Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

daca a aprins ABS si ESP.... si nu are eroare pe Engine, atunci unde trebuie sa gasesti eroarea ?

 

legat de powerbox - la verificarea cu VCDS-ul iti sare imediat in ochi, deoarece temperatura carburantului este f.f. mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E uite ca la aia nu m am uitat(nu m am gandit ca inca sunt"gaste"care nu au ce face cu banii)dar..de acum o sa verific prima oara.

Colegul nostru a pus scanare doar pe motor de aia am spus ca, sper ca a facut scanare si pe ABS.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va supun atentiei problemele la masina din semnatura, cu scuze anticipate pentru lungimea postului.

 

De prin iarna trecuta mi s-a parut ca pompa din rezervor se aude mai slab. In plus aveam impresia ca la accelerari
trage cumva smucit/sacadat, de parca nu-i ajungea motorina. In luna aprilie la schimbul de ulei si filtre am rugat
mecanicul sa desfaca pompa din rezervor. A curatat-o fiindca era plina de mizga.
Pornirile dimineata, chiar si in vara erau mai grele, nu o lua la prima cheie tot timpul.
Mi-a recomandat sa schimb oringurile la injectoare pentru a scapa de pornirile grele.

De apoximativ doua luni problemele au luat-o razna, astfel:


28.10.2015

Pornire dimineata, la rece, mers aprox.20 m, cind sa-i dau a II-a a murit motorul. Dau sa-o pornesc, dar n-a mai
luat-o, aproape am ucis bateria. Am pornit-o dupa 2 ore cu cabluri de curent si dat serios la automat.
Erori afisate:

Address 01: Engine

1 Fault Found:
16688 -  Cylinder 4: Misfire Detected
            P0304 - 35-00 -  -
Readiness: 0 0 X X X

Mecanicul mi-a spus sa bag niste aditiv de curatat injectoarele si sa-i dau talpa. Ceea ce am si facut.


11.11.2015

Dupa o citeva depasiri facute la drum lung simt ca masina nu mai are acceleratie, turatia fiind "blocata" la
cca.1200 rpm. Trag pe dreapta, iau contactul si isi revine. Pe drumul de intoarcere aceiasi chestie de foarte multe
ori. Eroare:

Address 01: Engine

1 Fault Found:
18047 -  Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal
            P1639 - 35-10 -  - - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Mecaniul a spus ca e o cauza electrica. Electricianul sterge eroarea, si cu laptopul pe masina facem vreo 20 de km
ca sa vedem cind apare, intrucit el spunea ca pedala de acceleratie lucreaza in parametri. Nu a mai aparut eroarea
nici atunci, nici pina acum.


13.11.2015

In mers simt ca nu mai are viata motorul, pun din nou contactul si isi revine. Scanez si da eroarea:

Address 01: Engine

1 Fault Found:
17965 -  Charge Pressure Control: Positive Deviation
            P1557 - 35-00 -  -
Readiness: 0 0 X X X

Am sters eroarea.


16.11.2015

Aceiasi chestie, problema revine.

Address 01: Engine

1 Fault Found:
17965 -  Charge Pressure Control: Positive Deviation
            P1557 - 35-00 -  -
Readiness: 0 0 X X X

Sters din nou.


24.11.2015

Nu am reusit sa pornesc masina de dimineata, oricit am incercat. I-am dat curent de la alta si am reusit s-a o
pornesc. Mers direct la mecanic sa schimbe oringurile la injectoare. Erori:

Address 01: Engine

2 Faults Found:
16688 -  Cylinder 4: Misfire Detected
            P0304 - 35-00 -  -
18080 -  Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
            P1672 - 35-10 -  - - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Address 15: Airbags

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

Address 46: Central Conv.

5 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
            53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
            53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
            53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
            53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

Dupa ce demonteaza injectoarele mecanicul ma suna si-mi spune ca injectorul 4 e dus/slabit si ca trebuie inlocuit.
I-am cerut sa-l monteze pe cilindrul 3 si sa vedem cum se comporta.
Prima senzatie placuta a fost pornire la sfert dimineata.


27.11.2015

Ies la un drum in forja pe autostrada si dupa aprox.50km Valorile pe grupul 13 erau:

-0.49| 0.00|0.12|0.33
-0.45| 0.00|0.19|0.24
-0.49|-0.02|0.21|0.31
-0.54| 0.00|0.16|0.33

Toate pareau ok. Era spre bine. Mai aveam un tremurat la relanti, chiar la pornire, tremurat ce disparea dupa ce se
incalzea motorul.


18.12.2015

Mers normal prin oras si la un moment dat simt smucituri in motor, am avut impresia ca s-a desfacut o roata, si s-a
aprins martorul de la ESP. Pun din nou contactul si problema nu dispare. Ajung cumva acasa si fac diagnoza:

Address 01: Engine

1 Fault Found:
18075 -  PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction
            P1667 - 35-00 -  -
Readiness: 0 0 X X X


Address 03: ABS Brakes

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

In grupul 13 valoarea lui 2 era 2.99, celelalte erau toate cu minus, probabil incercind sa compenseze.
Sun mecanicul si electricianul, amindoi sustin ca s-a dus injectorul 2 si ca aceata trebuie inlocuit, fiind singura
solutie.
A doua zi cu motorul rece pornesc si, surpriza, totul merge normal. In momentul in care motorul se incalzeste
problema reapare. Electricianul imi spune ca s-a dus bobina/solenoidul de pe injectorul 2 si sustine inlocuirea
acestuia.
Citind deja postarile anterioare i-am cerut ca miine sa verifice in prima faza toate mufele si cablurile de la
injectoare pina la ECU, abia apoi voi lua o decizie.


Este posibil sa se duca bobina unui injector astfel incit el sa faca probleme doar cind motorul se incalzeste peste
80 de grade?
Orice sfat tehnic legat de erorile mentionate e bine primit.

Modificat de mif
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai trebuie intariti papucii din mufele de la injectoare. mai trebuie curatata si mufa mare rodunda unde intra cablajul de injectoare in chiulasa, ca sa fii sigur ca e in regula acolo si e bine mufata.

pe urma poti sa vorbesti de injectoare

la turbina te paste o verificare mai amanuntita, cam suna a geometrie incarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.

 

Mufa injectorului nr.2 nu era bine fixată. Unul din contacte era superficial introdus.

Legat de turbină, a fost găsit un furtunel din spatele EGR ieşit de la locul lui.

Acum motorul merge bine şi trage de rupe.

Valorile măsurate pe grupul 13: -0,59|0.05|0.09|0.40

Mă simt de parcă a venit deja Moş Crăciun.

 

Să aveţi drumuri bune!

Modificat de mif
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna ziua! ma ppoate ajuta un colec cum se scoate mufa rotunda de la injectoare. 1.9 tdi pd, a inceput si la mine sa tremure motorul tare si se aprinde martorul de la ESP plus ca scoate si fum acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o siguranta lila si apoi prin rotire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Al Bundy, am facut un test si am urmatoarele erori. ma poate ajuta cineva sa imi zica ce inseamna? 

 

 

  4 Faults Found:

 
17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
            P3101 - 35-00 - Open or Short to Ground
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240) 
            P1666 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna , si eu am avut o problema cu martorul esp care palpaia dupa care ramanea aprins si efectiv mi-a oprit un injector , dupa repornire la fel consumul instant a sarit pest 1,2 litri si trepida puternic ( mergea in 3 pistoane ), daca l-am oprit timp de 10 minute maxim 15 si l-am repornit a mers struna , am facut un drum de 110 km dupa care pauza de o ora jumate , dupa care iara a facut la fel , iara l-am lasat 10-15 minute si iar a mers 110 km pana acasa. Am citit o groaza pe acest forum fiindca am fost si eu la 3 mecanici cu 3 diagnoze diferite , 1: injector defect, al doilea mecanic a zis ca cablajul de la injectoare e defect, al 3-lea a zis ca din cauza anvelopelor vine problema ca am pus 2 buc noi pe fata si 2 mai uzate pe spate, evident nici unul dintre aceste motive nu au fost reale, rezolvarea din punctul meu de vedere a fost sa scot capacul de la chiulasa am curatat mufele de la injector le-am strans si am dat cu un spray de contact pe mufa principala care iese jos rotinduse , am montat la loc si totul merge perfect au disparut erorile , erori la injectorul 1 de misfire si malfunction ... Am un seat leon 1.9 tdi cod motor arl 150 cai . Sper ca am fost de ajutor si multumesc in special la automotive electronics pentru sfatul dat asta era rezolvarea ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 minute în urmă, JTr a scris:

Buna , si eu am avut o problema cu martorul esp care palpaia dupa care ramanea aprins si efectiv mi-a oprit un injector , dupa repornire la fel consumul instant a sarit pest 1,2 litri si trepida puternic ( mergea in 3 pistoane ), daca l-am oprit timp de 10 minute maxim 15 si l-am repornit a mers struna , am facut un drum de 110 km dupa care pauza de o ora jumate , dupa care iara a facut la fel , iara l-am lasat 10-15 minute si iar a mers 110 km pana acasa. Am citit o groaza pe acest forum fiindca am fost si eu la 3 mecanici cu 3 diagnoze diferite , 1: injector defect, al doilea mecanic a zis ca cablajul de la injectoare e defect, al 3-lea a zis ca din cauza anvelopelor vine problema ca am pus 2 buc noi pe fata si 2 mai uzate pe spate, evident nici unul dintre aceste motive nu au fost reale, rezolvarea din punctul meu de vedere a fost sa scot capacul de la chiulasa am curatat mufele de la injector le-am strans si am dat cu un spray de contact pe mufa principala care iese jos rotinduse , am montat la loc si totul merge perfect au disparut erorile , erori la injectorul 1 de misfire si malfunction ... Am un seat leon 1.9 tdi cod motor arl 150 cai . Sper ca am fost de ajutor si multumesc in special la automotive electronics pentru sfatul dat asta era rezolvarea ,

Daca citeai cu atentie pe forum vedeai ca este scris de zeci de ori despre contactul imperfect in mufa injectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti!!! Am si eu o problema si ma gandesc ca in topicul acesta ar trebui sa o spun.Am un VW Bora 1.9 TDI 115 cp motor ajm

Cand pornesc motorul nici o problema,doar ca porneste cam zgomotos si scoate un fum alb. In mers cand ajung cu ea in viteza a 3-a si pe la 1800-1900 rpm mi se aprinde ESP-ul si incepe sa imi mearga cam sacadat si ii cam scade din putere. Am pus-o pe tester si mi-a dat eroarea asta la ABS ESP:

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
Cand opresc si pornesc iar se reseteaza si nu imi mai appare eroarea doar dupa ce merg cu ea.

Acestea sunt valorile injectoarelor fara eroare: 

 Address 01: Engine  (038 906 019 CJ)

17:44:53
  -2.47 mg/str   Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  -2.66 mg/str   Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  2.45 mg/str   Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  2.66 mg/str   Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
Erorile gasite la engine:

17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) 
            P1270 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
            P1261 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1267 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

Modificat de Chetreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cablajul de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut imi puteti spune si mie cum se manifesta un senzor map defect la un golf 4 1.9 tdi alh?Se mai poate curata ?Daca ii scot mufa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Revin cu o intrebare.Vreau sa schimb injectorul 4 si codul de pe injectoare e 038130073 J. Motorul e de 101 Cp, PD , cod ATD, an 2001. Injectoarele pe care le am sunt compatibile si cu injectoare cu alt cod? pt ca am vazut ca pe ATD sunt si injectoare cu alt cod, ex: AJ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am intampinat aceasi problema precum majoritatea colegilor de pe acest topic:

-> mers in 3 pistoane la relanti

-> consum exagerat de mare

->martor esp aprins in bord in momentul in care motorul simte ca nu functioneaza cum trebuie.

Initial, am rezolvat problema dupa ce am curatat cu spray de contacte, mufele tuturor injectoarelor, in special a injectorului 1 cat si mufa rotunda ce intra in motor. Dupa aproximativ 4000km , problema a reaparut. De aceasta data spray-ul de contacte nu a mai fost de ajuns ( problema a reaparut la mai putin de 100km). 

Cum se poate realiza strangerea papucilor conectorului( am observat ca in interiorul conectorului sunt doar 2 lamele ) ?

Este necesara inlocuirea completa a rampei electrice de injectie? 

Atasez atat logul cu erorile aparute si ss-uri cu valorile de corectie ale injectoarelor inainte/dupa

Multumesc anticipat

corectii_eroare.png

corectii.png

Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce vad in grupul 18 la tine sunt probleme cu partea piezo a injectoarelor.

Timpul de inchidere ar trebui sa fie intre 18/25 ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, romytaxy said:

Dupa ce vad in grupul 18 la tine sunt probleme cu partea piezo a injectoarelor.

Timpul de inchidere ar trebui sa fie intre 18/25 ms.

Salut

Multumesc de raspuns, intradevar valorile nu sunt corespunzatoare, dar dupa ce am efectuat "reparatia" acestea au revenit la 0, valoarea specificata, deci cred ca problema este undeva la partea de conectica totusi :-? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

Revin cu informatii. Dupa ce am inlocuit rampa electrica de injectie masina nu a mai cauzat probleme. Am parcurs aproximativ 1000km, iar la prima vedere s-ar parea ca trage o idee mai bine, dar si consumul a scazut cu aproximativ 10% :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Lungu Cosmin-nicolae

Salut sint nou pe sait si nu ma pricep la mecanica deloc, după ce pornesc motorul si merg aproximativ 10 km mi-se aprinde martorul ESP testerul spune ceva de senzorul de presiunea din cauciucuri.Am un golf 5 din 2005 77 kv 105 cp BKC codul de motor.daca sa mai intîmplat la cineva si a rezolvat-o poate îmi da si mie o sugestie.multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in grup 013 valorile injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna colegi.Având bateria decedata am hotărât sa verific si eu acele mufe de pe injectoare.Am demontat capacul de pe culbutori si am scos mufele.A doua mufa din directia pompa tandem roata curea distributie a iesit greu,restul usor.Mi se pare ca si firele sunt mai solide decât celelalte.Cand am adus masina din Germania torcea frumos ca o benzinara acum are o mica vibrator.Va rogsaimi spună cineva daca pot sa curat acele pini de pe injector cu smirghel sau o pila îngusta.Si acei papuci electrici cum ii strângeți?daca ii strâng de plastic sigur va crapă.Apoi sa dau cu spray de contacte.La mufa de lângă pompa tandem am demontat mai demult si am dat cu spray.Alte sfaturi.Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare, m-am ales si eu cu un motor in 3 cilindrii cu probleme pe injectorul 2, este cineva din Braila care a rezolvat problema si ma poate indruma catre o persoana de incredere si competenta?

Multumesc.

2 Faults Found:
18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241) 
            P1667 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor are mașina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR Golf 4, scuze am uitat ca am schimbat semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa și întărește pinii din conectorii cablajului care întra în injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!