Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Avem in familie cumparata recent o Jetta 2008 cu motorul de 1.6 BSE. Mi-e foarte draga la condus dar de cand am luat-o, apare sporadic martorul de Check Engine in bord (ni s-a spus de catre vanzator de dinainte de a o cumpara, asa ca nu e o surpriza).

Dupa scanare, tot gasesc aceasta eroare:

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
   Part No: 06A 906 033 GG
   Component: SIMOS71 1.6l 2V     1025  
   Revision: --H04---    Serial number: VWX7Z0G824T0J5
   Coding: 0004071

1 Fault Found:
19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit
            P2626 - 008 - Open - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1920 /min
                    Mass Air / Rev.: 92.7 mg/str
                    Voltage: 5.100 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    RPM: 2240 /min
                    Mass Air / Rev.: 92.7 mg/str
                    Voltage: 5.100 V
                    Bin. Bits: 00000100

Sunt zile cand nu apare deloc...sunt zile cand apare si de 2 ori pe zi. Acum nu e bai.. un clear cu OBDEleven si e gata. Dar as vrea totusi sa fixez problema.

1. Ce verificari sa fac inainte sa schimb sonda?

2. Sa iau noua aftermakret? Sau sa iau din dezembrari?

3. Am primit o recomandare de lambda off, dar nu stiu ce dezavantaje as avea: eu presupun ca nu mai trec ITP-ul niciodata...

Cod OEM conform partslink24: 06A 906 262 BR

Cod aftermarket: NGK 1851 (650 lei)

Originala e totusi un pic prea mult.... 1400 lei.

Orice sfat e binevenit!

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. E imbatrinita si nu ai ce sa ii faci... Trebuie schimbata...

2. Noua Bosch sau NGK/NTK dedicata nu universala... dezmembrari=loterie poti lua la fel de proasta sau mai proasta...

3. Lambda off a recomandat un idiot... ca si DPF off etc... sonda ajuta la reglarea amestecului optim in timp real... 

4. Vezi Bosch dedicata si cauta pe la magazine de piese auto, si pe net...gasesti si ceva mai ieftin gen ~500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta una Bosch si gasesti chiar si la 450 lei cand sunt anumite reduceri. Sa iei cum a zis Moog dedicata (gata mufata, nu universala)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multuemsc mult pentru sfaturi.

Din pacate am rupt google in 2 si Bosch nu face sonde pt codul: 06a906262br. Singurul producator care face e NGK. Si probabil pe aceea voi merge.

Pe forumurile rusesti lumea care a dat-o jos de pe BSE spune ca e NGK originala. Acum o sa vedem cand ma apuc. 

Daca cineva are link cu o sonda Bosch compatibila cu codul meu OEM, va rog sa puneti aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă sa suni la magazinele online gen AUTOPIT, epiesa, nu cauta tu... Se cauta după vin... Si nu ai acces 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil să fie NGK și piesa originală, nu neapărat Bosch. 


Pe aut0karma poți căuta direct pe baza VIN-ului, dacă îți creezi cont.

 

Pune seria aici, @aditzu', sau pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Echivalarea în zilele astea e greu de făcut... Chiar zilele astea am cautat niște piese... Si greu am găsit ce trebuie... După ce a verificat la mai mulți furnizori sa dea la fel... 

Aplicațiile online dau rateuri... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sa revin cu precizari:

Am abonament la partslink24  si singur mi-am gasit codul sondei, fiind b1 s1 e clar ca e sonda de dinainte de catalizator. Deci am indetificat-o ca fiind: image.thumb.png.3af2c6449c84572247cfc97ddb4bb6d9.png

Am cautat pe autokarma, unix, epiesa,autopitonline, autodoc24. Nu am gasit nimic pe Bosch. Voi trimite seria de sasiu pe pm.

Pe ceva forum rusesc am gasit ca cea originala e NGK https://www.drive2.ru/l/9132550/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK 1851 are echivalenta la tine sau Magneti Marelli 466016355189

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

aditzu' , gasesti la automag, ahauto pe site NGK 1851, la pret mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Mașina Golf 5 2007 motor 1.6 mpi, cod bse

În urma aprinderii martorului check engine și diagnosticarii am înlocuit sonda lambda 1 (cea montata pe evacuarea de pe motor)

cu una noua Vemo.

După înlocuire, mașina consuma mai multa benzina.

Necesita vreo calibrare sau altă operațiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

Nu necesita nimic.

Pune Testerul VCDS si vexi ce erori mai ai stocate si le stergi.

Uitate pe grupul Measuring Blocks, la Lambda si STFT si LTFT la valori, le postezi aici o poza.

Modificat de sylverbozvaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

Sint nou pe forum.Va rog daca ma putei ajuta si pe mine.

Detin o Skoda Fabia Combi 1.4 16v 75 cp  2002.

Am martorul check engine aprins de mult timp.Am schimbat sonda lambda inainte de catalizator si am facut o scanare cu o inerfata elm 327.

A dat eroarea :

P0135

HEATED OXYGEN SENSOR (HO2S)1,BANK 1,HEATER CONTROL-CIRCUIT MAILFUNCTION

HO2 HEATER PERFORMANCE BANK 1 SENSOR 1

STATUS:CONFIRMED

Am sters eroarea dar dupa se am oprit masina si am repornit martorul check engine s a aprins instant.

Ce inseamna aceasta eroare?

Cum pot rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Circuit incalzire senzor oxigen (lambda 1) defect. Poate n-ai pus piesa potrivita sau pur si simplu ai luat-o defecta. Eu stiu ca la eroarea ta nu exista rezolvare, decat alta sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus sonda nouă dedicată? 

Dacă da cablaj, mufă... Daca ai pus Sh sau universală posibil stricata deja sau la universală sertizare proasta... 

După schimbare ai aceeași eroare ca înainte? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus sondă noua aftermarket dedicata după codulOEM.

Înainte nu am făcut scanare,nu știu ce eroare era.

Am omis la relanti motorul nu toarce bine,are mici oscilații ,parca tremura .

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunță la QUOTE pt mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ai făcut diagnoza înainte de ce ai schimbat sonda 1? Ce marcă ai pus? 

Cauta pe cineva sa tragă cu ochii la parametri cu un vcds... Mai ales ca zici ca nu merge ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru că aveam check engine aprins și de obicei sonda e problema din ce am citit pe forum.  Nu știu ce marca ,nu scrie pe sondă.Dar ce am observat că culorile la fire sint la fel ca cea veche dar la intrarea în mufa sint așezate diferit.Pina la urma am puso pe cea veche la loc , am făcut diagnoza ,am șters. eroarea și nu s a mai aprins (la cea nouă se aprinde instant după ce stergeam eroarea).Cel puțin pentru moment .Tind sa cred că sondă nouă nu e bună.in imagine este eroarea care am șterso și nu s a mai aprins check engine.

Captură de ecran_2023-07-29-11-13-37-542_com.ovz.carscanner.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunță la QUOTE pt mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa schimbi sonda ca asa ai citit pe forum? :)

Lasă sonda veche și când se mai aprinde check-ul pune diagnoza mai întâi... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/28/2023 at 3:26 PM, vossen said:

Salutare,

 

Am o problema la a mea Jetta. Motor 1.6 MPI, cod BSE, an fabricatie 2008. Martor check engine aprins, erorile sterse reapar dupa o perioada.

 

Simptome:

-are momente cand bruscheaza la viteze de deplasare mici (sesizabil doar in treptele 1 si 2), atunci cand apas acceleratia sau ridic piciorul de pe pedala.

-uneori, la relanti are un tremur mai accentuat, iar acul turometrului fluctueaza

-la ultimul ITP nu au iesit noxele in parametri, lucru care nu s-a mai intamplat pana acum.

-per total, motorul parca nu mai ruleaza la fel de "rotund" ca pana de curand.

-consum in oras ridicat, 13-14% in trafic aglomerat, chiar mai mult in trafic bara la bara. La drum lung, consuma foarte ok, intre 6.2% si 7.5% in functie de conditii.

-zgomot ciudat (metalic) undeva pe evacuare, pare sa fie racordul flexibil dupa tonalitate

 

Atasez erorile pe care le citeste OBDul.

 

Va rog sa ma ajutati sa identific problema si rezolvarea. Am discutat si cu o persoana mai avizata decat mine si uitandu-se la erori, a spus ca pot fi multiple cauze: sonda lambda S1B1, injectoare, bujii, rampa injectoare.

 

Avand in vedere ca in trecut am mai avut erori generate de sonda lambda (nu mai am poze), as fi tentat sa incep prin schimbarea ei cu una NGK (NTK).

 

Multumesc anticipat

Screenshot_20230627_234817_Torque.jpg

Screenshot_20230627_215718_Torque.jpg

 

Salut. Confirm rezolvarea problemelor mentionate mai sus dupa inlocuirea sondei lambda B1 (pre-catalizator). Noua sonda este un NGK 1851. Dupa montarea acesteia, eroarea de check engine s-a stins de la sine.

Piesa+manopera montare au costat 796 lei.

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi si informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sus exemplu de urmat, când ai o problemă și ai găsit și rezolvarea... Brava :)

Si nu e la mișto... 

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am un polo 1.2 bmd cu urmatoarele erori. Problema e ca se opreste in mers, iar la relanti intrerupe. Orice ajutor e binevenit. 

Oxigen sensor b1s1

P0130-009-malfunction in circuit-intermitent

 

Fuel trim bank 1

P0171-006-system too lean-intermittent

 

Cylinder 2

P0302-066-misfire detected-intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Schimbă bujiile. Ngk eventual cu Iridium. 

2.fise dacă ai... Daca ai Bobine pe fiecare cilindru schimbă 2 cu 3 și vezi dacă se mută eroarea... 

După asta mai vedem cu prima eroare... 

Pune și tu vcds pe mașină sa vedem erorile pe bune... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog sonda lambda Bosch dedicata - dupa vreo 20.000km (cam 1.5 ani) am primit iarasi eroarea P0135 "O2 Sensor Heater Circ., Bank1-Sensor1". Masina un Golf 5 1.4 aspirat (motor BCA).

 

Poate sa fie ceva problema de cablaj/mufa (desi sonda este dedicata Bosch)? Sau schimbata cu una noua?

 

Ce ma enerveaza este ca in 5 ani de cand o am este deja a doua sonda moarta. Am luat masina si dupa 1.5-2 ani a murit; schimbata cu Bosch dedicata care in 2 ani a murit si ea. Schimbata cu Bosch dedicata (cea actuala) care tot maxim 2 ani a tinut si vreo 20-25.000km. E drept ca masina merge 99% din timp doar in oras, dar asa de repede sa moara sonda??? 😞

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aș verifica, cablaj, mufe, până în ECU poate ai o problemă... Cazuri puține dar au fost... 

Poate ai prins vreun lot contrafăcut de prin China... Se mai practică... 

Eu am schimbat și cred ca merge și azi de prin 2011...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!