Jump to content

Ajutor, ca-s incepator !


Profy
 Share

Postare recomandată

si eu tot din alea am...deci nu te mai invarti in jurul cozii..scote, in primul rand, bujiile si vezi in ce stare sunt.. ca nu-ti ia mai mult de 10 minute...

Noa binye na... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

robi sa fii pe faza vineri iti vine carburatoru un 30 PICT 1 numa bun pt motor F1.3 si tot atunci ajung la tine si barile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit un PM cumca s-a mers cu 140 km/h cu mot 1200 si 2 pers si bagaje cat china ( adica multe ) :Driver: .

Cine are broscuta-minune ? :251: Conf. cartii tehnice 1200 are viteza maxima 115 km/h :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are broscuta-minune ? :icon_thumright: Conf. cartii tehnice 1200 are viteza maxima 115 km/h :D

Broscuta minune? Multi se pot lauda ca au ajuns cu acul la VDO......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cel mai mult am mers cu a mea (1300 F) cu 125Km/h singur in masina. Azi i-am dat 110 Km/h cu 4 pasageri in masina.

In cartea tehnica zice ca viteza constructiva e 120 km/h. Viteza depinde si de dimensiunea pneurilor, nu-i asa? Eu acu am mai late si e posibil sa nu imi indice cum trebuie vitezometrul. Oare imi arata mai mult sau mai putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fostul proprietar zice ca a mers cu a mea 140 km/h ... saraca mashina ...

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cel mai mult am mers cu a mea (1300 F) cu 125Km/h singur in masina. Azi i-am dat 110 Km/h cu 4 pasageri in masina.

In cartea tehnica zice ca viteza constructiva e 120 km/h. Viteza depinde si de dimensiunea pneurilor, nu-i asa? Eu acu am mai late si e posibil sa nu imi indice cum trebuie vitezometrul. Oare imi arata mai mult sau mai putin?

Nu conteaza latimea pneurilor, inaltimea face diferenta. Cu cat sunt mai joase, cu ata iti arata mai mult la ceas si invers, valorile nu depasesc +/- 10-15 Km/h max daca nu exagerezi cu dimensiunile.

Latimea doar iti asigura mai multa frecare si implicit mai multa stabilitate.

Incearca la vale si cu vantul din spate :D .... Sa vezi atunci viteza!!! :icon_thumright:

Daca se doreste mai multa viteza, poti face doua lucruri:

1. Cresterea turatiei motorului (RPM) - destul de scump;

2. Schimbarea pinioanelor ori diferentialului din cutiea de viteze (mai recomandabil si mai ieftin, dar cu pierdere de putere la deal ori incarcata)

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robi sa fii pe faza vineri iti vine carburatoru un 30 PICT 1 numa bun pt motor F1.3 si tot atunci ajung la tine si barile

Mersi Peter, raman dator. Joi spre seara te sun sa vedem care-i treaba... :P deja de-abia astept.

Carbul pe care-l a amu' de a-nceput sa cure si in partea opusa!!! adica sus unde-i conectata conducta de benzina pe mini conducta aia de cupru asu ce. Adica a iesit teava aia mica de cupru care intra in carb jumate si intra in conducta jumate. Am remediat prin usoare, usoare, batai cu ciocanul si nu mai iese. Si am schimbat totodata si conducta aia.

Ieri am fost la iarba verde 4 in masina, pe drum de pietris dezastru si pe deal in sus pana-n padur. A mers binisor, dar caind am venit seara acasa , pana am ajuns in oras, iara a dat faliment ceva, ca abia am ajuns cu 40 km/h pana la bloc.

Asta dupa ce juma' de zi m-am chinuit sa reglez platina ca daca am reglat avansul, musai o fost sa vad si care-i treaba sub delcou, si normal ca am dereglat ce-i acolo.

dupa ce a revenit totul la normal, am pornit si in drum spre acasa daea rateuri de genul ca si cum un piston ar primi doar citeodata scanteie sau benzina, una dintre astea doo, pt.ca atunci cand mai pocnea straniu ( dar nu pocnitura deaia mare) parca arunca masina innainte, de parca cupla pistonu.

Nah sper ca se-telege ce-am sctis dar prin urmare o sa scimb si distributia sau o parte din ea : delcou ( usor crapat ) , fise ( destul de varza ) platina (nu sunt sigur da pt siguranta cred ca si aia ) si un set de bujii ngk...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, CApac delcou usor crapat si nu tot delcoul, adica numai capacul...

Azi , iara m-am dus sa vad ce-i baiul totusi si mi-am dat seama ca un piston ni mere, dupa cum am banuit doar cateodata. Am schimbat bujia si normal ca a pornit totul ca-nnainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, CApac delcou usor crapat si nu tot delcoul, adica numai capacul...

Azi , iara m-am dus sa vad ce-i baiul totusi si mi-am dat seama ca un piston ni mere, dupa cum am banuit doar cateodata. Am schimbat bujia si normal ca a pornit totul ca-nnainte.

capacul ala trebuie schimbat, nu e bine sa fie niciun pic crapat.

faza cu pistoanele ... nush ce naiba ... dar cand ai zis de impins mashina mi-a sarit ... ideea.

am schimbat fise si bujii ... deci nu shtiu de ce n-ar functiona acuma toate pistoanele bine ... DAAAAAAAAAAAR ... daca de exemplu ... e intr-a doua (viteza) si nu o accelerez ... pur si simplu o las sa curga de pe la 3000 de ture sa zicem ... astfel incat inca nu ajunge la momentul ala cand deja e turatia prea mica si trebuie ori accelerat ori apasat ambreiajul ... faza e ca si pe mine ... "ma scutura" ma impinge cateun pic in fatsa din cand in cand ... nu shtiu care-o problema ... nu mi-o explic ... adica ca si cum ai impinge un caruts si ii dai cate-un branci din cand in cand ... dar subtil ... ca nu ma zguduie ca pe tractor. :D e ca si cum s-ar face explozia mai bine ... ? ? ?

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
capacul ala trebuie schimbat, nu e bine sa fie niciun pic crapat.

faza cu pistoanele ... nush ce naiba ... dar cand ai zis de impins mashina mi-a sarit ... ideea.

am schimbat fise si bujii ... deci nu shtiu de ce n-ar functiona acuma toate pistoanele bine ... DAAAAAAAAAAAR ... daca de exemplu ... e intr-a doua (viteza) si nu o accelerez ... pur si simplu o las sa curga de pe la 3000 de ture sa zicem ... astfel incat inca nu ajunge la momentul ala cand deja e turatia prea mica si trebuie ori accelerat ori apasat ambreiajul ... faza e ca si pe mine ... "ma scutura" ma impinge cateun pic in fatsa din cand in cand ... nu shtiu care-o problema ... nu mi-o explic ... adica ca si cum ai impinge un caruts si ii dai cate-un branci din cand in cand ... dar subtil ... ca nu ma zguduie ca pe tractor. :( e ca si cum s-ar face explozia mai bine ... ? ? ?

Uite , asa-mi facea si mie cand simteam ca nu-i in regula ceva. Cand mi-am schimbat prima data bujiile de la vit max posibila (50 km/h de m-am speriat), am dublat si chiar mai mult viteza max deoarece am mers cu 110 km/h. Si acum acelasi simptom, cu bujii boshc cumparate acum 3-4 luni, DAAAAR pe care nu scrie acele valori pe care le scrie in cartea tehnica sau in topicul bujii'.Si uite aseara am pus innapoi vreo 3 din bujiile sinterom vechi ( alea schimbate ) si iarasi accelereaza mai bine.

De stiut ca am schimbat si 2 fisa odata cu bosch-urile si nu bujiile erau baiul, pt. ca erau efectiv rupte fisele.

iti dai seama ca daca nu ai scanteie la 1 piston pierzi 25 % putere, si abia, abia se-aude un pic de diferenta la motor, ca daca n-ai auzit motorul ( fara defecte ) cand toarce si e ok, nu-ti dai seama ca-i bai.

Abia ca nu sa simte ca mere doar in trei pistoane doar lipsa putere.

Din mica mea experienta , si dupa spusele tale as zice ca ar trebuii sa verifici sistemul de aprindere: Delcou, avans, fise bujii.

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, CApac delcou usor crapat si nu tot delcoul, adica numai capacul...

Cred ca ai aratat singur problema. De obicei, cand am avut fisuri in capac - dar fisuri de-alea parsive, cat un fir de par, abia se vedeau - nici nu-mi mai pornea motorul iar pe intuneric se vedeau scanteile cum "dansau" pe exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite , asa-mi facea si mie cand simteam ca nu-i in regula ceva. Cand mi-am schimbat prima data bujiile de la vit max posibila (50 km/h de m-am speriat), am dublat si chiar mai mult viteza max deoarece am mers cu 110 km/h. Si acum acelasi simptom, cu bujii boshc cumparate acum 3-4 luni, DAAAAR pe care nu scrie acele valori pe care le scrie in cartea tehnica sau in topicul bujii'.Si uite aseara am pus innapoi vreo 3 din bujiile sinterom vechi ( alea schimbate ) si iarasi accelereaza mai bine.

De stiut ca am schimbat si 2 fisa odata cu bosch-urile si nu bujiile erau baiul, pt. ca erau efectiv rupte fisele.

iti dai seama ca daca nu ai scanteie la 1 piston pierzi 25 % putere, si abia, abia se-aude un pic de diferenta la motor, ca daca n-ai auzit motorul ( fara defecte ) cand toarce si e ok, nu-ti dai seama ca-i bai.

Abia ca nu sa simte ca mere doar in trei pistoane doar lipsa putere.

Din mica mea experienta , si dupa spusele tale as zice ca ar trebuii sa verifici sistemul de aprindere: Delcou, avans, fise bujii.

am joc axial la motor e clar, a zis si Sergiu ca m-am intalnit cu el in drumul lui spre Dorniada... deci aia poate fi una bucata mare problema de ce-mi merge cum imi merge. fise sunt schimbate, bujii schimbate (uite codul -W8AC-) faza e ca la motoarele boxer nu-ti prea dai seama asha de tare ca nu-ti merge un piston ca il imping celelalte. am fost curios si am scot cateva secunde fishele pe rand ... si nu se auzea nicio diferenta cand mergea in 3 pistoane... poate doar la drum cand accelerezi itsi dai seama ca nu mai are putere ... sau sunt ceva aparate care itsi indica mersul pistoanele in unele service-uri ... nu shtiu cum se numesc dar ... primeshti un fel de grafic? sau le vezi pe o scara grafica cum merg dupa ce-ti baga ceva ... fire pe la motor ... daca shtie cineva despre ce vorbesc? eu nu shtiu :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un test al compresiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun ... alta problema ... imi intra greu in viteza a I -a ... pedala de ambreiaj ... e moale moale ... pana la mijloc ... dupa aia de-abia e tare ... ma gandesc ca nu e intins cablul ? sau cum se explica? plus ... cand bag marsharier scoate un zgomot de CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ... deci presupun ca nu se cupleaza bine ambreiajul ... nu e strans destul sau cum sa-i zic ... nu foloseshte 100 % ... opresc motorul si bag asha marsharier ... azi m-i s-a intamplat doar ... dar pana nu remediez nu mai circul cu ea ... ca mi-e mila. ce mai e ... daca pedala de ambreiaj e pana in podea ... si las un ( 1 ) milimetru de ea ... deja mashina incepe sa se mishte ... deci ... ambreiajul prinde foarte foarte jos ... cum remediez? daca cablul de ambreiaj nu e dus ... rupt ... ce fac? mai strang de la piulitsa lui de acolo unde merge la cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ce fac? mai strang de la piulitsa lui de acolo unde merge la cutia de viteze?

da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e varianta cu discul de ambreiaj uzat (prea subtzire) caz in care strangi cam degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e varianta cu discul de ambreiaj uzat (prea subtzire) caz in care strangi cam degeaba

discul de ambreiaj a fost schimbat aproape inainte sa cumpar eu mashina ... cam acuma 2 luni deci ... ramana sa strang ... vedem ... incepatorii ashtia :lol:

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strange si verifica/completeaza uleiul din cutie. Poate ar fi bine sa-l schimbi cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare :

La broscute fisele de la delco la bujii, se potrivesc si de la alte tipuri de masini ? ( pt. rezerve sau urgente ??? :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare :

La broscute fisele de la delco la bujii, se potrivesc si de la alte tipuri de masini ? ( pt. rezerve sau urgente ??? :) )

am rezolvat problema ... am strans din fluture pana s-a facut pedala tare ... intra ca-n branza in viteza acuma :blink:

eu mi-am cumparat fishe universale ... deci nu vad de ce nu s-ar potrivi. dar vezi ca sunt si tipuri care nu se "pupa" cap in cap acolo ... la delcou ... asha mi-am comandat eu set pentru broasca dar nu se potrivea si am luat universale ... 2 de 50 cm parca si 2 de 80 cm . fisha centrala nu am schimbat-o

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
am rezolvat problema ... am strans din fluture pana s-a facut pedala tare ... intra ca-n branza in viteza acuma :D

eu mi-am cumparat fishe universale ... deci nu vad de ce nu s-ar potrivi. dar vezi ca sunt si tipuri care nu se "pupa" cap in cap acolo ... la delcou ... asha mi-am comandat eu set pentru broasca dar nu se potrivea si am luat universale ... 2 de 50 cm parca si 2 de 80 cm . fisha centrala nu am schimbat-o

De unde le-ai cumparat pe cele universale ?

Ce ai facut cu fisele pe care le-i comndat si nu sau potrivit ??

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde le-ai cumparat pe cele universale ?

Ce ai facut cu fisele pe care le-i comndat si nu sau potrivit ??

fishele care nu s-or potrivit nu le-am cumparat ... ca le-am incercat .... dar am luat fishe la bucata ... de la unix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai ce tsiganie ... gasesc si eu un cric original ... nu l-am cumparat inca ... dar dracu sa o ia de treaba ... ma uit la masurile de la tseava aia de la mashina unde intra cricul ... una e mai mica alta e mai mare ... a dracului TREABA !!!!!!!!!!!! ... cum dracu sa faci asha tsiganii pe mashina ??????? ... alea sunt sudate ? cum naiba le schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai ce tsiganie ... gasesc si eu un cric original ... nu l-am cumparat inca ... dar dracu sa o ia de treaba ... ma uit la masurile de la tseava aia de la mashina unde intra cricul ... una e mai mica alta e mai mare ... a dracului TREABA !!!!!!!!!!!! ... cum dracu sa faci asha tsiganii pe mashina ??????? ... alea sunt sudate ? cum naiba le schimb ?

i-ati un cric hidraulic mic..este ok si nu trebuie sa il bagi in tevi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!