Jump to content

Fum albastru la pornire


romanessi
 Share

Postare recomandată

Deci, nu are pompa de injectie.

Cel mai bine e sa verifici jocul din ax si mai ales sa faci un test de compresie.

Daca ies bine amandoua verificarile, incearca sa renunti la Castrol.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat si varianta asta in calcul...ce-ar trebui sa incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline pt PD-uri, Aral...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scotea fum alb cand l am luat.Iar dupa ce se incalzea no problem.

Am schimbat uleiul.si gata.

Turbina verificat,dar era buna.Mai bombanea un injector cand era frig dimineata(asta la inceput ,cand nu ii puneam 2t).Acum e ok.

Cristi urmeaza sfatul lui F l o r i n si vei scapa de problema.ASta in cazul in care nu mai are mootorul alte defecte/pierderi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta o sa il schimb ,pentru ca am mai auzit de varianta asta ,ca acel castrol edge care il pun eu nu prea ajuta ungerea la pornire...ceva de genul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Castol Edge 5w-40 de cand am luat masina,adica de vreo 4 ani, si nu mi-a scos fum niciodata si nici nu mi-a batut motorul/tachetii la prima pornire,chiar si pe ger naprasnic.Catrol Edge e un ulei foarte bun ptr PD!!...

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina ta vad ca e din 2004 in schimb a mea e din 2002 ,deci nu are rost sa le comparam,poate castrol edge e bun pentru motoarele mai putin uzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T. - Multa lume sa plange de Castrol....indiferent de varianta. Il "papa" repede.... e un ulei foarte bune pentru PD,,,, cum putem trage aceasta concluzie ? ... oricum, e facut pe unde apuca, Turcia, etc...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca daca asta va fi cauza fumului la pornire (nu prea am mari sperante...) atunci voi spune si eu ca acest Castrol este de .... desi pana acum am mers pe el si nu am avut nimic de reprosat...pana atunci nu pot sa ma pronunt in legatura cu calitatea acestor uleiuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, nu cred ca e numai asta cauza..... verifica ce ti-am zis si ne auzim dupa aia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezent si eu si aici...... :study:

Fum albastrui am si eu da nu prea ma intereseaza acum pb asta,miros puternic si intepator,intrebarea e dacu cu Vcds-ul ii pot face un test de compresie???,am vazut prin ceva topic ca era afisat ceva da nu mai stiu unde si mai bine intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test de compresie elocvent, e doar unul facut cu manometrul. Cu VCDS-ul, nu poti trage o concluzie sigura.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham,deci,nu de alta dar eu de ceva vreme ma confrunt cu o scadere de putere,turbo curat,tubulatura turbo,admisie,EGR toate curate si totusi nu merge ca inainte,oricum urmeaza sa-i fac un log in mers si sper sa ma puteti lamuri ce sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur - fa log in mers, verifica jocul axului turbine - daca totul iese ok, test de compresie - pt fumul albastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul la axul turbinei e ffff mic.Urmeaza log in mers dar numai dupa rev,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si LA MULTI ANI . Am si eu o problema la masina ,un passat 1.9TDI, 101cp, AVB.AN 2001, cand pornesc masina cu motorul rece, sau dupa ce sta cateva ore, scoate un fum albastru sau alb nu sunt sigur destul de des, inecacios , intepator, iar motorul nu merge rotund circa 5 min, parca ar merge in 3 pistoane, cand ajunge pe comp.de bord la 0,9l/h e ok merge rotund si nici fum nu mai prea are. L-am pus pe tester si la cilindrul 1 dadea rateu la injector. Am schimbat injectorul, aceeasi problema, parca imi dadea si la altul rateu, nu mai stiu sigur la care, in fine am schimbat si celelalte 3 , sa fie toate la fel(BC si codul de cifre), deoarece 2 erau de un fel (R scria pe ele si codul de cifre) si 2 alt fel( BC scria pe ele acelasi cod in cifre). Pus din nou pe test cu motorul cald, injectoarele mergeau in parametrii ..Am spus ca sa rezolvat, dar a doua zi dimineata cand pornesc surpriza, aceeasi problema. Am dus-o inapoi la mecanic, dupa ce a stat citeva zile degeaba acolo ca nu a facut nimic la ea , am luat-o deoarece veneau sarbatorile si nu se mai lucra. Acum am dus masina la alt mecanic la care umbla si cumnatul meu. Acelasi def. rateu la cilindru 1, si ce am observat cu mecanicul un furtun care vine de la EGR nu stiu sigur, el stia de unde e , era cu un surub la capat, si inca ceva, garniturile de la injectoare nu au fost scimbate. Am facut si un test in mers si totul era ok, a spus ca merge bine. Sper sa se rezolve. Daca a-ti avut asemenea probleme ,un sfat ,o parere sunt intotdeauna binevenite.O sa va tin la curent . Cu respecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul era pus, ca a "anulat" EGR-ul....deci nu iti face asa de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK mersi, si respecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez pe bord masina are 213900 km iar pe tester imi arata 250de mii si ceva nu mai stiu exact. Ce pareare aveti? Ce stiu ca au fost schimbate este turbo(are cam 3000km), pompa tandem .Am cumparat-o acum o luna de la o pers.care e propr. din 2005. Cu respecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai schimbat injectoarele, trebuia sa schimbi si suruburile de reglaj(cate 1 per injector) si O-ringurile(garniturile) Injectoarelor! Se gasesc la 50 de lei setul pe injector si suruburile 10 lei bucata la reprezentanta! Ai facut un test de compresie? s-ar putea sa nu ai compresie pe cilindrul respectiv!

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca se ocupa mecanicu, pana ce nu-i da de capat nu o duc de acolo. Mersi de sfat. Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Am si eu o problema asemanatoare.Am un Passat 2001 1.9 TDI 100 cai motor AVF PD.Problema consta la pornirea la rece cand imi scoate fum alb-albastru pret de 1-2 minute pana se incalzeste un pic iar motorul si relantiul variaza destul de puternic,un zgomot foarte urat dupa care se linisteste si merge perfect, in mers nu scoate deloc fum , doar dimineata sau dupa ce o las oprita 5-6 ore.Am pus un tester pe ea si nu imi arata nici o eroare cand e cald motorul.Apoi am pus testerul si dimineata cu pornirea la rece si imi arata ca toate cele 4 injectoare lucreaza in afara valorilor normale iar dupa 1 minute intra in regim normal.

O sa atasez si log si daca m-ar putea ajuta cineva cu o opinie i/as fi foarte recunoscator.Apropo, masina are 350.000 , dovediti de tester, eu pe bord am 208.000.Ce inseamna sa cumparam masini din Romania.A da, iar un mecanic mi-a zis ca ar putea fi de vina cablurile de la injectoare.

Am atasat si logul facut la pornirea la rece.post-90148-0-45501800-1325845365_thumb.jpost-90148-0-62171700-1325845371_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!