ar sta drept.

Servo pare sa mearga ok doar ca pare sa nu functioneze pe loc ... ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal asa, deoarece acela era rolul senzorului, te ajuta pe loc sa tureze pompa, in mers nu te ajuta senzorul sesizabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, simt ca merge cam greu servodirectia pe loc, posibil sa fie defect senzorul fara sa genereze vreo eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga 1 ml de ulei cu o seringa cu ac in pivoti si capete de bara.

Daca te incumeti sa desfaci burdufurile la caseta poti unge si bieletele de directie de asemenea si cremaliera casetei, dar aici cred ca doar vaselina siliconica se preteaza din cauza sistemului hidraulic. Se mai pune problema si sa etansezi bine acele burdufuri, sunt bune colierele cu surub.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparat senzor nou, montat ...dar tot nu dispare din bord. ce mai e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am o Skoda Fabia de 1,2 HTP. Dupa inlocuirea bateriei, la pornire, uneori "pleaca" servodirectia, alteori nu. Masina are aprox. 76000 km reali. Daca o repornesc se intampla la fel. Cel mai mult a fost nevoie de 4 reporniri ale motorului pentru a "avea" si servodirectie. Cand servodirectia nu pleaca ramane martorul aprins in bord si nu se stinge. N-am incercat sa "merg" cu ea asa. Daca servo porneste la pornirea motorului, nu sunt niciun fel de probleme in timpul mersului. Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca in momentul aparitiei problemei nu pot comunica cu pompa de servodirectie. Au zis ca au gasit ceva erori de la schimbarea bateriei pe care le-au sters si ca au "rezolvat" problema. Am schimbat la ei inclusiv tabloul cu sigurante de deasupra bateriei. Problema insa nu s-a rezolvat si nu stiu ce mai am de facut...

Rog ajutor in aceasta problema! Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai banuiesc ca ai putea sa iei un spray de contacte si sa dai pe la toate mufele ce au legatura cu servodirectia. Nu-s de meseria dar eu asta as face, as urmarii si traseul firelor, sa vad daca ar fi vreun contact corodat sau vreun fir impuscat.

Incearca sa mai restrangi cercul, cand nu porneste servodirectia, ai parcat masina inclinata, etc? 

(pompa de servodirectie se afla sub aripa din stanga fata, in spatele farului gasesti busonul de la vasul de lichid de servodirectie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua . Ma scuzați ca va deranjez am si eu o problema cu o Skoda fabia 2002 14 16V cod motor aua am înlocuit senzor caseta g250 am înlocuit pompa trw noi si direcția tot nu merge la tester îmi arată ca volanul este rotit cand de fapt el nu este acționat am fost la Skoda Brady valea Oltului București mi-au zis ca este pompa dar ea este noua si a mers dar dintr-o data mi-a apărut iar volanul in bord ca-n apare cand dispare am fost la diverse service-uri si nimeni nu știe ce se întâmpla dacă ma poate ajuta si pe mine cineva cu un mecanic/electrician bun vas fi recunoscător. La Brady mi-au verificat toate siguranțele au zis ca sunt ok nu au vrut sa verifice firele nu știu ce sa mai fac cu ea va mulțumesc pentru ajutor si ma scuzați dacă nu am procedat ok dar este prima oară cand scriu pe forum va mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!