Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

dupa ce ai montat alta pompa si nu merge, primul lucru faci o diagnoza.  pe urma cauti alta pompa.

NU ai cum sa faci pompa sa mearga fara CAN-ul masinii si fara senzorul de pe caseta. 

 

aici ai toate datele necesare despre acest sistem de directie

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_259.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gresesc unele pompe mergeau cu senzorul scos pe turatie constanta redusa, adica nu ajutau mult la parcari. Dar nu stiu care dintre modele Koyo sau TRW... poate merge faza la ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut martorul de servo aprins si  bineînțeles acesta nu funcționa. Am pus o altă pompa de servo...dar tot nu merge. Când masina sta pe loc, martorul se stinge, cand plec cu ea se aprinde iar servodirectja nu merge deloc. Ca si eroare la scanare imi da 01290...01290 - Reference Voltage Steering Assist: Short to Ground. Ce poate fi de vina ? Pompa pe care am pus o funcționa pe masina de pe care am luat o sigur....deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ai o siguranta arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema cu servodirectia la o Skoda Fabia 2007. Probleme facea de aproape doi ani si mai ales pe timp de vara. Se aprinea martorul din bord, volanul, si directia devenea foarte greoaie. A doua zi dimineata totul functiona normal, dar problema revenea dupa ceva timp. A fost scanata si mi s-a comunicat faptul ca pompa nu comunica! De 3 saptamani servo nu si-a mai revenit, s-a facut scanarea si se pare ca trebuie sa schimb pompa. Este pompa KOYO cu codul WAG 6Q0423155AM. Am gasit SH cu codul 6Q0423155.. cu alte terminatii. Se pot adapta pe masina mea? Totodata, din cat am citit pe net, inteleg ca si TRW JER112 este compatibila. Aceasta este mai ieftina. Credeti ca se poate adapta?

Pe epiesa este  pompa TRW JER112 cu mentiunile : Restrictiile producatorului: KOYO si Exclude producator: TRW, avand acelasi cod 6Q0423155AM.

 

Multumesc anticipat.

Modificat de vdragos
Limba romana deficitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate monta. Nu trebuie facute adaptari. Cea cu terminatia ,,55" este tot o pompa KOYO.

Da se poate monta, ma refer la JER112. 

Nu ai cum sa gresesti deoarece la achizitionare, trebuie sa scrii seria sasiu. Nu este compatibila, te vor suna cei de la magazinul mentionat.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2018 at 12:55 PM, BLiTZ said:

Dar de ce nu pui una electrica normala, fara senzor. Am pus la un moment dat pe o fabia de raliu pompa electrica de Opel Astra. E cat se poate de simpla, 3 fire.

Puteti detalia? Trebuie doar firele de Can legate? Si nu are nici un senzor?

Modificat de alecsutz03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/4/2018 at 9:54 PM, Carmina said:

Da, se poate monta. Nu trebuie facute adaptari. Cea cu terminatia ,,55" este tot o pompa KOYO.

Da se poate monta, ma refer la JER112. 

Nu ai cum sa gresesti deoarece la achizitionare, trebuie sa scrii seria sasiu. Nu este compatibila, te vor suna cei de la magazinul mentionat.

Succes.

Carmina, Pompa TRW cu codul 6Q0423156AB poate sa inlocuiasaca pompa KOYO 6Q0423155AM. Pompa TRW are tot 3 mufe ca si cea de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate sa inlocuiasca. Da, are tot 3 mufe, dar in interiorul mufelor sunt niste pini. De exemplu, la pompa ta (KOYO),  senzorul G250 are 4 pini in mufa pompei, iar pompa TRW are  3 pini.

Cum vei face sa functioneze senzorul G250 cu cei 3 pini?

Achizitioneaza pompa dupa seria sasiu, si nu vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Este complicat sa gasesc SH dupa seria sasiului deoarece parcul spune ca este compatibila si sunt nevoit sa o returnez.O sa mai caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu filtreaza dupa seria de sasiu, trebuie vazut ce e pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe masina am KOYO 6Q0423155AM si inteleg ca este compatibila cu pompele KOYO care au codul KOYO 6Q0423155...( indiferent de terminatie).Am mai gasit KOYO, dar toate ofertele se invart in jurul sumei de 800 RON.

Am citit, si Carmina mi-a confirmat, ca se poate monta si TRW JER112, dar nici pe acestea nu le gasesc.

Imi mai incerc norocul pentru cele KOYO care au codul KOYO 6Q0423155..

Modificat de cotet80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa TRW JER112 nu se mai fabrica, TRW recomanda setul caseta- pompa JKR104

cauta koyo la dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.autoeco.ro/pompa-hidraulica-sistem-de-directie-trw-jer112/a12074949/

Posibil sa gasesti mai ieftin. Trebuie doar sa cauti.

Set reparatie alternativ JKR104, este prea scump. Nu merita. Probabil varianta sh este mai ieftina. Daca vei merge pe varianta sh, cred ca ar fi bine sa respecti codul inscriptionat pe pompa care este acum pe masina. Inainte de achizitionare, verifica siguranta alocata pompei din compartimentul motor si cea din habitaclu.

 

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat la autoeco.ro, dar nu mai au pompa JER112. Ma gandesc ca poate e mai bine sa o trimit la reparat. Poate e mai putin costisitor si poate tine mai mult. O sa verific si sigurantele , dar le-am verificat si cand se bloca temporar servodirectia si isi revenea dupa cateva ore. Pareau ok. Nu stiu sa verific cablajele sau senzorul. Nu am gasit care sunt pinii si ce trebuie facut.Ideea este ca si prima data cand s-a aprins martorul in bord si acum , cand nu s-a mai stins, incrercam sa urc o bordura. Initial am crezut ca este de la nivelul de ulei dar nu a fost atat de simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa demontez pompa de pe masina si sa folosesc masina? Trebuie sa obturez conducta care pleaca la caseta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

Reconditioneaza pompe si casete de directie Trami din Targoviste. Ofera si garantie la lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O s-o trimit la Sibi, dar mai întâi trebuie sa o dau jos. Ma intrebam daca pot sa folosesc masina dupa ce demontez pompa si daca trebuie sa obturez conductele pana imi revine pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dragi prieteni...am citit de am ametit...nu stiu ce sa mai spun despre masina mea....skoda fabia 1 2000 1.9 tdi ATD .mi s-a parins martorul in bord cu volanul, am completat cu lichid dar totusi directia merge greu si becurile din bord imi palpaie.

 

Adresa 09: Electr. centrala        Eticheta: ROJ\6Qx-937-049-B.clb
   Numar VAG: 6Q1 937 049 
   Component: BORDNETZ-SG.        1S30  
   Codare: 09362
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 78F587D958747681D1-515A

2  coduri de defecte:
00778 - Senzor unghi volan -G85- 
            49-00 - Nu este comunicare
01324 - Modul comandã tracþiune integralã -J492- 
            49-00 - Nu este comunicare

 

dupa ce am intrat pe modulul 44 , mi.a dat urmatoarele valori fara a roti volanul 

 

Luni,18,Junie,2018,20:02:12:42813
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna Ruleaza pe Windows 10 x64
Versiune VCDS: ROJ 17.1.3.0
Versiune date: 20170504 DS267.9
www.vcds.ro


Numar VIN:    Nr.înmatriculare: BC18ZOK

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 44: Asistenta directie  (6Q0 423 156 AB)

20:01:36 Grup 001: Electric
  13.61 V  Tensiune (Terminal 30)
  11.0 A  MotorPompã- curent
  37.0*C  Temp. modulCom.
  Con.  MotorPompã Stare

20:01:36 Grup 002: volan
  23.4*/s  VitezaUnghiul. senzorAsistenþã
  1459 /min  TuraþieTeoreticã MotorPompã
  1587 /min  TiraþieRealã MotorPompã
  0.0 A  MotorPompã- curent

20:01:36 Grup 003: Vehicul
  0.0 km/h  Vitezã 
  840 /min  TuraþieMotor 
  Con.  MotorPompã Stare
  Da  Senzor (G250) pt. AsistenþãDir.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 44: Asistenta directie  (6Q0 423 156 AB)

20:02:15 Grup 001: Electric
  13.85 V  Tensiune (Terminal 30)
  0.0 A  MotorPompã- curent
  37.0*C  Temp. modulCom.
  Con.  MotorPompã Stare

20:02:15 Grup 002: volan
  15.6*/s  VitezaUnghiul. senzorAsistenþã
  1382 /min  TuraþieTeoreticã MotorPompã
  1382 /min  TiraþieRealã MotorPompã
  3.0 A  MotorPompã- curent

20:02:15 Grup 003: Vehicul
  0.0 km/h  Vitezã 
  840 /min  TuraþieMotor 
  Con.  MotorPompã Stare
  Da  Senzor (G250) pt. AsistenþãDir.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 44: Asistenta directie  (6Q0 423 156 AB)

20:02:20 Grup 001: Electric
  13.20 V  Tensiune (Terminal 30)
  32.0 A  MotorPompã- curent
  37.0*C  Temp. modulCom.
  Con.  MotorPompã Stare

20:02:20 Grup 002: volan
  15.6*/s  VitezaUnghiul. senzorAsistenþã
  1408 /min  TuraþieTeoreticã MotorPompã
  1485 /min  TiraþieRealã MotorPompã
  4.0 A  MotorPompã- curent

20:02:20 Grup 003: Vehicul
  0.0 km/h  Vitezã 
  840 /min  TuraþieMotor 
  Con.  MotorPompã Stare
  Da  Senzor (G250) pt. AsistenþãDir.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 44: Asistenta directie  (6Q0 423 156 AB)

20:02:21 Grup 001: Electric
  13.93 V  Tensiune (Terminal 30)
  1.0 A  MotorPompã- curent
  37.0*C  Temp. modulCom.
  Con.  MotorPompã Stare

20:02:21 Grup 002: volan
  70.2*/s  VitezaUnghiul. senzorAsistenþã
  1434 /min  TuraþieTeoreticã MotorPompã
  1382 /min  TiraþieRealã MotorPompã
  8.0 A  MotorPompã- curent

20:02:21 Grup 003: Vehicul
  0.0 km/h  Vitezã 
  840 /min  TuraþieMotor 
  Con.  MotorPompã Stare
  Da  Senzor (G250) pt. AsistenþãDir.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 44: Asistenta directie  (6Q0 423 156 AB)

20:02:23 Grup 001: Electric
  13.85 V  Tensiune (Terminal 30)
  1.0 A  MotorPompã- curent
  37.0*C  Temp. modulCom.
  Con.  MotorPompã Stare

20:02:23 Grup 002: volan
  7.8*/s  VitezaUnghiul. senzorAsistenþã
  1408 /min  TuraþieTeoreticã MotorPompã
  1485 /min  TiraþieRealã MotorPompã
  2.0 A  MotorPompã- curent

20:02:23 Grup 003: Vehicul
  0.0 km/h  Vitezã 
  840 /min  TuraþieMotor 
  Con.  MotorPompã Stare
  Da  Senzor (G250) pt. AsistenþãDir.
 

 

poate cineva sa imi spuna daca este senzorul defect si da diferite valori ?

 

va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge toate erorile inregistrate, si recodeaza CAN Gateway cu acelasi cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
MarlboroMan

Salut,

Scriu ca poate incurajeaza privirea mai atenta la tabloul de sigurante :). Eu am ratat "defectul" la prima privire ?.

Servo nu a mai vrut sa "roteasca", iar pictograma cu volanul s-a aprins in bord. Dupa ce se racea masina, directia functiona pret de cateva minute, dupa care murea din nou.

Siguranta de pe capacul bateriei a cedat (vezi imagine). Eroarea pe care a inregistrat-o este mai jos.

 

Control Module Part Number: 6Y0 920 882 Ev

  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

         [...]

1 Fault Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

        49-10 -- No Communications - Intermittent

siguranta.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dancostea2002

parsiv defect ,facea contact la rece si intrerupea la cald.nu este de mirare ca a nu s-a remarcat de la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai intampla asa, la acest model

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna 

Masina este Skoda Fabia 1.4 tdi 3 cilindri 2006-2007 modelul 1 

Vin si eu cu o problema legata de servodirectie , totul a inceput anul trecut la finalul verii sa aprins becul de servo si a murit si volanul , dupa 2 ore de stationare am pornit masina a disparut eroarea din bord si volanul functiona cum trebuie , s-a repetat de cateva ori treaba s-a terminat vara nu a mai aparut eroarea pana acuma 2-3 sapt , cand apare eroarea daca sta peste noapte ca ex dimineata nu are nimic , pe o diagnoza facuta la cineva aparea eroarea 01309 permanent nu se putea sterge , incarcarea fara eroare 14.18 fara consumatori , 13.84 cu ac`ul pornit . in momentul cand stau la relanti cu ac`ul pornit compresorul porneste iar dupa 5-10 sec se opreste si iara porneste dupa 5-10 sec in momentul cand porneste incarcarea scade undeva la 13 poate si sub si deobicei eroarea imi apare stand la semafor sau ceva de genul acesta intrebarea mea ar fi se poate ca din cauza asta sa imi taie alimentarea de la pompa si/sau de la senzorul g250 sau senzorul unghi bracaj ? sau sa ma leg doar de senzorul acela  care se poate sa fie defect si sa il schimb ? dar de ce aproape nu an de zile nu a mai aparut eroarea ? doar in zilele calduroase etc . Daca e din cauza compresorului sau a ac`ului de ce porneste si se opreste la relanti 

Va multumesc 

Modificat de codoci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!