Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca are treaba airbag-ul cu servo....asta ar insemna ca daca ai martor de airbag aprins in bord nu iti merge nici servo si implicit martor de servo aprins.

Daca nu ai nici o siguranta arsa din cele 2 ptr. servo problema ta poate fii senzorul,pompa sau caseta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur are legatura,cand avea eroare de crash calculatorul de airbag,era stocata eroarea si pe calculatorul pompei.Banuiesc ca e o masura de securitate.

Nu are sigurante arse,pompa primeste curent,senzorul arata valori,am intrebat in speranta ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta,am citit mult pe tema asta dar rezolvarea nu a spus-o nimeni.Tot ce am gasit e doar ca a fost dusa la service si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirmatia ta Renzorcs, este corecta. Ma refer la  ,,cand avea eroare de crash".

In acest moment nu este inregistrata nici o eroare de crash data, calculatorul airbag a fost inlocuit, si totusi pompa  nu functioneaza. Cum vezi tu lucrurile? Au vreo legatura cele doua probleme mentionate de tine?

Eu cred ca sunt probleme la calculatorul pompei.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu, de aceea am întrebat . Nu înțeleg de ce nu pot coda pompa,plus că m-a surprins incidentul cu fabia 2,are aceeași eroare, și are centurile sărite, tot calculatorul să fie și la aia? Oricum azi am demontat pompa de servo că am văzut în posturile anterioare că există pe Grivița un banc de probe pentru aceste pompe, o să sun miercuri, ca să văd clar dacă este pompa sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa primeste curent oricum (pt.a functiona in regim de avarie/volanul galben aprins) iar senzorul puteai sa-l verifici doar daca ai avut un osciloscop.

Nu ne-ai spus care este eroarea actuala.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea. Daca tot se vorbeste aici de probleme legate de servodirectie am zis sa o postez si eu pe a mea. Aseara cand am parcat masina in fata casei am ramas subit fara servodirectie. In bord nu s-a aprins nici un martor si instant am pus testerul pe ea care binenteles nu mi-a aratat nici o eroare. Instant am verificat nivelul lichidului de servo care nu mai era gram. Dupa o scurta inspectie vizuala pe sub masina am constatat o balta verzuie (binenteles era lichidul de servo). Verificand mai amanuntit am vazut o conducta jumatate cauciuc jumatate metalica cedase de la imbinarea acestora. Intrebarea mea este: pentru a evita schimbarea ecestei conducte (care nu prea am gasito nici online) nu pot pune un colier metalic. Mi-a spus cineva ca acea conducta vine de la pompa servo si duce nu stiu unde si ca ar fi sub presiune. A doua intrebare: afecteaza pompa daca mai misc si eu masina pana remediez defectiunea?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Nu stiu daca va tine, dar pana vei gasi conducta, ce poti sa faci?

Daca va tine colierul, da.

Poti circula si asa cum este acum, dar va trebui sa scoti siguranta pompei din capacul de pe acumulator. Crezi ca vei avea puterea sa misti volanul asa fara asistare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers si eu fara asistare cat aveam defectul, dar numai partiala, in ideea in care am senzatia ca pompa totusi lucra un pic... Aveam senzorul de pe caseta defect, dadea info false, asa ca l-am deconectat de tot pana mi-a venit cel nou. Insa in cazul tau cu servo zero... Daca cumva esti genul ce merge la sala... iti poti anula abonamentul cat timp mergi fara servo lejer :)))) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care din ele este cea a pompei (daca nu ma insel sunt mai multe nu?). Ce-i drept merge foarte greu dar cand ai nevoie de masina ca sa te misti treci peste. Puteti sa-mi recomandati un magazin (online de preferat) serios de unde as putea comanda acest furtun?

Mulumesc.


Oricum cand nu mai ai gram de ulei e ca si cum ai fi fara asistare. Am vazut in posturi anterioare ceva referitor la tipul uleiului. Pentru acest model care ar fi tipul recomandat de producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca doar pozitia 3 trebuie deconectata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ce furtun pui (sunt peste 100 bar - presiune). Mergi la un atelier specializat pe furtune hydraulice de inalta presiune si te rezolva ei. Cu cat mergi mai mult cu masina asa (fara lichid) cresc sansele sa uzezi caseta de directie,...

P.S.

Da, doar pz 3

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Mergi la un atelier specializat pe furtune hydraulice de inalta presiune si te rezolva ei. 

Un astfel de atelier gasesti dupa pasarela de la Dedeman, pe dreapta imediat dupa Seat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Trami. Ii stiu pe baietii aia sunt foarte ok.


Ai grija ce furtun pui (sunt peste 100 bar - presiune). Mergi la un atelier specializat pe furtune hydraulice de inalta presiune si te rezolva ei. Cu cat mergi mai mult cu masina asa (fara lichid) cresc sansele sa uzezi caseta de directie,...

P.S.

Da, doar pz 3

Am cittit ca trebuie sa tina cont si de marimea lui (si aici ma refer la grosime). 

Mi-a spus un mecanic ca toata tarasenia asta s-a ntamplat din cauza lipsei unui colier care ar fi trebuit sa vina undeva pe cutia de viteze si el tot frecandu-se a cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabiadan (postul #869) a schimbat  conducta cu furtun hidraulic si iti poate da mai multe detalii.

In mod normal conducta nu trebuie sa atinga nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: m-am interesat cam cat costa o conducta de presiune, porneste de la 816 lei si difera in functie de pompa de servo pe care o ai pe masina si acestea fiind de doua tipuri pe modelul si anul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tur si retur. Intr-adevar difera codurile celor doua conducte, pe sistem TRW sau Koyo.

Achizitioneaza sh, sau varianta pe care ti-a prezentat-o Trami.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remuss, fa-ti cont pe pieseauto.ro si fa o cerere de piesa acolo, iar cei de la dezmembrari din tara iti vor face oferte. Eu cand am schimbat senzorul din caseta mi s-a oferit unul, sa-i spun "versiunea 2.0", adica alta versiune de dupa  2002 care nu mai da rateuri, la  150 de lei, in conditiile in care nou era 600 de lei cu piesa la schimb... Firma care a avut oferta castigatoare era din Piatra Neamt. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Am citit pe la mijlocul topicului cum daca scoti mufa din dreapta de la pompa servodirectie (am un seat ibiza 2005,koyo) ramane martorul aprins mereu dar servo merge mai greu dar nu asa de greu ca inainte. Am scos mufa dar aceiasi problema un timp merge ok dupa se intareste volanul la fel ca inainte, si se aprinde si semnul de pericol (semnul exclamarii), O fi pompa ? o fi senzorul ? mecanicul verdict pompa acum as schimba pompa dar costa ceva si as mai astepta putin. Multumesc. va rog niste sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat siguranta de pe capacul bateriei (la fabia, la seat posibil sa fie la fel) si nivelul de lichid hidraulic din rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a scoate mufa senzorului, in calculator ce erori aveai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabiadan (postul #869) a schimbat  conducta cu furtun hidraulic si iti poate da mai multe detalii.

In mod normal conducta nu trebuie sa atinga nimic."

 

 Raspund cu intarziere.... intru rar. La inceputuri ( achizite Fabia ) eram speriat de masinuta, nesigur pe mine sa fac unele interventii acasa.... accesam forumul la 2-3 zile.

   Deci conducta mea a fost inlocuita cu un furtun, de vreo 5-6 ani cred. Cost 40 lei ( la acea vreme ) . In pret au fost furtun , saibe de etansare, si o spirala de plastic - protectie peste furtun / in cazul unor frecusuri. La diferitele ocazii la care apuc sa trag cu ochiul in zona aia ...fac constatari : furtunul rezista - asta vara au aparut mici semne de imbatranire, fisuri minore de suprafata.      

   Deci 40 lei/ 6 ani e bine.... oricum am fost secat la acea vreme de costul unei pompe si a senzorului.

    Urmeaza caseta.... fac completari de 150ml la fiecare 6 luni.   :( are o varsta !

Modificat de fabiadan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SALUT!!! Am si eu o intrebare? Am vazut ca se vorbeste ca sunt 2 sigurante pentru servodirectie.

1 cea de 50 A stiu unde este dar cea dea 2 a nu stiu unde este. Ma poate ajuta cineva unde pot sa o gasesc

 Am o skoda fabia 1.4 MPI 2002

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!