Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

multumesc pentru raspuns...deocamdata masina o sa stationeze, Bacaul e destul de mic, oricum masina o folosesc pt extern mai mult, am demontat deja caseta si cand vine inapoi o sa ii pun ulei nou in ansamblu...pana la urma am rezolvat-o si cu senzorul, se pare ca pana la urma cei de la skoda au cea mai buna ofera, parerea mea....360 de ron cu manopera cu tot, in conditiile in care senzorul sh e vreo 250 de ron pe net, ca pe la dezmebrari nu am gasit, decat unui de pe o skoda cu peste 200 de mii de km in care nu as avea deloc incredere ca tine. Asa ca, pentru cei cu probleme la senzor luati in calcul si reprezentanta. :D

 

multumesc tuturor!!

 

o sa postez dupa sa va spun daca mai sunt probleme! 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La skoda iti rectifici caseta sau iti schimbi senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi e ciudă că nu prea am mai vizitat forumul în ultima vreme. Lucian, ai schimbat senzorul? Problemele astea le-am avut şi eu, dar la mine mai întâi s-a manifestat cu trăncănituri în caseta de direcţie, pe care am schimbat-o cu una second (care văd că merge bine, nu pierde lichid şi nici nu are nici un fel de zgomote). După care am constatat că senzorul de pe caseta second era defect (în parcarea subterană a unui supermarket am sesizat că îmi filează luminile, iar direcţia era când normală, când greoaie, când f.f.foarte uşoară). I-am scos din caseta de direcţie mufa senzorului : luminile au revenit la normal iar direcţia era puţin greoaie, dar constantă. Am găsit un senzor, l-am montat pe casetă şi toate sunt bune acum. Vechea casetă am recuperat-o mai târziu de la service şi am văzut atunci că senzorul de pe ea se potrivea pe caseta second şi nu mai era necesar să iau alt senzor. Deci am rămas cu un senzor bun.      

 

   post-26240-0-38452000-1409923581_thumb.j

 

Dacă ai modelul acesta,

 

post-26240-0-78309200-1409923653_thumb.j,

 

se potriveşte şi modelul din prima poză (propria experienţă).

Dacă mai ai nevoie de senzor - ţi-l donez, dă-mi un semn (0740168912), şi eu tot din Bacău sunt.

Baftă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns. Am probleme cu senzorul g250 si am scos mufa din pompa. Cat timp pot merge cu mufa scoasa fara sa am probleme de alt gen ? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana vei achizitiona alt senzor, nu se va intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am citit mai tot ce e pe aici cu servodirectia. Am si eu o problema, masina este Fabia 2004 , motor 1.2 12v, 70000km. Senzorul volan ! sa aprins iar volanul merge greu, daca invart total stanga-dreapta volanu pe loc, la final de cursa se aude un zzz-it.. Am verificat nivelul de lichid la joja din capac si este complet ... Tin sa mentionez ca vineri am fost la spalatorie dar pana acasa nu am avut probleme... Ma puteti indruma la primii pasi pe care trebuie sa ii fac. Stima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, faci o diagnoza vezi ce erori ai.  Zgomotul ala la capat de cursa este normal, face pompa presiune maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt probleme atunci cand in vas exista mai mult lichid de servo peste limita la joja? Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai completat tu mai mult decat trebuie poti sa scoti afara cu o seringa si sa stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos lichidul din vas, acum am ulei pana la max in joja. Am fost astazi la un prieten sa fac un test . O eroare la G250. Mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema si aici cred ca o pot rezolva, am o Skoda Fabia din 2002,  de curand am schimbat caseta de servo directie TRW cu o alta caseta de servo directie TRW dar cred ca e modelul mai nou, deoarece s-a potrivit perfect din punct de vedere mecanic doar ca senzorul de pe caseta difera. Prima caseta de directie are senzorul mai mare si firul este turnat sau sertizat, iar caseta TRW cea noua are senzorul mai mic iar firul  se mufeaza in el cu o mufa. 

Toate bune si frumoase am comandat senzorul cel nou, deoarece nu mi se potrivea cel vechi, l-am montat pe masina si surpiza, nu se mai stinge martorul la servo directie in bord. 

Am fost la un mecanic, si mi-a zis ca nu poate sa-l calibreze deoarece trebuie schimb si pompa de servo TRW pentru ca e modelul mai vechi..... Astept parerile dvs....daca ma poate ajuta cineva.....va multumesc anticipat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul g250 este ros de sobolani se pot lipii firele? A patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut 

Briguglia!!

 

eu am luat de la cineva un senzor care nu avea mufa de la pompa asa ca a trebuit sa o iau pe cea veche si sa lipesc firele, teoretic e usor ca sut doar 3 fire, dar daca le lipesti sa o faci cum trebuie si sa izolezi foarte bine, la mine merge perfect :D

 

nu stiu insa daca trebuie calibrat manual de catre cineva , eu nu am facut nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi lucian.. o sa incerc azi sa il dau jos asta daca nu mai ploua.. o sa ii fac poze si poate le trimit daca nu ma descurc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, posteaza eroarea asa cum apare pe vcds.

Briguglia, se pot lipi firele.

 

2hhgoed.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina multumesc ca mi-ai citit postarea, Nu pot sa pun eroarea pentru ca eu nu ma VCDS, am fost la un mecanic si mi-a spus ca nu imi poate calibra senzorul deoarece pompa mea TRW de pe masina nu e compatibila cu senzorul TRW acela cu cabul detasabil.....aici e problema, din cate am inteles ceea ce e cam dubios cica exista doua tipuri de pompe TRW, cea ce eu nu prea cred.....

Modificat de Adrian86_hd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o diagnoza se pare ca  :

 

Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.clb

   Part No: 6Q0 423 156 AA

   Component: LenkhilfeKYO        V957  

   Coding: 10140

   Shop #: WSC 13765  

   VCID: 6ED3283A2A37086E76F-517A

 

1 Fault Found:

00816 - Power Steering Sensor (G250) 

            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

 

Deci senzoru e dus nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, dar ai lipit firele? Ai mentionat ca sunt roase.

Daca ai lipit si conexiunea este ok,  senzorul G250 este cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Revin cu problema senzorului g250 care acum cateva zile cand afara a fost mai cald si-a revenit, adica martoru volan! sa stins iar volanul a revenit la normal. Acum cand am plecat de la lucru, in mers a aparut iar afara fiind racoare 12C iar volanul invarte mai greu. Cum va explicati aceasta problema ciudata? Mentionez ca aceasta problema apare cand afara se racoreste brusc...Stima

Modificat de Briguglia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd se raceste materialul se contracta si apar fisuri in lipiturile interioare sau e vreo componenta ce nu functioneaza la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ieri am avut ceva timp liber sa ma ocup de acest senzor nenorocit care se joaca zilnic cu masina mea. Au trecut ploile , a venit caldura si avertizarea din bord a disparut. Am suit masina pe cric, am dat roata si scutul jos... Am ajuns si la senzor, problema e ca in fata am putut scoate mufa din pompa pe care scrie koyo...dar celalalt capat care intra in caseta de directie nu l-am putut scoate este imposibil sa ajung cu cheia torx la ea. Am mai observat ca materialul acela din carpa care imbraca caseta era ud si cade exact peste mufa senzorului care intra in caseta. E normal ? Poate intra apa in senzor? Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Materialul pentru izolarea fonica, este fixat pe tabla de sub grila stergatoarelor.

De pe materialul respectiv se infiltreaza apa intre garnitura de cauciuc a senzorului si caseta.

Caseta de directie nu este ,,imbracata" cu niciun material.

Nu, nu este normal.

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!