Jump to content

De stiut pentru POLO 9N3 in GARANTIE !


madalus
 Share

Postare recomandată

am luat in leasing in noiembrie 2005 un polo 1.4 TDI.

Ma intereseaza sa stiu mai multe despre garantia aferita de vw>

2 ani garantie se spune: la toate piesela sau doar la numite componente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bridefo

    14

  • Bigu

    12

  • pepe

    8

  • Michael_9N

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Bine ai venit printre noi!

Referitor la garantie avem 2 ani la motor, cutie. 1an casetofon. 25000km la calea de rulare (ca doar omoram masina pe cararile de macadam ale Romaniei) si se pare ca dupa aceasta valoare incepe sa mai cada cate o bucsa, tampon amortizor etc si nu erau prosti sa le schimbe in garantie daca cumva faci 25000 mai devreme de 1 an. Mai avem garantie 3 ani parca la imperfectiuni ale vopselei, 12 ani la caroserie. Cam asta am retinut din contractul meu de leasing si din discutia cu dealerul la predarea masinii. Oricum ai grija si citeste si pe forum ca exista destule exceptii de la garantie care pot fi reunite sub sloganul "utilizare sau exploatare necorespunzatoare" ce te pot face sa bagi adanc mana in buzunar chiar daca masina e in garantie( vezi disc ambreiaj omorat de cineva care nu-si ridica piciorul de pe pedala, vezi discuri de frana prajite ca ai coborat transfagarasanul numai cu piciorul pe frana s.a.m.d.

La Vw Caddy de la firma am aflat ca a avut garantie la calea de rulare numai 5000km, dar numai in momentul in care s-au distrus tampoanele de la amortizoare fata(era pana in 20000km) si am solicitat schimbare in garantie- "prea tarziu" mi-au spus, "nu mai aveti garantie, scrie in cartea de service", care era bineinteles in germana si nu in rusa ca poate o citeam si eu...Sunt multe gaselnite tipic romanesti pe care le afli doar cand e prrea tarziu, din pacate. Parerea mea este ca garantia in Romania este o notiune de marketing si nu o referinta despre calitatea masinii( aici contribuie calitatea proasta a drumurilor din tara noastra, dar si monopolul importatorului "unic"- stii si tu cine este in cazul nostru, care dicteaza conditii favorabile numai lui nu si clientului, adica noua). Asa ca e mai bine sa exploatezi masina cat mai corect si s-o ingrijesti corespunzator ca sa nu ai nevoie de lucrari in garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La primirea masinii nu ati primit un certificat de garantie in doua exemplare?

Ceea ce afirma bridefo nu este tocmai corect.

Nu ma vazut in acel certificat o limita clara pentru uzura elementelor trenului de rulare, cu exceptia autovehiculelor de transport marfa sau persoane (VW T5 de ex).

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu e corect din ce afirm eu, ca nu inteleg?

Ti-am spus ce mi s-a intamplat la Caddy de la firma si ce mi-au zis cand am luat polo! Certificat de garantie nu am vazut inca... aflu o noutate! Ai primit asa ceva cand ai ridicat masina in leasing? Mie mi-au dat doar un proces verbal de predare-primire a masinii in care ar fi trebuit sa scriu eventualele imperfectiuni ale masinii la predare(oare cine poate sa vada tot in 10 minute???) si atat. Oricum nefiind eu proprietarul masinii nu prea vad de ce mi-ar da un certificat de garantie. Acesta cred ca ar trebui sa stea la proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu cand mi-am luat masinuta am intrebat dealerul in legatura cu alarma . la ce pret e si ce alarma e, raspunsul nu a fost tocmai placut :D alarma MATT cu ~10 milioane .

Sincer sa fiu nu am auzit de MATT (poate si fiindca nu sunt un cunascator foarte bun in domeniu) si nu mi se pare un pret atragator, in oras iti pui Viper cu 6 milioane, ceea ce am si facut in final.

Inainte sa-mi pun viperul am intrebat la dealer daca ei pot sa-mi monteze viper .. sau daca aduc eu alarma sa-mi ia bani doar pe manopera, nici un raspuns nu a fost pozitiv:(

Problema cea mai mare este ca mi-au spus ca-mi pierd garantia la partea electrica daca o pun in alta parte !

E aceeasi situatie si in alte orase ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand completeaza-ti si tu profilul sa stim si noi din ce oras esti (ca sa-ti spun cum e in Ploiesti), sa stim ce model e vw polo al tau, ce tip de motor s.a.m.d.

Referitor la interventii la masina in perioada de garantie, e normal sa pierzi garantia daca "rupi sigiliul" sau daca intervii neautorizat - adica altcineva decat service-ul autorizat, adica decat reprezentanta vw oricare ar fi ea in tara asta sau in lume.

Faptul ca iti baga pe gat o alarma pe care o vor ei si la un pret muuuult mai mare decat produse de mult mai buna calitate sau cu mai multe functii, chiar daca tu proprietar nu vrei acel lucru, tine de faptul ca traim in Romania, daca nu stiai, unde "mama Porsche" este suverana inca la tot ce misca sub sigla vw si altele si careia i se rupe de ce vrea clientul ca nu are alta varianta (sper sa nu mai dureze mult monopolul)- scuze ca incep sa devin off topic, dar mi-am adus aminte si nu ma pot abtine.

De fapt, te intreb de ce nu ti-ai luat alarma din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am fost astazi la revizia de 15.000 km.Pe langa verificarile de rigoare si schimbarile obisnuite pentru 15.000 km , mi-au spus ca am ceva probleme la DIRECTIE ;) . DACA FACEAM TESTUL RESPECTIV PANA IN 10.000 KM ERA GRATIS.Asa, cum eu aveam 15.000, tre' sa scot banul ! Si nu putin: 2.500.000 lei !

ASA ca sragi colegi : care aveti garantie faceti-va testul pentru siguranta voastra ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica vrei sa spui ca garantia la directie este de numai 10000km ?

Nu pot sa cred asta chiar daca suntem in Romania. Nu cumva te-au pacalit cei de la service? Ia vezi ce scrie in actele masinii referitor la garantie? La mine din cate imi amintesc (nu am la indemana actele) erau asa: 2 ani la motor si cutie; 5 sau 7 ani la caroserie; vreo 3 ani la vopsea; 2 ani sau 25000km la bucsaraie si altele ce tin de directie. O sa caut certificatul de garantie sa vad exact. Documenteaza-te si tu si spune-ne ce scrie si de asemenea poate ne spui si pentru ce ti-au luat 2.5mil.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am tot lasat de pe o zi pe alta si uite asa a trecut o vreme.Azi m-am uitat pe certificatul de garantie si la pct.3 "Defecte care NU se afla sub incidenta GARANTIEI". la pct c) "Intretinerile normale si reglajele la motor, directie si caroserie peste 6 luni sau 10.00 km". :P

Asa ca pana 10.000 km mai poti face ceva, dupa aia te pupa pe portofel. :P

Eu am facut o sesizare pe la 9000 km ,referitor la niste bucse care fac "zgomot", am sa vad daca ma pot lega de asta pentru garantie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, si eu am verificat si asa este. Din pacate eu am deja vreo 11800km si din fericire nu am nici o problema de asemenea natura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca am mai scris pe undeva, dar revin: la 6000km am pus cam 600 ml si pe la 10000km inca vreo 150 ml. Acum am 11900km si nu m-am mai uitat. Cert este ca nu am verificat nivelul cand am luat masina si putea sa fie pe minim la semn atunci. La completari am ajuns aproape de maxim asa ca poate trebuia pus un pic mai putin. O sa mai verific si va tin la curent.

Modificat de bridefo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai luat masina sigur ai avut la nivelul maxim uleiul, asa vin ;) .La mine la 9000 km a trebuit sa completez cam 900 ml.Acum am 17.000 km si dupa un drum in Grecia , a coborat de la nivelul maxim 2-3 mm pe joja. Apropo, eu am CASTROL 5W40, pentru TDI, tu ce ulei ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, Radu ma cheama si imi pare bine sa aflu ca exista atat interes pentru micul polo pe acest forum.

Din luna decembrie voi fii fericitul posesor si sofer al unui Polo 1.4 de 80 cai.

Ce vreau sa aflu de la voi daca stiti cumva:

eu am un sistem audio foarte performant pt bass, si de aici deriveaza toate problemele:

1 garantia se pierde daca imi trag eu cablul de la baterie pana in portbagaj? (implica desfacerea pragurilor etc)

2 daca mi se dezlipeste luneta de la bass si ploua in masina sau mi se desfac plasticurile si imi scartaie pot rezolva problemele pe garantie? sau daca mi se crapa parbrizul?

3 daca vreau sa-mi torn usile in fibra de sticla, implica desfacerea usilor, izolarea fonica a lor si schimbarea difuzoarelor, se pierde garantia?

4 daca vreau sa-i pun filtru sport, se pierde garantia?

5 daca vreau sa-i schimb toba finala cu una sport, se pierde carantia?

6 daca vreau sa-mi pun praguri laterale, implica gaurirea caroseriei, se pierde garantia?

7 daca vreau sa-mi pun neoane, aceeasi intrebare, se pierde garantia?

Stiu ca sunt o gramada de intrebari dar asta o asteapta pe masinutza mea cand vine....

Astept niste raspunsuri, sfaturi daca sunteti amabili,

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand bine ai venit printre noi.

iar 2...wtf ??? sa crape parbrizul de la muzica ??? ce pui pe ea ? n-am mai auzit la nimeni asa ceva...

in rest despre garantie e discutabila treaba,

despre praguri...n-au nici o treaba cu garantia, eu nu am gaurit (le-am lipit) iar cablurile le tragi prin acea protectie din prag de plastic.

in rest...asteptam sa vedem cum o faci :D

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de primire, ti-am remarcat masina si pe 4T...

sunt sanse sa crape,se flambeaza si crapa, masina fiind mica, boxe hifonics de 1000wrms in cutie bandpass, si amplif de 1500 wrms hifonics. am dezlipit luneta de la un passat break 2000 in 3 saptamani, de aceea intreb

cablurile stiu si eu pe unde se trag dar pierd garantia daca desfac usile si pragurile?????

mai astept niste raspunsuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tu strici acel cheder sau parbriz cu boxele tale logic ca nu o sa beneficiezi de garantie acolo.

Despre fire nu e o problema.. doar ca daca modifici HU al mainii si nu pui unul "original" o sa ai o problema cu garantia la instalatia electrica. Insa toate astea doar daca tu te duci si ceri ceva pe garantie care e aberant. Cum zici mai sus. Altfel nu o sa ai nici o problema cu garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de interesul pe care mi-l acordati,

deci garantia o pierd numai daca ii schimb playeru? vreau sa-mi iau unul aftermarket si sa-l instalez, pt asta tb sa ma duc la ei.

cat despre urmele lasate de bass, daca scot ce e in portbagaj si ascund firele? ca urme de lovitura nu o sa existe ca undele bassului nu lovesc ca ciocanul :blink:

despre toba finala si neoane undercar ce puteti sa-mi spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei tu sa faci se chema frauda.. si nu cred ca isi are locul pe acest forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei tu sa faci se chema frauda.. si nu cred ca isi are locul pe acest forum...

nu te supara pe mine dar tu finantezi reparatiile la masinile pe garantie? fara suparare si sa nu ma intelegi gresit te rog frumos! frauda este un cuvant prea mare, din punctul meu de vedere, nu am intrat aici ca sa vand droguri si nici sa vind masini furate, am pus o intrebare oarecare, in caz ca s-ar intampla nefericirea cutare. Si ce vrei tu sa faci aici NetFlow este foame de posturi, daca nu ma poti ajuta te rog abtinete, sau daca ai vreo problema te uiti la profilul meu si ma contactezi personal :P.

si ca sa iti demonstrez ca nu e "frauda": eu ma duc la dealer si ii arat locul cu pricina, si credema ca nu sunt urme de fortare sau alte bruscari (la passat break nici nu se vedea, doar daca puneai apa) si ii zic ca a inceput sa curga, el probabil ca o sa ma intrebe (slabe sanse pt ca nu sunt urme) daca am provocato eu, si eu o sa-i spun ca nu stiu , ca nu ma pricep, eu doar o folosesc ca un mijloc de transport. prin chestia asta nu promovez si nici nu incurajez vreun fel de magarie sau "frauda".

astept in continuare pareri sau raspunsuri cu privinta la cele mentionate in primul post.

multumesc

:P care-i diferenta intre 75 si 80 cp?

intr-adevar, un mic soft! eu am facut test drive inainte de a plasa comanda cu unul de 75 de cai, mi-a placut cum vireaza, cum se infige, mare diferenta nu cred ca o sa fie....nu prea cred ca o sa se simta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr ce vrei u sa schimbi pierzi garantia la toata masina inafara de vopsea.

unu la mana nici boxe pe spate nu poti sa montezi (umbli la instalatia electrica si drept rezultata cade garantia)

2 la mana ...un filtru sport necesita indepartarea capacului de protectie de la motor.....umblii aclo pierzi garantia...la fel si cu toba...

Mai bine pui doar muzica....testezi si u sau un prieten de-al tau terenul pe la firma de la care iei masina ce s-ar intampla daca pun cutare muzica si se intampla cutare lucru...(ex.)

Daca montezi la ei tot ce vrei sa pui pe ea este posibil sa salvezi garantia dar si manopera o sa te omoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!