Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Control Module Part Number: 036 906 034 D

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3979

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 31414

5 Faults Found:

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit sonda lambda 1 defecta, asa cum spune si defectul de mai jos, 17604

P1116 - 35-00 - -

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit sonda lambda 2 defecta, scurt la plus pe circuitul de incalzire

P1118 - 35-00 - -

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus

P1105 - 35-00 - -

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer probabil aici nu ti-a citit odata calcul de imobilizare corect transponderul din cheie, sau nici acum nu-l citeste; ai scapat cheia pe jos sau ai desfacut-o?? Un defect asemanator il vei gasi in adresa imobilizarii

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Deci ti-s busite ambele sonde lambda. Inainte de a le schimba, mergi la un electrician sa verifice totusi mufele, etc. Ultimul defect nu se datoreaza pornirii cu OBD-ul conectat :icon_thumright:.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am zis nicaieri ca sunt 2 sonde, am zis ca prima e defecta. Poate fi si singura. Nu cunosc tipul de motor, deci n-am de unde sa stiu cate are.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul AZD are 2 sonde lambda. Prima sonda lambda este unde ti-am aratat-o, se vede pe la motor. A doua sonda lambda este accesibila pe sub masina, porneste pe undeva pe sub scaunul pasagerului din dreapta.

BTW: Unde ai fost sa comanzi sonda de ti-au gasit doar una la AZD? Eu sincer nu cred ca sunt motoare 16V la VAG si sa nu aiba 2 sonde lambda.

P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un magazin specializat pe vw, audi etc...

daca stii, cum mergi din bucsinescu spre statia padurii, dupa linia de tranvai pe partea stanga, la parterul unui bloc. piesa originala e facuta de ngk si mi-au dat un pret bunicel pt ea (6.3 mil)

oricum ar fi, am fost si in service si am scanat masina dar l-am rugat si pe Stefan pentru a fi mai sigur. in Stefan am inceredere si stiu ca se pricepe, avand pe fosta lui masina un motor identic si documentandu-se in legatura cu toate problemele, dar trebuia sa merg si intr-un service sa imi zica exact aceeasi chestie pt ca daca totusi nu e sonda de vina sa am pe cine trage la raspundere.

de aceea eram nelamurit pt ca stiam de cand am vb cu istef ca masina are 2 sonde iar cand am ajuns sa comand piesa, pt codul asta de motor apare o singura sonda.

in situatia asta voi ce ma sfatuiti sa fac? eu sunt depasit de problema.. nea petrica(mecanicul) la fel.

cate sonde am si pe care o schimb ?:evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedro cum ti-am ma izis si mai sus se poate masura sonda lambda . Nu e mai simplu? Apoi cumperi ce nu e bun. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit intr-una din paginile acestui topic, ca pana la incalzire, motorul ar functiona dupa niste parametrii pre-definiti iar dupa incalzire, dupa altii, furnizati de ECU - e posibil sa fi gresit si va rog sa ma corectati. Ideea e ca, la al meu B5 (1.6l ARM), am observat acest lucru - cat e rece, motorul e mai vivace in timp ce, dupa ce se incalzeste (cand martorul de bord arata 90), masina devine lenesa.. :D Erori nu apar la scanarea cu VAG-Com-ul dat totusi exista o diferenta evidenta de comportament. Ma puteti ajuta cu ce ar trebui sa verific ?

PS Clapeta de acceleratie a fost curatata si adaptata, filtrul de aer inca nu l-am schimbat dar consumul mi s-a dus la plopi. Plus ca o simt ca in sarcina nu trage - indiferent daca apas 30% sau 100% din pedala, tot acelasi raspuns il are.

Va rog, orice sfat e binevenit. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai vioi rece ca merge cu socul automat si e supraalimentat. de-aia si consumul sare cand e rece..

odata incalzit trece in regim economic...

despre cat de puturos e in sarcina...daca vorbesti de atunci cand e A/C pornit, asa-s toate benzinarele sub 150hp...

oricum, e bine sa verifici filtre, debitmetru, o distributie montata aiurea, o sonda lambda defecta, senzorul de temperatura...desi ultimele au legatura mai mult cu consumul decat cu puterea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pedro Iar chiar ma gandeam daca va intra cineva in magazinul acela de doi lei doar pt ca au pus o sigla in strada cu piese originale VW, AUDI. ti se pare un magazin de incredere ala? Eu nu as da 2 bani pe el. Incearca si tu un magazin mai serios, poate chiar si reprezentantele VW/Skoda. Nu strica sa vezi cat e un pret la reprezenante ca sa-ti faci o idee de pret. Oricum 6 mil mi se pare mult pt o sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat doar si comparativ cu sandra mi-au dat un pret bun (6.3 mil fata de 8.5). e mult pt ca e piesa originala NGK. mai aveau si variante mai ieftine dar prefer sa pun piesa originala.

legat de magazin nu stiu ce sa zic, din fericire nu prea am avut contact cu multe magazine de piese auto si nu pot deosebi unul serios de unul care e numai reclama de el.

deocamdata, intamplator sau nu, dupa stergerea erorilor si implicit stingerea check engine, motorul trage semnificativ mai bine. inainte chiar se simteau pierderi de putere , dar acum trage binisor.

legat de consum... am avut o saptamana in care puteam sa ma laud la cu un consum de hummer. cu un plin am facut 190 km prin oras ;)

acum s-a stabilizat undeva in jur de 10% in conditiile in care schimb sub 3000 90% din timp

daca inainte martorul check engine se stingea, dupa 20-30 kim iar se aprindea, daca insistam reuseam sa il fac cand vreau eu sa se aprinda, acum nu se mai stinge deloc, iar in putinele momente cand se stinge, nu mai dureaza 1-2 zile sa se aprinda ci imediat dupa cateva minute. o fi bine, o fi rau, asta e. deocamdata sunt prins in febra examenelor si ma multumesc doar sa ma duca si sa ma aduca masina. dupa ce termin o sa ma ocup si de ea. pana atunci sper sa aflu si ce trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

rezolvat problema cu scaderea de putere a motorului. de vina era o bobina de inductie pe care am schimbat-o.

legat de sonda am inteles ca incalzitorul primei sonde ar fi defect, sonda incalzindu-se prea incet si din cauza asta da eroare. o sa schimb doar incalzitorul, dar deocamdata ma bucur de masina ca de vreo 3-4 luni nu a mai mers atat de frumos :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De 2 zile mi s-a aprins becul ceck engine iar calculatorul imi afiseaza mesajul abgas werkstaff ceace ma duce sa cred ca este sonda lambada. Azi am pus vag-copmuterul si mi-a dat eroare la sonda lambda. Am inteles ca masina are 2 sonde lambda, cum pot sa imi dau seama care din ele este stricata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare iti da ?

seamana cu asta: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - Readiness: 0000 0101 ??

Da copy paste la eroare daca ai salvat-o. Daca zice de S1, inseamna ca este sonda 1 - cea dinaintea catalizatorului , S2 e cea de dupa catalizator.

Ce voltaj ai in sonda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru sonda 2 calculatorul de bord nu da eroare asa ca mai ramine doar prima. Bafta..costa 6-700RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care mi s-a aprins becul de check engine iar masina nu consuma mai mult si nici nu are scaderi de turatii este posibil sa fie a doua sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am dat cu vag comp sa steraga eroarea si la urmatoarea scanare nu a mai aparut iar becul ceck engine din bord mi s-a stins. Se poate ca acest lucru sa fie din cazua benzinei? Folsesc benzina de 98 de la petrom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar benzina!! mai precis de la concentratia de sulf din ea!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... nu vreau sa fiu offtopic dar ce benzina folosesti acum ? eu auzisem ca 98 de la petrom e ok ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru sonda 2 calculatorul de bord nu da eroare asa ca mai ramine doar prima. Bafta..costa 6-700RON.

Ba nu, daca a doua sonda indica in afara gamei, ECU da eroare de catalizator si aprinde becul de Check Engine.

In cazul in care mi s-a aprins becul de check engine iar masina nu consuma mai mult si nici nu are scaderi de turatii este posibil sa fie a doua sonda?

Pana nu afli ce eroare e, nu poti sa stii ce inseamna Check Engine. Cand se aprinde check engine din cauza sondei lambda 2 poate insemna ori ca e defecta ori ca (virgula) catalizatorul nu isi mai face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...catalizator care costa de te rupe - intre 500 si 1000 de EUR depinde de model

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

False alarm,

Martorul din bord(care de altfel nu este check engine) ci un motoras am impresia :) s-a stins...sper sa fi fost de la benzina chiar daca alimentez cu MOL 95. Oricum voi pune testerul macar sa ma lamuresc daca exista o defectiune sau doar o nefunctionare in parametri pentru o perioada de timp.

Ciudat totusi, tin minte ca s-a aprins o data cu pornirea AC-ului. A clipit de cateva ori si a ramas ON pentru o zi. Nu cred sa existe o legatura intre AC si aprinderea lui. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima scanare 2 Faults Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-00 - -

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

sterg erorile si la 2 scanare

1 Fault Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima scanare 2 Faults Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-00 - -

Elementul de incalzire al sondei lambda s-a ars. Ar fi bine sa schimbi sonda lambda.

P.S.: Data viitoare ar fi recomandat sa dai un search pe forum inainte de a face un topic nou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!