Jump to content

Fum albastru la pornire


romanessi
 Share

Postare recomandată

Posibil. Ai luat si suruburile pentru injectoare ? daca nu, trebuie sa le cumperi, sa nu ai surprize cu ele. Au obiceiul sa se lungeasca....iar vw prevede schimbarea lor, la fiecare operatiune la injectoare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valentino_xro ,sper ca la tine sa se rezolve doar cu schimbarea de oringuri ,dar nu vrea sa te dezamagesc ,eu le-am schimbat si nu e nicio diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut dreptate cristi, din pacate, am schimbat si oringurile de la injectoare si degeaba.Am dat jos EGR si l-am blocat pe inchis si tot degeaba.Ne mai gandeam ca poate a fost schimbat softul caci masina oricum trage parca prea bine pentru cei doar 101 cai care ii care.Totusi l-am sunat si pe Cipos,coleg de forum, si mi-a zis ca sigur este de la simeringurile de la supape si tind sa il cred.Maine dimineata o sa scot bujiile sa vad daca sunt murdare de ulei si o sa ii fac si un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

test de compresie am facut si eu si a iesit bine ,mai jos de n-am umblat ,dar tot la fel cred si eu ca probelma e undeva la segmenti...supape...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu segmentii si supapele atunci se vede la testul de compresie. Semeringurile de supape uzate determina cresterea consumului de ulei dar nu influenteaza compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ele sa fie de vina ,semeringurile de supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc. Nici nu stiu sigur daca TDI -urile au semeringuri la supape, dar uzura lor nici nu provoaca efecte asa de mari. Creste un pic consumul de ulei, dar nu cred ca afecteaza mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu aibe ? sigur ca au......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos bujiile, sunt bune si nu au pic de urma de ulei.Mecanicul mi-a zis ca singurele variante ramase sunt pompa tandem sau posibil sa fie resoftata masina, adevarul e ca am o acceleratie prea buna pe primele 3 trepte si turbina parca intra de la 1600 rpm.El nu crede ca ar putea fi de vina simeringurile, pentru ca ar insemna sa scoata fum de ulei mereu, fumul care il scoate la mine este alb spre albastru cu miros de motorina iar faptul ca simeringurile de la supape ori etanseaza ori nu.Nu am facut nimic, o sa o las tot asa, de fapt eu acum sunt deja in Italia unde lucrez si pana cand o sa ma intorc iar o sa o folosesc asa.Sper sa reusiti voi sa ii dati de cap.Cristi..tu ai schimbat pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa tandem ,mai exact pompa care se afla in compartimentul bateriei ?aceea am schimbat-o in vara ,eu aveam probleme cu presiunea ei ,la frana in sensul ca imi ramanea pedala de frana blocata cand o apasam puternic.

iar daca te referi la pompa de vacuum ,care se afla in spatele motorului ,pe blocul motor,aceea n-am schimbat-o ,doar i-am remediat problema la stutul acela pt ca avea joc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pompa tandem e aia amplasata pe chiulasa, in capatul dinspre habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motivul, pentru care sa fie de vina pompa tandem ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu fumul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si eu ,si asta mi-a spus si mecanicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna mai in spate am lasat si eu un coment in legatura fumul alb albastrui cu miros de motorina la pornire si un mers mai sacadat al motorului cam 5- 10 sec( ca si cum ar merge in 3 pistoane). Totul sa rezolvat dupa ce am schimbat un tachet, am reglat injectoarele si la urma am reglat putin avansul(care cred ca a fost cel mai inportant si din cauza caruia cred ca a fost problema).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachetii i-am schimbat si eu pe toti ,injectoarele la fel ,verificate si schimbate orignurile,la avans n-am umblat ,cum se regleaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dimineata am observat si eu acel fum albastrui de care spuneti (asta numai o pala de fum cat a pornit 2 sec maxim nu si dupa) dar dupa ce au stat bujiile cam 5-6 secunde aprinse dar in schimb la mine nu a mers in 3 pistoane si sa mearga gatuita ci foarte bine afara fiind -6 grade. Azi dimineata erau -5 grade si cam la fel de frig ca ieri si am scos releul bujiilor ca sa nu mai dau jos capacul de la motor si sa scot fisele din capul bujiilor. Motorul a pornit foarte bine la sfert de cheie si fara absolut nici un fum albastrui.Tin sa precizez ca pana ieri dimineatza masina a mers zilnic cate 2-3 ore minim pe zi dar ieri dim numai am pornit masina si am mutat-o 2 m, deci motorul masinii era destul de rece pt ca a stationat mai mult de 24 de ore fata de ziua precedenta.Si apropo de cand am masina asta e prima data cand vad ca scoate acel fum albastrui pana acuma nici bujiile nu au stat atat de mult numai faceau click cand puneam contact si se stangeau foarte rapid.Eu zic ca si bujiile astea au o influenta asupra acestui fum.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari ,revin cu noutati , mecanicu a masurat compresia si a spus ca la cilindru 1si2 nu are compresie cum trebuie ,are 15 bari, iar la ceilalti e ok cam 25 bari, asta inseamna ca trebuie sa umble la motor iar dupa ce-l desface aflam cat e de complexa lucrarea. Chestia era ca la mine dupa ce porneam masina mergea parca in 3 pistoane circa 3-5 min. si cu fum mai dens, iar dupa aceea totul era normal, masina mergea bine. Cum mai aflu ceva revin. Bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are cum sa aiba 25 de bari. Raportul de compresie e 19 la 1, deci mai mult de atat nu are cum sa aiba. Mergi si la alt mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa scoate si a mea fum pana se incalzeste. Dupa nu mai scoate. Cica ce ceva recirculare la EGR asa mi-au zis la service. Nu prea am inteles dar m-au asigurat ca e ok. Mecanicul de la masina mea are Passat ca al meu si mi-a aratat ca si lui asa ii face cu motoru rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi2106 da cam asa ceva face, doar ca la mine e mai des. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!