Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

pentru tremurat....cu aprinderea stai bine?

e  ok ltft-ul acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supernova86

Nu am nici o eroare de aprindere. Bobina si bujiile sunt noi.

Azi cand am verificat LTFT-ul am gasit eroarea 17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer. Masina porneste un pic cam greu.  E posibil sa fie de la cheie pt ca stiu sigur ca chipul de inchidere din cheia originala e dus.

Nu am facut totusi o scanare completa sa vad daca mai am si alte erori. Revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, cand porneam la rece si la plecarea de pe loc dadea in nas de vreo 2 ori si motorul tremura mai tare la relanti. De la bujii a fost povestea, distanta prea mare intre electrozi. Nu aveam eroare stocata.

Am impresia ca motoarele astea de 1.6 din fabrica au un usor tremurat la relanti, putin percetibil si probabil ca odata cu o problema e aprindere se amplifica. Octavia lui fratemiu tot asa tremura usor la relanti si cei de la coso garage i-au spus ca "asa fac toate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supernova86

Mda, cred ca o sa las balta faza asta cu tremuratul ca m-am cam saturat de bagat bani intr-o masina asa de veche. Daca nu cade motorul nu ii mai fac nimic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

18528-Post Catalyst Oxigen Lambda Senzor Corection Bank 1

P2096-002-Too Lean-Mil On

Sā fie sonda lambda de inlocuit? Am inteles ca functioneaza cam 250 mii km. Masina este un golf 5 Fsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit eu sonda functioneaza cam 120.000km nu 250.000km.

Daca o schimbi sa iei dedicata nu universala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat deja comanda pe Bosch.multumesc pt indicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa o cumperi degeaba. 

Este eroare amestec sărac, prea puțina benzină sau mult aer nemăsurat... 

Verifica injectoare, pompa, supapa regulatoare, furtune sparte etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina trage si functioneaza la fel de bine si cu martorul aprins.poate putin mai lenesa in intervalul 3000-3200 de ture.cand nu este aprins martorul cek engine(scuze),dupa 3000 prinde viata...pleaca de sub tine.. nu am scurgeri de carburant ,iar motorul merge rotund.supapa de presiune de pe pompa de inalte am schimbat-o in iarna.am crezut ca este de acolo..alte solutii ce i-mi recomanda-ti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG Error Code: 18528
EOBD II Error Code: P2096

Fault Location:
Post Catalytic Converter Fuel Trim, Bank 1 - too Lean

Possible Cause:
Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active.

Low fuel pressure.
Misfire condition. (bujii, fise)
Large vacuum leak.
Air leak near sensor. (furtune sparte, aer fals )
Lean air/fuel ratio.
Faulty Front Oxygen (Lambda) Sensor. (senzor belit)
Catalytic converter exhaust leak. (vezi gaura in evacuare...astupa iesirea bine si trage cu urechea pe unde fasie..)

Description:
The catalyst's efficiency is demonstrated by its ability to oxidize CO and hydrocarbon emissions. The Powertrain Control Module (PCM) compares the output signals of the front and rear oxygen sensors to determine whether the output of the rear sensor is beginning to match the output of the front oxygen sensor. Air/fuel mixture compensation keeps the frequency of the front oxygen sensor high due to the changes from rich-to-lean combustion. The catalyst causes the rear oxygen sensor to have a lower frequency. As the catalyst wears, the rear oxygen sensor’s signal trace begins to match the front oxygen sensor’s signal trace. That is because the catalyst becomes saturated with oxygen and cannot use the oxygen to convert hydrocarbon and CO into H2O and CO2 with the same efficiency as when it was new. A completely worn catalyst shows a 100% match between the frequency of the front and rear sensors.
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am si eu o problema in grupul 33 la un golf 4 1.6 16v am +25% pe benzina la relanti indiferent ca este motorul la prima pornire sau motorul la 90 grade. Am schimbat pompa de benzina, senzorul de presiune aer. Dimineata se opreste si se cam babaie motorul si este normal daca nu are suficient combustibil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final a reusit sa oscileze normal. Cred ca am probleme si cu egr-ul care nu da nici o eroare dar cred ca nu inchide calumea. Precizez ca am si instalatie gpl si pe gaz cu ac-ul pornit, imi oscileaza relantiul si cred ca este de la egr. Am avut o instalatie gpl cangas si recent am schimbat personal doar kitul de la motor fara butelie si mi-am reglat instalatia tot eu si vreau sa zic ca nu mi s-a mai aprins check, din cauza amestecului sarac. Cu instalatia veche, am fost de n-ori la reglaje, am mers doar pe benzina si dupa reglaj, in maxim 5km, check aprins.  Mai am o nelamurire, nu inteleg care este firul de semnal de la sonda lambda, la instalatia gpl am un fir galben.

Modificat de Madalinrm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune nici un fir la sonda de la GPL... Ai sa pocnești sonda... Nu face nimic în plus... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult pentru sugestie. Cu vechea instalatie masina parca nu avea putere deloc, daca schimbam trepetele sub 2000 ture, in oras, la plecarile dupa loc, imi dadea in nas, acum este altceva. 

Modificat de Madalinrm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era. cu !  nu sugestie... La kkturi astea e sonda uego... Se montează altfel... Si nu toate instalațiile știu... 

Plus ca nu face nimic util... Unii o pun pt reglaj... Sa vadă amestecul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am instalatie gpl sequent24my07 si am si vcds, deci nu ma ajuta cu nimic firul de la sonda. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf V 1.6 benzina din 2005, motor BSE, nu am avut niciun fel de probleme la motor. De-a lungul timpului am folosit cu precadere benzina de 95 si ocazional, cand si cand, benzina de 98. De vreo jumatate de an, la recomandarile prietenilor (consum mai scazut, ardere mai eficienta, curatare motor etc), am pus exclusiv benzina cu cifra octanica mai mare 98-100 (Efix-s de la Rompterol, MaxMotion de la OMW, MOL). Si, supriza: Eroare P2626 - Powertrain O2 Sensor Pumping Current Trim Circuit/Open bank1 Sensor1.

Pe capacul rezervorului, la benzina recomandata, scrie 95 ROZ sau ceva de genul.

Acum, voi purcede la inlocuirea sondei, dar, pe viitor, ce benzina credeti ca e mai bine sa pun: 95 sau 98? Sa fie sonda busita din cauza folosirii exclusiv a benzinei cu cifra octanica mai mare?

Sunt recomandate folosirea de aditivi pt. curatarea instalatiei de evacuare? Cineva mi-a recomandat: Aditiv curatare sonda lambda si catalizator PROTEC OXICAT 375ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând eu zic să verifici cablajul pentru că eroarea aia spune că circuitul senzorului este întreruput şi asta nu ar avea legătură cu benzina folosită. Circuitul poate fi întrerupt oriunde de la mufa sondei pînă în ECU (de obicei pe la mufa sondei este problema), dar poate fi întrerupt şi în interiorul sondei.

Dacă pe capacul rezervorului scrie 95 ROZ înseamnă că nu are rost să pui o benzină cu cifră octanică mai mare (ROZ/RON - Research Oktan Zahl/ research octane number - reprezintă rezistenţa la detonare a benzinei determinată în laborator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Eroarea a fost stearsa la scanare, dar a reaparut dupa vreo 100 km. Daca era o problema de cablaj, permanenta, nu ar fi reaparut imediat? Cei de la service spun ca e sonda obosita.

Ref benzina, mi s-a parut mai fasneata cu benzina cu cifra octanica mai mare, dar poate fi un efect placebo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi o eroare de cablaj poate fi intermitentă adică să facă sau nu contact în funcţie de temperatură, dilatări, etc. Doar că, aşa cum am spus mai sus, problema poate fi în interiorul sondei şi atunci trebuie înlocuită. Dacă cel puţin vizual nu sunt probleme la mufă, fire, atunci nu prea ai încotro.

Oricum o sondă lambda care nu mai funcţionează cum trebuie aduce după ea şi alte probleme mai mult sau mai puţin costisitoare.

Cel mai bine este să respecţi indicaţiile producătorului referitor la combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vă salut! Ma poate ajuta cineva cu o schemă de la sonda lambda motor 1.8t AWT. Ma interesează mufa ce duce la ecu, si ce voltaj ar trebui sa am pe pini. Si pozitia firelor la ecu! Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc @lupo_bv! Am eroarea P0130, am pus sonda noua Bosch si eroarea persista! Am zis sa verific si firele de la ecu si voltajul ca altceva nu știu ce ar fi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!