Jump to content

Fum albastru la pornire


romanessi
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca urca pana la 7. Maxim 2,99 sau 3.01. Ai vazut tu sa urce la 7.0???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa porneste ,cu ele la 7 si scad apoi se stabilizeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele se vad pe grupul 13, doar avansul poate fi 7 care se vede pe grupul 4!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte mult 7 , asta daca zici ca te uiti bine...in grupul 013 din Engine.  La 2,99 deja inseamna injector blocat la rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu nu ma pricep ,asa mi-a aratat mecanicul...e priceput in domeniu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-a aratat avansul de 7 la pornire....atunci e posibil ca fumul sa fie de la el.

Intreaba-l ce a vazut el 7 si spune-ne concret.... altfel putem vorbi aici toata ziua....si degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut chiulasa ,e la rectificat ,un piston e mai jos aveam o biela stramba nu stiu din ce cauza.....

am luat biela ,culbutori ,simeringuri supape,ghiduri,garnitura chiulasa,origuri la injectoare ,

maine se intoarce chiulasa si se apuca de montat,va tin la curetn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta iau masina de acolo

Verificat si turbina ca tot era desfacut .nu are nici un pic de joc.

Revin cu informatii

Pentru cine intereseaza 250 ron rectificat chiulasa scaune....schimbat culbutori,ghiduri,simeringuri supape.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Modificat de cristi2106
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata cu fumul albastru si pornirea grea

rezumat :

 

  -schimbat biela stramba 200 ron

  -schimbat simeringuri,ghiduri,garnitura chiulasa,culbutorii,oringuri injectoare 850 ron

  -rectificat chiulasa 250 ron

  -manopera service 500 ron

total :  1800 ron

 

nu mai pun la socoteala uleiul si filtrul ,care oricum trebuia sa fac revizia.

 

rezultatul este bun ,masina merge impecabil ,parca e noua ,nu mai scoate zgomotul ala de diesel batran asa,nu mai scoate pic de fum dimineata si merge rotund frumos...insa am o problema actuatorul de la turbina nu urca geometria pana la capat si nu trage cum ar trebui ,asta o sa o rezolv peste ceva timp ,sa schimb actuatorul sau/si pompa tandem (vacuum) pentru ca are joc mare in stutul acela,e izolat cu mastic dar nu tine 

 Ma gandesc ca acel actuator nu primeste vacuum ca sa poata fi miscat cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si o eu problema cu un pasasat din 2001 cu motor de 2003 AVF 1.9 TDI. Dimineazta cand il pornesc ies aburi pana se incazeste motorul. dupa aceea imi iese fum albastru chiar si dupa ce se incalzeste masina .fuge trage bine merge rotund motorul nu bate.Am verificat uleiul si nu pare sa consume.Am avut inainte problema cu o turbina defecta si ma gandesc sa nu fie catalizatoru sau ceva ne inregula sa fie infundat . ca am inteles ca a avut ulei pe toba si pe la catalizator si ma gandesc sa nu fie mult ulei pe esapament.Dar s-a mers 3000km cu motorul si turbina.acum de curand face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , am si eu o nelamurire , la un passat din 2003 1.9 tdi 131 cp automata , a fost inlocuita turbo ... pana sa se faca operatiunea asta masina functiona fara probleme in afara faptului ca nu avea vlaga , dar .. nici un semn de fum . Bun , acum dupa inlocuirea turbinei masina scoate fum albastru dupa pornire ... dar... mentionez... doar cand e pe loc fie in parcare sau pe neutru , in momentul in care pleaca de pe loc numai scoate fum , nici fumul specific de motorina nearsa  la o accelerare puternica , inca ceva de mentionat... masina fiind la relanti ... nu scoate acel fum albastru pana nu porneste un zgomot .. gen motoras... ventilator... ce se aude undeva sub masina... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... ciudat - nu stiu care e zgomotul de care zici, sub masina.

 

Altfel, poate ti-a ramas ulei pe evacuare.... daca fenomenul persista, verifica jocul din ax, al turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa iti descriu sunetul recpectiv...iar joc in ax la turbo nu are... fiind noua ! :) ulei pe evacuare nu ar mai avea de unde... am facut cu ea aproape 100 de km .. in forja... trecuta pe manual... in treapta 3 ... la 3200 de rotatii... constant... , nu e masina mea.. o am in grija doar... dar e destul de ciudat... la a mea.. masina din semnatura cand i-am schimbat turbo... a scos ceva fum... primele 2 zile.. pana si-a facut nustiu ce prostii turbo... iar de atunci... nu am absolut nici o problema!

Modificat de htx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in functie de cat ulei e pe evacuare, mai scoate... acum, daca deja s-a mers mult cu ea, e un pic ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut urmatoarea proba , am scos furtunul de vacum din capsula geometriei din turbina... si pa fum... dar logic.. pa TURBO ... am considerat . turbo nelucrand... numai are aspiratia necesara sa trimita uleiul prin intercooler si apoi in admisie... am reatasat furtunul de vacum.. si-am luat urmatorul posibil vinovat , epuratorul.. am scos furtunul din capac.. si ghici ce... GAZE si atat... nu ulei... deci... concluzie..si cer o parere... sa fie turbo aiurea in mijloc si sa scape ulei... atat de mult incat sa fie vizibil pe joja..!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca poate sa fie - eu exact asta ti-am zis mai sus.... verifica jocul in ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Boca Gavril Ion

Buna seara, am si eu o problema, astazi am pus un pic testerul sa vad ce eroare mai am, cand intru pe engine dau de eroarea asta :16686 - Cylinder 2: Misfire Detected. Intradevar am si probleme la injectoare. Cand pornesc motoru la rece relanteul variaza si masina scutura,(valorile la injectoare is mari) nu m-am uitat sa vad daca scoate fum cand pornesc motorul.

Dupa ce se incalzeste motorul merge bine(merge rotund) chiar si injectoarele sunt aproape in parametri.

Daca merg mai mult sa o turez un pic cand ma opresc la o intersectie sau parcare si o las la relanti scutura foarte tare, o accelerez de cateva ori si isi revine.

 Nu stiu care ar fi problema , astazi am dat de eroarea asta, nu m-ia mai aparut pana acum.

 

Sper sa ma ajute cineva cu aceasta problema, orice sfat este bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e foarte simpla, trebuie inlocuite injectoarele cu probleme. Probabil injectorul 2 e blocat sau la limita blocarii iar celelalte sunt pe aproape daca ai valori mari pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boca Gavril Ion

Am aici valorile la injectoare la relanti.

 

.2pq724y.png

 

motorul este rece. daca il las sa se incalzeasca si ajunge la 90 de grade se mai corecteaza un pic dar nu foarte mult.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boca Gavril Ion

Cateodata valorile la injectoare sunt bune -0.1   0.0   -0.1   0.0 .

Ar putea fi si de la tacheti? am doua poze cu capacu dat jos.

Mentionez ca am schimbat doua injectoare intre ele si sau mutat si valorile.

 

345zko3.jpg


 

Modificat de Boca Gavril Ion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul cu injectoare PD din aria TDI forum si cel cu trepidatiile puternice la motor 1,9 TDI PD.

 Se vede ca esti incepator asa ca mai bine citesti si ai sa intelegi tot!

Nu esti nici primul dar nici ultimul care are pb cu injectoarele!

Spor la citit  :study:  :salut:

 

http://vwforum.ro/topic/33065-injectoare-pd/page-80

http://vwforum.ro/topic/53287-motor-19-tdi-trepidatii-puternice-si-martor-esp-aprins/page-13

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare am un passat b5+ din 2002 1.9tdi 130 hp insa am observat o problema ulei consuma (pana acuma nu a fost) nu tare ma pricep la masini dar intr-o zi a deschis capota am observat ca un furtunas mic este scos el se afla langa indicatorul de ulei putin mai sus ,daca il unesc la loc scoate un fum albastru enorm daca il scot dispare, care e problema cu furtunul cela??sau problema e in altcv VA rog ajutati-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu o poza cu furtunul sa vedem despre este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://imageshack.us/g/40/jr.JPG/

am pus 2 poze nu pot face poza cu acel furtun ca nu mi se primeste dar am aratat in 1 poza unde se afla sageata rosie indica locul adica sub furtunu cela mare

al 2 desen lam facut schematic cam cum arata si furtunul desenat cu rosu la mine este scos daca il pun scoate fum albastru foarte mult DE CE??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!