Jump to content

Fum albastru la pornire


romanessi
 Share

Postare recomandată

@Valentino_xro si eu am exact acceasi problema ca și tine ...nu am reușit sa ii dau de cap după 2 ierni ,doar ca la mine scoate fum 5-10 minute pana creste temperatura,testerul nu am avut ocazia sa îl pun dimineața la pornire ,dar sper sa ne ajute colegii de aici cu logurile postate de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai pe Engine ?

Da, pare ca ai doua injectoare care se blocheaza. Daca iti apare contact imperfect, incearca sa intaresti contactele din mufele lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin, nu mi-a dat absolut nici o eroare legat de motor.Nu stiu ce sa zic, o duc azi la un mecanic sa vad ce zice.Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca, daca nu ainicio eroare pe 1 Engine, nu prea e de la cablaj problema......

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am pus iar masina pe tester dimineatza cand era rece masina prezentand aceleasi simptome adica fum albastru , tremurat puternic iar valorile injectoarelor aratu ca au corectii foarte mari pana la urma nimic concret, ciudat e faptul ca nu apare nici o eroare in legatura cu motorul iar dupa ce se incalzeste 2-3 minute, merge impecabil masina.Am varificat si bujiile si merg toate.O sa imi verifice luni chiar si sigurantele si releu care comanda incalzirea bujiilor, un alt mecanic banuid ca ar fi de acolo asta inainte sa umbla la injectoare.Sper sa fie ceva usor ca nu am chef sa scot milioane de lei pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, inca nu stiu nimic concret legat de fumul albastru si mers intrerupt la pornirea la rece, mecanicu a pus garnituri noi a facut reglaje dar la rece sau dupa ce sta tot asa face. In rest masia se comporta bine, posibil sa nu fie de la injectoare,asa a spus.. Luni o sa verifice si alte lucruri si o sa va tin la curent. Bafta la toata lumea. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flopy79, sunt curios daca si la tine face tot la fel ca la mine si ce rezolvare o sa gasesti.Speram sa fie ceva cat mai ieftin, caci niciunul nu cred ca i-ar placea sa aiba de schimbat injectoarele .Ne auzim luni cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentino_xro, eu am schimbat si injectoarele nu noi ci second ,deoarece la mine erau de 2 feluri, deci a mai fost umblat la ele, si am pus 4 la fel de la un passat cu acelasi cod motor AVB ,101cp ,ca si la mine, doar ca masina era din 2002(asta nu prea conteaza), da si cam tot asa face si la mine . Acum am cel putin 2 injectoare de rezerva(asta ca o gluma). Oricum speram sa rezolvam problemele. Cum aflu ceva va comunic. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati dar fara o rezolvare inca.A verificat mecanicul bujiile cu firul pe baterie facand scanteie si mi-a zis ca toate sunt bune.Apoi am verificat fisele dar nu primesc niciuna curent.Am dat jos tabloul de sigurante iar in spatele lor se afla si releele.Am schimbat si releul ce comanda incalzirea bujiilor cu unul second de la dezmebrari dar tot nu ajunge curent la el.La sfatul mecanicului de la dezmebrari , am luat si o sonda de temperatura care se ganseste jos langa radiatorul de caldura, el fiind de parere ca aia ar fi buba, am pus-o pe masina fara nici un rezultat, chiar imi intrau in functiune si ventilatoarele de racire.Am comandat o sonda noua si nici o schimbare.Acum urmeaza sa verifice partea electrica a tabloului , poate e vreun fir intrerupt undeva.E o chestie electrica.Tu ai rezolvat ceva @flopy79?La tine ajungea curent la bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea cu sarma a bujiilor nu prea e ok. Ele pot sa aiba continuitate, insa ele nu incalzesc uniform oe toata suprafata si atunci nu ai facut nimic.

Trebuie masurate, vezi aici: http://vwforum.vwfor...-incandescente/

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms @Floro, dar la mine problema e inainte de bujii pentru ca nu ajunge curent la ele. O sa le verific si cu ampermetru asa cum e descirs in acel post.Sper sa ii dau de cap azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea cu sarma a bujiilor nu prea e ok. Ele pot sa aiba continuitate, insa ele nu incalzesc uniform oe toata suprafata si atunci nu ai facut nimic.

Trebuie masurate, vezi aici: http://vwforum.vwfor...-incandescente/

Nu e vb ca incalzesc uniform sau nu....ci ca poate sa aibe scurt pe bujie, ea sa nu mearga, dar la verificarea cu sarma sa faca scanteie.

Valentino - in cazul tau - Verifica daca iti vine curent, cu mufa de la G62 scoasa. Daca da, shimba G62-ul. Daca nu, verifica sigurantele - in cutia ECU. Daca sunt ok, verifica releul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel scurt de care pomenesti tu Florine exact asta face, nu mai incalzeste o portiune din bujie

Valentino_xro,

Verifica neaparat ce a zis Florin (ralantiul variabil e specific unui G62 dus - eu am avut probleme cu el, dar l-am avut la testare ca eroare)

Verifica si mufa in care se cupleaza puntea cu fisele bujiilor (vezi daca acolo ai curent la pini) - am vazut personal anul acesta 2 cazuri in care puntea aceea era intrerupta

Am avut un prieten care avea EGR-ul imbacsit la maximum, avea aceleasi probleme ca si tine la rece si pornire, insa la el se manifesta si dupa incalzirea motorului, alaturi de lipsa de putere la demaraj (avea blocat si shut-off valve din cauza depunerilor, ramanea intredeschis)

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu stima colegilor de suferinta dar inca nu am aflat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrodul poate fi partial strapuns.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci..telenovela continua.Sunt multe lucruri care nu se leaga.De exemplu, am pus releu de incalzire bujii dar fara carcasa de plastic, iar atunci cand pun contact ar trebui teoretic sa declanseze nu?in schimb nu declanseaza dar, daca motorul e pornit si actionez manual releul , in sensul ca apas cu mana sa faca contact, motorul incepe sa mearga intrerupt, ba chiar mi s-a oprit.Deci daca e actionat manual. trimite curent la bujii dar merge urat.Am verificat si sonda de temperatura motorina , parca asa se numeste, si pare sa indice bine.Deocamdata nici o rezolvare.Sonda de temperatura antigel , cea de langa radiator este noua..O sa ii masuram maine dimineata toate temperaturile cu VAG-com pana sa o pornim sa vedem ce temperaturi avem.Nu stiu ce sa ii mai fac.Un alt mecanic spune ca ar putea fi de vina si garniturile de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valentino_xro si eu am acceasi problema ca si tine

garniturile de la injectoare(acele O-ringuri) le-am schimbat eu acum o luna si nu a avut niciun efect ,doar la consum foarte putin ,cei drept imi consuma mai mult inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-au costat oringurile,Cristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu le-am schimbat dar nici un rezultat. Garniturile costa cam 50 ron setul pe injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ,in jur de 50 setul /injector Bosch nu mai stiu exact pretu 48 sau 47 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tachetii i-am schimbat odata cu oringurile ca bateau destul de rau ,am verificat si compresia tot atunci si bujiile,toate in regula ...tot la fel porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am citit topicul de la inceput si in aceasi situatie de 100% ca si voi sant si eu (aceleasi sintome) cu masina din semnatura pe care am cumparato acum doua luni si de care nu sint multumit deloc. La mine EGR-ul lam anulat ca este sparta membrana si iam bagat un surub pe furtun am facut si un test la injectoare pe canalul 13 cu vagul si injectoarele sint in parametri de pana in +0,5 si -1,0, ce-i drept nu am facut dimineata la pornire si dupa cam vr.15min. acum vr. luna jumate am schimbat si chitul la turbo pentru ca era bucsa sparta. De atunci am aproximativ 1000km. In momentul de fata am dat jos axul cu came ptr ca are o bataie de tachet, urmeaza sa ii schimb tachetul si sa montez axul cu came care si-a facut o uzura cam accentuata unde a fost si tachetul uzat. Sper ca pana la urma sa gasim rezolvarea la aceasta problema cat mai repede ca cel putin mie mi sa pus.

Tinem legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare revin cu noutati, azi dimineata am vb cu mecanicu si a spus ca a verificat si masurat tot ce tine de partea electronica , fise bujii, bujiile si calc masinii daca bine am inteles si nimic care sa fie defect, totul e ok. Mai ramane sa verifice compresia(pana acum nu a avut cu ce) si sper ca dupa aceea imi spune ceva sigur, pana atunci nu se pronunta. Va mai tin la curent. Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci,s-a pus testerul azi dimineata pe masina si toate temperaturile aratau bine, releul cupla, deci partea de alimentare bujii, bujii si releu sunt bune.Problema pare sa fie garniturile de la injectoare si am facut si comanda la ele 37 lei setul pentru fiecare injector.O sa le schimbe si sper ca de acolo sa fie buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!