Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

din cate stiu eu tensiunea optima pe sonda lambda e de 0,45v pentru amestec perfect, dar in realitate exista fluctuatii intre 0,1-0,9 volti, nu stiu stiu daca valorile masurate de tine reprezinta volti... ma gandesc ca asa ar trebui sa fie daca le-ai citit pe interfata si atunci ai obtinut rezultate bune parerea mea in sensul ca se fac corectii si pentru imbogatire si pentru saracire a amestecului deci sonda lucreaza in parametrii de fabricatie

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, zice corect SergiuD. Valorile in jur de 1 sunt "lambda factor". Iesirea de la sonda este o tensiune pe baza careia se calculeaza acel factor lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, multumesc pt "lumina" :icon_thumright: ...am inteles acum, confundam factorul lambda cu voltajul (observat in vag-com)...deci este in regula un voltaj intre 0,2v-0,8v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari la toata lumea! Am si eu probleme cu sonda lambda (cred) la masina mea POLO (din 2000) 1.4 16 v cod motor AUB. Imi apare apris in bord martorul CHECK.

Am verificat cu VAG-COM-ul si mi-a aparut sonda lambda intermitent (de dupa catalizator- am 2 sonde) .Am mers la un mecanic in Iasi si mi-a recomandat sa schimb catalizatorul . Zis si facut. Am luat unul universal (de dimensiune mai mica decat cel original de pe masina) si a trebuit sa fie facute niste modificari pt a pune inapoi sonda lambda. Dupa aceasta operatiune s-a sters eroarea de CHECK si cateva zile nu mi-a mai aparut nimic. Dar pe urma a reaparut mortorul de Check.

Ce credeti ca ar trebui sa fac? Am mai testat masina cu Vag-Com si baiatul mi-a spus ca ar fi undeva scapari de presiune (parca asa ceva).

Cineva din Iasi mai priceput ma poate ajuta? As dori sa merg in Iasi la cineva care chiar se pricepe la asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este sa postezi eroarea asa cum apare ea sau sa incerci sa dai de un coleg de al nostru din Iasi sa te ajute cu o scanare (eventual ia legatura cu @Moog). Doar din vorbe nu ne putem da cu parerea, doar ca scapa presiune...presiune de la ulei, benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' geolog treci pe la mine si ma holbez putin cu VAg-ul sa vedem...

Am luat si eu XxxxX cu mecanicii de prin Iasi....

Suna-ma sau lasa un telefon pe mail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, multumesc de invitatie! Chiar am sa ii dau curs. Asa cum ti-am spus pe PM voi ajunge in Iasi Sambata 5 Februarie. Te sun atunci! Sper sa n-ai alte planuri! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care PM ca nu am primit nimic :)

Dupa amiaza e ok, eventual la intilnire. Sau duminica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

Am si eu urmatoarele erori imi puteti spune putin ce inseamna ?

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-00 - -

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

17591 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Short to Plus

P1183 - 35-10 - - - Intermittent

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Multumesc anticipat,

Alex M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16885/P0501/001281 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Vehicle Speed Sensor faulty

Vehicle Speed Sensor faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Vehicle Speed Sensor

Check Vehicle Speed Sensor

Primele zic ca sonda 1 e pocnita...

Pt a fi sigur mai citeste pe aici:

http://www.google.com/cse?cx=008634663790688505971%3Algpmx9h_qce&ie=UTF-8&q=17588&siteurl=vwforum.ro%2F

Cautare pe forum dupa codul erorii... s-a mai discutat aceleasi erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu sonda. De curand mi-am cumparat un cablu si am dat o scanare. Tot timpul am aceiasi eroare si tot impul se arde siguranga 4 parca (de pe randul din mijloc numarand de jos in sus). Din cate am vazut pe acel capacel corespunde sondei ( are semnul check engine). Si am si in bord check engine aprins.

Aceasta e eroarea de pe vag

19667 - Oxygen Sensor B1 S1: Heater Return Coupling

P3211 - 35-00 - -

De la ce apare aceasta eroare? Cum as putea sa verific sonda? Mufa are 6 pini. Am masurat mufa de la sonda intre pinul 3 si 4 si mi-a dat 3,5 ohmi. Sa fie de la sonda de la altceva?

Sa atasez un log? pe ce grupuri?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am facut accident cu masina (frontal, daune: capota, masca sparta si un far rupt din suporturi, radiatoarele nu au fost atinse niciunu, dar sistemul de inchidere de la capota a dat in cureaua de distributie si a spart un pic carcasa de protectie), un Passat 3BG 2001, benzina, si dupa accident mergea motorul...dar cand am dat sa plec, s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca.

Imi poate spune si mie cineva daca are idee macar ce ar putea sa aiba?

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei:

‒ → Check probe heating for continuity at Lambda probe connector contacts 3 and 5.

If it is determined that probe heating has an open circuit:

‒ Replace Lambda probe before catalyst (G39).

OVY ce treaba are sonda lambda cu pornirea motorului tau?

Daca eu am 40 ani si ochi verzi ce culoare are parul meu? Cam asa suna si intrebarea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, poate cineva sa puna valorile normale pentru o sonda lambda buna pentru fiecare camp unde se poate verifica cu vag-com-ul? Eu am avut probleme cu ea si acuma nu mi-a mai aparut eroare, dar am dubii in legatura cu buna functionalitate a ei. Ma refer la prima sonda, dar daca cineva pune aici valorile normale si pentru a doua sonda ii si mai bine.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 4 1,4 16v din 99.De ieri nu stiu din ce cauze dar cum se incalzeste motorul bine adica ajunge si temp.apei la 90 de grade intrerupe la accelerare brusca.Cat e rece merge perfect,cum se incalzeste ma dispera...am verificat bujiile,fisele,nimic.Sa fie de la vreo sonda lambda?cea de la galerie sau de la catalizator?in bord nu mi s-a aprins nimic,bani nu am momentan de un test.Ce-as putea sa-i fac cu manutele mele?daca scot vreo mufa de la sonda lambda ce-ar trebui sa se intample?o fi coincidenta faptul ca a inceput sa faca asa dupa ce am luat o groapa? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti scoate sonda si o sa vezi cum merge fara ea. Depinde cat sunt de variatiile de turatie.puternice. Nu cred sa fie de la sonde din ce spui tu dar cu o diagnoza poti sa elimini cauza sondelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la salariu nu sunt bani,o sa ma bag maine pe sub masina sa scot cate o mufa de la sonda lambda sa vad ce se intampla.Cat e rece merge perfect,cand se incalzeste e gata,relantiul imi sta normal,fara becuri aprinse in bord,bujiile le-am dat afara si nu sunt afumate,cel mai enervant lucru ca paraie in toba cand o accelerez(mai e si remus,se aude mai tare cand paraie)merge intrerupt si merge max. cu 130,greu de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca paraie in toba poate sa fie catalizatorul crapat si se leaga de lovitura din mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e crapata sau nu sonda lambda? ca tot aud opinii diferite

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva mai intii cu EGR-ul si dupa aia cu sonda 2, ca despre aia e vorba.

Curata EGR, sterge erorile si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,

am cautat pe forum si cred ca nu o sa gasesc raspuns , asa ca ma risc sa postez aici chiar daca o sa fiu sfatuit sa caut pe forum .

am un golf 4 din 2001 , euro 4 , 1.4 benzina AXP , tre sa ii schimb sonda de dupa catalizator. intrebarea e daca se potriveste una de pe polo , tot de 1.4 , dar nu stiu exact ce an sau pe ce motor , cu ce cod, a fost folosita . ea are tot 4 fire , si mufa este la fel , lata de vreo 3 cm (cred),lungimea firului fiind la fel . Deci , se potriveste sau nu ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind nu te sfatui sa dai bani aiurea pe SH-uri care sint imbatrinite. Au luat altii teapa cu astea deja...cineva a incercat vreo 3 bucati si nici una buna, una circuitul de incalzire busit, alte 2 erau imbatrinite.

Daca tu nu stii de pe ce masina vine, noi de unde vrei sa stim daca se potriveste ?

Mufa poate o fi la fel, dar filetul de pe capatul celalalt e la fel?

Nu pe orice fost capitan de vas, chel cu paru in ochi il cheama Basescu...si e presedinte...

Daca nu ai un cod pe ea sa cauti pe net, nu stii de pe ce masina provine sa vedem ce se foloseste pe aia si sa comparam cu ce-ti trebuie tie e cam aiurea...

Sonde cu 4 fire teoretic sint mai multe...sanse sint mari sa se potriveasca dar cine poate sa o zica fara sa o incerci pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!