Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Ok el are probleme si cu bateria in sensul ca porneste greu masina ..si probabil bateria este pe sfarsite poate influenta asta servodirectia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil.

Daca este prietenul tau, de ce nu ii imprumuti acumulatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta mare intre noi ..santem in Franta amandoi,,noapte ploua  etc a fost doar pe moment sa aflu niste idei  cu siguranta maine  o sa facem schimbarea cu bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am o Skoda Fabia 1.4 16v AUA din 2002 si de o saptamana mi s-a aprins in bord martorul de la servodirectie si nu s-a mai stins, am sters eroarea insa tot apare. Servodirectia mergea mai greu doar daca trageam brusc de volan, in rest mergea aproape normal.

 

Am fost la un service mi-au facut o constatare si mi-au spus ca senzorul G250 este defect si ca trebuie inlocuit. Costul senzorului este de 600 RON (pentru Koyo) si ca vine numai pe original si cu piesa veche la schimb. Dupa ce am dat cateva telefoane pe la dezmembrari, nu am gasit, am hotarat sa-l schimb in acelasi service. Am lasat masina mi-au comandat senzorul, dupa ce au incercat sa-l puna au constatat ca nu e bun, si au comandat altul. A doua zi au monatat senzorul si m-au chemat dupa masina. Becul s-a stins, insa servodirectia merge mult mai greu decat inainte. Le-am spus ca este o problema si ca merge mai greu, ei spunand ca servodirectia este "compromisa". Am spus ca nu pot plati pentru un senzor 600 lei si masina sa mearga mai rau ca inainte si am primit banii inapoi, mi-au pus la loc senzorul vechi, acum becul sta aprins, dar si volanul se invarte mai greu ca inainte.

 

Este posibil sa fi stricat ceva dupa ce au montat celalalt senzor? ceva nu e in regula.

 

De unde stiu daca pompa este Koyo sau TRW? Pe modulul scanat cu VAG scrie TRW!

 

Pe scanarea de la VAG inainte sa o duc la service aveam o singura eroare, cea cu "scurt la masa", dupa ce am luat-o de acolo a mai aparut una. Am sters iarasi erorile si a doua intradevar nu mai apare! Exista posibilitatea sa fi stins ei becul din soft si sa nu fii schimbat senzor?

 

Adresa 44: Asistenþã direcþie        Eticheta: fãrã

   Numãr VAG: 6Q0 423 156 M

   Componenta comandatã: LenkhilfeTRW        V210  

   Codare: 00110

   Atelier: WSC 00000  

   VCID: 3972C31723C994D0269

2  coduri de defecte

01290 - Tensiune de referinta de la servodirectie

            29-00 - scurt la masa

01317 - Modul de comanda bord-J285-

            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

 

Salutare,

 

Am fost astazi la un alt mecanic care a verificat mai amanuntit problema si in final problema era POMPA DE SERVO, nu sezorul ! Am cumparat o pompa TRW din dezmembrari, cu 850 lei, a montat-o, iar martorul din bord nu s-a mai aprins, servodirectia se simte altfel acum.. merge mult mai usor !

 

Ma bucur ca nu m-a pus sa cumpar senzorul, cu acelasi senzor montat pe noua pompa, functioneaza !

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin din nou cu problema mea la skoda fabia am facut azi o scanare  si iata.....

 
Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.4
Versiune date: 20120821
 
 
Tip sasiu: 6Y - Skoda Fabia I
Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76
 
Numar VIN: TMBDC26Y633751737   rulaj: 151500km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: 036-906-034-APE.lbl
   Numar VAG: 036 997 034 
   Componenta comandata:  MARELLI 4MV        5948  
   Codare: 00071
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: D9B2E3974389F4D0869
   TMBDC26Y633751737     SKZ7Z0C1831663
 
Nu a gasit coduri.
Gata de functie: 1010 0101
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: 6Q0-907-37x-ASR.lbl
   Numar VAG: 6Q0 907 379 H
   Componenta comandata: ABS/ASR 5.7 FRONT   V20  
   Codare: 00124
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 4280A4FB4E1FD708773
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automata        Eticheta: 6Q0-820-045.lbl
   Numar VAG: 6Y0 820 045 
   Componenta comandata: Klimaanlage        X0830  
   VCID: F2E0B43BBE3FA788A73
 
1 cod a gasit 
01317 - Modul de comanda bord-J285- 
            79-00 - Cititi vã rog memoria defectelor
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Electronica centrala        Eticheta: 6Qx-937-049-C.lbl
   Numar VAG: 6Q1 937 049 C
   Componenta comandata: 00 BN-SG.           1S33  
   Codare: 17546
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 3B7ED91F29F5A6C0345
 
2  coduri de defecte 
01336 - Bus de date pentru confort 
            80-10 - in regim 1fir - intermitent
01598 - Tensiune baterie 
            07-00 - Semnal prea mic
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Numar VAG: 1C0 909 605 K
   Componenta comandata: 05 AIRBAG VW51 08   0008  
   Codare: 12341
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 2C5CEA43DC9B3178ADF
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: 6Yx-9xx-xxx-17.lbl
   Numar VAG: 6Y1 920 880 G
   Componenta comandata: KOMBIINSTRUMENT VDO V13  
   Codare: 16141
   Atelier: WSC 00001  
   VCID: 4280A4FB4E1FD708773
   TMBDC26Y633751737     SKZ7Z0C1831663
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl
   Numar VAG: 6N0 909 901 
   Componenta comandata: 32 GATEWAY  CAN    1S33  
   Codare: 00014
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: F0E4BE33B0339598517
 
1 cod a gasit 
01336 - Bus de date pentru confort 
            80-10 - in regim 1fir - intermitent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 44: Asistenta directie        Eticheta: fara
   Numar VAG: 6Q0 423 156 P
   Componenta comandata: LenkhilfeKYO        V913  
   Codare: 10110
   Atelier: WSC 00012  
   VCID: 3C7CDA032CFBA1F83DF
 
2  coduri de defecte 
00566 - Servodirectie asistata 
            27-00 - semnal neplauzibil
01288 - Clema 30: pentru asistenta directie 
            07-10 - Semnal prea mic - intermitent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Confort        Eticheta: 6Q0-959-433.lbl
   Numar VAG: 6Q0 959 433 E
   Componenta comandata: 2S Komfortgerát     0002  
   Codare: 00067
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 3D7AD70737E1A8F00A1
 
   Subsistem 1 - Numar VAG: 6Q1959801A
   Componenta comandata: 2S Tõrsteuer.FS TFK 0004  
 
   Subsistem 2 - Numar VAG: 6Q1959802A
   Componenta comandata: 2S Tõrsteuer.BF TFK 0004  
 
Nu a gasit coduri.
 
Sfârsit   -----------------------------------------------------------------
Problema este ca am verificat sigurantele lamelare de deasupra bateriei,,am pus si alta baterie si volanul tot mort este,,,va rog o parere ceva ca sant  tocmai in franta si nu stiu incotro sa o iau   orice sugestie e binevenita   multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit si o eroare la motor  inainte de autoscan--------------------------------------------

 
 
                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\036-906-034-APE.clb
                    Numar VAG: 036 997 034 
   Componenta si/sau versiune:  MARELLI 4MV        5948
                  Codare soft: 00071
                Numar atelier: WSC 00000  
      Informatii suplimentare: TMBDC26Y633751737     SKZ7Z0C1831663
                      VCID: D9B2E3974389F4D0869
1 cod a gasit 
 
17588 - Sonda lambda lineara:generator de curent 
            P1180 - 35-10 - scurt la plus - intermitent
 
Gata de functie: 0000 0000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sugestie ceva la postul meu de mai sus?Va rog mult sa fie pompa dusa?Cum as putea sa-mi dau seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masori in mufa pompei daca ai tensiunea de alimentare fara contact, si cu contact, si daca ai masa. Daca toate sunt OK, pompa e dusa.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai in vedere si conexiunea mufei din stanga (cum stai in fata masinii).

Daca este intrerupt vreun fir, pompa nu va fi functionala chiar daca  la mufa din centru totul este ok.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

Buna ziua

Intr-un final ieri mi-am schimbat senzorul de servo..care la mine a durat 2 sapt sa vina.si l-am predat pe cel vechi,....nu stiu care ii motivul..dar este ok..multumesc tuturor pt ajutor..in sfarsit am dat dovada unui maistru..ca si internetul stie mai bine..ca el...mai trebuie sa asculti si de altii..multumesc tuturor!(skoditza merge ca unsa);:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-a fost montata noua pompa de servo.. daca invart pe loc de volan scade mult intensitatea fazei scurte, lumina din bord si turatia de la 700 rpm la 500rpm. E normal?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal.Ceva "fura" curent sau alternatorul nu mai lucreaza la capacitate.

1-masori incarcarea fara sa invarti de volan.

2-masori incarcarea si invarti de volan.

3-stingi farurile daca se aprind odata cu porinirea motorului,dai pe pozitie si invarti de volan.

Vezi ce face turometrul cu luminile stinse.Daca totul este ok atunci problema poate sa fie la alternator.Posibil si in noua pompa ca are niste alea electronice in ea si pot sa fie coapte.

Verifica alternatorul sa aibe axul bun,sa nu fie prea tocit.Carbunii de la releul de incarcare care se afla pe alternator sa fie lungi,sa atinga axul ala de cupru,curata pe acolo praful de carbune dupa contactorii axului.Trage cu un ac pe canale.Normal daca incarcarea nu este sub 14 volti totul este ok.

 

Mai incearca asa.

Porneste motorul si cand scade socul,dai drumu la aeroterma la treapta maxima,aprinde faza lunga si dai de stergatoare fata spate,geamuri jos daca ai electrice...baga cat mai multi consumatori si vezi ce face turometrul fara sa invarti de volan.Daca nu scade cu toate alea pornite inseamna ca alternatorul ar fi ok.Cat de mult curent sa traga pompa ca nu trage mai mult decat toate alea aprinse.Pompa  este un mic motoras.

 

Priveste aici ca iti arata defectiunea la alternator.

 


 



Verificare sistem de incarcare acumulator auto


Modificat de spacio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am observat niste lichid de servo pe bascula, chiar si pe interiorul jantei. Directia merge putin mai greoi, n-am apucat sa verific/completez lichidul pentru ca trebuie data jos bateria, nu?

Cineva mi-a spus ca ar curge pe la garniturile de la servo si ca ar exista kit de garnituri. A reusit cineva sa rezolve problema doar inlocuid garniturile/oringurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca lichidul este de servo directie sau servo frana.Posibil sa dai bateria jos.La 1,4 16v ai loc sa bagi mana intre far si baterie.

 

KIT/SET Reparatie Casete Directie Skoda Fabia

http://www.depozituldesimeringuri.ro/cumpara/kit-set-reparatie-casete-directie-skoda-fabia-5255204

 

Consulta un mecanic.Masina trebuie suspendata si data caseta jos.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Indraznesc cu o intrebare, vad ca sunt multe persoane cu cunostinte in domeniu.

Masina cu probleme – Polo 9N an 2003, motor AWY 1,2

Servodirectia are momente cand merge ceva mai greoi, actioneaza cu un fel de intarziere la miscarea mai rapida a volanului.

Eroarea gasita la scanare si care reapare instant dupa stergere:

Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.lbl

   Part No: 6Q0 423 156 E

   Component: Lenkhilfe           0001 

   Coding: 00110

   Shop #: WSC 00000 

1 Fault Found:

00816 - Power Steering Sensor (G250)

            37-00 - Faulty

Dupa eroare pare senzorul G250 insa dupa logarea pe campurile principale, am observat ca senzorul desi ramane pe zero la miscarea volanului, unele valori se modifica (Amperajul, viteza motorasului-uneori), in concluzie, in baza caror informatii daca nu a senzorului se modifica acele valori? Masina o am de putin timp, alte detalii nu am.  Uitati ce valori am gasit:

post-40357-0-74835600-1392485622_thumb.j

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o relevanta tabelul. Senzorul  G250 nu e un intrerupator care se inchide cand misti de volan ci e plin de electronica in el. Daca o sa mai faci vreo verificare uita-te ca unele valori se modifica si chiar daca nu invarti de volan. Parerea mea e sa schimbi senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc aurelian_bln.

Probabil trag sperante degeaba dar macar mai invatam cate ceva, eu si altii ca mine. Speram ca poate e vreo codare gresita care ar putea duce la o eroare de comunicare avand in vedere ca valorile “A” se schimba doar la  rotirea volanului iar valorile din Group 3 (yes) si Group 4 (correct) par a fi in regula.

 

Vasile, te rog sa continui discutiile la polo...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, scuze ca am postat gresit, fiind acelasi sistem servo nu am fost atent la titlul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@hihi  : .... aceiasi problema si la Fabia mea...... se "scapa" pe ea, lichidul de servo..... un burduf fisurat....si de acolo probabil umezeala +praf, mizerie.... si isi bate joc de banii mei.

 

@spacio :  mersi de link. Util.

 

Acum problema mea. Nu imi este frica de surubareala, de reparat la ea , in afara de electronica am reusit tot unde a fost nevoie.... dar cu acel kit de reparatie al casetei de directie si chef de lucru, se poate face acasa ? A facut cineva reparatia asta ? Inlocuirea acelor garnituri, simmeringuri uzate ? 

 Am gasit un atelier care cere 720 lei pe una reconditionata, bineinteles cu caseta in schimb . Stie cineva si alte preturi ...  sunt interesante daca sunt sub acei 720 lei. Atelierul imi da si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atanasiu Mirela

Buna! Am o skoda Fabia din 2001 Am si eu o intrebare? Dupa mare chin am reusit sa schimb pompa de servo-directie la un service de cartier. Problema este ca acum trebuie bagata si in computer. Am fost la reprezentanta si ma aburesc ca trebuie sa platesc 300 ron pe ora ca sa-mi faca o diagnoza ca sa poata apoi sa imi puna in computer pompa (SH de altfel...). Ma dispera! Pana acum inainte sa vada ca este pompa am dat pe diagnoze o caruta de bani (mai mult decat a costat pompa propriu-zisa!!!). Are cineva un alt sistem ceva cu care sa se poata face ca computerul sa recunoasca pompa nou instalata?? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate face cu VCDS.

Vezi in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atanasiu Mirela

Multam! Am sa vad unde ma duce!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am o skoda Fabia din 2001 Am si eu o intrebare? Dupa mare chin am reusit sa schimb pompa de servo-directie la un service de cartier. Problema este ca acum trebuie bagata si in computer. Am fost la reprezentanta si ma aburesc ca trebuie sa platesc 300 ron pe ora ca sa-mi faca o diagnoza ca sa poata apoi sa imi puna in computer pompa (SH de altfel...). Ma dispera! Pana acum inainte sa vada ca este pompa am dat pe diagnoze o caruta de bani (mai mult decat a costat pompa propriu-zisa!!!). Are cineva un alt sistem ceva cu care sa se poata face ca computerul sa recunoasca pompa nou instalata?? Multumesc!

 

Asa cum ti-am zis si la telefon (cred), nimeni nu poate sa-ti zica nimic concret pana nu ajungi cu masina la el...... trebuie vazut intai care este problema - ca nu exista un calculator general al masinii care trebuie sa recunoasca pompa.....

 

Trebuie vazut ce erori ai stocate, codata si facute setarile de baza - daca este ok, atunci va functiona - daca cea SH are problema.... sau exista alte probleme la masina - atunci trebuie remediate intai.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baietii revin si eu cu buba casetei mele de directie!

 

De vreo 2 ani de zile daca nu mai bine caseta mea pierde lichid pe la bieleta din dreapta! Am tot mers asa cu ea si mai completam din cand in cand circa 500 de ml pe an.

Acum de vreo 4 luni am inceput sa resimt o bataie la roata dreapta, am urcat-o pe elevator am verificat absolut tot si nimic nu misca totul e tzapan.

Ce am sesizat e faptul ca atunci cand era cocotata pe elevator am miscat brusc stanga dreapta de volan si se auzea o bataie in coloana de directie iar atunci cand plec de pe loc de fiecare data se aude o pocnitura de intensitate mica pe partea dreapta fata!

 

Ce ziceti e din caseta sau se poate sa fie altceva ascuns? Singurul lucru pe care l-as mai suspecta ar fi telescopul dar nu stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!