Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

difera ca si coduri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar nu se poate .Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Oameni buni , am eroarea asta dupa ce am mers cu mufa senzorului scoasa aproximativ un an : "00816 - Power Steering Sensor (G250): Open or Short to Plus"

Cu sau fara senzor (vechi-stricat sau nou-din dezmembrari) am aceeasi eroare pe care nu o pot sterge .

Codarea este cea din poza.Corecta zic eu. Sau nu?

Valorile sunt cele din poza , nu inteleg totusi. Incercuit cu rosu  la grup 3 este "yes" pt ca pompa vede ca am senzor atasat sau pt ca sistemul functioneaza cu un senzor g 250 in mod normal-asta pt ca la momentul diagnozei nu aveam senzor conectat.

Ideea e ca si dupa ce am curatat cat am putut si mi-a permis locul mufa arata cam ca in poza. Pot sa am neplacerea ca ce a curs in mufa sa se fi infiltrat si in pompa si de aici eroarea?

Momentan pompa merge fara senzor. La fel ca la toata lumea doar la manevrele in stationare se vede lipsa ei.

 

err 2 servo.png

codare servo.png

val servo 1 servo.png

val servo 2 servo.png

val servo misc volan.png

val servo stationare.png

mufa pompa servo.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am masurant motorul pornit, am pus negru la mufa de curent si rosu la senzor, la primu pin din dreapta de la senzor imi arata 0,47, dupa nu am pin, la urmatorul pin imi arata 29,5 si la ultimu pin imi arata 0,43, acuma nu stiu daca am pus eu multimetru corespunzator 

27605146_1646252985456437_947763689_o.jpg

27605255_1646252932123109_1706389591_o.jpg

27651215_1646252928789776_2084667760_o.jpg

Iar cand am masurat mufa de curent, imi arata asa : 

27707296_1646259822122420_440895966_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masori tu acolo cu aparatul ala? Tensiune curent alternativ?

Parerea mea: mai bine lasa pe unul care se pricepe sa isi bage nasul prin fire. Fac pariu ca tu nici nu stii care is firele de alimentare cu +12V, care is masele samd daca ai scris de "mufa de curent".

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mufa care intra in pompa, cea din mijloc, e aia de curent, mufa din stanga, e senzoru care  duce la caseta, dar nu stiu cum sa masor cu aparatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pui aparatul pe DCV (curent continuu), pe scara 20V e suficient. Apoi măsori o cădere se tensiune între un + și o masă. Până aici toate bune și frumoase. Ce nu știe multă lume e că tensiunea se măsoară cu consumatorul cuplat. Adică cu mufa cuplată pe pompă. Și tu sigur nu poți face asta cu sculele de acasă.

ce are mașina, de ce te-ai băgat la pompă să măsori fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o ridic pe cric si misc de pompa, si pornesc motoru merge, cand o cobor dupa cric si repornesc motoru nu mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde știi că merge pe cric, o simți la mână?

ai vreun cod de eroare? Se aprinde martor in bord? Ai luat cablajul la mână? Nu cumva a frecat de caroserie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau sigurantele de pe baterie... sunt verificate? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand o ridic pe cric si o zgudui putin, se stinge si martoru din bord, si merge si pompa, se aude bazaind, da sigurantele sunt verificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica atunci cablajul, conector, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce te-ai familiarizat cu multimetrul, citeste te rog, aici:

Daca nu te descurci, poti sa-l suni si sa discutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am revenit, am fost la un asa zis "electrician" iar acea persoana mi-a schimbat 2 condensatori, am montat-o pe masina, iar dupa cateva secunde a iesit putin fum alb si gata servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Cosmin 123 said:

a iesit putin fum alb si gata servo

daca a iesit fum alb din ea....s-a terminat treaba - cel mai probabil necesita inlocuire acum. Eventual o desfaci pe aceasta sa vezi ce s-a ars in ea, dupa ce o demontezi de pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa zisu electrician a zis ca s-au dus condensatoarele care le-a pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condesatoarele se duc asa repede daca sunt montate invers(polaritate) sau daca au tensiunea de lucru mai mica. Daca o desfaci fai ceva poze sa vedem mai exact , macar ca si o autopsie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. M-ar interesa daca stie cineva ce presiune baga pompa de servo. As vrea sa montez o pompa mecanica in locul celei electrice. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea e variabila, dictata de senzor si de codarea modului servo. Oricum la o asa modificare nu ai cum sa mai simti volanul la fel, parerea mea e ca va fi greoi la parcari si prea sensibil la viteza ceea ce nu recomand!

Sa zicem ca se rezolva treaba cu furtunele de servo custom made, practic doar cel de tur are presiune deci e cel periculos daca nu se foloseste furtun special servo pentru presiune de ulei, dar cum ai de gand sa rezolvi cu montajul pompei, aliniamentul ei si traseul corect al curelei de accesorii, plus gasirea unei curele potrivite la lungime?

Nu judec pe nimeni dar daca lucrarea e facuta de nepriceputi lucrurile troznesc si scot fum, vezi experienta colegului de mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine nu e problema aliniatul pompei sau furtunul de presiune. Ma intereseaza sa aleg o pompa corespunzatoare, sa imi dea presiunea corespunzatoare sa mearga usor volanul. Masina e folosita doar pentru oras. 

Intrebarea mea este, daca stie cineva ce presiune maxima scoate pompa . Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/12/2018 at 5:34 PM, alecsutz03 said:

Intrebarea mea este, daca stie cineva ce presiune maxima scoate pompa . Va multumesc!

Maxim 110bar, banuiesc ca asta te intereseaza. In mod normal poti sa adaptezi o pompa de golf 4, sa zicem, e ok. Cam toate pompele mecanice din concern dezvolta presiunea maxima de 110bar.

Dar de ce nu pui una electrica normala, fara senzor. Am pus la un moment dat pe o fabia de raliu pompa electrica de Opel Astra. E cat se poate de simpla, 3 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. M-a  scos din minti masina asta. Problema e ca, am cumparat o pompa de servo de fabia, dar surpriza ca nu pleaca. am desfacut-o, dar nu am gasit nimic ars pe placa. nu mai inteleg nimic. Cea veche avea toti tranzistorii pocniti.

Aveti idee ce  semnal intra in pompa? sa generez semnalul savad daca nu am in alta parte probleme.

Multumesc!

Citarea inutila se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!