Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Vad ca esti din Botosani . Ia legatura cu colegul cuiuda sa-ti faca o scanare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inceput sa ma satur sa tot dau cate 20-30 lei pt o scanare, imi stinge becul si ... dupa vreo ora se aprinde din nou

ma gandesc sa ma duc la o reprezentanta desi... cred ca o sa ma puna sa schimb motorul ca sa nu se mai aprinda martorul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ceea ce faci tu este ca si cum ai da cu spray peste transpiratie . Trebuie sa gasesti cauza , nu doar sa stergi acea eroare . Fa o scanare si noteaza-ti codul de eroare si atunci poti primi mai multe informatii despre ceea ce trebuie sa faci .

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum mi-au spus sa schimb benzina, asa ca ... nu prea m-a interesat f tare acel cod

acum e prima data cand imi spune ca amestecul aer/combustibil nu e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

M-am lovit si eu de problema ta (mai putin partea cu fumul) si anume "Turometru oscileaza la relanti, uneori chiar da sa moara motorul ...". Am rezolvat prin schimbarea bujiilor si a bobinelor de inductie sau "fashete" cum le spun unii mecanici.

Succes !

Salutari,

Am si eu un golf 4 1.8 T si de vreo 2 luni imi scoate un fum negru si la relanti si cand o accelerezi de zici ca e tren pe carbuni :))

Turometru oscileaza la relanti, uneori chiar da sa moara motorul ...

De atunci am schimbat la ea asa :

Buji bosh, distributie, pompa benzina, sonda de presiune de pe rampa de injectoare + cateva furtune etc ...

Si sambata acum am schimbat iar bujiile cu altele NGK pt ca cele bosh mi le-a stricat un "mecanic" de dacie care mi le-a batut in cap si mi le-a curatat cu peria de sarma ....

Intrebarea mea e daca ar putea fi sonda lambda, mie pe tester imi da sonda lambda arsa dar sa scoate asa fum negru, sa consume 25 % si sa mearga inecata si sa nu traga cum trebuie ???

Stiu ca sonda da un consum ridicat, a mea consuma 15 in oras si 10% ii scuipa pe teava de esapament, am tot timpu portbagaju plin de funingina si de stropi de benzina nearsa ...

Sincer nici nu stiu unde sa ma mai duc si ce sa mai fac cu ea .... de 2 luni umblu din service in service fara sa rezolv ceva, as cumpara sonda lambda dar daca dau bani aiurea si nu rezolv problema ?

Cum as putea verifica daca sonda lambda e arsa 100% ?

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna. Am si eu p problema la un Golf 4 motor de 1,6.

La pornirile la rece are fluctuatii mari de turatie.

In urma scanarii am gasit:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Etuning

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Etuning

Control Module Part Number: 06A 906 019 L

Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS AT2389

Software Coding: 04030

Work Shop Code: WSC 00046

2 Faults Found:

00525 - Oxygen Sensor (G39)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Ceva solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica (curata) contactele de la sonda lambda dinainte de katalizator (B1S1-G39) si contactele de la bobina imobilizatorului din bord (ambele erori sunt intermitente). Pentru problema cu variatiile de turatie la pornirea la rece eu recomand sa verifici pentru inceput functionarea corecta a senzorului de temperatura (G62). Citeste si tu tot ce s-a scris pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt masina din semnatura cine imi poata spune cum sa verific sonda lambda, dupa cateva teste cu vag-com mi-a dat urmatoarele. Mi le poate "traduce" cineva, sa imi spuna care ar trebui sa fie parametrii optimi...

post-38547-1281271684_thumb.jpg

post-38547-1281271689_thumb.jpg

post-38547-1281271692_thumb.jpg

post-38547-1281271695_thumb.jpg

post-38547-1281271699_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Am si eu eroare la sonda lambda si vreau sa stiu daca este defecta.Am facut o scanare si iata rezultatul

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 032 L

Component: ME7.5.10 3758

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ2U399575 VWZ6Z0A3874564

1 Fault Found:

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit

P1116 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi s-a aprins martorul in bord am duso la service a puso pe tester si mi-a zis ca e dusa sonda lambda 1, am schimbato si dupa 20km s-a aprins din nou, am duso din nou pe tester si mi-a aparut alta eroare un cod urmat de "catalizator". Deci sa inteleg ca e catalizatorul dus sau..? Ce pot face in cazul asta?

Sonda de dupa catalizator influenteaza functionarea motorului, eu stiu doar ca avertizeaza ca au depasit noxele, dar uni zic ca ajusteaza si amestecul de oxigen si benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la mine care sonda este defecta 1 sau 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda 1 dar doar partea de incalzire a sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca merg cu ea asa un timp pana fac rost de bani sa schimb ce se poate intampla,mentinez ca nu am observat o schimbare a mersului la motor functioneaza normal nu trepideaza si la consum deocamdata masina merge ca inainte de eroare.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema cu Sonda lambda , cand am luat masina acum 2 ani aveam un consum foarte mare ( masina din semnatura ) , 15% in oras si 9,10% in afara . Am fost la servis , am bagat scanerul , si mi-au aparut niste erori care din cate am vazut eu nici mecanicul nu prea avea idee ce reprezentau. Pe urma au inceput sa-si dea toti cu parerea despre ce ar putea sa aibe masina de consuma asa :

1. injectoarele trebuie schimbate

2. carburatorul schimbat

3. e normal sa consume asa ptr ca are niste ani ........ si lista de sfaturi poate continua .

Pe urma am inceput sa caut pe google si asa am dat de acest site , iar dupa ce am citit la greu pe forum am inteles ca trebuie sa iau codul de eroare de la tester si sa intreb baietii cu experienta de pe forum ce reprezinta acel cod .

Ca sa finalizez povestea era vorba despre Sonda lambda 2 care era arsa si din cauza asta era dereglat consumul , am schimbat sonda si acum pot sa spun ca imi consuma in oras intre 9% in zilele in care nu este prea mult aglomeratie si conduc mai frumos si 11% fiind revesul la prima varianta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimb sonda, trebuie neparat stearsa eroare ca sonda noua sa funtioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Am si eu o problema cu Skoda Fabia 1.4 16v Benzina motor AUB :

Dupa mai multe eroari legate de EGR, am curatat EGR (de 2 ori, ultima data l-am lasat in decarbusol 12 ore ) si clapeta am curatato, am facut adaptare clapeta si din VAG si cu bateria, am facut adaptare EGR din VAG conform forum .

Intre timp imi apare:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

- asta tot timpul nu pot scapa de ea

17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Open Circuit

P1181 - 35-10 - - - Intermittent

- de asta se pare ca am scapat.

Am verificat rezistenta de incalzire (pini 1 si 2 in cazul meu) si e ok 4 ohmi. Tensiune imi ajunge 12V. Cu motorul pornit si cu sondele de la aparatul de masura in mufa am: 12-7V.

Am masurat si pinii 3 cu 5 si am 0.45V.

Conform Vag totul pare ok mai putin tensiunea de 0.45V care variaza oarecum dar am inteles conf forum, ca la astea trebuie sa varieze intre 0-1V.

Daca sterg eroarea ea apare din nou dimineata cam la 10-20 secunde dupa pornire motor sau seara dupa 8 ore de stat.

Daca fac testul si sterg eroarea cind ajung acasa si o pornesc, opresc si tot asa si testez nu imi apare.

Motorul in mers se comporta frumos. La rece dimineata cam la 10-20 sec dupa pornire face o variatie de turatii 1100-700 si isi revine apoi. Eventual se mai bilbiie o data si gata.

Ce am obs si in vag si vizual e ca eroarea apare in momentul variatiei de turatie (ERoare: 17604).

Nu inteleg care e problema.As cumpara alta sonda dar daca nu e buba de acolo si dau 500 ron degeaba pe ea?

Va rog daca stie cineva, a mai patit careva va rog sa ma sfatuiti ce sa fac.

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , cred ca intr-un final o sa arunc masina de nervi . Dupa 3 sonde noi schimbate inainte de cat , 2 boch si una pe original motorul tot merge balbait si imi da la scanare pe sonda voltaj de 1.5.-1.6 , dupa cate stiu eu este prea mult nu ? Va rog ... nu mai stiu ce sa fac cu masina si cei de la service au zis ca e din ecu .. sa ii cred sau sunt piesele de vina . ( zic de piese pentru ca sondele care au venit parca aveau firul mai lung decat a mea , zic eu poate nu erau originale chiar daca ei zic ca asa este ... Multumesc anticipat pentru ideeile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai prima sonda e arsa ca de ea discutam ... are short to plus .. in fine b1s1 si a doua dar aia nu prea e importanta b1s2 are rezistenta de incalzire eroare pe intermitent .. prima e buba .si toate astea noi nu se potrivesc la voltaj ..toate dau peste 1 v cum e posibil asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sonda decuplata ce eroare ai?Daca se schimba eroarea nu e sigur de la ecu.Exista pe net un site cu sonde lambda la fiecare motor.Verifica daca part numberul e acelasi cu ce au pus mecanicii.

Cel mai batraneste pui o sonda de la cineva cu acelasi motor si atunci vei afla cu siguranta.Nu exista intalniri in Iasi?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar asa ..buna idee ..sunt intalniri , dar acuma sa vad cine are motor ca al meu ..aici e buba si cine e dispus sa stea sa piarda timpul cu mine prin parcari :(( ca e de munca oleak sa ajungi ls ea si iese si greu al naibii ..iar cu sonda scoasa da alta eroare parca ...da..alta eroare da imi aduc aminte bine ...si ucu part numberul ... am vazut si eu ca este o gama de vreo 10 15 coduri care cik s-ar potrivi la masina mea dupa seria motorului ...is tampiti nu alta ..si le-am zis sa imi aduca exact nr care scrie pe a mea ..si mi-au rasp ca s-au schimbat centrala de coduri la bosch ... si eu cum naiba mai gasesc o sonda functionala ..sau unde e problema .. sa fie vreun cablu impuscat ? dar atunci mai dadea voltaj mare la test ?

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor ai?Si ce part number la sonda?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 1.6 v, cod axp si codul la sonda ... de acuma cand o sa o mai scot de pe masina...

1.4 1.6 v, cod axp si codul la sonda ... de acuma cand o sa o mai scot de pe masina... ca acuma e pusa aia originala care nu merge ...trei am trimis la garantie .. s-au saturat si aia de mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi spui daca codul este 0258007351.

Daca tot nu gasesti poti ruga pe cineva sa cumpere de pe ebay sau de pe un site care accepta paypal.Este cineva pe aici care face asta si ptr cativa euro comision iti aduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!